וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 4-10 בנובמבר 2018

זה הולך להיות שבוע מעניין עם המון שינויים. זמן לעשות סדר בחיים - או לפחות לדבר על זה

לומדים ביחד און ליין. ShutterStock
זמן להתארגנות מחדש/ShutterStock

שני מעברי כוכבים בהילוך אחורי פותחים את השבוע ושניהם משמעותיים עבורנו: ונוס הרגשית חוזרת למזל מאזניים בהילוך אחורי ועוזרת למזלות הקרדינליים - מאזניים גדי סרטן וטלה - להפיל כמה אסימונים ולארגן מחדש את חייהם (או לפחות לדבר על זה), בעוד אורנוס התזזיתי חוזר בהילוך אחורי למזל טלה ממנו יצא לא מזמן אחרי כשש שנים של שינויים שהביא איתו לטלאים. מעניין - בעיקר את מי מאתנו שמוכן לא רק לקחת אחריות על מה שטוב וזורם, אלא גם על מה שזקוק לשדרוג איפוס ומיקוד כדי שיעבוד טוב יותר, אם בכלל.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. אורנוס בהילוך אחורי חוזר ממזל שור למזל טלה.
2. שמש במזל עקרב בזווית מעשית לסטורן.

התהליך המשמעותי של השבוע - זוהי חזרתו של אורנוס, כוכב השינויים והניתוקים, ממזל שור למזל טלה באופן זמני, לפני ששוב יסתער על השוורים, העקרבים, האריות והדליים ויכריח אותם לשנות ולהשתנות. בינתיים נותן להם אורנוס פסק זמן לעכל את גודל השינוי ההכרחי ולעשות צעדים ראשונים בקשר אליו - ובמקביל עוזר לטלאים לסגור סופית את השינויים שביצעו בשש השנים האחרונות, לפני שהם יוצאים חדשים ומשודרגים אל העולם - או שלא.

ואכן, שוורים, עקרבים, דליים ואריות התחילו את תהליך השינוי שהביא איתו אורנוס בחודשים האחרונים. חלקם חטפו שוק כשהבינו שיותר לא יוכלו להמשיך בדרך בה הלכו, חלקם כבר עשה חצי עבודה ובעצם כבר מוכן לתהליך הזה והוא מקדם אותו בברכה, וחלקם מעדיף לעצום עיניים לחשוב שלו זה לא יקרה, ודיה לצרה בשעתה. לטלאים, למאזנאים, לגדיים ולסרטנונים תהיה עכשיו הזדמנות מעניינת להשלים את כל התהליך, אם ידעו לנצל את חזרתו של אורנוס, לא להתפנק, ולעשות סדר בחשבון הבנק ובחייהם בכלל.

הזווית הטובה של השבוע - זו הזווית המעשית בין השמש, מיקוד הדברים, לסטורן הפרקטי. זו אחת הזויות היעילות למי שמוכן לקחת אחריות, להשקיע קצת מחשבה בשיתופי פעולה ולקדם את מה שחשוב לו בעזרת אחרים או גם לבד אבל באופן מעשי ולא רגשי, כשהוא נצמד לעובדות. הזווית הזו לא תתרחש מעצמה: כדי שהיא תפעל נדרשים כאן רצון ויוזמה, ופעולות בשטח: שיחות עם אחראים, דיאלוג עם שותפים, והחלטות מעשיות שמאפשרות לכם לראות את כל התמונה ולהתקדם בהתאם. הכוכבים עוזרים למי שעוזר לעצמו: עם הזווית הזו זה בולט במיוחד, בעיקר אם אתם שייכים למזלות אריה, דלי, עקרב ושור.

זוג מחזיק ידיים. ShutterStock
זמן לדיאלוג והחלטות מעשיות/ShutterStock

התחזית השבועית

וטלה
ונוס חוזרת לבית הזוגיות והיחסים כדי לאפשר לכם לעשות עבודת עומק אם למדתם מטעויות. זמן מצוין לסגירת מעגלים.

שור
חזרתה של ונוס עוזרת לכם לעשות עבודה אמיתית בכל מה שקשור לרכוש וכספים. כעת הזמן להתייעל, להוריד הוצאות, ולחזור לתלם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל קשת המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם. זהו זמן טוב לשדרוג תקשורת ביחסים. דברו על הכל.

סרטן
מרקורי במזל קשת מאפשר לכם להתייעל ולעשות עבודת עומק בתחום המקצועי. הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוזרת לכם להשקיע יותר בבית ובמשפחה. זווית מעשית של השמש עם סטורן מאפשרת לצד המעשי שלכם לקבוע עובדות בשטח.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל קשת והתקשורת הביתית עוברת שדרוג משמעותי. אל תיקחו יחסים משפחתיים כמובנים מאליהם: זמן לפתוח דברים לעומק.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם חוזרת למזל שלכם בהילוך אחורי להשלמת תהליכי צמיחה ויעול. זמן טוב להתחדשות בחשבון הבנק, ולסגירת אוברדראפט.

עקרב
מעברו של כוכב מרקורי אל בית הכספים שלכם מאפשר לכם סוף סוף לדבר על מה שבאמת קורה. התמקדו באותיות הקטנות, ובסודות שביחסים.

קשת
אתם נהנים משהותו של מרקורי כוכב התקשורת במזל שלכם, ונראה שהמלים שעד עכשיו עצרתם וסגרתם יוצאות סוף סוף.. שבוע של מפגשים, שיחות והרבה מלים. מעניין.

גדי
זווית מעשית בין השמש לסטורן שליט המזל שלכם מביאה איתה שבוע מעניין של הזדמנויות חדשות לפעולה, להרחבת המעגלים, ולהיכרויות מעניינות. אקשן!

דלי
אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם חוזר בהילוך אחורי למזל טלה, והתקשורת שלכם חוזרת להיות נלהבת ואסרטיבית. חשוב לא לקבל כעת החלטות פזיזות.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת עושה צעדים ראשונים בבית הקריירה שלכם, והופך אתכם לקצת יותר סקרניים אמביציוזיים ותחרותיים מהרגיל. רוצו קדימה!

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully