וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 18-24 בנובמבר 2018

18.11.2018 / 8:36

הכוכבים התבלבלו השבוע ונוצר לנו שבוע של ניגודים. אנחנו מפתחים השבוע גישה תקשורתית רגשנית שבנויה על התלהבות וצורך להתרגש - ולרגש

בחורה מפתיע בחורה עם מתנה ליום האהבה. ShutterStock
זמן לרגש - ולהתרגש/ShutterStock

שבוע של ניגודים לפנינו. מצד אחד מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך אחורי. מצד שני, השמש עוברת למזל קשת ומרס יוצר זווית פעולה ליופיטר כוכב השפע. קונפליקט שכזה. בקיצור, הכוכבים התבלבלו: כולם רצים קדימה, בעוד מרקורי כוכב התקשורת הולך אחורנית. בשפה שלנו קוראים לזה פול גז בניוטרל.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש עוברת ממזל עקרב למזל קשת.
2. מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך אחורי במזל קשת.
3. כוכב מרס בזוית פעולה מדויקת לכוכב יופיטר.

המהלך המשמעותי בכוכבים השבוע - זהו מעברו של כוכב מרקורי להילוך אחורי במזל קשת. מרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל קשת מביא איתו תקשורת נלהבת מהירה אינטנסיבית ו..פזיזה. כעת כשהוא נכנס להילוך אחורי הפזיזות הזו עלולה להיות גורם דומיננטי בהחלטות שלנו, או לחילופין ניסיון לשנות החלטות שאנחנו מתחרטים עליהן, בעיקר כאלה שקיבלנו באופן פזיז כשנע בהילוך רגיל במזל קשת. אכן, מזל קשת השייך ליסוד האש אינו מיטב עם כוכב מרקורי השייך ליסוד האוויר: אין כאן את שיקול הדעת הנוסף, הגישה הדעתנית והגיון הברזל, אלא בעיקר גישה תקשורתית רגשנית שבנויה על התלהבות וצורך להתרגש - ולרגש. הנושא הזה בולט בעיקר כשמרקורי נע בהילוך אחורי במזל קשת: כעת הצורך להרשים או לקבוע עובדות מהירות חזק יותר מהרצון לפעול באופן קונסטרוקטיבי ודינמי אמיתי, ולכן גם התוצאות עלולות להיות בהתאם.

כשזה נוגע להחלטות היומיום שלנו זה עוד סביר, אבל כשהמדובר בהחלטות חשובות כמו למשל הוצאת כספים על מה שאין לנו בו צורך אמיתי, או החלטות אישיות או פוליטיות קצרות טווח שעלולות לפגוע בכולנו ונעשות רק בגלל הצורך לרצות אחרים או לקבוע עובדות מהירות בשטח על חשבון איכותן - זו כבר בעיה. לכן חשוב מאוד למרות הרצון למהר ולהתמקד בסיפוקים מידיים בכל זאת לנסות ולחשוב שוב לא רק על כל החלטה אלא גם על ההשלכות שלה על חיינו ועל חיי אחרים צעד אחד או שנים קדימה, ולא לפעול רק כדי לשחרר לחצים כאן - ועכשיו.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים, אך מכיוון שהמדובר בתקשורת של כולנו - גם כל אחד ואחד מאתנו, בהתאם למיקומו של המעבר הזה במפת הלידה האישית שלו.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל עקרב, למזל קשת. נדמה שהמעבר הזה נותן לכולנו מכת אנרגיה רצינית: במזל עקרב הרגשי והמופנם הייתה תחושה שהכול נשאר מאחורי הקלעים או מתחת לפני השטח. אולם כעת מאותת השמש, הכוכב האנרגטי בגלגל המזלות, על כיוון הפעולה: החוצה - ולא פנימה. מעבר ממזל השייך ליסוד המים למזל השייך ליסוד האש, אומר הכול בעצם: הרגשות עדיין משחקים תפקיד משמעותי, אבל החיים מעבירים הילוך כעת, ושמים את הדגש על שחרור אנרגטי מהיר של רגשות ושל פעולות, ולא על עצירה או בלימה שלהם. בקיצור - הגיע הזמן לאקשן, והרבה ממנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות עקרב, שור, אריה, דלי, קשת, תאומים דגים ובתולה.

הזווית האנרגטית של השבוע - כוכב מרס ששוהה במזל דגים, יוצר זווית פעולה עם יופיטר כוכב השפע ששוהה במזל קשת.האם מעברה של השמש למזל קשת גרם לנו להעביר הילוך מראשון לשני, הזווית הזו מעבירה את כולנו מהילוך שני להילוך שלישי. ממש כך. לפנינו אחת מזווית הפעולה החזקות באסטרולוגיה. גם מרס וגם יופיטר הם כוכבים אקטיביים מאוד, וכשהם בזווית פעולה הדרייב עולה הצורך בסיפוק מיידי מתחזק והרצון להרחיב אופקים גבולות ואזורי פעולה חזק מתמיד. האופטימיות כעת מתחזקת מאוד, וכוון הפעולה הוא קודם כל חיובי, אלא שאופטימיות יתר שמרכיבה את הזווית הזו מהיותה דיסהרמונית בעיקרה, עלולה לגרום לנו לפעול בפזיזות, ולגרום לכך ששיקול הדעת שלנו לא יהיה במיטבו.

זווית כזו עלולה לגרום לנו לפעול בפזיזות בנושאי כספים ולקבל החלטות גרועות גם בכבישים. חשוב מאוד על כן ליהנות ככל האפשר מהדרייב החזקה שהיא מביאה, אבל לזכור שבלי הגיון בריא וגישה מעשית היורדת לפרטים, מתן היתר לזווית הזו לנהל את הפעילות היומיומית שלנו השבוע כשאנחנו מתמסרים לה, דומה למתן רשות לילד קטן לנהוג במשאית גדולה: התוצאה של שני המקרים האלה תהיה דומה, וחבל.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות קשת, טלה, דגים, בתולה, מאזניים, גדי סרטן, ותאומים.

עקבו אחרינו באינסטגרם

ההורוסקופ השבועי, טיפים יומיים, התאמות בין מזלות - כל מה שרק רציתם לדעת על המזל שלכם עכשיו בעמוד האינסטגרם החדש שלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זוג מחזיק ידיים. ShutterStock
זמן לעלות הילוך בחיים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מיקומו של כוכב מרס במזל דגים לא עושה לכם חיים קלים: עצבנות, חוסר שקט, ודרמות קטנות ומרגיזות. זווית הפעולה בין יופיטר למרס מביאה דרייב חזק לפעולה, אבל כשהרגש שולט התוצאות בהתאם. זהירות.

שור
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם נעה קדימה אכן אחרי שבסוף השבוע הקודם יצאה מהילוכה האחורי, אבל הקצב שבו היא מתקדמת עדיין איטי, ולכן תצטרכו לגלות הרבה מאוד סבלנות השבוע.. אורך רוח, שוורים!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם פוצח השבוע בהילוך אחורי כשהוא נמצא בבית הזוגיות והיחסים שלכם. התוצאה - צורך להתבונן שוב בקשרים הקרובים, ואולי גם לקחת פסק זמן. חשוב כעת לדבר ולשתף את הפרטנרים שלכם.

סרטן
ונוס ששוהה במזל מאזניים בהילוך רגיל מביאה איתה הקלה למערכות היחסים ולקשרים הקרובים כשהיא מחזיקה דברים לעצמם. הילוכו האחורי של מרקורי במזל קשת עלול לפגוע במיקוד המקצועי שלכם. גלו איפוק.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת סוף סוף ממזל עקרב למזל קשת, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם ליהנות משפע של אנרגיה אקטיבית ושמחה, אריות, בניגוד לחודש המופנם האחרון. הגדירו היטב את המטרות.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי במזל קשת מביא איתו שבוע מעניין ובו צורך בשדרוג היחסים בבית ובמשפחה. נראה שלא מעט משקעים שהצטברו עולים עכשיו, וחשוב לתת להם ביטוי אמיתי ולהתמודד עם המלים שמגיעות.

מאזניים
ישנה בהחלט הקלה אמיתית בעומס החום כשונוס הרגשית סוף סוף נעה קדימה, ומביאה איתה כמה תכניות לכדי מימוש, אולם הקצב האיטי עלול לשגע את המאזנאים שגם כך חיכו יותר מדי. אין ברירה, מאזנאים. סבלנות.

עקרב
אחרי חודש שבו חגגו לכם ימי הולדת והיה כיף, הגיע הזמן לתרגם את כל האנרגיה העוצמתית הזו למעשים בשטח ולתחום הכלכלי: השמש עוברת לבית הכספים שלכם, וזה בדיוק הזמן לבדק בית אמיתי בחשבון הבנק.

קשת
נראה שיש לא מעט אקשן בסביבה כעת, קשתים: אל יופיטר שנע במזל שלכם ומביא גישה אופטימית מצטרפת זווית הפעולה של מרס שדוחפת קדימה במהירות רבה מדי.. חשוב לא לאבד שליטה על קצב האירועים.

גדי
ונוס בהילוך רגיל במזל מאזניים מעודדת אתכם לנוע קדימה בנושאי אמביציה וקריירה אחרי פרק זמן לא קל שבו דברים לא זזו. אולם כדאי לצאת לפעולה עם תכנית מאורגנת ולטווח ארוך, ולא להסתפק בכיבוי שריפות.

דלי
כוכב מרס עוזב סוף סוף את המזל שלכם אחרי כל האנרגיה העוצמתית שהביא ועובר לבית החומר והכספים, אלמנט שעלול להביא איתו לא מעט הוצאות שרובן לא צפויות. אל תאבדו שליטה על הנעשה בחשבון הבנק.

דגים
כוכב מרס עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, והדגיג העדין נאלץ כעת להפשיל שרוולים ולפעול במקביל בכמה וכמה חזיתות שהטיפול בהן הוזנח לאחרונה.. זמן טוב להירשם במקביל לחדר הכושר, כדי לשחרר לחצים.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully