וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 23-29 בספטמבר 2018

על פניו נראה שהשבוע הזה עומד בעניין ריכוך, תקשורת ומודעות. נחווה אנרגיה נעימה והרמונית יותר ונדע להתבונן בדברים ולשפר את היכולת התקשורתית שלנו

זוג בדייט. ShutterStock
כעת זהו זמן טוב למילים רכות יותר, לתקשורת הרמונית יותר ובעיקר - להקשבה רבה יותר/ShutterStock

השמש ומרקורי, כוכב התקשורת, עוברים למזל מאזניים, ואחרי החודש הביקורתי והשיפוטי שעברנו מאפשרים לנו לא רק לחוות אנרגיה נעימה והרמונית יותר - אלא גם להתבונן בדברים, לשתף אחרים בתובנות שלנו, ולהפוך את כל מה שקשור למודעות בחיינו לכלי עבודה מעולה לשדרוג תקשורתי בחג ובחול המועד ביחסים עם בני המשפחה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל בתולה למזל מאזניים.
2. השמש עוברת ממזל בתולה למזל מאזניים.

חדש: עמוד האינסטגרם החדש של וואלה! הורוסקופ - "המזל שלי". עקבו אחרינו לעוד תחזיות והפתעות בלחיצה כאן.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל בתולה הביקורתי והמעשי, למזל מאזניים החברתי והשכלתני. אחרי חודש מעשי אך ביקורתי ושיפוטי מאוד, האנרגיה של כולנו משתנה. בגדול, זהו זמן שבו אנו עוברים מעיסוק בתחום המקצועי בצד הפרקטי של החיים ובפרטים הקטנים, לעיסוק בתמונה הגדולה, בשיתופי פעולה עם אחרים והשקעה במערכות היחסים שלנו ובקשרים הקרובים. השמש במזל מאזניים שמה את הדגש החודש על הצורך בדיאלוג הן כדרך לקידום יזמות ועשייה בכלל, והן כדרך לפתרון בעיות מסוגים שונים. ואכן, כל מה שקשור לתובנות חדשות והפלת אסימונים, ועיסוק בקשרים עם העולם ועם הסובבים אותנו, מקבל עכשיו דגש מיוחד. כשגם השמש וגם מרקורי עוברים למזל מאזניים, אפשר לומר שההרמוניה של ונוס תופסת עכשיו מקום גדול יותר ביומיום שלנו: זו הרמוניה נעימה ולא ביקורתית בגובה העיניים. אולם חשוב לזכור שוונוס עצמה נמצאת עכשיו במזל עקרב, אלמנט שמביא גם אלמנט של עומק לכל אחת מהשיחות הנפלאות שמצב הכוכבים הנוכחי עשוי להביא איתו, ולא חביבות שטחית בלבד.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, מאזניים, טלה סרטן וגדי.

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל בתולה הפרקטי למזל מאזניים ההרמוני והאינטליגנטי השבוע. המעבר הזה ישים דגש חזק יותר ממעברה של השמש למזל מאזניים, על כל מה שקשור לתקשורת ובעיקר למילים שלנו. כעת זהו זמן טוב למילים רכות יותר, לתקשורת הרמונית יותר, ובעיקר - להקשבה רבה יותר למי שנמצא ממול, או קרוב אלינו. מרקורי במזל מאזניים הוא מרקורי אוהב וחם יותר, ולא מרקורי ביקורתי וציני כמו שהיה במזל בתולה. בכלל, כל נושא הציניות יכול באמת עכשיו לצאת קצת מהשיח שלנו עם העולם ביומיום: כעת אנחנו זקוקים לאו דווקא לציניות, אלא לחמימות ושמחה ולטוקבקים נעימים והרמוניים ולא מלאי שנאה וזלזול, ולא רק בחג סוכות הקרב אלינו אלא גם באופן קבוע, אם אפשר.

מי בעיקר יושפע ממעברו זה של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, מאזניים, וטלה.

זוג מחזיק ידיים. ShutterStock
זמן להשקיע במערכות היחסים שלנו ובקשרים הקרובים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי החברתי- זמן טוב לעשות לכם חברים חדשים אך להיזהר שלא לריב עם הישנים. מרס מתרחק מזווית הפעולה האגרסיבית עם כוכב אורנוס, אך מומלץ עדיין להיזהר משינויים פתאומיים וניתוקים לא צפויים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב המאכלס את בית הזוגיות שלכם, ומאפשרת לכם להעמיק קשרים רגשיים, לתת מקום גדול יותר לפרטנרים שלכם, ובעיקר - להתמקד באהבה. מרס במזל דלי במקביל מעודד יזמות חדשות בתחום הקריירה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל מאזניים המאכלס את בית הרומנטיקה והיחסים שלכם, ומדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפתוח את הלב, ולתת מקום גדול יותר לקשר משמעותי, כזה שקיים או כזה שהנפש בוחרת בקרוב.

סרטן
ונוס שוהה בבית הרומנטיקה והיחסים שלכם, ומאפשרת לכם עכשיו להעניק הרבה יותר מעצמכם, ולתת דרור לדמיון לפנטזיה וכמובן לאהבה. זה אחד המיקומים היותר רומנטיים מבחינתכם, סרטנונים. זמן טוב לגישה יצירתית בתחום המקצועי.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל מאזניים המאכלס את בית התקשורת שלכם, ותדגיש את היכולת שלכם לתרגם את הרעיונות והיזמות שלכם למעשים בשטח. זמן מצוין להגדיר באופן מדויק תכניות לסוכות - וליהנות בגדול.

בתולה
עם סיום ימי ההולדת שלכם, בתולות, עוברת השמש למזל מאזניים המאכלס את בית הכספים וההנאות שלכם, בטיימינג מעולה ממש לקראת סוכות: זמן לחדש קשרים עם חברים וידידים מהעבר, ולבלות יותר עם קרובי משפחה שחוזרים לחייכם.

מאזניים
מזלטוף, מאזנאים! השמש עוברת השבוע למזל שלכם, ונראה שכבר בסוכות תתחילו לחגוג שנה מעניינת מאוד בפתח, בה יעבור יופיטר למזל קשת ויביא לא מעט אפשרויות.. ונוס שליטת המזל שלכם במזל עקרב מביאה איתה עומק ליחסים.

עקרב
ונוס ויופיטר שני המיטיבים עדיין שוהים במזל שלכם, ומביאים אליכם כמה וכמה אפשרויות מעניינות להכיר אנשים שמחים, לפתוח מעגלים כיפים, ואפילו להתאהב מחדש. מרס במזל דלי עלול להביא כמה ויכוחים ועימותים עם בני הבית: נסו לוותר ולהתפשר.

קשת
מעברם של השמש ומרקורי למזל מאזניים, מדגיש את היכולת שלכם כעת להעצים ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, לגלות חברים וידידים חדשים, שילוו אתכם גם בשנה הבאה. פתחו את הלב, ותנו לאנשים חדשים להיכנס.

גדי
ונוס הרגשית שבמזל עקרב מדגישה את היכולת של הגדי המופנם ליהנות מחברים וידידים, ומקצועית - .משיתופי פעולה פורים במיוחד. זמן טוב להוריד את מסך הביקורתיות. ונוס בבית הקריירה .עוזרת לקדם יזמות ותכניות פעולה.

דלי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ומשפיע בעיקר על אלה שנולדו בתחילת המזל: יש לכם עכשיו הרבה מרץ ואנרגיה, אבל גם עצבנות וחוסר שקט. מומלץ השבוע למצוא מקום לאנרגיה הזו: סעו רחוק, שחו, לכו בטבע, ושחררו את הגוף. הנפש כבר תשתחרר בהמשך.

דגים
ונוס שבמזל עקרב מגבירה את הצורך בהיכרויות מעניינות ובנסיעות ארוכות או קצרות. שווה לנסוע השבוע ולא להישאר בבית. מרס שבמזל דלי עלול לגרום לכעסים פתאומיים. זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולשבוע של בילויים שקטים.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully