וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 16-22 בספטמבר 2018

שבוע מתוח במיוחד לפנינו. מרס מביא איתו שוב את המתחים והלחצים שיצריכו מאתנו לקבל החלטות מהירות ולבצע שינויי כיוון הכרחיים

פרידות. ShutterStock
זמן טוב לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, לעשיית חשבון נפש ביחסים/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי.
2. מרס בזווית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי.

המעבר החשוב של השבוע - זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל בתולה הפרקטי למזל מאזניים החברתי. מיקומו של מרקורי במזל מאזניים משנה את אופי השיחות שלנו, בגדול: כמובן שהשיחות עצמן ינועו בנושאים שחשובים לנו, אבל הדגש יהיה באופן מעניין פחות מהצד המעשי שלהן, ויותר מהצד החברתי. כלומר, כרגע יופיעו יותר שיחות של מודעות, שיחות בארבע עיניים, חשבונות נפש שנעשה ביחסים בזמן הקרוב (כמובן גם כאלה הקשורות לכיפור) ובדיאלוג הזוגי בכלל, ושיחות נפש ועומק מלאות הבנות ותובנות.

הצד הפרקטי קצת נעלם, והצורך במשמעות, בעיקר בכל מה שקשור למערכות היחסים שלנו, צץ ועולה עכשיו ביתר שאת. זהו זמן טוב לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, לעשיית חשבון נפש ביחסים סטייל היכן טעינו או פנינו לאן, ולהחלטות משמעותיות הקשורות למערכות היחסים שלנו בתקופה הקרובה. המילים שלנו ינסו קצת יותר לגעת, כלומר לגעת בליבו של האחר, ופחות לגעת בהגיון שלו או בארנקו. אנחנו זקוקים עכשיו למלים גם כדי להבהיר לעצמנו היכן אנחנו עומדים כעת ביחס לחיים וביחס לאלה שאתנו, והשיחות האלה יהיו על כן מעניינות במיוחד. לא נותר אלא ליצור לעצמנו הזדמנויות נפלאות לשיחות האלה, להזמין את הקפה החביב עלינו (אמריקנו מפורק במקרה שלי) - ולדבר.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, מאזניים טלה גדי וסרטן.

הזווית הקשה של השבוע - זו ללא ספק זווית הפעולה בין מרס, כוכב היזמה והפעולה, לבין אורנוס התזזיתי, כוכב השינויים. בגדול, זו אחת הזויות היותר מסוכנות והפחות צפויות באסטרולוגיה. היא מביאה איתה בעיקר עצבנות, חוסר שקט, שינויים פתאומיים במצב הרוח והחלטות פזיזות שנובעות בגלל מעורבות רגשית גבוהה ופעמים רבות גם כנגד כל סיבה הגיונית אפשרית. כשהזווית הזו חוזרת אלינו ובגדול, והפעם בהילוכו הרגיל של אורנוס, עלולים להגיע אלינו מתחים ולחצים, שחלק מהם יכולים בהחלט להתפתח בקלות לעימותים כאלה ואחרים. אבל לא רק שם: הזווית הזו עלולה להשפיע על כולנו, בעיקר על הגברים שבינינו (ועל הצד הגברי שיש באישיותן של הנשים סביבנו), וזה עלול להתבטא בפרשנויות מוטעות של מילים של אלה שממול, באגו פריך ושביר במיוחד שמתעקש להילחם על כבודו גם כשזה כלל לא מוטל בספק, או התפרצויות זעם וכעס שעד עכשיו הצליחו להישאר בבטן או מאחורי הקלעים, וכעת מוצאות להן את הטריגר הנכון והשדים יוצאים מהבקבוק, או לפחות מאיימים ביציאה שכזו.

מה עושים? חושבים פעמיים לפני כל פעולה, ובעיקר חושבים על המלים שלנו בשעות משבר, כעת או מצוקה: כל מילה לא זהירה במקום הלא נכון עלולה להצית אש רצינית, וכדאי להיזהר. בכלל, מרס הוא גם מבעיר בעירות, ושריפות עלולות לחזור בגדול השבוע ובתקופה הקרובה בכלל, הן פיזית והן מילולית. סבלנות, אורך רוח וחיוך במקום הנכון במקום התפרצות כועסת וחסרת שליטה, עשויות לעזור לנו לעבור את את הזווית הזו ואת השבוע כולו בשלום.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, טלה, סרטן, דלי, אריה שור ועקרב.

גבר עייף קם בבוקר. ShutterStock
עצבנות, חוסר שקט, שינויים פתאומיים במצב הרוח והחלטות פזיזות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע סופר מתוח לפנינו, וכדאי להתנהל בו בזהירות מכסימלית. זווית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם לאורנוס עלולה להביא איתה החלטות פזיזות שגויות, וכעסים פתאומיים. אל תאפשרו לדברים לצאת משליטה.

שור
כוכב אורנוס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו שרשרת של שינויים בגישה או החלטות חדשות לאלה שנולדו בתחילת המזל. ונוס עושה צעדים ראשונים במזל עקרב, ונושאי הזוגיות והיחסים עולים על הפרק: הגיע הזמן לפתוח את הלב.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם סיים לעבוד על התקשורת שלכם עם הבית והמשפחה, ואחרי שקירב לבבות - או לפחות ניסה - הוא עובר לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם. זמן טוב לתת לאהבה מקום גדול יותר בחייכם - וביומיום שלכם.

סרטן
כוכב מרס עובר למזל דלי, מה שאומר שבחודשיים הקרובים כדאי להיזהר מאוד מבזבוזי כספים, הוצאות שלא לצורך, וסיכונים מיותרים בכבישים ובדרכים. השמש בבית התקשורת שלכם מביאה אליכם שבוע מעניין, והרבה מלים חכמות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים אחרונים במזל בתולה לפני שהיא ממשיכה למזל מאזניים, אלמנט שמדגיש את היכולת שלכם לנצל את השבוע הזה כדאי להשקיע קצת יותר מחשבה בנושאי חומר וכספים בחייכם. זמן לקרקע מתחת לרגלים.

בתולה
השמש נעה זה השבוע האחרון במזל שלכם, ומאפשרת לאלה מכם שנולדו בשבוע האחרון של המזל לחגוג יומולדת צנוע אך מכובד, ולהיכנס לתקופה חדשה ומעניינת של אסרטיביות ויזמות חדשות ברגל ימין. הגדירו מחדש את המטרות שלכם.

מאזניים
מרקורי כוכב התקשורת עובר השבוע למזל שלכם, מאזנאים, אלמנט שהופך אתכם לתקשורתיים במיוחד, למרות שכידוע בני המאזניים מצטיינים בתקשורת שלכם בכל מקרה. זמן טוב לדבר, לשתף, לחלוק, ולעזור לאלה בסביבתכם הקרובה לבטא את עצמם.

עקרב
ונוס הרגשית עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, עקרבים, והעקרב הקשוח שלנו עם הפוקר פייס המוכרים לומד שבהחלט משתלם לסמוך על אחרים, לפתוח את לבו המוגן, לאפשר לאהבה להכנס ולרכך אותו.. אם רק תסכימו, כמובן.

קשת
מעברו של כוכב מרקורי למזל מאזניים הופך אתכם השבוע להרבה יותר תקשורתיים וחברותיים מאשר בזמן האחרון. זהו זמן מצוין להתמקד בעיקר בשיתופי פעולה עם אחרים, ולמצוא לכם שותפים ובני ברית לרעיון או לדרך: יותר כיף ביחד.

גדי
כוכב מרס חוזר למזל דלי אחרי גיחה נוספת למזל שלכם, ועוזר לכם להתמקד במטרה החשובה שלכם בחודשיים הקרובים: חשבון הבנק. כן, הגיע הזמן להגדיר מחדש כיוון ודרך בנושאי חומר וכספים, ולשפר בגדול את המאזן הכלכלי.

דלי
כוכב מרס נכנס שוב למזל שלכם, ומביא איתו הרבה אנרגיה ועוצמה. אולם זוית פעולה שהוא יוצר עם אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם עלולה לגרום לניתוקים שינויים קיצוניים והחלטות פזיזות: נסו לא לקלקל יחסים בגלל קריזות של רגע.

דגים
ונוס הרגשית עוברת לבית ההתפתחות והצמיחה הרגשית שלכם, דגיגים, מה שאומר זמן טוב לחשוב ברצינות על לימוד של משהו חדש ומעניין, או לתכנן לכם נסיעה קצרה או ארוכה בקרוב, לצורך מקצועי או רגשי. זמן מצוין לפתיחת ערוצים חדשים אל העולם.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully