וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 23-29 בדצמבר 2018

23.12.2018 / 11:44

אסרטיבי ואופטימי מצד אחד, מבולבל מעורפל ורצוף מצבי רוח משתנים מצד שני - השבוע האחרון של השנה הזו כולל בתוכו מגוון של תחושות שליוו אותנו השנה, אלא שהן מופיעות בצורה מרוכזת יותר וכבר עכשיו מודיעות שזה לא הולך להשתנות בתחילת השנה החדשה

לחצו כאן כדי לעקוב אחרינו באינסטגרם

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
* מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה מדויקת לכוכב נפטון.
כן, יש רק תהליך אחד שמתחיל השבוע. השמש עברה לגדי בשבת ובשבת גם מרקורי ויופיטר נצמדו זה לזה, והשבוע רק מרקורי הזה ונפטון מערפלים, מבלבלים וקצת מכבידים וגורמים ללא מעט מאיתנו לראות את החלק הפחות נעים של סוף השנה הזו. זה הולך להשתנות לקראת סוף השבוע, לא לדאוג.

מה המרקורי הזה עושה לנו כשהוא נצמד לנפטון? ראשית - אי ודאות. נפטון מערפל ומבלבל, הופך את הכל לרגשי ואפילו לרגשני וגורם אפילו לגשם שיורד בחוץ להיראות מהזן הגורלי, הדרמטי, כזה שקורה בסופים של סרטים עצובים. לא פשוטים החיים, ממלמלים העננים תחת שרביטו של נפטון והכינורות ממלאים את השמים במוזיקה עדינה על רקע האפור-אפור הזה. זה אומר שבוע שבו התקשורת שלנו מעורפלת, מבולבלת ולא מדויקת: זהו זמן שבו חשוב וכדאי לפעול בזהירות בעיקר לגבי המחויבויות שלנו לתקופה הקרובה, להימנע מקניות גדולות מיותרות רק בגלל שזה סופה של השנה, לראות סרטים עצובים רק ממש מאוחר כשאין אף אחד אחר לשבת איתו, מבטיחים? ואת הדמעה על מר גורלנו, להוריד ממש, אבל ממש לכרית, ולא לשומקום אחר, כולל הפרטנרים שלנו, ברור? זו דמעה אישית לגמרי, מבית מפעלו המוכר של נפטון המתעתע ואין לה סיבה אמיתית גם אם כלפי חוץ זה נראה אחרת.

תקשורת רגשנית ולא פשוטה, בדיוק התקשורת שמתאימה לנאומי סיכום מסוגים שונים שמראים עד כמה אחרים הצליחו יחסית אלינו, ועד כמה יהיה להם - איך לא - את האדם לנשק אותו בשבוע הבא, ב-12 בלילה, כשהשנה תתחלף לה. הזווית הזו לשמחתנו חולפת מהר ובסופו של השבוע לא יישאר ממנה הרבה לקראת השנה הבאה שמתקרבת ובאה, ואז, רק אז, יופיע גם ההורוסקופ השנתי שלי.

נשים עושות שופינג. ShutterStock
הימנעו מקניות גדולות ומיותרות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל דגים הרגשני, מצבי הרוח משתנים במהירות,וקשה להתמקד במה שחשוב. לקראת אמצע השבוע הבא זה ישתנה, אבל עד אז - חכו עם ההחלטות הגדולות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם מסיימת את השנה כשהיא בבית הזוגיות והיחסים שלכם, רמז דק גם איך להתחיל את השנה הבאה, שוורים... זמן טוב לתת מקום גדול יותר לפרטנרים שלכם, או... לצאת לדייט.

תאומים
מיקומו של מרס במזל דגים בבית הקריירה שלכם דוחף אתכם קדימה מצד אחד, אך מצד שני גם עלול ליצור כעת חיכוכים ובלגן עם סמכויות. נסו לא לריב על שטויות, ולסיים את השנה הזו בטעם טוב...

סרטן
השמש ומרקורי במזל קשת מדגישים את הצורך בהשקעה מקצועית או לימודית גבוהה מהרגיל בימים אלה, סרטנונים, בזמן שסטורן הנוקשה שממול דורש מכם את המכסימום רגשית ומקצועית! אוף...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת ולהביא איתה לא מעט אקשן חביב לשולחן, כולל ידידים שקצת נעלמו לאחרונה. זמן טוב להתחבר מחדש ללב, ולאנשים שהאריה שלנו אוהב באמת.

בתולה
השמש ומרקורי שבמזל קשת מדגישים את הצורך להשקיע כעת בבית, ובבני הבית. מצד שני, מרס בבית הזוגיות והיחסים עלול להביא איתו דיאלוג לא קל עם הפרטנרים שלכם, ומלחמות אגו זעירות.. גלו איפוק

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב המופנם והטעון, בדיוק בזמן שאתם כל כך זקוקים להבנה ולהרמוניה.. נראה שהחיים דורשים מכם כעת לא מעט, בעיקר מחוייבות ואחריות! היו שם עבור אחרים.

עקרב
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולעזור לכם גם לפתוח את הלב מצד אחד, וגם לבטא רגשות ומלים רכות שמזמן לא אמרתם.. זמן נפלא לחיזור עדין, ולכל הריגושים שהחורף הזה מביא איתו עבורכם.

קשת
הקשתים שלנו ממשיכים לחגוג ימי הולדת, וכולנו יודעים שחגיגת יומולדת לקשת היא שמחה במיוחד, כי כולם אוהבים את היצורים הספונטניים האלה.. מרקורי ויופיטר מאפשרים לכם גם לתכנן - וגם לבצע בגדול!

גדי
כוכב מרס בבית התקשורת שלכם לא עושה לכם חיים קלים בימים אלה: האגו עובד שעות נוספות, והצורך להתקדם עלול לגבות מחיר רגשי לא קל. נסו לא לכעוס על שטויות, ולא לנתק יחסים יפים בגלל קריזה פתאומית.

דלי
הצמידות בין יופיטר כוכב השפע למרקורי כוכב התקשורת, מביאה איתה הצלחה בדיאלוג שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם. זמן מצוין למצוא לכם שתופי פעולה ובני ברית עוד לפני סופה של השנה...

דגים
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם לעזור לכם לבלוט ולהרשים ולהפגין אמביציה מתעוררת מצד אחד, אך גם לגרום לכם לסבול מאי שקט עצבנות וגישה תוקפנים כשדברים יוצאים משליטה. בשבוע הבא סופסוף זה משתנה.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully