וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 20-26 בינואר 2019

20.1.2019 / 11:03

נדמה שהכול הופך קיצוני יותר, החל מהחורף הזה וכלה במצעד הכוכבים בשמים. גם השבוע הזה מביא איתו ים של אקשן ולפעמים נדמה שאפילו הכוכבים מקבלים סחרחורת עם מינון כל כך גבוה של שינויים בשבוע אחד

לחצו כאן כדי לעקוב אחרינו באינסטגרם

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. השמש עוברת למזל דלי.
2. ונוס בזוית פעולה לכוכב נפטון.
3. מרס בזוית פעולה מדויקת לסטורן.
4. מרקורי בזוית פעולה לכוכב אורנוס התזזיתי.
5. ונוס צמידות יופיטר כוכב השפע.

המעבר המשמעותי בשמים השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל גדי הקשוח, למזל דלי החברתי והתקשורתי. נדמה שחלק מהעומס שהוטל על כתפינו בחודש האחרון קצת הוקל: מיקומם של השמש ומרקורי במזל גדי הביא איתו כובד לא קטן, אבל חלק ממנו משתחרר קצת השבוע, וטוב שכך. כעת חלק מהאקשן עובר לפן החברתי, וליכולת שלנו להיות מעורבים יותר במה שקורה שסביבנו, ולהתמקד בערכים החברתיים שלנו, ולגלות מעורבות חברתית גדולה יותר. במקביל, זהו זמן טוב להתמקד במעגלים החברתיים האישיים שלנו, לחזור לקשרים עם חברים וידידים שקצת התפוגגו כשהחורף הקר הזה סגר אותנו בבית מול התנור והטלוויזיה, ואפילו להיפגש פה ושם לקפה. חברים, מכרים, ידידים וקרובים- זה הזמן לחדש איתם קשרים וליהנות מ"הביחד".

מי יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי שור ועקרב.

ונוס הרגשית שלנו פעילה מאוד בשמים השבוע. שהותה במזל קשת מביאה איתה לא מעט אופטימיות ושמחה, אבל היא מביאה איתה גם שתי השפעות סותרות שאיתן ניפגוש השבוע.

ונוס בצמידות ליופיטר כוכב השפע - זו אחת הזויות הטובות באסטרולוגיה, כששני המיטיבים שלנו - גם נקראים הכוכבים האלה - נפגשים ויוצרים מיקוד של גרעין חיובי שיכול להשפיע על כמה וכמה מאיתנו באופן מיטיב אם ננצל הזדמנויות השבוע ונרוץ קדימה עם הפוטנציאל הזה. ונוס מייצגת את הצד המעניק והנותן במערכות היחסים, גם חיובי בנושא כספים, בעוד יופיטר מייצג את השפע והאופטימיות שלנו כשאנחנו לוקחים יזמות שונות. צמידות בין השנים האלה מביאה איתה יומיים שלושה אופטימיים באמצע השבוע, ופוטנציאל למי מאתנו שלוקח יזמות חדשות דווקא השבוע, עסקית אישית חברתית או רגשית, להצליח בגדול, אם בסיסה של היזמה הזו הוא אמיץ, כן וחיובי. קדימה!

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות קשת, תאומים, שור, מאזניים, קשת ותאומים.

הזוית הבעייתית של ונוס - זו זוית הפעולה של ונוס עם כוכב נפטון ששוהה במזל דגים. הזוית הזו עלולה לטשטש ולערפל כוונות שהיו טובות בבסיסן, אבל מצבי הרוח שהיא מביאה והערפול שלה עלולות לגרום לנו לפספס את הפוטנציאל של ונוס, לפעול ללא שיקול דעת, ולקבל החלטות גרועות. חשוב להיזהר השבוע מאשליות ופנטזיות בנושאי חומר וכספים, וזה נכון גם לגבי יחסים. הוצאות גבוהות בזבוזי כספים שלא לצורך מחויבויות שאי אפשר לעמוד בהן או הבטחות שקשה לקיים - אלה עלולים קצת לקלקל את הצד האופטימי של ונוס כשהיא במזל קשת, ולגרום עגמת נפש ותסכול. בקיצר - זהירות... אולי משום כך כדאי לדחות החלטות משמעותיות בנושאי חומר כספים ויחסים לשבוע הבא.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, קשת תאומים דגים ובתולה.

הזוית המכבידה של השבוע - זו זוית הפעולה בין כוכב מרס האסרטיבי לכוכב סטורן הנוקשה. כובד בדידות ותחושה שאנחנו לבד במערכה בכל מה שקשור לעשייה שלנו - אלה התחושות שאנו עלולים לסבול מהן השבוע כשאנחנו מנסים לקחת יזמה חדשה, או לפרוץ מעגלים שמכבידים עלינו, ולצאת לחופשי מרס כוכב היזמה והעשייה וסטורן כוכב המימוש הפרקטי הם שני הפכים, ופועלים באנרגיה מנוגדת: מרס רץ קדימה אקטיבי ויוזם, בעוד סטורן מכביד על הקיים דורש כיסוי להבטחות ולצ'קים שלנו, ומתמקד במלים אחריות ומחוייבות כשדברים נראים אופטימיים מדי, כולל דאגות במישור הכלכלי והרגשי. מצד שני, סטורן גם מכריח אותנו לחשב מסלול מחדש כשדברים לא קורים באופן אחראי, מכניס את הדאגות והספק לכל נושא כדי להכריח אותנו לפעול בחכמה ולא באימפולסיביות המוכרת של מרס, ובעצם מכריח אותנו להתבגר ולחשוב גם לטווח ארוך, כשמרס במזל טלה עושה בדיוק את ההיפך. זה אומר שבגדול ההשפעה הזו אינה שלילית בעיקרה, אלא חיובית ובונה, אם נראה באמת את ההגיון שמאחורי הקלעים שמכריח אותנו להיות כאן ועכשיו, ולא לתכנן רחוק מדי, ולבנות מגדלים באוויר.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות גדי, טלה, סרטן, ומאזניים.

הזוית המעניינת של השבוע - זו הזוית שבין מרקורי כוכב התקשורת, ואורנוס התזזיתי. הזוית הזו מתרחשת בין שני כוכבים שהם בעצם אוקטבה גבוהה האחד של השני, ועלולה ליצור ניתוקים תקשורתיים בינינו לבין אנשים סביבנו כעסים פתאומיים או צורך בספייס ובחופש אישי, וזה לא קל. מצד שני, הזוית הזו מביאה איתה גם הארות פתאומיות, פריצות דרך מדהימות, ויכולת לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפנינו, בהברקה של רגע. מי שידע לנצל את הזוית הזו ובאמת לחשוב מחוץ לקופסה ולהעז ולבדוק את היכולת שלו לפעול מול אתגרים גדולים בלי לפחד - ירוויח בגדול.

מי יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, דלי, עקרב, אריה ושור.

גבר מחזיק תמונות של פרצופים והבעות. ShutterStock
נדמה שהכול הופך להיות קיצוני יותר השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
יש הרבה אקשן בסביבה, אבל שבוע מכביד לפנינו ודורשני מאוד לפנינו. חשוב כעת לא לקפוץ מעל הפופיק, לחשב מסלול בחכמה, ולפעול באופן איטי ואחראי.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם מריצה אתכם קדימה קצת מהר מדי, וכדאי להזהר מאשליות ופנטזיות לגבי נושאים שנראים מבטיחים מאוד, לעצור לרגע, ולבחון מחדש.

תאומים
מרקורי פותח את השבוע כשהוא צמוד לפלוטו היצרי ומסיים כשהוא בזוית לאורנוס התזזיתי - שבוע מעניין וסופר אקטיבי: הזהרו שלא לקבל החלטות פזיזות, תאומימים.

סרטן
השמש ומרקורי מול המזל שלכם מאתגרים אתכם ומכריחים אתכם לפעול באופן מדויק וחכם: חשוב להשקיע עכשיו ביחסים, ליצור שותפויות, ולמצוא לכם בני ברית.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם רוב השבוע בזוית עם אורנוס חסר השקט, אבל מעברה בהמשך למזל דלי שם דגש על זוגיות ויחסים. השקיעו בקשרים, או..צאו לדייט, אריות.

בתולה
ונוס ויופיטר במזל קשת מביאים איתם רגעים יפים לבית למשפחה, בתולות. זמן מצוין להשקיע בבית ובסביבתו, ולשנות אוירה. השמש ומרקורי במזל דלי עוזרים לפתוח את הלב..

מאזניים
גם השמש וגם מרקורי שבמזל גדי מביאים איתם אחריות ומחוייבות וגם צורך להתארגן לטווח ארוך, רגשית וכלכלית. זמן טוב לארגן מחדש את חשבון הבנק שלכם.

עקרב
גם ונוס וגם יופיטר שוהים בבית החומר והכספים שלכם השבוע, עוזרים למצוא מקורות הכנסה נוספים, אך גם עלולים לגרום להוצאות לא קטנות... חשבו פעמיים לפני כל הוצאה, עקרבים.

קשת
זה נראה כמו שבוע חביב ואופטימי שבו אתם פוגשים צמידות בין ונוס ליופיטר במזל שלכם, קשתים, אלמנט שמביא איתו פתיחות לרעיונות ואנשים חדשים, ותכניות הרפתקניות.. סעו בזהירות.

גדי
השמש עוברת לבית הכספים שלכם, וזהו זמן טוב להתבונן לעומק בחשבון הבנק, ולשנות סדרי עדיפויות. צמידות בין סטורן למרס עלולה לגרום לכעסים פתאומיים: אל תקלקלו קשרים.

דלי
מזלטוף, דליים! השמש עוברת למזל שלכם וזה הזמן לפגוש את מסיבות ההפתעה המוכרות שהדלי אוהב במיוחד.. זוית בין מרקורי לאורנוס עלולה ליצור קצרים בתקשורת.

דגים
שהותו של מרס בבית הכספים שלכם גורמת להוצאות לא קטנות. היו עם האצבע על כרטיס האשראי. ונוס ויופיטר יוצרים דרייב חזק ופוטנציאל להצלחה בתחום הקריירה: קחו יזמה, דגיגונים!

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully