וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 9-15 בדצמבר 2018

9.12.2018 / 10:51

נראה שכמות האירועים הכוכביים קטנה באופן משמעותי השבוע, אבל נראה שגם במה שיש זה די והותר

לחצו כאן כדי לעקוב אחרינו באינסטגרם

זווית אחת, שנראית אולי זניחה משהו, יכולה לקבוע לא מעט לגבי ההמשך - וזו זווית המתח בין מרקורי לאורנוס, שמתרחשת ממש בזמן המעבר שלו למזל קשת.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת במזל עקרב בזוית של מתח 150 מעלות לאורנוס התזזיתי.
2. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל קשת.

הזוית הקשה של השבוע - זו זווית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל עקרב לבין אורנוס התזזיתי שנמצא במזל טלה. הזווית הזו מביאה איתה מתחים לכל אלמנט תקשורתי שאנו פוגשים השבוע. זה אינו מיקום קל, שכן תקשורת טעונה - ועוד בזמן שמרקורי שוהה במזל עקרב הלוחמני והטעון כשלעצמו - עלולה להביא איתה לא מעט חיכוכים ריבים ועימותים, גם כשעל פני השטח הדברים נראים רגועים יחסית. אולי משום כך, כשהתקשורת שלנו מתוחה ולא במיטבה, פוטנציאל הנפיצות שלנו גבוה במיוחד, כשמיקומו של מרס במזל דגים תורם לכך לא מעט כשהוא הופך את הדרמות הקטנות בעזרתו של מרקורי ואורנוס לסכסוכים של ממש, ובעיקר - ליוזמות לוחמניות פתאומיות ולא צפויות, הן באופן גלובלי והן ביחסים הקרובים שלנו.

זווית של מתח בין מרקורי ואורנוס שמה את אלמנט הניתוק מהקשרים תמיד ברקע, אלמנט שלא עושה לנו חיים קלים ומכריח אותנו לחשוב פעמיים על כל מה שאנחנו אומרים, ובעיקר - למי. שבוע לא קל תקשורתית, בעיקרון, כשגם מעברו של מרקורי בהמשך למזל קשת לא ממש מקל עליו, אם לא נפעל נחשוב ונתקשר כולנו בעינחים פקוחות לרווחה - ובהגיון בריא, ללא מעורבות רגשית גבוהה מדי. זה לא יהיה קל השבוע, אבל אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, דלי אריה עקרב ושור.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל עקרב הטעון והרגשי, למזל קשת האסרטיבי וההרפתקני. מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל קשת מעביר הילוך אחרי ששהה במזל עקרב האיטי והמופנם: כעת מביא איתו תקשורת נלהבת, מהירה, אינטנסיבית ולא שקולה. מצד אחד האופטימיות התקשורתית שלנו מתחזקת עכשיו והחיוך חוזר, אולם יש גם מחיר לאופטימיות הזו: מרקורי במזל קשת קודם יורה - ואחר כך חושב.. משום כך הפזיזות הזו היא כעת גורם דומיננטי בהחלטות שלנו, וכדאי לחשוב פעמיים לפני שמקבלים החלטות או מבצעים אותן באותה קלות. בגדול, מזל קשת השייך ליסוד האש אינו מיטב עם כוכב מרקורי השייך ליסוד האוויר: אין כאן את שיקול הדעת הנוסף, הגישה הדעתנית והגיון הברזל, אלא בעיקר גישה תקשורתית רגשנית שבנויה על התלהבות וצורך להתרגש - ולרגש. לכן חשוב מאוד לנסות ולחשוב שוב לא רק על כל החלטה אלא גם על ההשלכות שלה על חיינו ועל חיי אחרים צעד אחד או שנים קדימה, ולא לפעול רק כדי לשחרר לחצים כאן - ועכשיו.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים, אך מכיון שהמדובר בתקשורת של כולנו - גם כל אחד ואחד מאיתנו.

חברים לעבודה בשיחת ברזייה. ShutterStock
היזהרו מתקשורת נלהבת, מהירה, אינטנסיבית ולא שקולה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים הרגשני, מביא איתו מצבי רוח משתנים בקיצוניות, ולא מעט דרמות קטנות אך מרגיזות. מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל קשת מאזן קצת את האנרגיות, ומחזיר את ההתלהבות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שעוזר לרכך את לבו המעשי של השור, ומאפשר גם לעדן את היחסים. זמן טוב להשקיע בדיאלוג שבינו לבינה שוורים... רק אהבה!

תאומים
מרקורי כוכב התקשורת שלכם יוצר זווית של מתח עם כוכב אורנוס, והשבוע הזה טעון ואינו קל. כדאי לחשוב פעמיים לפני כל פעולה ולא לנתק קשרים. מעברו של מרקורי למזל קשת מאפשר תקשורת זוגית חכמה. דברו, ועל הכל.

סרטן
מרקורי כוכב התקשורת שוהה עדיין בבית הרומנטיקה שלכם, מאפשר חיזור עדין אך תקיף, ולב פתוח לרווחה. מרס שבמזל דגים מדגיש את הצורך להרחיב אופקים, ואולי גם ללמוד משהו חדש. חשוב לא לריב עם הסביבה כעת.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש, אליה מצטרף בהמשך גם מרקורי כוכב התקשורת. ושניהם מחזקים את ההתלהבות והרצון לפעול לתקשר וליזום. קדימה!

בתולה
מרס שנמצא במזל דגים מול המזל שלכם עלול להביא איתה כמה סערות ודרמות למערכות היחסים ולזוגיות שלכם כעת, וכדאי להזהר במלים שלכם גם בשותפויות למיניהן. זמן להשקיע קצת יותר בבית, וביחסים עם המשפחה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע קדימה במזל עקרב, כשהיא מדגישה את הצורך במבט חכם ובוחן על חשבון הבנק שלכם,מאזנאים: חשוב להזהר עכשיו מבזבוזים והוצאות גבוהות, ולשמור על איזון כלשהו בחשבון.

עקרב
מרקורי נע קדימה במזל שלכם בתחילת השבוע, ומנסה להחזיר לקדמותם קשרים שעלו על שרטון לאחרונה, ויזמות חדשות שנתקעו משום מה. כעת הזמן לדבר לשתף ולחלוק, עקרבים, ולא להסתגר אם נפגעתם באופן כזה או אחר.

קשת
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת, כשבהמשך השבוע מצטרף אליה גם מרקורי כוכב התקשורת והופך אתכם לתקשורתיים במיוחד. זמן מצוין ליזמות חדשות מכל סוג, ולשיחות משמעותיות שחיכו עד כה.

גדי
כוכב מרס שנמצא עכשיו בבית התקשורת שלכם מביא איתו תקשורת תוקפנית וחסרת סבלנות, וחשוב לשמור על איפוק. זה נכון גם לגבי יזמות תקשורתיות חדשות וגישה פזיזה ונלהבת מדי: נסו לחשוב כמה צעדים קדימה, גדיים.

דלי
השמש שבמזל קשת ומרקורי שעובר לשם בהמשך השבוע הופכים אתכם לידידותיים וחברותיים במיוחד, דליים. עקב אכילס כעת הוא מרס שבבית הכספים שלכם: המנעו מהוצאות גבוהות, ושמרו על איזון בחשבון הבנק ככל האפשר.

דגים
צמידות בין נפטון שליט המזל שלכם לבין מרס פותחת את השבוע באופן מבולבל מעט. מיקומו של מרס במזל דגים מריץ אתכם קדימה כעת, אך לא עושה לכם חיים קלים מבחינה רגשית: המנעו מכעסים וניתוקים.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully