וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים מוכיחים: ב-2019 עולמם של כמה מהמזלות יתהפך

כוכב אורנוס מסיים את השינויים של 2018 בחיי המזלות הקרדינליים. כן, הגיע הזמן לסגירת מעגלים סופית אחרי שש שנים. לעומת זאת, יש כמה מזלות שצפויים לפתוח מעגלים חדשים ומרגשים ולעבור שינויים משמעותיים החל מאפריל הקרוב

לחצו כאן כדי לעקוב אחרינו באינסטגרם

אורנוס שחזר שוב לאחרונה למזל טלה נותן צ'אנס אחרון של כמה חודשים - עד מרץ 2019 - לניתוקים ולשינויים. אולי אחרי שיסתיים התהליך הזה, נמריא לדרך של חיבורים חדשים?
אחרי ששהה שש שנים במזל טלה, והגיח כדי לסמן לשוורים, לעקרבים, לאריות ולדליים שאוטוטו מגיע תהליך השינוי אצלם, הוא עושה סיבוב פרידה אחרון במזל טלה שיימשך עד מרץ 2019 כדי להשלים את תהליכי החיבור, הניתוק והפרידה שעברו הטלאים, הסרטנים, הגדיים והמאזנאים - ולפגוש את השינוי עצמו החל מאפריל 2019 בלב הולם ונרגש: הנה מגיעה לה תקופה חדשה!

לא מעט מכם, אנשי המזלות הקרדינליים - כאמור טלאים, סרטנים, גדיים ומאזנאים - כבר עברו הרבה הכנות לתהליך הזה בשש השנים האחרונות, דרך השינויים והתהליכים שעברתם. הישענו לרגע אחורנית, עצמו עיניים ונסו להיזכר היכן הייתם לפני שש שנים: נכון שזה נראה כמו הרבה יותר זמן מזה? רובנו התחלנו אז תהליך מעניין של שינוי: כניסה לענף לא מוכר לכם, התחלה או עיבוי של מערכת יחסים חדשה, דרך מקצועית חדשה ולא מוכרת או אולי לימודים של משהו חדש... נזכרים? את סוף השינויים שמביא איתו אורנוס למאזנאים, לסרטנים, לגדיים ולטלאים הם יחוו כבר ב 2019 - ומחודש אפריל ואילך אז יחזור אורנוס להילוך רגיל ומשם - ינוע קדימה.

זה ללא ספק יהיה סיום הולם לשש השנים שבהם שהה במזל טלה והכריח את כל המזלות הקרדינליים יוצרי האנרגיה - כאמור טלה, מאזניים, סרטן וגדי - ליצור שינוי משמעותי בחייהם ובחיי אחרים. אחרי שיסיים יעבור באפריל אורנוס לשלב הבא (שכבר החל באוקטובר 2018): השינוי בחייהם של המזלות הקבועים: שור, אריה, דלי ועקרב. זה יהיה קצת פחות קל, האמת: למזלות הקבועים קשה יותר לשנות ולהשתנות, והשינויים - לכשיקרו - יהיו משמעותיים יותר. אז נרים כוסית בסוף דצמבר לחיי השינויים שיתפסו מקום החל מ-2019 בחיי המזלות הקרדינליים - ולחיי השינויים שיתחילו ברצינות מאפריל 2019 והלאה.

אילוסטרציה. ShutterStock
הגיע הזמן לשינוי/ShutterStock

ומה בינתיים? מרס במזל דגים

יש לנו עוד קצת זמן עד השנה החדשה. השבוע מרס נמצא במזל דגים - וזה מלמד אותנו הרבה. לכאורה, מיקומו של כוכב מרס במזל דגים אמור להיות חביב למדי על האוהבים: מרס כמייצג את האנרגיה הגברית נמצא במזל רגשני ורגשי מאוד, שמלמד את הגבר שלנו להכיר קצת יותר את הצד הרגשי-נשי שלו, להיות עדין מנומס ובעיקר רך. אלא שזה לא בדיוק כך. מרס אמנם מייצג את האנרגיה הגברית ומזל דגים אמנם מייצג אנרגיה נשית ורגשית רכה יחסית, אבל האנרגיה של המזל הזה אינה מתאימה למהותו של מרס, אותו כוכב עצמתי ואגרסיבי שנקרא על שמו של אל המלחמה, מקצין את פעולתו של כל יסוד או מזל אליו הוא נכנס ולא הוא משתנה לפיו אלא בדרך כלל להפך.

התוצאה, כמו פעמים רבות במפגש של מים ואש - שכן מהותו של כוכב מרס נולדה במזל טלה השייך ליסוד האש - היא... דרמות, והרבה מהן. אכן, דווקא האהבה עלולה להיפגע כאן: מרס מביא איתו כאמור עודפים ובמזל דגים זה מתבטא בעודף של רגישות, עודף של פגיעות, היעלבות משטויות, איבוד פרופורציות רגשי... כל דרמה הופכת להיות הדרמה של החיים, כל התאהבות - אופוריה בפוטנציה, וכל סיפור אהבה שעולה על שרטון - התרסקות טוטאלית, לפחות מבחינת התחושה בשעות הראשונות. לא קל.

כשרגשות הופכים לרגישות יתר עלולה להתעורר כאן בעיה ומכאן אנו מגזימים בערכו של הקשר ומקטינים בערכנו או להפך: בכל מקרה זה יהיה גדול יותר או קטן יותר מהמציאות, ובוודאי שרגיש יותר. מה שגורם לשיקול הדעת שלנו לא להיות במיטבו ולקבל החלטות גרועות שנובעות מתחושת מצוקה שזקוקה לפתרון עכשיו, או לוויתור על כל מה שחשוב לנו תמורת החזרת השקט הרגשי שהיה.

זה כמובן לא נכון, הן בגישה והן בעובדות. מרס במזל דגים מקצין במקביל גם את פעולת הדמיון והפנטזיה, אלמנט שגם הוא לא עושה לנו חיים קלים, ועלול לטלטל את לבנו הרך ימינה ושמאלה. מה גם שהשבוע הוא נצמד לנפטון שליט הדגים, אלמנט שעוד יותר מקצין את איבוד הפרופורציות הזה. מה עושים? דוחים החלטות חשובות לשבוע הבא אם אפשר, עוצרים את הצורך להקצין ולהגזים ולפעול באופן דרמטי מדי, ובעיקר... מדברים.

כן, אין תחליף כעת לשיחות עומק כנות ישירות ובגובה העיניים, ממקום מבין ומכיל. שיחות כאלה יכולות להחזיר אותנו לשקט שלנו, ולהראות לנו שאין ממש בסיס או סיבה לפחדים שלנו, וגם אם כן - אין סיבה לפרופורציות שהם מקבלים. איפוק, שליטה, וקרקע יציבה מתחת לרגלים: חוזרים לפרופורציות, ומכאן, אחרי נשימה עמוקה וחיוך - חוזרים גם לאהבה.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

אמוג'י של אהבה. ShutterStock
חוזרים לאהבה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully