וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 28 באוקטובר עד ה-3 בנובמבר 2018

25.10.2018 / 16:11

כשמרקורי כוכב התקשורת יוצא מתוך גוש הכוכבים האפל הזה במזל עקרב הטעון ועושה את דרכו אל האור במזל קשת, נדמה שאולי סוף סוף יגיע באמת האור הזה בקצה המנהרה

אישה צוחקת. ShutterStock
שחרור מכל המשקעים הכבדים, התסכולים והפחדים שאספנו בבטן/ShutterStock

אבל - דווקא עכשיו יוצרת ונוס בהילוכה האחורי זוית של עימות לאורנוס התזזיתי, ומרקורי שתמיד מפוצץ את כל מה ששמר בבטן כשהוא עובר למזל קשת או אל מזל אחר ביסוד האש, עשוי להראות לנו, כמו באותה בדיחה של מרק טווין, שהאור הזה המסתמן בקצה המנהרה הוא בעצם אורו של קטר הרכבת המהירה שנכנס מהצד ההוא בשקשוק קרונות ומאיים לדרוס את כל מי שמצטופף על המסילה ומחכה לחדשות טובות. ביום רביעי של השבוע הקרוב עובר מרקורי למזל קשת ובאותו יום עצמו יוצרת ונוס בהילוכה האחורי זווית עימות מדויקת עם אורנוס הפזיז שלנו. האמנם כאן תפתח סוף סוף המערכה הזו מול החמאס שליברמן מנסה למנוע, לשווא? ואולי השינוי והקטר הזה יגיעו ממקום אחר ולא צפוי? מעניין.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי עובר למזל קשת.
2. ונוס בזוית מדויקת של עימות לאורנוס התזזיתי.
3. ונוס חוזרת למזל מאזנים בהילוך אחורי.

המעבר המעניין של השבוע - זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל עקרב הטעון הכוחני והמופנם, למזל קשת הפתוח ספונטני ובעיקר אקטיבי. מרקורי במזל קשת מביא איתו את בשורת השחרור: שחרור מכל המשקעים הכבדים, התסכולים והפחדים שאספנו בבטן בחודש האחרון, שחרור מהצורך לשתוק או להפנים, ובעיקר שיחרור של האנרגיה השמחה שלנו שעד עכשיו היתה כלואה במזל עקרב, והורידה אותנו במקום להעלות את מצב הרוח והאופטימיות. אולם, מרקורי במזל קשת מביא איתו גם פעמים רבות שחרור של ניצרה אלימה שהוחזקה היטב בזמן שהותו במזל עקרב. שמועות של מאחורי הקלעים, לכלוכים רכילות והשמצות, עימותים וויכוחים - כל זה מאיים לפרוץ החוצה כשמרקורי עובר למזל קשת השייך ליסוד האש, כשמלת המפתח של המעבר הזה היא הכל, מהר - ועכשיו.

אם נוכל להתמקד בצד האופטימי המחוייך והספונטני של מרקורי במזל קשת - זה יהיה נפלא, כשהכל יראה פתאום לא רק אפשרי אלא גם קל ואפילו שמח. אבל אם מרקורי יגע בכפתורי ההפעלה האדומים של מטעני התסכול הכאב והזעם של החודש האחרון שהצטברו להם מאחורי הקלעים, לא אופתע אם תוך כדי המעבר הזה נגלה פתאום לא מעט דברים מפתיעים על מה שהיה מאחורי הקלעים החודש, ואולי גם נחווה באופן אקטיבי חלק ממטעני התסכול הזה באופן אלים, מילולי או אחר. בשאיפה שלא, כמובן. בכל מקרה, יהיה מעניין.

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית העימות בין ונוס הרגשית שנמצאת עכשיו במזל עקרב בהילוך אחורי, לבין כוכב אורנוס התזזיתי ששוהה במעלה הראשונה של מזל שור שממול. המעורבות הרגשית שנובעת כתוצאה מזוית העימות הזו היא גבוהה ביותר, כמו שקורה כאשר פלנטה רגשית כמו ונוס נכנסת לעימות עם כוכב תזזיתי כמו אורנוס שמסמל יותר מכל דבר אחר סוג של כוח טבע מהיר ואינטנסיבי, הלא הוא כוחו של השינוי הספונטני הפתאומי, שאי אפשר לצפות אותו מראש ולהתכונן אליו, למרות שבעצם הוא מסמל סופו של תהליך פנימי שלא ראינו כלפי חוץ, שמגיע לשיאו באופן סמלי דרך ניתוק מסוג כלשהו.

למזלנו הזוית הזו היא קצרת טווח, למרות שבגלל הילוכה האחורי האיטי של ונוס בהילוך אחורי היא עשויה לארוך אפילו שלושה ימים, זמן ארוך יחסית שאת אותותיו אנחנו יכולים לראות בהמשך השבוע. על מי תשפיע הזוית? גם גלובלית, באופנים שונים הזוית הזו עשויה להשפיע על מערכות היחסים שלנו ועל הדיאלוג שבינו לבינה. עצבנות חוסר סבלנות וחוסר שקט עלולים להביא כמה וכמה זעזועים לקשרים קרובים שגם כך אינם יציבים במיוחד בפרק הזמן הזה בגלל הילוכה האחורי של ונוס שדורש הרבה תשומת לב ליחסים כולל אפשרות של פסק זמן למחשבה, והתבוננות עומק נוספת במסגרות הקשר עצמו מתוך רצון לשפר, לשדרג, או ..להמשיך האלה.

ניתוקים פתאומיים במערכות היחסים שלנו, החלטות פתאומיות פזיזות שגורמות לנו לותר על דברים שנלחמנו עליהם לא מעט בגלל גחמה של רגע, ריזות חסרות הגיון שמביאות איתן החלטות מוזרות ולא צפויות וניתוקי קשרים פתאומיים גם במערכות יחסים שכלפי חוץ נראים יציבים לגמרי - כל אלה אפשריים עכשיו תחת הזוית הזו. אז מה עושים? האמת שאין הרבה מה לעשות מול זוית שכזו בעיקר בגלל הפתאומיות שבה היא מופיעה, מכה, ונעלמת. זה אומר שאם נוכל לראות את הצונמי הרגשי הזה מגיע ונוכל לספור עד עשר לפני שמגיעה הגליוטינה הזו שחותכת את הרגע וגורמת לנו לנתק ולהתנתק - הרווחנו בגדול.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, גדי, סרטן, טלה, דלי, ואריה.

הרגשות השבוע - אלה לא קלים בגלל כל הזויות שהזכרתי, אבל גם בגלל מימד נוסף: מעברה של ונוס הרגשית ממזל עקרב למזל מאזניים תוך כדי הילוכה האחורי. השוני בחווייתה של ונוס בין שני המזלות הוא תקשורתי בעיקר. בעוד במזל עקרב אנחנו בעיקר חווים דברים בבטן ומגיבים באופן עיוור או אילם מאותו המקום, הרי שמיקומה של ונוס במזל מאזניים מאפשר לנו לנהל שיחות של מודעות נפלאות של אחד על אחד, ולא רק להפיל אסימונים בדרך ההבנה של ההילוך האחורי הזה אלא גם לתרגם את התהליך עצמו למלים מה שבהחלט מקל על היכולת מכאן לתרגם אותו מכאן והלאה לעובדות - והרבה מהן. מילים ובדיאלוג של אחד על אחד - זוהי מהותו של השינוי הזה שנחווה דרך ונוס שלנו שעוברת למזל מאזניים. אם נהיה פקחיים מספיק כדי לתרגם את כל התובנות האלה הקשורות ליחסים ולכספים גם לחיינו שלנו כשונוס תתייישר ותנוע שוב קדימה - שיחקנו אותה, ובגדול.

מי בעיקר יושפע ממעברה האחורי הזה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, טלה, עקרב, ובעצם כולנו.

אנשים יושבים. ShutterStock
ניתוקים פתאומיים במערכות היחסים שלנו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל טלה בהחלט מקל עליכם, טלאים: כל גודש הכוכבים במזל עכשיו בשבועות האחרונים הכביד מאוד. הגיע הזמן להתחבר לצד ההרפתקני שלכם, לפחות במילים.

שור
מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב שמול המזל שלכם ממש לדרוש מכם לא מעט ביקורת עצמית בנושאי חומר ויחסים, ולא עושה לכם חיים קלים. חשוב להתמסר לתהליך ולתת לאסימונים ליפול, שוורים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל קשת המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם: הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי וביחסים בכלל, תאומימים. זמן לפתוח את הלב בחמימות. לכו תדעו מי יגיע.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב ממשיך להפעיל אתכם גם עכשיו כשהוא גורם לכם לשלוח משושים אל אזורי פעולה חדשים ומעניינים שלא הכרתם. מרקורי שעובר למזל קשת מדגיש את הצורך בהשקעה בתחום המקצועי.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל עקרב ותוך כדי התהליך פוגשת את ונוס הרגשית שהולכת במסלול ההפוך.. עצבנות וחוסר שקט עדיין בסביבה, אבל מתחיל להיות כבר ברור לאן הולכים.

בתולה
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל קשת מביא איתו צורך בתקשורת חדשה ומשודרגת בבית, ובתוך המשפחה. הגיע הזמן להוריד קצת את הציניות והביקורתיות, ולדבר בכנות ובגובה העינים. קדימה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של עימות עם אורנוס התזזיתי ומביאה איתה כמה וכמה מהפכים קטנים לכמה וכמה מאזנאים שעד עכשיו היו רגועים למדי.. ונוס עוברת למאזניים, ואל התהליך מתווסף גם טאץ' רומנטי.

עקרב
עיקר הכובד תלוי עדיין במזל שלכם, עקרבים, אבל ונוס הרגשית חוזרת למזל מאזניים, מרקורי עובר לבית הכספים שלכם במזל קשת, והגיע הזמן לפזר את תשומת הלב גם לתחומים אחרים בחיים. נסו להקשיב לאחרים...

קשת
משהו טוב קורה לכם השבוע, קשתים: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל קשת, והקשת שלנו שרגיל לפעול ואחר כך לדבר, מגלה שעדיף להפוך את סדר הדברים, ואולי בעצם לתת למלים לעשות את הכל..מעניין.

גדי
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל קשת ידגיש את הצורך לנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם מאחורי הקלעים, ובמקביל להתחבר יותר לדמיון ליצירתיות ולהשראה שלכם. זמן לחפור ולהוציא החוצה מלים כנות ואמיתיות...

דלי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולדחוף אתכם קדימה, אבל במקביל עלול להתגלות כעת קונפליקט בין עולם הרגש לצורך שלכם לצמוח להתפתח ו..לקבל ספייס וחופש אישי. ונוס מול אורנוס שליט המזל שלכם: אל תנתקו קשרים.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת עובר השבוע לבית הקריירה שלכם, דגיגים: הגיע הזמן להראות לעולם מה אתם שווים באמת או לפחות לדבר על זה. שבוע מצוין לעמידה בפני קהל, לנאומים מלהיבים, ולחיזור ביישני.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully