וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 25 בנובמבר עד ה-1 בדצמבר 2018

25.11.2018 / 12:13

אקשן - זו מילת המפתח של הכוכבים שמתארת את מה שקורה פה השבוע. זה יתבטא במעשים שלנו, בתקשורת שלנו, ובתחושה שאם באמת נבדוק את הגבולות עד הסוף, אולי הכל באמת יהיה אפשרי

השמש יופיטר ומרס מפעילים אותנו בעוצמה השבוע, כשמרקורי שהולך אחורנית מתעקש לעצום עיניים ולהסתכל אחורנית כי שם לדעתו, נמצא האקשן האמיתי, ואליו צריך להתייחס.

המהלכים המשמעותיים של השבוע:
1. צמידות בין השמש לבין יופיטר כוכב השפע.
2. זוית פעולה בין השמש במזל קשת למרס במזל דגים.
3. צמידות בין השמש שהולכת קדימה למרקורי שהולך אחורנית במזל קשת.

הזווית הטובה של השבוע - זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר האופטימי כוכב השפע, וזה מתרחש לו במזל קשת שעליו שולט יופיטר. אפשר לומר שזו אחת הצמידויות הטובות שיש באסטרולוגיה, והיא מתרחשת גם במזל שיופיטר שולט עליו, אלמנט שעוד מוסיף לאפקט הזה.
האם זה טוב או רע?

שתי תשובות לעניין: 1. גם וגם. 2 תלוי את מי שואלים. הצמידות הזו פועלת כממריץ ענק לפעולות ומצבים קיימים, ואפשר להשתמש בה כתוסף קוסמי שעוזר לנו להתגבר על מכשולים, ולהגיע למטרה בלוויית חיוך צמוד. אמה מה, מה בדיוק המטרה? אם לא נהיה מדויקים מעשיים וספציפיים, אנו עלולים להקלע למלכוד של הזוית הזו: פיזור של אנרגיה לכל כוון, ומסמוס המטרות העיקריות שלנו על ידי ים של הסחות דעת, חלק מרגיזות וחלקן מקסימות. אבל זה לא ממש יעזור לנו. השניים האלה כשהם צמודים יכולים לעזור לנו לעשות הכל, גם את הבלתי אפשרי, כשהם נמצאים במקום הנכון אליו אנחנו מגיעים עם המוטיבציה הנכונה. אבל עם לא, תשאר רק ערימה קטנה של אפר ליד הלהבה הגדולה הזו, כשהיא תגמר. שבוע למקד את הדברים במה שחשוב לנו באמת כדי להיעזר בה באופן מודע וממוקד, ועדיף בתחילת השבוע כיון שכבר אז הזוית הזו מגיעה לדיוקה, וחבל לפספס.

מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות אריה, קשת, תאומים, דלי, עקרב, שור, וטלה.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה שבין השמש לכוכב מרס האסרטיבי, כוכב האקשן. באופן כללי מהווים השנים האלה את שני כוכבי הפעולה במפה האסטרולוגית, ולכן כשיש זוית פעולה ביניהם אנו עלולים ליצור קונפליקט בין הכוח המאתר דברים ומקבל החלטות, ובין הזרוע המבצעת שתפקידה לגרום לדברים לקרות, ולהפעיל יותר כוח לשם כך, כשמעט כוח לא עוזר. הקונפליקט הזה, סוג של קונפליקט בין משרד המשפטים ומשרד האנרגיה, עלול לפעול לרעתנו גם באופן אישי, וגם באופן גלובלי: יותר ויותר פעמים ניתקל השבוע בקונפליקטים בין שני החלקים האלה, ההגיוני והרגשי או השיפוטי והכוחני, כששניהם סוחבים כל אחד לכוון שלו, ונצטרך לקבל החלטות לא פשוטות.

במישור האישי כל שיחה שיש בה חילוק דעת כזה או אחר עלולה להפוך בקלות לויכוח ואפילו לעימות, כשהאגו עובד פה שעות נוספות: כאן הצורך להיות צודק עלול להיות משמעותי יותר מהצורך להיות חכם, וכשזה קורה כידוע כולם נפגעים. מה עושים? מול שני הכוחות האלה שפועלים בתוכנו אין ממש הרבה מה לעשות, חוץ מאשר לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, וכשבלוטת האדרנלין מכה והדחף עולה, חייבים לשחרר את הלחצים האלה כדי שלא יבואו נגדנו. ובאמת, שחרור לחצים חכם, הן פיזית והן רגשית, הוא המטרה העיקרית של ההתנהלות בשבוע הקדחתני הזה. זה יכול להגיע מבילוי ממושך יותר בחדר הכושר, מהליכה לילית מהורהרת או ריצה בפארק הסמוך, או אפילו טיולים קצרים וביקורים אצל חברים: העיקר שנפעיל את עצמנו, פיזית ומנטלית, כדי שחוסר המנוחה לא יגרום לנו לאבד שליטה בגלל שטויות, ומכאן הדרך לריבים מיותרים קצרה מאוד.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, טלה, דגים, קשת, תאומים, בתולה, גדי, סרטן, ומאזניים.

המפגש המעניין של השבוע - זהו המפגש בין השמש שנעה קדימה במעלה מזל קשת לבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנע במזל הזה בהילוך אחורי. מפגשון שכזה בדרך כלל מביא איתו יכולת לשדרג החלטות, ולפגוש בהווה החלטות שקיבלנו בעבר ולשנות אותן אם צריך, לשדרג אותן, ולפעול באופן חכם יותר בהמשך. זהו מקום טוב גם להתפייס אחרי ריבים קטנים אך מסיביים שעברנו בשבוע הקודם, לשדרג יחסים שעלו קצת על שרטון בגלל הילוכו האחורי של מרקורי שמביא איתו לא מעט בלגן וקצרים בתקשורת, ולפתוח דף תקשורתי חדש - כן כן, עכשיו, גם בהילוך האחורי - שנשען על התובנות והאסימונים שנופלים אל חיקנו ממש בשבוע הזה, אפילו מבלי שנתכוון לכך: כל שצריך הוא להחזיק את כפות הידים פרושות, ולחייך אליהם כשהם מגיעים: פלופ! קפיש?

מי בעיקר יושפע מהמפגש המוזר הזה של הווה ועבר, עתיד והווה, בלגן ואמוציות? מזלות בתולה, תאומים, אריה, דגים, קשת, ודלי.

הורוסקופ. ShutterStock
אל תפתחו את השבוע בלי התחזית השבועית שלנו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע מתוח עובר על כוחותינו: מרס שליט המזל שלכם לא ממש נהנה שם במזל דגים, וכל בעייה קטנה עלולה להפוך לדרמה גדולה. הזוית עם השמש מוסיפה עצבנות ולחצים, ואתם באמצע. סבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם מתקדמת בבית העבודה והמקצוע, ומאפשרת לכם להשלים מעגלים שפתחתם השבוע. אבל בקרוב היא תפגוש שוב את הזוית עם אורנוס ממול, והלחץ כבר מתחיל. אוהו.

תאומים
השמש ומרקורי שליט המזל שלכם שבהילוך אחורי במזל קשת שממול משדרגים את הקשרים שלכם, מאפשרים לכם להתבונן עליהם מזוית אחרת, אולי פוגשים מישהו מהעבר, ואולי משנים גישה. מעניין מאוד.

סרטן
ונוס שבמזל מאזניים עדיין מביאה איכות ורכות לקשרים עם הבית והמשפחה וכולנו יודעים כמה הסרטנון שלנו קשור לשני אלה.. מרס שבמזל דגים מביא איתו צורך להרחיב אופקים. מה עם איזו נסיעונת?

אריה
השמש שליטת המזל שלכם פוגשת השבוע את יופיטר ומתמכרת לאופטימיות, ובהמשך - נפגשת גם עם מרקורי שהולך אחורנית..זה הזמן לזכרונות מהעבר, לשיחות עומק מרגשות, ולכמה תובנות חדשות ישנות..

בתולה
מיקומו של כוכב מרס במזל דגים בבית הזוגיות והיחסים שלכם לא ממש עושה לכם חיים קלים, בתולות. המיקום הזה עלול להביא איתו ויכוחים וחילוקי דיעות עם פרטנרים, בני ברית ושותפים. נסו למצוא את המכנה המשותף.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה לחזור לעצמה, ואיתה חוזרים גם לאט לאט ההרמוניה והשקט. אבל ונוס מתקדמת שוב לקראת זוית עימות עם אורנוס, ובהמשך הלחץ מתגבר, ואיתו גם העצבנות וחוסר השקט. בי קול, מאזנאים.

עקרב
כוכב מרס ממשיך לנוע בבית הביטוי האישי שלכם, והאגו הופך פעיל למדי. זמן להתעקש על מה שחשוב לכם, אבל גם לדעת מתי לוותר, ולא לקלקל יחסים יפים בגלל אי הבנה. זמן לבילוי עם חברים.

קשת
גם השמש גם יופיטר שליט המזל שלכם וגם מרקורי כוכב התקשורת בהילוך אחורי - כולם נמצאים במזל שלכם, והופכים את הקשת שלנו לפעיל במיוחד. בנו לכם סדרי עדיפויות, כדי שלא תפספסו את העיקר.

גדי
ונוס ששוהה בבית הקריירה שלכם מביאה איתה לא מעט קסם וכריזמה למערכת השבוע, וזהו זמן טוב לקדם דברים שחשובים לכם מול סמכויות, לשנות תדמית, ולפעול מהחלק הרך שיש בתוך כל גדי ושהגדי לא מראה. כן, יש כזה.

דלי
אורנוס שליט המזל שלכם מתקדם במורד מזל טלה, ועוזר לכם לסגור מעגלים שנשארו פתוחים בחודשים האחרונים. מרס ששוהה בבית הכספים שלכם עלול לגרום לבלגן והוצאות גבוהות: קחו פיקוד על כרטיס האשראי.

דגים
מקבץ הכוכבים במזל קשת הכולל את השמש יופיטר ומרקורי בהילוך אחורי, מאתגר אתכם מאוד, מכריח אתכם לצאת מהאקווריום המוכר, ולפעול. זמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ולצאת לאקשן.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

  • עוד באותו נושא:
  • הורוסקופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully