וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 13-19 בינואר 2019

השבוע אנו חווים כמה סוגי קשיים שונים, שהמשותף להם - תקשורת. מרקורי מככב בשמים עם צמידויות לא קלות והשמש חותמת את התהליך בזוית פעולה לאורנוס התזזיתי. אם עדיין נשארו לנו חברים אחרי כל הבלגן התקשורתי, העצבנות, חוסר השקט והדרמות - הם בטח ממש אוהבים אותנו

לחצו כאן כדי לעקוב אחרינו באינסטגרם

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרקורי צמידות סטורן.
2. מרקורי צמידות פלוטו.
3. שמש 90 מדויק לאורנוס.

הזווית הקשה של השבוע - בעצם, אפשר לומר שכל הזויות הבין כוכביות קשות השבוע. אבל כאסטרולוג ותיק אני יודע שהמלים טוב או רע, או אפילו קשה ורך, לא ממש מגדירות נכון את אופי המהלכים האלה, ורק עוזרות לנו בסוג של שיפוט רדוד לאפיין אותם כדי לדעת אם להתגונן - או לפרוץ החוצה בגדול.
ובכל זאת - מרקורי כוכב התקשורת שלנו מככב בשתי זוויות לא קלות, שכל אחת מהן מעניקה לתקשורת שלנו השבוע אפיון שונה במהותו, אם כי שתיהן אינן קלות.

הזוית המכבידה של השבוע - זו הצמידות של מרקורי כוכב התקשורת שלנו עם סטורן הנוקשה. על פניו, זו אחת הזוויות המכבידות אך גם התורמות והמלמדות שקיימות באסטרולוגיה. סטורן מכריח אותנו להיות רציניים ואחראיים ולראות את הצד הראלי של החיים. סטורן מכריח אותנו לעמוד איתן על הקרקע, ולהתבונן בלי פחד בנעשה בחשבון הבנק, ובעיקר - להסיק מסקנות, ולפעול באופן מעשי, גם על חשבון הצד החביב והשמח שלנו. הגיע הזמן לחשוב מעשי - ולדבר פרקטי, אומר סטורן, ומרקורי שלנו נכנס כעת לעשייה רשמית יותר, חותם על חוזים, מדבר עם העירייה ומשלם חשבונות. זה הזמן לעשייה, חברים, ולא לפטפוטים.

מי יושפע מהזווית? תאומים, בתולה, קשת, דגים והתקשורת של כולנו.

הזווית הכוחנית של השבוע - זו הצמידות של מרקורי עם כוכב פלוטו. הזווית הזו מביאה איתה גישה כוחנית ותוקפנית ואנו מגיבים באופן רגשי כשדברים יוצאים משליטה ולא קורים כמו שחשבנו או רצינו. כעת הזמן שדרמות עולות במהירות כשאנו מפרשים לא נכון את דברי הזולת והדרמות האלה עלולות לקלקל יחסים יפים, ולהכניס טונים אלימים מילולית שהורסים את ההרמוניה ומקלקלים את הדיאלוג. מה עושים? חושבים פעמיים לפני שכועסים או מגיבים בתוקפנות. סופרים עד עשר ו... מעלים חיוך. זה אפשרי.

מי יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, שור אריה ודלי.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין השמש לבין אורנוס התזזיתי. הזוית הזו מביאה איתה בעיקר עצבנות חוסר שקט צורך בספייס ורצון להתנתק לנתק ולהיות קצת לבד. תחת הזווית הזו אני שואפים לנתק קשרים שמיצו את עצמם, ואין לנו סבלנות למי שמדבר לאט, חושב לאט, או נוהג בטיפשות... הפתיל שלנו מאוד קצר עכשיו, אבל חשוב דווקא עכשיו לא לנתק קשרים כי אחר כך נצטער.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב וכולנו בעצם.

בני זוג יושבים יחד ומביטים בסמארטפונים שלהם. ShutterStock
השבוע אנו חווים כמה סוגי קשיים שונים, שהמשותף להם – תקשורת/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס ואורנוס ממשיכים לנוע במזל שלכם, ולהביא איתם אנרגיה עוצמתית של עשייה פעולה וכיבוש, ואנרגיה חסרת שקט. זמן טוב לפעילות פיזית וספורטיבית, טלאים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לרוץ קדימה במזל קשת האנרגטי, והשור שלנו מוטרד מופעל ולא ישן מרוב לחצים מכל הכיוונים. הגיע הזמן לעשות סדר בבלגן.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל גדי הכבד והמכביד, והתאומים שלנו הופך רציני ואחראי מתמיד. זמן טוב להחלטות גורליות, ולמיקוד בחשבון הבנק

סרטן
גם השמש וגם מרקורי שוהים עכשיו בבית הזוגיות והיחסים שלכם, סרטנונים, אלמנט שמדגיש את הצורך לפעול עם הפרטנרים שלכם, ולא לבד. השקיעו בזוגיות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי הקשוח, ועוד יוצרת זוית חסרת שקט עם אורנוס התזזיתי... שבוע נמרץ אינטנסיבי ולא צפוי לפנינו. זהירות!

בתולה
ונוס ויופיטר במזל קשת מביאים איתם לא מעט אקשן הביתה, וזהו זמן מצוין לעשות שינויים בבית, להרחיב או לשפץ, ואפילו להרחיב את המשפחה. שמרו על הדיאטה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל קשת המאכלס את בית התקשורת שלכם, וזהו זמן נפלא לרעיונות מקסימים ויצירתיים תמיד. זמן טוב ליזמות חדשות מכל סוג.

עקרב
גם יופיטר וגם ונוס שוהים בבית הכספים שלכם, וישנה סכנה מסוימת של בזבוזי כספים שלא לצורך: זה זמן להתמקד בקניית מה שצריך, ולא במה שרוצים. סבלנות.

קשת
גם ונוס וגם יופיטר שוהים במזל שלכם, והאופטימיות בשיאה. זהו מיקום נפלא גם כדי לנסוע או ללמוד משהו חדש, וגם..להתאהב כמו שקשת מתאהב: עד הסוף, ובלי חשבון.

גדי
השמש סטורן ופלוטו שוהים במזל שלכם, והחיים אינם פשוטים עכשיו עם כל האקשן הזה. הזמן הזמן להתחדש, לשנות, להתארגן קצת אחרת, ולשנות גישה.

דלי
זוית פעולה של השמש עם אורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לעצבנות וחוסר שקט ביחסים עם הזולת. חשוב השבוע להזהר בכבישים ובדרכים, ולהזהר גם במלים שלכם...

דגים
גם ונוס וגם יופיטר שוהים כעת בבית הקריירה שלכם, מיקום מצוין לדגיג שרוצה לפרוץ קדימה עם רעיון חדש, לשנות תדמית, ולעמוד בהצלחה בפני קהל: נשמו עמוק, וקפצו למים.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully