וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות הכוכבים: ונוס עוברת למזל עקרב - וההרמוניה הופכת לקרב

2.12.2018 / 12:59

אנו פותחים את חודש דצמבר 2018 בחדשות מפתיעות: חיי הרגש שלנו שוב עוברים שינוי. לא גדול אמנם, אך מספיק משמעותי כדי לשנות את התדר, את הנימה, את מצב הרוח הרגשי ואת כל מערכות היחסים שלנו

ונוס שלנו, אותו כוכב חביב ומתקתק שאנו אוהבים כל כך, עם הנייר המבושם והלייקים הוורודים והאהבה, כן האהבה... - אותה ונוס שגם הייתה אחת הסיבות להיווצרות הקבוצה הזו שמדברת על יחסים ורגשות - ששולטת בעקיפין בחיי האהבה שלנו או לכל הפחות מסמלת היכן הם נמצאים בתקופה הזו, חוזרת אחרי הילוכה האחורי כמו לוחם מצולק ושבע מאבקים, למזל עקרב.

כן, חיי הרגש שלנו שוב עוברים שינוי. לא גדול אמנם, אך מספיק משמעותי כדי לשנות את התדר, את הנימה ואת מצב הרוח הרגשי. אז אחרי כמה שבועות במזל מאזניים, חלקם בהילוך אחורי וחלקם בהילוך רגיל, שבועות שלקחו לנו את ההרמוניה מהיחסים באופן מעצבן ואז החזירו אותה בהפוכה אם כי קצת אחרת, 'דאוגה' וטעונה יותר, מסתיימים: כעת חוזרת ונוס למזל עקרב, מקום בו היא לא ממש במיטבה, בלשון המעטה ומחזירה לנו את פלוטו, אותו כוכב טעון ולוחמני, בדלת האחורית.

ומה זה אומר? ראשית, ההרמוניה שונוס מביאה איתה לכל מקום, מתפוגגת לה בהדרגה. אותה הרמוניה שמביאה איתה את האיזון הקדוש שאנו זקוקים לו כל כך, בין הלב לבין הראש, בין חיי המעשה לבין חיי הרגש, איזון שגורם לנו לתפקד בהרמוניה עם עצמנו ועם הסביבה ובעיקר עם מי שאנחנו אוהבים, מופר כעת. וזה לא קל. ונוס בעיקרון היא אכן הרמונית ומאוזנת, אבל שתי תכונות אלה הולכות לאיבוד במזל עקרב. כעת הדגש הוא על הצד היצרי יותר של ונוס, המשיכה הפיזית, ופחות על ההרמוניה. הצד היצרי הזה אינו קשור רק לסקס: הוא קשור בעיקר לאגו, והצירוף הזה לא עושה לנו חיים קלים.

גבר מחזיק תמונות של פרצופים והבעות. ShutterStock
חיי הרגש שלנו שוב עוברים שינוי/ShutterStock

סקס אהבה הרמוניה משיכה וחברות - אלה בעצם המרכיבים האמיתיים- והאידיאליים - של מערכות היחסים שלנו. אולם כשההרמוניה נעלמת והאגו חוגג, כשהסקס הוא אחד הביטויים הישירים שלו, וכשצ'קרת הבסיס שהסקס קשור אליה הופכת להיות המקום שממנו אנו מקבלים עכשיו החלטות, בעיקר החלטות הקשורות ליחסים שלנו, מופר גם האיזון באופן סופי. התוצאה הישירה - נושא הסקס והמגע הופכים מודגשים יותר, והצד העדין המרגש והרגשני של ונוס נעלם. כעת מגיעים גם מאבקי הכוח ביחסים כשהצד היצרי הזה מנהל אותנו לטוב ולרע, בעיקר לרע, או בכל אופן לא ממקום מאוזן.

מה נקבל עכשיו? אגו פעיל מדי ביחסים מדגיש את המשיכה, החשדנות, העוינות, הכעסים שלא בוטאו עד עכשיו, והצורך להעמיד מדי פעם את היחסים במקום של בחינת עומק של רצוי-לא רצוי, להכנס להחלטות דרמטיות, ובעקיפין גם לקלקל את ההרמוניה ביחסים וגם את היחסים בכלל. משיכה וסקס אינם יחסים: זהו דיאלוג פיזי משמעותי ביותר, אבל הוא אינו מרגיע את הנפש אלא רק מעורר את החלקים הקשים של פלוטו שנמצאים בה: הקנאה, השייכות, מלחמות אגו, והרס ההרמוניה והאיזון באופן סופי. מודעות לכך עשויה בהחלט לעזור לא לאבד פרופורציות, כשאנחנו מודעים לכך שכל מלה או מחווה הופכות בקלות להיות נשק בידי האדרנלין והאגו, ויכולות להרוס הכל. מודעות - ושליטה. בעצם מודעות שמביאה שליטה. אבל שליטה היא לא רק מודעות אלא גם החלטה. יש לא מעט שאוהבים את הדרמות האלה של ונוס בעקרב, ומתמסרים להן בקלות: הם סוברים שהדרמות מעידות על אהבה..

אני קורא לזה - תיאטרון הרגש. אנו מציגים בגדול בסטייל של טלנובלה מקומית או סרט תורכי דרגה ג' את מה שאנחנו חושבים כאהבה על כל הסערות הנלוות כל הולכים חוזרים טורקים טלפון או דלת נכנסים למיטה ושוב הולכים, כשבעצם הם רק חיקוי לאהבה, אבל הרבה אהבה אין שם: אהבה אמיתית אינה זקוקה לדרמות כדי לחוש דברים לעומק, ולהכנס למיטה אחרי ריב סוער מביא באמת פורקן עוצמתי, אבל לא את ההרמוניה והאיזון שאהבה אמיתית יכולה להעניק. לא לא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סמיילי עצוב. ShutterStock
הקנאה, השייכות, מלחמות אגו, והרס ההרמוניה והאיזון באופן סופי/ShutterStock

מה עושים? חווים את זה פה ושם, מתמסרים לרגשות עזים, אבל זוכרים לעצור בזמן ולא מאבדים את הראש, ובעיקר - את הלב. האם יש בונוסים לונוס במזל עקרב? בהחלט. הבונוס העיקרי הוא העומק של השיחות עכשיו, אם מגיעים לשלב השיחות או בוחרים בו: כעת אי אפשר לחפף. ואכן, עם ונוס במזל עקרב - מה שיש עולה וצף על פני השטח, לטוב ולרע, ומזמין שיחות עומק או בירור, או לחילופין - החלטות אופרטיביות לגבי המשך היחסים. אין באמצע, אלא מתוך הכרה של שני הצדדים שהם מודעים לבעיות, אבל בוחרים לטפל בהן ולהמשיך הלאה, ולא לשבור את הכלים שממלאים את הכיור במקום פשוט לנקות אותם.

כנות, ישירות, מודעות ושליטה - אלה מלות המפתח שיעזרו לנו לא רק להתמודד עם ונוס במזל עקרב והשלכותיה על חיינו ובעיקר על חיי הרגש שלנו, למרות שגם המלים האלה יהיו חסרות כיסוי אם לא נבין באמת שונוס במזל עקרב - תפקידה להעיר - ולהאיר - את חיי הגוף ולחבר אותם לרגש בהמשך - ולא להיפך.

לסיכום - הרבה מגע, הרבה עומק, אומץ לב לראות את מה שיש באמת בלי מסיכות ובלי בולשיט, הרבה קרבה פיזית שאולי התרחקה לאחרונה וקצת קצת פחות אגו בתוך התהליך, יעזרו לכולנו בשבועות הקרובים. או לפחות ינסו להשאיר אותנו בשליטה. בהצלחה!

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully