וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 6-12 בינואר 2019

המעורבות הרגשית גדלה השבוע, כשגם השמש בצמידות עם פלוטו היצרי וגם ונוס שעוברת למזל קשת מעבירות הילוך, אבל דווקא עכשיו, כאילו לצורך איזון, עובר מרקורי כוכב התקשורת שלנו למזל גדי המאופק והמאורגן ומכריח אותנו למרות הסערות והדרמות שסביבנו, לתקשר בכבוד ובאיפוק

לחצו כאן כדי לעקוב אחרינו באינסטגרם

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל גדי.
2. ונוס עוברת למזל קשת.
3. השמש נצמדת לכוכב פלוטו היצרי והכוחני.

השינוי החיובי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל קשת ההרפתקני למזל גדי המאורגן והקפדן. מרקורי כוכב התקשורת נמצא במיטבו במזל גדי: כעת הוא ממוקד מטרה, לא מאפשר לנו לבזבז אנרגיה מיותרת על שטויות, ובעיקר בעיקר - מעשי. מרקורי מאפשר כעת לתקשורת שלנו להיות מדויקת ופרקטית, וזה בשבוע שבו הטונים עולים והמעורבות הרגשית הגבוהה גורמת לכולנו לאבד פרופורציות. ואכן, מילים חכמות ומדויקות יכולות לעשות את ההבדל השבוע, בתנאי שנגדיר מראש מה המטרות שלנו, ונפעל לפי זה, במקום להיסחף אחרי האדרנלין והדרמות למיניהן.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, גדי, סרטן טלה ומאזניים.

הזווית הקשה של השבוע - זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין פלוטו היצרי והכוחני. בגדול, זו אחת הצמידויות הקשות באסטרולוגיה. השמש שהיא גוף אקטיבי מאוד ביחד עם פלוטו עלולים להביא איתם מעורבות רגשית גבוהה מאוד בכל מה שאנחנו עושים, עם פתיל קצר במיוחד כשדברים יוצאים - והם יוצאים - משליטה. התוצאה - דרמות כאלה ואחרות, חלק גלובליות וחלק בעולמנו שלנו האישי, בעיקר כשקשה לנו לא להגיב על מה שנראה לנו כהתגרות או ערעור על השליטה שלנו. תחת צמידות שכזו הרצון לסיים יחסים או התקשרויות קל מאוד, והכעס עלול להיות מרכיב מרכזי שכדאי להיזהר ממנו, שכן הוא עלול לקלות להרוס לא מעט יחסים. אז... מה עושים? זוכרים את כל זה ומתאפקים. לא קל, אבל אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות אריה, דלי, עקרב ושור, קשת ותאומים.

המעבר האופטימי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל עקרב הטעון והמופנם, למזל קשת הפתוח והאופטימי. ונוס הרגשית שלנו לא ממש מרגישה במיטבה במזל עקרב: המזל הזה מגביר את הצד היצרי של ונוס, על חשבון הצד השמח וההרמוני, אבל יצרים זה לא רק סקס: זה גם מאבקי כוח ואגו ושליטה ומה לא, במעורבות רגשית גבוהה ויצרית מאוד, שלא תורמת כלום לאף אחד. מזל קשת מחזיר לונוס שלנו את השמחה. המיקום הזה מאפשר לה ולנו ליהנות מהחלק השמח של היחסים שלנו, לחזר בשמחה ולחזור לצד ההרפתקני והשמח של האהבה, באשר היא. ונוס במזל קשת מחזירה אלינו גם את הצד האוהב לטייל לנסוע ליהנות ולחוות. זהו גם צד שאוהב להתעניין וללמוד דברים חדשים, על כל המשתמע. אולי משום כך המעבר הזה יביא לנו לא מעט שמחה, או לפחות אמור להיות כזה, מה גם שעכשיו במזל קשת נמצא גם את כוכב יופיטר, כוכב השפע והמרחבים.

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? בעיקר מזלות שור, מאזניים, קשת, תאומים דגים ובתולה.

זוג מצטלם סלפי במהלך טיול בעיר לונדון על רקע הביג בן. ShutterStock
נוס במזל קשת מחזירה אלינו גם את הצד האוהב לטייל לנסוע ליהנות ולחוות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, ונראה שהשנה הזו נפתחת מבחינתכם ברגל ימין. הגיע הזמן לטאטא את כל הרגשות העכורים והדאגות שאיתם, ולפתוח חלון שמח לעולם.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת, וקצב הדברים הופך מהיר מדי עבור השור האיטי: אין ברירה, תצטרכו להעביר הילוך ולהגביר את הקצב, שוורים... המנעו מהחלטות פזיזות.

תאומים
מעברה של ונוס לבית הזוגיות והיחסים שלכם מביא איתו דגש מיוחד על הצד הזוגי ומערכות היחסים. במקביל עובר מרקורי שליט המזל שלכם למזל גדי: רצינות אחריות וגישה מעשית - זה הזמן!

סרטן
השמש וסטורן ומרקורי שבמזל גדי ממול מכריחים אתכם לגלות מינון גבוה של אחריות ומחוייבות כעת. ונוס שעוברת לבית העבודה, מביאה כמה בונוסים לתחום המקצועי.. התמקדו במה שאוהבים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי כשהיא בצמידות לסטורן, ובהמשך נצמדת לפלוטו היצרי. מעורבות רגשית גבוהה מדי עלולה לקלקל יחסים נאים אם תתעקשו על המלה האחרונה.. גלו איפוק.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עוברת לבית היצירתיות והרומנטיקה, והבתולה שלנו הופך להיות מעורב יותר, וציני קצת פחות. זמן לתת לרגש עדיפות גבוהה, ולתת מקום גדול יותר לאהבה, בתולות...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוזבת סוף סוף את מזל עקרב המופנם והטעון, ועוברת למזל קשת הספונטני והשמח המאכלס את בית התקשורת שלכם. זמן נפלא לדבר אהבה, ולאהוב את המלים..

עקרב
ונוס עוזבת את המזל שלכם אחרי פרק זמן שבו עזרה לעקרב המופנם לפתוח את הלב, ולהתרכך מעט. כעת הדגש עובר לבית החומר והכספים שלכם: הגיע הזמן למבט מעמיק בחשבון הבנק שלכם.

קשת
החיים הופכים שמחים יותר, כשאל יופיטר שליט המזל שלכם מצטרפת גם ונוס הרגשית.. כעת שני המיטיבים הגדולים - כך הם נקראים - נמצאים במגרש הביתי שלכם: הצטרפו אליהם ורוצו קדימה!

גדי
השמש וסטורן נפרדים לאיטם והשמש ממשיכה במזל גדי למפגש עם כוכב פלוטו היצרי, אלמנט שלא עושה חיים קלים לגדי השקט והמאורגן. חשוב להזהר מדרמות מיותרות וכעסים פתאומיים...

דלי
ונוס שעוברת למזל קשת עוזרת לדלי שלנו להרחיב בתקופה הקרובה את המעגלים החברתיים, להכיר אנשים חדשים, ולפעול באופן חברי וחברתי יותר. הגיע הזמן להתיידד עם העולם.

דגים
ונוס הרגשית עוברת לבית הקריירה והתדמית שלכם, ואתם עשויים להיות מושכים ואטרקטיביים במיוחד בשבועות הקרובים... זמן טוב לשנות לוק, לקנות ביגוד חדש, ולשנות גם גישה בקריירה: פעלו באהבה.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully