וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום לפני 17 שנה: ההורוסקופ של אביגדור (איווט) ליברמן

הוא מניפולטיבי ורגשן, גמיש ורגזן, פופולרי ולא סלחן. האסטרולוג יאיר טריבלסקי ניתח את מפת הלידה של איווט ליברמן לפני 17 שנה והגיע למסקנה שמוכחת גם הפעם: הוא יצליח בגדול או ייכשל בגדול, אין דרך ביניים

ההורוסקופ הבא נכתב לפני 17 שנה בידי האסטרולוג יאיר טריבלסקי - וחלקו תואם למצבו הנוכחי של ליברמן באופן מפליא ממש. הנה מה שהיה לו לומר עליו לפני המון שנים:

קשוח וממוקד במטרה, דינאמי ויודע להסתגל, מעשי ופרקטי מאוד אך בו בזמן גם רגשן ורומנטיקן מהדור הישן - אישיותו של אביגדור ליברמן מורכבת ואפשר למצוא בה הרבה סתירות. אבל אי אפשר לטעות באדם בעל הנוכחות והעקשנית, שמפעיל את כל האמצעים בכל הכוח כל הזמן, כדי להגיע למטרה בדרך אחת - הדרך שלו. נכון, הדרך הזו אינה ברורה לעיתים אפילו לו עצמו, היא רצופה מכשולים רבים (נדמה שהוא מקפיד שלא לפספס אף אחד מהם). אבל האיש תמיד נמצא בתנועה בלתי פוסקת, מפרכס וזז ומזיז ולא שוקט לעולם על שמריו, וגם במצבים הקשים ימצא תמיד את הדרך לשחרר, כמו הקוסם הודיני, את השריר הנכון של מפרק היד, ולצאת שוב החוצה כשהוא צועק, מתריע, חי ובועט, מאחורי הקלעים ולפניהם.

אביגדור ליברמן נולד ב - 5.6.1958, במזל תאומים. בני מזל תאומים הם בדרך כלל אינטליגנטים ביותר, בעלי לשון חדה, גמישות, ויכולת תמרון גבוהה. הם לרוב דו-משמעיים ומלאי סתירות פנימיות, ונוטים לשנות את דעתם לעתים קרובות. אך המקרה של ליברמן שונה. הוא אינו תאומים טיפוסי: במפת הלידה שלו יש הרבה כוכבים במזלות האדמה, מה שמאזן את התאומים האוורירי, ומחבר אותו אל הקרקע.

מארס בדגים: אופי חלקלק ומניפולטיבי

הכוכבים במפת הלידה של ליברמן אינם מרוכזים במקום אחד, אלא מפוזרים ונמצאים כמעט בכל מקום. זה מראה על פאזל אישיותי המורכב מהרבה חלקים, שכל אחד מהם מייצג פן מסוים, כשבזמן הנכון ובמקום הנכון תמיד יימצא לו שימוש.

הכוכבים האקטיביים של המפה, נמצאים במזלות הסתגלנים, ומראה על יכולת תמרון וגמישות גבוהים מאוד. השמש נמצאת במזל תאומים בזווית הרמונית לכוכב יופיטר, מראה על יכולתו להתאים את עצמו לזמנים משתנים, עם יכולת דיבור וסחיפה לא קטנים. מארס במזל דגים עשוי להראות על אופי קצת חלקלק ומניפולטיבי, שקשה לתפוס ולהבין את מורכבותו. האיש יודע להשתמש בתכונות של מזל דגים - יכולת דרמטית משתנה המתאימה את עצמה לסיטואציה. עם המארס הזה הוא תמיד ייפול על הרגלים, יקום, ויחזור לדרמה המוכרת, שם ישחק לעיתים את תפקיד הקורבן - אלמנט שחביב במיוחד על מזל דגים - או הקוזאק, או תפקיד הנביא המתריע בשער, שמזהיר את העם בדרמטיות.

יופיטר במאזניים: פופולריות גבוהה

אולם כדאי לא לטעות: מתחת לגלימות השחקן והנביא, לאיש יש חוט שדרה יציב מאין כמוהו. ריכוז של שלושה כוכבים אישיים במזלות האדמה - מרקורי כוכב התקשורת, ונוס הרגשית במזל שור, והירח, שמראה על הקשר עם העולם, במזל גדי - מראה על כושר ביצוע, על אדם שלא נרתע ממכשולים, ועל גב פנימי חזק, שאפשר להישען עליו.

כוכב יופיטר במזל מאזניים, עשוי להביא אליו פופולריות גבוהה, בעיקר בגלל זוויות הפעולה לירח ולשמש. האיש פשוט חייב להיות במרכז תשומת הלב הסביבתית, וכשהוא אינו נמצא שם, הוא הופך את עצמו לאיש שאי אפשר בלעדיו, בעיקר כשהוא עצמו הולך שבי אחרי הדרמות שהוא ממציא. כך מהווה ליברמן שילוב מעניין של שחקן ואיש ביצוע, נביא ואיש מחלקת ההנדסה, ואחד שתמיד יודע מתי לצעוק ועל מה - ואז ללכת עם הכובע ולגבות את התשלום, במזומן.

שבתאי בזוית עם מארס: רעב להצלחה, עד כדי מרירות

שני אלמנטים בולטים מאוד במפת הלידה של ליברמן, ושניהם לא קלים לעיכול. כוכב שבתאי, אותו כוכב האחראי על המימוש מצד אחד, אבל פועל בדרך של קשיים, הדחקות, ונוקשות רגשית, נמצא ממש מול השמש. אפשר לומר שמול ה'אני' של האיש ניצב שופט מחמיר מאוד, שדורש ממנו כל הזמן לעזוב את ה'שטויות' האמנותיות או היצירתיות, ולהיות פרקטי, מעשי, ואפילו רגזן וכעסן. אותו שבתאי יוצר גם זווית פעולה אגרסיבית לכוכב מארס הממולח והתיאטרלי. היבט זה הופך את ליברמן לעיתים לנוגה ופסימי, ובעיקר לרעב מאוד להצלחה. הרעב הזה הופך לעיתים את החלקים הצבעוניים של האיש למרירים, מתוסכלים, ומאוד מחושבים. עם האיש הזה כדאי מאוד שלא לריב: יש לו אי שם פנקס קטן, וכדאי מאוד ששמך לא יהיה בו. כאדם שפלוטו במפת הלידה שלו יוצר זווית נוקשה למרקורי כוכב התקשורת, הוא לא סולח ולא שוכח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אורנוס בזווית לוונוס: עוזב בטריקת דלת

כוכב אורנוס, אותו כוכב שאחראי על ניתוקים ושינויים, יוצר זווית פעולה לא קלה עם ונוס. מפלס הרגש של האיש עלול לזנק בבת אחת כשהוא מתרגז, ואז הוא טורק דלת, סוגר חלון, או פשוט מתנתק מבפנים. לא קל, בעיקר לאיש שכל כך חשוב לו להיות במרכז תשומת הלב. כוכב נפטון, שנמצא במזל עקרב מול ונוס במזל שור, מאזן במקצת את המיקום הזה. היבט זה גורם לליברמן להיות רגשני ומעורב רגשית, וכך לפספס לעיתים את העיקר. זהו מיקום רגשי המתאים לרומנטיקנים מהדור הישן, רווי מליצות לתפארה וציורי מאין כמוהו. הוא מביא אל האיש יכולת תיאורית וסיפורית, גם אם היא לעיתים מגמתית ומכוונת לדבר אחד. מנצח או מפסיד - האיש מביא איתו את הדרמה לכל מקום, כמו דון קישוט נפוח או עגום - תלוי בסיטואציה - שכידונו תולה על חגורתו באופן קבוע, ומבטו בטחנות הרוח.

מצב הכוכבים: או שיצליח בגדול, או שיתרסק. אין דרך ביניים

מצב הכוכבים העכשווי עשוי לגרום לליברמן להמריא למרכז הבמה ולהפוך לאיש מפתח בפוליטיקה הישראלית - או ליפול לקרשים ולהתרסק. כוכב פלוטו נמצא במזל קשת ממש מול השמש שלו, ומביא אליו יכולת להיות גיבור השעה - או קורבן הרגע שלא ממומש. התוצאות יהיו קיצוניות, אין דרך ביניים. האם יוכל שלא לפספס את הרגע? האם יצליח לצאת מעורו של דון קישוט ולהפוך לנפוליאון קטן ונפוח חזה? או שיחזור למלא את תפקידו של סנשו פאנשה, כנושא כלים צייתן ומתוסכל, בגלל שלא קרא נכון את המפה הפוליטית? הימים הקרובים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully