וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 30 בספטמבר עד ה-6 באוקטובר 2018

29.9.2018 / 21:09

מערכות יחסים, שותפויות, נושאי חומר וכספים - הילוכה האחורי של ונוס יגע כמעט בכל תחום משמעותי בחיינו, ויביא איתו יכולת לערוך שינויים, להשתדרג או לחילופין להילחם על מה שיש

זוג מאוהב. ShutterStock
פלוטו מכריח את מרקורי ואיתו גם את כולנו, להיכנס לעומק הדברים, להוציא דברים ששמרנו בבטן בימים שכאלה/ShutterStock

שבוע מרתק לפנינו, שכן בו מתחיל המהלך השני בחשיבותו השנה מבחינת הכוכבים ומבחינת כולנו, לאחר הילוכו האחורי של מרס שזה עתה חזר מדרכו המפרכת: הילוכה האחורי של ונוס במזל עקרב. המהלך הזה, בדיוק כמו מעברו של מרס להילוך אחורי שחווינו השנה קודם לכן, ישפיע על כולנו, אם כי טווח הזמן שלו יהיה מצומצם יותר.

מערכות יחסים, שותפויות, נושאי חומר וכספים - הילוכה האחורי של ונוס יגע כמעט בכל תחום משמעותי בחיינו, ויביא איתו יכולת לערוך שינויים, להשתדרג או לחילופין להילחם על מה שיש. זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לפלוטו היצרי לעומת זאת תהיה לא קלה מבחינה תקשורתית, אך למזלנו היא קצרת טווח למרות שכמו שכולנו יודעים, לפעמים מספיקות חמש דקות זועמות של איבוד שליטה תקשורתי כדי לקלקל יחסים יפים, כל זאת בגלל קריזה פתאומית ושטות של רגע. שבוע טעון, לא קל, ובהחלט כזה שמביא איתו לא מעט חומרים למחשבה בהמשך.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס עוברת להילוך אחורי במזל עקרב.
2. מרקורי במזל מאזניים בזווית מדויקת לפלוטו היצרי.

המעבר המשמעותי של השבוע - מעברה של ונוס הרגשית להילוך אחורי במזל עקרב. לקראת סוף השבוע עוצרת ונוס ששוהה כעת במזל עקרב, ועוברת להילוך אחורי מה 6 לאוקטובר עד ה 16 לנובמבר, תוך שהיא חוזרת תוך כדי התהליך עד למעלה ה 25 של מזל מאזניים, ואז... מסתובבת וחוזרת בחזרה. כידוע, מיקומה של ונוס הרגשית שלנו - זו ששולטת גם על מזל שור וגם על מזל מאזניים - אינו אידיאלי במזל עקרב: המיקום הזה מדגיש בעיקר את הצד הצר והיצרי של ונוס שלנו, בנושאים מגוונים החל ממיניות וכלה באגו, כבוד ומלחמה על עקרונות, אלמנטים שממש מנוגדים בעיקרון לרוחה של ונוס שאמורה לייצג בעיקר הרמוניה ואיזון.

תוך כדי התהליך הזה עוזרת לנו ונוס לחדד את ההבדל בין מצבים תשוקה או לבין איזון, ובגדול גם ההבדלים בין משיכה לבין אהבה. בכל אחד מהקטבים האלה ישנו מחיר מסוים ששילמנו עד כה כי ויתרנו עליו, וונוס עוזרת לנו להחזיר את עצמנו לבסיס, ולו רק כדי לראות אם המחיר הזה אכן היה כדאי, ומה באמת כרוך בוויתורים עליו. זה נכון לאלה מאיתנו שוויתרו על התשוקה האמיתית שלהם, בין אם בחרו בסקס והתייאשו מהזוגיות, ובין אם בחרו בזוגיות גם כשהסקס לא משהו והסכימו לפשרות. ונוס במזל עקרב בהילוך אחורי מפגישה את אלה גם את אלה עם הבחירות שעשיתם ובעצם עשינו כולנו, לטוב ולרע, ומעמידה באופן חצי מודע את השיקולים לנו מול האידיאל הפנימי שהיה לנו כשניסינו להחליט מה באמת טוב בשבילנו, מול מה שהמציאות בשטח מציעה.

זה נכון אגב גם לשותפויות המקצועיות שלנו ולשותפויות בכלל: אלה גם אלה עשוית להביא עכשיו סוג של נקודת משבר מסוימת, שבה נוכל לראות את הדברים בראי המציאות כולל האכזבות שלנו מהשותפים והשותפויות יחסית לציפיות, ובמקביל גם לעמת את מה שאנחנו נתנו לאחר לעומת מה שקיבלנו ממנו. הקונפליקט הזה, זמני ככל שיהיה - בגדול משהו כמו חודשיים פלוס מינוס - יאפשר לנו כשוונוס המתוקה תתחרט על ההילוך האחורי הזה ותחליט לחזור לבסיס, להבין קצת יותר לא רק על טיב ההחלטות שלנו, אלא גם מה אנחנו רוצים באמת, ומה עלינו לעשות כדי לשפר ולשדרג גם את ההחלטות וגם את מערכות היחסים שלנו בין עם פרטנרים בני או בנות זוג קולגות מקצועיות או שותפויות פרקטיות, או.. עם עצמנו, ועם הצד שלנו שחושב שנתן הרבה מדי ומתאכזב, או נתן מעט מדי והבין שזה לא היה מספיק. מסקנות, החלטות ושדרוגים - בסוף התהליך, בעוד חודשיים פלוס. עד אז - כולנו שותפים במסע הרגשי והמעשי המוזר הזה, מסעה של ונוס שלנו. דרך שכזו.

מי בעיקר יושפע מהמסע של ונוס? מזלות שור, עקרב, אריה, דלי, מאזניים, טלה, סרטן, גדי, ובעצם כולנו.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין כוכב פלוטו הכוחני והיצרי. הזווית הזו, למרות שהיא בעיקרון קצרת טווח - משהו בין יומיים לשלושה - עלולה להביא איתה לא מעט אי הבנות, ויכוחים, עימותים, וקצרים בתקשורת שעלולים לקלקל יחסים יפים אם לא נזהר. אולי משום כך חשוב במיוחד השבוע להיזהר מאי הבנות שכאלה, ומצד שני - מפרשנויות מוטעות לדבריהם של אחרים, פרשנויות שעלולות לגרום לבלוטת האדרנלין שלנו לפעול במהירות, ולהקפיץ אותנו לפעולה בלי שום סיבה הגיונית של ממש. מצד שני, יש גם פלוסים לזוית שכזו: פלוטו מכריח את מרקורי ואיתו גם את כולנו, להיכנס לעומק הדברים, להוציא דברים ששמרנו בבטן בימים שכאלה, ומשם להתמודד עם משקעים רגשיים שלא ניקינו עד כה והפריעו לנו בתקשורת היומיומית: כעת חלק מהם יצא באופן כזה או אחר, לטוב או לרע, ואם זה יקרה בשליטה, כולנו נרוויח.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות בתולה, תאומים, דגים, קשת, עקרב, שור אריה ודלי.

זוג בשיחה לא נעימה. ShutterStock
לפעמים מספיקות חמש דקות זועמות של איבוד שליטה תקשורתי כדי לקלקל יחסים יפים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל דלי, ושם את הדגש על הצד החברתי, ועל היכולת לפעול בשיתופי פעולה עם אחרים. אולם מרס מביא איתו במקביל גם לא מעט ויכוחים ועימותים בגלל זווית פעולה מתחזקת עם ונוס הרגשית. גלו איפוק.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם פורצת השבוע בהילוך אחורי במזל עקרב שממול, מיקום שמאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם. זהו זמן לשדרג יחסים, או לחילופין לקחת פסק זמן, להתבונן לעומק במערכות היחסים שלכם, ולקבל החלטות בהתאם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוית פעולה עם פלוטו היצרי, זוית שמדגישה את הצורך לנוע עקב בצד אגודל בכל מה שקשור לתקשורת עם הזולת, ולחשוב פעמיים לפני הרצון לנתק קשרים. זמן טוב לשיחות עומק ונפש מכל סוג ואיכות.

סרטן
השמש ומרקורי במזל מאזניים מדגישים את הצורך להשקיע השבוע בעיקר בבית ובבני הבית, סרטנונים. אומרים שביתו של הסרטן הוא מבצרו - השבוע זה זמן טוב להשקיע במבצר הזה: לנקות לארגן ולסדר אחרי החג, ולשפץ יחסים מתוחים.

אריה
זווית הרמונית בין השמש שליטת המזל שלכם לבין כוכב מרס מביאה איתה יכולת לפעול בחכמה ובשיתוף פעולה עם אנשים שחושבים כמוכם. ראשית מעשה במחשבה תחילה: זה בדיוק הזמן לתכנן באופן מדויק מה עושים, איך ועם מי - ולצאת לדרך.

בתולה
נושאי חומר וכספים על הפרק, כשגם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים בבית החומר והכספים שלכם, בתולות. זהו זמן טוב להתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק שלכם, לסגור אובדראפט שהתהווה בחג הזה, ולחזור לבסיס כלכלי יציב.

מאזניים
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, ומרקורי כוכב התקשורת הופך את התקשורת שלכם למצוינת. אולם.. ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת להילוך אחורי, ורומזת שהגיע הזמן לשינויים בחשיבה הכלכלית שלכם, ובנעשה בחשבון הבנק.

עקרב
ונוס הרגשית ששוהה במזל שלכם, ושעזרה לכם בשבוע הקודם לפתוח את הלב ולהביא איתה רגעים נעימים של אקשן ואהבה, נכנסת להילוך אחורי: זמן לפסק זמן, לחשיבה נוספת לפני שממשיכים, ולשינוי כוון אם צריך ומתבקש.

קשת
השמש ומרקורי שבמזל מאזניים עוזרים לכם לפתוח ערוצים חדשים של תקשורת חברתית, ולהביא איתם שתופי פעולה עם קולגות מקצועיות ואנשים שחושבים כמוכם. זמן טוב לחשיבה מחוץ לקופסה, ולגישה יצירתית. הרחיבו מעגלים חברתיים.

גדי
הילוכה האחורי של ונוס הרגשית במזל עקרב, מאותת על צורך מסוים בשינוי הגישה כלפי מוסדות וארגונים שאתם בקשר איתם, וכלפי המעגלים החברתיים שלכם. זמן לסגירת מעגלים עם ידידים חברים וקולגות מהעבר, לפני שממשיכים.

דלי
ונוס הרגשית שבבית הקריירה שלכם פוצחת השבוע בהילוך אחורי, וחוזרת לזווית פעולה חסרת שקט עם מרס שנמצא במזל שלכם. זמן לשינוי מטרות, להגדרות מחודשות של כיון העשייה, ולעצירת יזמות של הזמן האחרון כדי לשפר ולשדרג בעתיד.

דגים
הצורך במציאת מסגרות פעולה חדשות מתגבר בהדרגה, וחוסר השקט גורם לכם לחפש אפשרויות חדשות לצמיחה והתפתחות אישית. חשוב להיזהר כעת מנסיעות מיותרות שרק מבזבזות כספים ואנרגיה, ולא תורמות. זמן ללמוד משהו חדש ומפרה.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully