וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 16-22 בדצמבר 2018

16.12.2018 / 9:09

נראה שהשבוע המתחים עדיין באוויר - השמש עדיין בזוית פעולה חסרת מנוח למרס שמסתיימת לקראת סוף השבוע, אבל אפשר לראות קצת אור מרחוק ולהבין שכל הזמן הייתה שם מנהרה

לחצו כאן כדי לעקוב אחרינו באינסטגרם

השבוע, כשמגיעה אנרגיה אופטימית של עשייה (מרגישים אותה כבר בבטן) אפשר כבר להבין שרוב הזמן האחרון היינו באיזו סוג של מצוקה רוב הזמן, רק לא ממש היינו מודעים לה או לאינטנסיביות שלה. מעניין.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. צמידות של מרקורי כוכב התקשורת עם יופיטר כוכב השפע במזל קשת.
2. השמש עוברת ממזל קשת למזל גדי.

הזווית הטובה של השבוע - זו הצמידות החביבה בין מרקורי שמסמל את התקשורת שלנו, לבין יופיטר כוכב הצמיחה והשפע. בגדול, זו נחשבת לאחת הזויות החיוביות מבחינת תקשורת באסטרולוגיה. כמה חבל שהיא מסתיימת מהר כיון שמרקורי נע קדימה במהירות.. אבל למרות זאת, בחשיבה נכונה ובעיקר מדויקת, אפשר לנצל אותה בצורה מיטבית עבורנו. מיקומו של מרקורי במזל קשת השייך ליסוד האש, שם את הדגש כעת על העשייה והפעולה, ולאו דווקא על החשיבה והתכנון. במזל קשת מרקורי פועל באופן אינטואיטיבי ואימפולסיבי, ולכן לעיתים ההחלטות שלו מעט פזיזות ושיקול הדעת לא במיטבו.

בצמידות עם כוכב יופיטר הצד האופטימי שלנו מתחזק, ואנו נוטים לראות את הצד החיובי בכל נושא או יזמה, אלמנט חיובי מאוד כשלעצמו, מה שמחזק את הצורך לרוץ קדימה עם יזמות והחלטות, ולקבוע עובדות בשטח. אולם ישנה גם סכנה מסוימת בצמידות הזו, קוראים לה - אופטימיות יתר. הצורך לרוץ קדימה מתחזק כשיופיטר בסביבה, ולפעמים מעוור אותנו ולא מאפשר לנו לראות את הסכנות האורבות לנו, בעיקר כאלה הקשורות לטווח ארוך, ולא דווקא לסיפוק המיידי שגורם לנו להגיע להחלטות ויזמות רגעיות.

התוצאה - לטווח ארוך אנו עלולים לסבול ממגוון השלכות שליליות של החלטות גרועות הנובעות מראייה קצרת טווח, ומהצורך בעיקר להתמקד בכיבוי שריפות של כאן ועכשיו, ולהוריד דאגות רגעיות תמורת הבטחה של שקט לטווח קצר. מה עושים? מנסים להתגבר על הנטייה כעת למהר ולהתחייב ליזמות חדשות לחתום על חוזים ולפתוח דף חדש ואופטימי בנושאים שונים, לנשום עמוק, לעצור עוד רגע - ולנסות ולראות את כל התמונה גם אם זה לא ממש קול, וגם אם זה מצריך עוד עצה או שתיים מבעלי מקצוע או יודעי דבר. פשוט לחשוב פעם נוספת ולראות את כל ההשלכות של כל פעולה ועשייה שלנו עכשיו, לפני שמאפשרים לראש לעצום עיניים, ולהיסחף אחרי הלב. זה אפשרי ואפילו רצוי...

מי בעיקר ייהנה מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, ובעצם - כולנו, באופן כזה או אחר, לפי מיקום הצמידות הזו במפת הלידה של כל אחד מאתנו.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל קשת האימפולסיבי והספונטני, למזל גדי האחראי, המאורגן והמחושב. נראה שכבר בכותרת הזו שכתבתי, אפשר לראות בדיוק ממה אנחנו יוצאים כעת מבחינת החשיבה וסגנון הפעולה שלנו ומה יידרש מאתנו בחודש הקרוב: לשים את הבלגן החביב שחווינו החודש בצד, ולהתמקד בכל מה שקשור לסדר, ארגון, דחיית סיפוקים, והקשה מכל אלה - משמעת עצמית. מזל גדי שייך באופן מסורתי לבית העשירי בגלגל המזלות, המסמל את בית הקריירה והתדמית שלנו. סטורן ששולט על המזל הזה מאפיין אותו באופי יציב, מופנם, מאורגן, מדויק ופדנטי ומוכוון מטרה: מזל גדי הוא מזל משימתי שאינו מבזבז אנרגיה על שטויות והסחות דעת (בשאיפה כמובן) אלא מתמקד במטרה שלו, גם - ובעיקר - אם היא ארוכת טווח, ועיקרה - שליטה סוליסטית בפירמידה שהוא עומד בראשה. כשהשמש עוברת למזל גדי, האנרגיות העוצמתיות שלה מנותבות בדיוק למקומות האלה. כעת אין לנו יותר מדי זמן לבזבז, כשסדר היום שלנו הולך ומתמלא במשימות קטנות וגדולות ואנו חייבים לבנות לנו לו"ז מדויק כדי לעמוד בכולן ובהצלחה.

זה לא יהיה קל אבל סטורן אינו מאמין בקיצורי דרך, אלא בהצלחת המשימה, גם אם הוא צריך לעבור שינוי אופי לשם כך, או להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד. רוח הדברים הזו מגיעה אל כולנו, כשהשמש עוברת למזל גדי, מי יותר ומי פחות, לפי מיקומו של מזל גדי במפת הלידה של כל אחד מאתנו. אם נדע להשתמש נכון באנרגיה המשימתית הזו, ובמקום להילחם בה בדחיינות זחיחות דעת ופינוק מוכר נירתם לכוון שהיא מתווה עבורנו ונהיה קשובים למקום שהיא מנסה לכוון אותנו אליו, נוכל להפיק את המיטב מהמיקום הדורשני והמעניין הזה. בשאיפה...

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? ראשית כמובן הגדיים, שסוף סוף חוגגים להם יומולדת. אולם מי שמכיר בני מזל גדי יודע שקצת קשה להם לחגוג אירועים כאלה באופן ספונטני ובמסיבות הפתעה: הגדי מוכן לחגוג ספונטנית רק אם יש לו מידע מוקדם על כך, והוא ממש לא אוהב שמפתיעים אותו בלי שיהיה מוכן לכך (פרדוקס גדיי מוכר). סיסמתו של הגדי - ספונטני אך מתוכנן היטב - וכדאי לזכור זאת למי שמתכוון להפתיע את הגדי שלנו בעשרות חברים שמחכים בחושך כדי לקפוץ עליו עם עוגה ובלונים כשהאורות נדלקים בבת אחד בסלון. ממש לא! ראו הוזהרתם! ולמה? כי דיפ דאון, הגדי שלנו הוא עדין וביישן. כן כן, קשה להאמין שהיצור האמביציוזי והקרייריסטי הזה אכן ביישן כילד מבפנים, אבל מי שמכיר אותו - ולא להרבה הוא מאפשר להתקרב עד כדי כך - יודע עד כמה הוא רגיש ופגיע. אז מה כן? אירוע סולידי חביב ומכובד עם התראה של לפחות כמה ימים לפני, מקום ורשימת מוזמנים ידועים מראש עד לפרטי הפרטים, ומתנה סולידית ומכובדת שעדיף שגם תביא לגדי תועלת בהמשך. מזל טוב!

אילוסטרציה. שאטרסטוק, ShutterStock
בלי מסיבות הפתעה בבקשה/ShutterStock, שאטרסטוק

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לזחול בביצה הרגשנית של מזל דגים, והדרמות מסביב פורחות. לא קל לכם וזווית הפעולה עם השמש הופכת אתכם לעצבניים וחסרי שקט.. אבל הזוית תכף נגמרת והשבוע הבא יהיה רגוע יותר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם מתקדמת במזל עקרב, ממש ממול, עוזרת לכם לפתוח את הלב במערכות היחסים שלכם או להכיר אנשים חדשים, ומרככת שוורים קשוחים במיוחד.. הזהרו מהוצאות מוגזמות על פינוקים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם רוקד לו שם למעלה במזל קשת עם קצת יותר פלפל ואקשן מהרגיל, ונצמד השבוע ליופיטר כוכב השפע הצמידות הזו מביאה איתה גישה אופטימית ואקטיבית: הזהרו מאופטימיות יתר.

סרטן
השמש עוברת בסוף השבוע הזה למזל גדי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, סרטנונים, אחרי שבוע מעשי רצוף משימות ומטלות. זהו זמן טוב להתבונן מרחוק בקשרים הקרובים, להשקיע בהם, ובפרטנרים שלכם.

אריה
אחרי חודש מלהיב ויצירתי במזל קשת הפתוח והאופטימי, עוברת השמש למזל גדי הקשוח, ומכריחה את האריות שלנו לעזוב לרגע את התכניות הגדולות, ולהתמקד בפרטים הקטנים. זמן להתארגן ולעשות סדר בג'ונגל, אריות.

בתולה
שהותו של מרקורי שליט המזל שלכם במזל קשת בצמידות עם יופיטר כוכב השפע עשויה להיות חיובית במיוחד לצד המשפחתי שלכם: זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, לפתוח לבבות לקרובים ורחוקים, ולהרגיש ביחד...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב המאכלס את בית הכספים שלכם, מחלקת בונוסים קטנים ומביאה גישה אופטימית - לא תמיד בצדק - לנעשה בחשבון הבנק. אל תוציאו כספים כעת על מה שאין לכם בו צורך אמיתי.

עקרב
ונוס הרגשית ממשיכה לנסות ולרכך את השריון העקרבי המופנם, ולנסות וליצור קצת אמון בדרך השיתוף החיזור והפתיחות למי שאתכם.. זמן טוב להיות שם עבור אדם קרוב, לשתף בתכניות וברגשות, ולתת מקום לאהבה.

קשת
צמידות מקסימה מתרחשת לה השבוע במזל שלכם, קשתים, בין מרקורי כוכב התקשורת ליופיטר שליט המזל שלכם. הצמידות הזו הופכת אתכם לתקשורתיים במיוחד, ומעבר השמש למזל גדי - גם למעשיים מאוד. אין ספק - שילוב מנצח..

גדי
מזלטוף, גדיים! אחרי חודש לא קל ומלא טלטלות, עוברת השמש למזל שלכם, והגיע גם לחגוג לכם יום הולדת מאורגן ומכובד (עדיף בלי מסיבות הפתעה, נכון?..) גם לכבוד סטורן שליט המזל שלכם, שמכביד אך מייעל דברים בזמן האחרון.

דלי
הצמידות בין מרקורי ליופיטר כוכב השפע במזל קשת מביאה איתה דגש מיוחד על כל מה שקשור לצד החברתי שלכם. זמן מצוין להכיר אנשים חדשים ומעניינים. מרס שבבית הכספים שלכם עלול ליצור בלגן זמני. זהירות!

דגים
המצאות ונוס בבית הצמיחה האישית שלכם ומרס בבית הרומנטיקה והיצירתיות, שניהם במזלות השייכים ליסוד המים, מאפשרים לדגיג שלנו לפעול בכמה מישורים במקביל השבוע, ולהרגיש שבאמת דברים סופסוף זזים. גו גו גו, דגיגונים!

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully