וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 21-27 באוקטובר 2018

21.10.2018 / 10:29

השמש היא זו שמככבת בשמיים השבוע. איתה ובעזרתה המתחים ממשיכים, מסתבר, ואפילו מתחזקים. זה הולך להיות שבוע לא פשוט בכלל

השמש מככבת השבוע ובענק. כן, אותה שמש שעוד איכשהו ניסתה ליצור דיאלוגים פה ושם סטייל "בואו נשתה קפה ונדבר", נכנעת לרגש ועוברת למזל עקרב הטעון ושם גם יוצרת זוית עם אורנוס התזזיתי. בהמשך גם נצמדת השמש לונוס שנעה אחורה. מפגש רגשי מעניין בין עבר להווה, אך גם יכולת לחבר את שניהם ואפילו להסיק מסקנות לפני שקופצים פנימה. בקיצור, אין רגע דל גם השבוע. בהמשך אסביר.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש עוברת למזל עקרב
2. השמש יוצרת זוית עימות עם כוכב אורנוס התזזיתי
3. צמידות בין השמש שהולכת קדימה לבין ונוס שנעה אחורה במזל עקרב.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל מאזניים ההרמוני והשכלתני, למזל עקרב המופנם והיצרי. המעבר הזה משמעותי מאוד, שכן הוא בגדר המעברים שמשנים אווירה ובנושאים רבים. כעת גם ונוס בהילוך אחורי וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים במזל עקרב, ומעברה של השמש רק יוסיף למסכת הלחצים והמתחים שכוכבים שעוברים למזל הזה מביאים איתם. המעורבות הרגשית של כולנו הופכת גבוהה במיוחד כעת ושיקול הדעת שלנו אינו במיטבו. כל גרוי קטן עלול לעורר עכשיו מלחמת גרילה של ממש, או להכניס אותנו למצב רוח לוחמני בקלות, וחבל.

אולי משום כך חשוב כעת לשמור עד כמה שאפשר על פרפורציות, להזהר מחשיבה קיצונית של הכל או כלום, ובעיקר לא להגיב באופן קיצוני כשדברים משתנים או יוצאים משליטה באופן זמני. מצד שני, מקבץ הכוכבים הגדול שנוצר עכשיו במזל עקרב מביא איתו יכולת לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, לנהל שיחות עומק ונפש נפלאות, לחפור פנימה אל מעמקי הרגש, ובהמשך גם לפתוח דף תקשורתי חדש שבנוי על גישה ישירה ואותנטית.

מי עלול להיות מושפע בעיקר ממעבר השמש? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, טלה מאזניים וגדי.

הזווית הקשה של השבוע - זוית עימות בין השמש לכוכב אורנוס התזזיתי. על פניו זו אחת הזויות הפחות קלות באסטרולוגיה, בעיקר בגלל היותה כל כך שונה ובלתי צפויה. כוכב אורנוס מאתגר את השמש ואיתה גם אותנו ואת הפעילויות שלנו, ומביא איתו צורך חזק בשינויים, בגישה אימפולסיבית, ובשיקול דעת פזיז. השילוב של כל אלה אינו קל, ועלול לגרום לקשיים במימוש בתכניות שלנו, להביא איתו קצרים בתקשורת עם אנשים שחשובים לנו, ואף ליצור נתק בין המערכת החושבת ומתכננת לבין המערכת המבצעת, וכך גם להביא לביטול תכניות או לכשלונן. אורנוס מביא איתו הברקות פתאומיות שעוזרות לנו לפתור בעיות שמציקות לנו זמן רב, אך במקביל גם עצבנות וחוסר סבלנות שעלולות לקלקל יחסים יפים בגלל קריזות של רגע, וגחמות לא צפויות. אולי משום כך חשוב השבוע לפעול באופן זהיר במיוחד, ולהחליט שמונעים מראש סכסוכים פתאומיים או לפחות לא הולכים איתם עד הסוף, ומנתקים קשרים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, ובעצם באופן כזה או אחר כולנו.

אמן כן יהי רצון: שנה של אהבה גדולה. וואלה! מזל טוב
זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו/וואלה! מזל טוב

התחזית השבועית

טלה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב שכולל מהשבוע את השמש מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית בהילוך אחורי, לא עושה לכם חיים קלים. חשוב לא לקחת סיכונים מכל סוג השבוע, ובעיקר - לא לבזבז כספים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי בבית הזוגיות והיחסים, ממש ממול, ועוזרת לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם כמו גם בצד החומרי והכספי, לשדרג, לארגן מחדש, ולהיערך אחרת. מאתגר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב, מיקום קל לתאומים הקליל והזורם, שכעת צריך ללמוד לחפור לעומק, לנהל שיחות מודעות מעייפות, ופה ושם גם לדבר על מה שלא מתחשק.. אין ברירה, תאומימים: תתבגרו.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב השבוע שם את הדגש על הצורך שלכם בגל חדש של צמיחה והתפתחות אישית. נסיעות, לימודים, שיחות עומק נפלאות - זמן לראות את כל התמונה, ולקבל החלטות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל עקרב הטעון, מכריחה את האריה שלנו לחזור הביתה ולהתחיל להשקיע בו ובבני הבית, ובמקביל - להתמודד בחכמה עם הצורך בשינויים, הן בתקשורת שלכם והן בגישה. נייס.

בתולה
בית התקשורת שלכם הופך עמוס במיוחד כעת, כשאליו עוברת גם השמש ושם נמצאים גם מרקורי וונוס בהילוך אחורי. זהו זמן טוב להתפייס ולסגור ריבים ישנים, לערוך שיחות טלפון שחיכו זמן רב, ולהגיע להסכמות מחודשות.

מאזניים
השמש עוברת למזל עקרב המאכלס את בית הכספים ובו גם יופיטר כוכב השפע ונוס בהילוך אחורי ומרקורי כוכב התקשורת: הגיע הזמן לשינויים בגישה לצד החומרי, וסדר חדש בחשבון הבנק. חייבים לחזור לקרקע, מאזנאים, ויפה שעה.

עקרב
מזלטוף, עקרבים! השמש עוברת למזל שלכם, שם נמצאים כבר מרקורי כוכב התקשורת, יופיטר כוכב השפע וונוס הרגשית בהילוך אחורי. המיקום הזה הופך את השבוע לעוצמתי במיוחד: זמן לכל סוגי העשייה, ובעוצמה!

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב, יוצר לחצים ומתחים מאחורי הקלעים. חשוב לא לשמור כעת דברים בבטן, ולדבר על הכל. כוכב מרס בבית התקשורת שלכם עלול לגלות גישה תוקפנית וכעוסה. אל תתעקשו על המלה האחרונה.

גדי
כוכב מרס בבית החומר והכספים שלכם מדגיש את הצורך בשליטה בתחום הכלכלי ובנעשה בחשבון הבנק. חשוב לא להוציא עכשיו כספים שלא לצורך. הצד החברתי שלכם פעיל כעת:זמן מצוין לשיתופי פעולה בכל התחומים.

דלי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו מרץ ואנרגיה. השמש שעוברת לבית הקריירה שם שוהים כבר מרקורי ונוס בהילוך אחורי ויופיטר, מדגישה את הצורך והיכולת להתמודד בהצלחה עם אתגרים גדולים באמת.

דגים
מקבץ הכוכבים שבמזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים כמו הדגים והמכיל את השמש מרקורי יופיטר ואפילו ונוס בהילוך אחורי, מביא איתו החלטות אמיצות להתחלות חדשות, ליזמות מעניינות, ולפריצות דרך משמעותיות. קדימה!

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully