וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 11-17 בנובמבר 2018

11.11.2018 / 12:49

נראה שבכל שבוע אני חוזר שוב על המשפט "אוהו, איזה שבוע מחכה לנו..." אבל השבוע נראה שהמשפט הזה נכון במיוחד. מקבץ אירועים שכזה שמשפיע על כל כך הרבה גורמים לכל כך הרבה כיוונים מזמן לא ראינו

בחורה ובחורה מאוהבים. ShutterStock
שבוע מפתיע לפנינו/ShutterStock

זה הולך להיות שבוע מאוד מיוחד לכולנו. לכן, יותר מכול, חשוב לדעת מי בכוכבים משפיע על מי, מי הולך אחורנית, מי משנה כיוון והולך אחורנית - ומי עדיין מהסס לו ולא החליט. בכל מקרה - יהיה מעניין.

המהלכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס חוזרת להילוך רגיל במזל מאזניים.
2. מרקורי בזווית פעולה מדויקת לנפטון.
3. כוכב מרס עובר למזל דגים.
4. מרקורי עובר להילוך אחורי במזל קשת.

האירוע החיובי של השבוע - חזרתה של ונוס ששוהה עכשיו במזל מאזניים להילוך רגיל, מסמלת את האירוע הפוזיטיבי של השבוע. ונוס, שהביאה איתה בחודש האחרון את הצורך בפסק זמן בדיאלוג שלנו עם העולם ובעיקר ביחסים שלנו, שדרשה מאתנו לשדרג את הקשר לפני שממשיכים האלה או לקחת פסק זמן, שהמליצה לדבר ולשתף את הפרטנרים שלנו במה שעובר עלינו או להמשיך הלאה - אותה ונוס סוף סוף חוזרת להילוך רגיל, ועוזרת לנו ליישם את כל התובנות שקיבלנו בזמן האחרון, לעובדות בשטח.

ואכן, כל מה שקשור ליחסים או לכספים שעבר לאחרונה תהליך של לימוד שדרוג בירור וחיבור מחודש, עשוי להתחיל לנוע סוף סוף קדימה ואיתו גם אנחנו, מצוידים בים של תובנות חדשות ומעניינות הן לגבי היחסים שלנו, והן לגבי מקומם של אנשים אחרים בחיינו. זה נכון גם לצורך שהיה לרבים מאתנו לעשות רה ארגון בכל מה שקשור לנושא חשבון הבנק שלנו, והתחום הכלכלי בכלל. נדמה שונוס הכריחה אותנו להביט בעולמנו הפרקטי באופן מחייב ואחראי יותר, גם אם לעיתים לא ממש מחמיא, להסיק מסקנה או שתים, ולחזור מצוידים בכמה תובנות חדשות שיעזרו לנו לפתוח דף חדש בתקשורת הכלכלית שלנו, לשמחתו של מנהל סניף הבנק שיתכן והיה מעט מודאג בחודשיים האחרונים. כן, הגיע הזמן ליישר קו עם הלב - ועם הארנק, חברים, ויפה שעה אחת קודם. יהיה מעניין ואחראי יותר, מעתה והלאה, ללא ספק.

מי בעיקר יושפע מחזרתה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, סרטן, גדי, טלה, עקרב, אריה, ודלי.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין נפטון כוכב התקשורת שלנו, לבין נפטון המטשטש ומערפל. זו זווית מבלבלת ומערפלת, מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה והופכת את שיקול הדעת שלנו לסובייקטיבי ולא מעשי. אם נוסיף לכך את העובדה שזה קורה כשמרקורי בעצם עובר למצב עצירה ומיד גם להילוך אחורי, נבין שזה יותר טריקי ממה שחשבנו: מצד אחד התחושה היא שאנחנו חייבים להתחיל לשנות עכשיו גישה, אבל איך, לאן ועם מי. לא ממש ברור. מרקורי מצביע על מעורבות רגשית גבוהה, אולי גבוהה מדי ועל קושי בלעשות שינויים, בעיקר כי קשה לשים את האצבע על מה לשנות, ואת מה שאפשר לשנות - קשה לשנות במיוחד. הילוכו האחורי של מרקורי משאיר את הזווית הזו בפעולה יותר מהרגיל, ולכן אין ברירה: השבוע נצטרך להתמודד באופן אחראי ומדויק מתמיד עם עולם הרגש והאימפולסיביות שהוא מביא איתו, ולהישאר עם רגלים על הקרקע, ובעיקר - עם העובדות. זה לא יהיה קל.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים, וקשת.

המעבר המעניין של השבוע - זהו מעברו של מרס כוכב היזמה והאקשן ממזל דלי החברתי והשכלתני, למזל דגים הרגשני והמעורפל. על פניו, מזל דגים הוא אחד המיקומים הפחות מוצלחים עבור כוכב מרס. מרס שולט על מזל טלה השייך ליסוד האש, וביסוד המים השולט על מזל דגים הוא הולך לאיבוד בסבך הרגשות שהוא נוטה כמובן להקצין. אולי משום כך, ההתנהלות של מרס עכשיו עלולה להיות עקלקלה ולא ברורה, מלווה במצבי רוח משתנים במהירות ופרצי כעס פתאומיים, כשהמים המאכלסים את מזל דגים הופכים סוערים וגועשים כשמרס מתסיס אותם מבפנים.

מרס, שנמצא במזל דגים, הוא כמו פיל בחנות חרסינה: הרגשות העדינים שלנו משתנים במהירות והופכים לטורנדו עצבני עם כל שינוי במצב הרוח, מלה שנאמרה לנו שלא במקום, או פרשנות שגויה שלנו למילותיו או מעשיו של האחר. וכשהרגשות גואים ומציפים גם ההחלטות שלנו נראות בהתאם: דרמטיות, קיצוניות, וכאלה שעלולות באימפולס של רגע להרוס יחסים נאים, בעיקר בגלל קצרים בתקשורת כשהרגש מציף, ואי הבנות. מרס במזל דגים גורם לנו להיות יצירתיים יותר, אולם גם הרסניים יותר, רגישים יותר - אך בעיקר לעצמנו ולצרכים שלנו, ואם לא נצליח לשלוט על כל הרגשות המתפרצים האלה כשמרס גורם לנו לקבל החלטות מהבטן ולא מהראש, אנו עלולים לסיים את החודשיים הקרובים בתחושות של אכזבה ותסכול, ועם חבר אחד או שנים פחות.

פרופורציות - זה שם המשחק מעכשיו, מה שאומר לא לתת לעודף הרגשות הזה לחגוג על חשבוננו, ולא להתמסר להם כשהם מנסים לגרום לנו להעניש או לכעוס על מישהו אחר: הפתרון הוא לדבר כשהרגש מציף - ולא להגיע לבד להחלטות קיצוניות, כי משם הדרך חזרה ארוכה ומרירה הרבה יותר מהדרך שבה הגענו לשם.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרס? מזלות טלה, דגים, מאזניים, קשת, סרטן, תאומים, גדי ובתולה.

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת יוצר זווית פעולה לנפטון המטשטש ומערפל, ובו זמנית גם נכנס להילוך אחורי. אפשר לומר שכאן אנחנו פוגשים פקק תקשורתי אמיתי, ובו שני אירועים שקורים בו זמנית, ושניהם יכולים להביא איתם לא מעט תסכול, כעסים, ואי הבנות שימשכו לא מעט, כיון שהילוכו המשתנה של מרקורי ישאיר את הזווית הזו באוויר קצת יותר מהרגיל, על כל הבלגן התקשורתי הרגשני הסנטימנטלי הדרמטי והבעייתי שהיא מביאה איתה. אוף! כן, אוף. אוף לתקשורת הזו, אוף למרקורי, אנד וואט דה פאק לזה שהוא צריך ממש עכשיו ובו זמנית להכנס לשני האירועים האלה בו זמנית ולהביא בלגן תקשורתי שכזה לכולנו, אי בתחומו, וכן, אני כועס על מרקורי הפעם: אוף, אוף ואוף! אוקיי?

מי בעיקר יושפע הפעם מהבלגן הזה שמרקורי מביא איתו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, וכמובן, איך לא - דגים, והרבה מהם.

זוג מאוהב. ShutterStock
זוגיות בשמיים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר למזל דגים, והטלה שבדרך כלל פועל באופן קיצוני, הופך קיצוני יותר, דרמטי יותר, רגשני יותר - ושולט פחות בסיטואציה. שמרו על איפוק, והימנעו מבלגן כשדברים יוצאים משליטה.

שור
ונוס חוזרת להילוך רגיל, ובהמשך השבוע תחזיר אליכם גם את החיוך. במקביל מרקורי ויופיטר מכריחים אתכם כעת לעסוק במרץ בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם, ובתחום הכלכלי. קחו את העניין ברצינות.

תאומים
מרקורי מרקורי. לא די שאתה יוצר זווית עם נפטון, אתה גם פורץ בהילוך אחורי ומוסיף חטא על פשע? שבוע לא קל לתאומים, אבל עם כמה זוויות מעניינות למחשבה שיכולות להפוך אותו ללימונדה אם אתם שונאים חמיצות.

סרטן
חזרתה של ונוס להילוך רגיל במזל מאזניים עוזרת לכם לשדרג תדמית מקצועית, ולחזור לאמביציה שלכם ברגל ימין. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה, והפעם גם לנוע קדימה.

אריה
ונוס שחוזרת לתנועה קדימה בבית התקשורת שלכם עוזרת לכם להפוך את השבוע לחיובי מבחינתכם, ויופיטר שבמזל קשת עוזר להביא איתו במקביל אנרגיה חיובית ויצירתית במיוחד. זמן לחזור לספורט, ולאקשן בכלל.

בתולה
מרקורי ויופיטר במזל קשת מכריחים אתכם להתחיל לעשות סדר בבלגן הביתי, ולארגן מחדש את השורות בתחום המשפחה. הילוכו האחורי של מרקורי והזוית עם נפטון מביאים איתם פרץ רגשות משפחתי. דברו על הכל.

מאזניים
סופסוף חוזרת המלכה לעצמה, וכשוונוס בהילוך רגיל נראה שגם מצב הרוח משתפר, והדאגות מקבלות פרופורציות אחרות. הגיע הזמן להחזיר גם את האופטימיות, ובעיקר לעבוד למוד של פעולה, ולהפסיק להיות פסיביים.

עקרב
כוכב מרס עובר למזל דגים המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והעקרב המופנם בדרך כלל הופך יותר אקטיבי, רגשני, ולא מאוזן. חשוב כעת לא לריב עם מי שאוהבים: פתחו את הלב, ותנו לאהבה להכנס.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם שעושה צעדים ראשונים ב..מזל שלכם, ומביא תחושות של אופטימיות וצמיחה מחודשת. אולם מעברו של מרקורי להילוך אחורי עלולה ליצור צורך בסגירת מעגלים ישנים לפני שמתחילים חדשים.. הקשיבו לו.

גדי
כוכב מרס עובר למזל דגים המאכלס את בית התקשורת שלכם, ונראה שהתקשורת שלכם משתנה: עצבנות, רגישות יתר וטעויות בשיקול דעת עלולות להופיע עכשיו. נסו להמנע מכעסים וריבים מיותרים.

דלי
אחרי חודשיים מתישים למדי עובר סוף סוף כוכב מרס את המזל שלכם ועובר לבית הכספים, כשהוא מנסה להעביר את הבלגן שלו לחשבון הבנק. חשוב לפעול עכשיו בזהירות וקפדנות בנושאי כספים, ולא לבזבז שלא לצורך.

דגים
כוכב מרס עובר השבוע למזל שלכם, דגיגים. זה טוב או רע? מרס הוא כמו גלולת מרץ, סוג של ויאגרה קוסמית: הוא מעיר אתכם לפעילות, אבל פעילות יתר עלולה להביא איתה כעסים ומתחים. נצלו אותו לקידום האינטרסים שלכם.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully