וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 2-8 בדצמבר 2018

2.12.2018 / 12:35

שבוע טעון ועמוס רגשית לפנינו ובו מספר השינויים והזוויות הגדול ביותר שזכור לי אישית מאז התחלתי לנתח את מצב כוכבי השבוע. מוכנים לקראתו?

מה משותף לכל הזוויות והמעברים שמצפים לנו השבוע? באופן מסוים כולם קשורים לכוכב נפטון או למזלות המים. מים, למי שזוכר, מייצגים את היסוד הרגשי בחיינו, מה שאומר שהמעורבות הרגשית של כולנו השבוע גבוהה מהרגיל גם באופן יחסי לשבועות רגשניים במיוחד. זה טוב או רע? בעיקרון אין טוב או רע באסטרולוגיה, למרות שרוב הזויות והמעברים אינם הרמוניים, אלא תלויים במה אנו עושים איתם. מה שכן, שבוע סופר רגשי לפנינו, לטוב או לרע, ומי שידע לנהל נכון את רגשותיו ולא לאפשר להם להפריע לצדדים המעשיים של חייו, ירוויח בגדול.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש בזווית פעולה מדויקת לכוכב מרס האסרטיבי.
2. השמש בזווית פעולה מדויקת לכוכב נפטון המטשטש ומערפל.
3. כוכב מרס צמוד לכוכב נפטון המטשטש ומערפל.
4. ונוס בזוית עימות מדויקת לכוכב אורנוס התזזיתי.
5. ונוס הרגשית עוברת ממזל מאזניים למזל עקרב.
6. מרקורי בהילוך אחורי בזוית מדויקת של מתח לכוכב אורנוס התזזיתי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל מאזניים ההרמוני עליו היא שולטת, למזל עקרב הטעון והעצמתי בו היא איננה במיטבה. כשוונוס במזל עקרב הולך לאיבוד הצד ההרמוני והעדין שלה, והדגש מושם על הצד היצרי והראשוני. בכך הולכת לאיבוד ההרמוניה הטבעית של הכוכב הזה, והצד המיני והאגוצנטרי של ונוס בא כעת לידי ביטוי. אולי משום כך נראה כעת לא מעט ויכוחים וסכסוכים זוגיים, כשההרמוניה הופכת להיות אוסף של כעסים קטנים תסכולים מקומיים ואי שקט: ככה זה כשהאנרגיה המינית תופסת פיקוד. בזמן שכזה הרבה סקס בהחלט יכול לעזור, אבל הוא לא ממש ממלא את מצברי הרגש, מה שגורם לעצבנות ולחוסר השקט רק לגדול. איזון היא מלת המפתח עכשיו, אבל היא אולי הקשה ביותר להשגה בימים שכאלה. רק סבלנות כי אין ברירה. מצד שני השיחות עכשיו שיוצרת ונוס הן שיחות שיכולות לגעת בעומקים אמיתיים, ובנעשה מתחת לפני השטח, או מאחורי הקלעים. בכל מקרה - יהיה מעניין.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן גדי וטלה.

הזוית האגרסיבית של השבוע - זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין מרס כוכב היזמה והאקשן. למעשה השנים האלה מהווים את הציר המעשי במפת הכוכבים, וכשהם נמצאים בזוית פעולה זה מזה הם גורמים לנו לעשיית יתר - אובר דואינג - לגישה כוחנית ואפילו תוקפנית, לתגובות קיצוניות כשלאגו שלנו - אותו חלק שבתוכנו שמופעל בעצמה מירבית תחת זווית שכזו - לוקחים את הצעצועים שלו כלומר את השליטה, ועוד ועוד. תחת זווית שכזו כדאי להפעיל קצת יותר את הגוף, כדי שהלחצים שמתאספים בו - הזוית הזו היא גם מאוד פיזית - לא יפגעו בהחלטות ובכושר השיפוט שלנו. אולי משום כך כדאי דווקא עכשיו לקפוץ לחדר הכושר, לרוץ לקפוץ ובעיקר לא לריב, לא עם קרובים ולא עם רחוקים, ולא בכלל. קפיש?

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, טלה, קשת, דלי, שור, עקרב, תאומים ובתולה.

הזויות הרגשניות של השבוע - אלה שלוש הזויות שכוכב נפטון המטשטש ומערפל מעורב בהן, ומהן כדאי להיזהר כיון שהן פוגעות בעיקר בשיקול הדעת ובדרך קבלת ההחלטות שלנו, והופכות את אלה לסובייקטיביות אישיות ובעיקר רגשניות ולא מעשיות במיוחד. השמש בזוית פעולה לכוכב נפטון והצמידות של מרס עם נפטון - לא קל לנו להתמקד השבוע במה שבאמת חשוב לנו, ונראה שיש ים של הסחות דעת מכיוונים שונים. נפטון מטשטש ומערפל את המטרות שלנו, וגורם לנו להתמקד בדברים הפחות חשובים אך היותר מטרידים: איך אפשר למשל ללכת לבנק ולשלם חשבונות עם השמלה הנוראית הזו? צריך לקנות שמלה.. צריך לרוץ למוסך אבל איפה לעזאזל כרטיס האשראי ובעצם הבטחתי לקפוץ לנורית. בקיצור, על כל מטלה חשובה ישנן חמש שוליות. אוף. המטרד האמיתי הוא הצד הפרקטי של החיים וכמובן הכספים. לכן כדאי לדחות את כל הפעולות החשובות בתחום הכלכלי אם אפשר לשבוע הבא, ולא להתעקש להוציא כספים על מה שלא באמת חשוב.

מטרות? את אלה קשה לנו להגדיר במיוחד. כדאי לחכות גם איתן לשבוע הבא. שהותו של מרס במזל דגים לא ממש הופכת אותנו למעשיים במיוחד כשהרגש גואה, ובודאי לא כשנפטון צמוד למרס: לאן הולכים? איך? עם מי? לא מעט שאלות צצות עכשיו בצמידות הזו, והתשובות עליהן אינו חד משמעיות. מה כן? סרטים, הצגות, בילויים, והרבה רומנטיקה.

מי יושפע מהזויות האלה בעיקר? מזלות טלה, אריה, דגים, בתולה, תאומים, קשת, מאזניים סרטן וגדי.

הזויות המתוחות של השבוע - יש שתיים כאלה, ועל שתיהן אחראי אורנוס, האחת עם ונוס והשנייה עם מרקורי. זוית של עימות בין אורנוס לונוס - הזוית הזו כבר הייתה בסביבה לא מזמן כשונוס נעה קדימה ואחורנית ועכשיו היא מופיעה לפעם האחרונה בתקופה הזו. הזוית הזו מביאה איתה צורך בספייס, חופש אישי, וניתוקים ממצבים וקשרים שחונקים אותנו, ולא מאפשרים לנו לנשום ובעצם מיצו את עצמם. זו זווית של ניתוקים ושינויים רגשיים, שמביאה איתה בדק בית רגשי אמיתי למערכות היחסים שלנו, ולקשרים שלנו עם אנשים אהובים, כמו גם עם נושאי כספים.

מילת המפתח של הזוית הזו ובעצם של כל זוית שקשורה לכוכב אורנוס - היא שינוי: שינוי בתפיסה, שינוי בכוון החשיבה, שינוי בכוון הנתינה שלנו. מכיון שזו כבר הפעם השלישית שהזוית בסביבה, אפשר כבר להבין לעומק מה היא רוצה לומר לנו: היו כנים עם רגשותיכם בלי להעמיד פנים ובלי להסתיר דבר, אחרת החיים עצמם יראו לכם היכן אתם עומדים באמת, או יביאו איתם ניתוק או שנים שיבהירו לכם שאהבה היא לא כבל, אלא מקום שבו הלב חופשי ומעניק - ולא מכריחים אותו או מקנאים לו.. פסק זמן רגשי - זו אפשרות שכמה מאתנו בהחלט עשויים לפגוש בימים אלה.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור מאזניים עקרב טלה סרטן גדי דלי ואריה.

זוית המתח בין מרקורי לאורנוס - אורנוס התזזיתי הוא בעצם אוקטבה גבוהה של מרקורי ידידנו. אולם כשיש זוית של מתח ביניהם התוצאה אינה נחמדה: מרקורי הוא כוכב התקשורת, ואורנוס התזזיתי פוגם בתקשורת שלנו באופנים שונים במשך הזוית. קצרים בתקשורת עם הסביבה ועם עצמנו, לחצים ומתחים תקשורתיים, טריקות טלפון אי הבנות וכעסים פתאומיים - כל אלה עלולים לצוץ עכשיו ולמרר את חיינו, מה גם שהזוית הזו מתרחשת כשמרקורי שוהה בהילוך אחורי בסוף מזל עקרב הטעון, ומן הסתם כשיחזור בקרוב מאוד להילוך רגיל יחזרו גם המתחים והלחצים.

מי בעיקר יושפע מהזוית ויצטרך לגלות מקסימום של סבלנות, רצון טוב ואורך רוח? מזלות תאומים, בתולה, דלי, אריה, שור, עקרב, קשת ודגים.

חברות צוחקות. ShutterStock
שבוע של המון התרחשויות לפנינו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מצד אחד מתחים ולחצים ודחף לפעול בגלל הזוית עם השמש, ומצד שני ערפול טשטוש והסחות דעת בגלל הצמידות הרגשנית עם נפטון... לא קל להיות טלאים השבוע, אבל זה בהחלט מאתגר. אל תאבדו את הצפון.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל עקרב המאכלס את בית הזוגיות שלכם, ויוצרת זוית של עימות עם אורנוס התזזיתי. התוצאה - עומס יתר רגשי, וחוסר סבלנות קיצוני, ועוד לשרו הסבלן שלנו,.. שבוע מאתגר, שוורים!

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי מוביל אותו למזל עקרב הטעון והרגשני, שם הוא גם יוצר זוית של מתח עם כוכב אורנוס התזזיתי שמביאה איתה אי הבנות קצרים בתקשורת וגישה עצבנית למדי... קצת סבלנות - וזה עובר.

סרטן
ונוס ומרקורי עוברים לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם שבמזל עקרב, אלא שמרקורי בהילוך אחורי מזמין כעת שיחות על יחסי עבר, בעוד ונוס מחפשת לב פתוח והתרפקות עם ערב.. תנו לרומנטיקה לחגוג, סרטנונים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת ונכנסת לזוית הפעולה עם כוכב מרס, אלמנט שמביא איתו מתחים ולחצים במינון גבוה. חשוב לדעת לפרק אותם, את הלחצים האלה: צאו להליכה או קפצו לחדר הכושר.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי שליט המזל שלכם במזל עקרב מביא איתו צורך לדבר לשוחח לשתף ולחלוק, בעיקר כשהמדובר בעבר הקרוב או הרחוק. זמן נפלא לשיחות עומק, שיחות נפש, ואפילו שיחות של חיזור.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת לבית הכספים ועלולה לגרום לכם לבזבז לא מנעט בתקופה הקרובה. זוית של עימות בין ונוס לאורנוס התזזיתי מביאה איתה שבוע קדחתני וחסר מנוח. זמן לדבר על הכל אבל לא לנתק קשרים...

עקרב
גם ונוס הרגשית וגם מרקורי כוכב התקשורת שבהילוך אחורי עוברים למזל שלכם, עקרבים ומביאים איתם שלל רגשות ותקשורת שמחפשת מלים שמנסות לגעת, ומגע שמחפש מלים... שבוע מעניין שמפגיש אתכם עם רגשות עומק.

קשת
השמש ויופיטר שוהים במזל שלכם כעת ומביאים איתם לא מעט אופטימיות והתרוממות רוח. אולם מיקומו של כוכב מרס במזל דגים עלול להביא איתו החלטות פזיזות ושליפות מהשרוול שעלולות לפגוע בכם. חשבו פעמיים על כל מלה ופעולה.

גדי
מעברם של ונוס ומרקורי למזל עקרב מביא איתו תקשורת מעולה עם מוסדות וארגונים בחייכם, ובמקביל הוא הופך אתכם לחברותיים ותקשורתיים יותר. זמן טוב לשיתופי פעולה מסוגים שונים, ולהתמודדות עם אתגרים גדולים.

דלי
כוכב מרס שוהה בבית החומר והכספים שלכם, דליים, ומדגיש את הצורך לפעול בחכמה ובחסכון בחשבון הבנק, ולא לבזבז כספים על מה שאין לכם בו צורך אמיתי. חשוב בשבוע שכזה להתארגן קצת אחרת מבחינה כלכלית, ולבנות לכם סדרי עדיפויות קצת שונים.

דגים
מרס ששוהה במזל שלכם מביא איתו כמה דרמות לתיאבון, והצמידות של נפטון עם מרס וזוית הפעולה שלו עם השמש הופכים את השבוע למבולבל ואקטיבי מתמיד. זמן להגדיר מחדש ובאופן מדויק לאן איך ועם מי הולכים, דגיגים.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully