וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 9-15 בספטמבר 2018

עצבנות, חוסר שקט, גישה תוקפנית ופרשנויות שגויות לתהליכים ומהלכים - כל אלה מאפיינים את השבוע הראשון של השנה העברית הזו

נדמה שהשינויים שדיברנו עליהם לאורך החודשים האחרונים שמים את חותמם גם השבוע, אולי אפילו באופן מרוכז : ונוס עוברת למזל עקרב הלא שקט ויוצרת זווית עימות עם אורנוס התזזיתי, מרקורי בזווית עימות עם נפטון המטשטש ומערפל, ומעל הכל, ממש בראש השנה עצמו - ונוס בזווית פעולה מדויקת לכוכב מרס שהוא מצידו בזווית פעולה לא קלה לכוכב אורנוס.

עצבנות, חוסר שקט, גישה תוקפנית ופרשנויות שגויות לתהליכים ומהלכים - כל אלה מאפיינים את השבוע הראשון של השנה העברית הזו. בדרך כלל נהוג שהכוכבים בראש השנה עצמו ילוו אותנו גם לאורך השנה ולכן כדאי שנכיר אותם קצת. כפי שנראה עכשיו, זה באמת פחות או יותר הולך להיות המצב. אולי משום כך העדפתי במקום לסקור את השנה מהיבט של ראש השנה - אלמנט שאני ממילא עושה בסוף השנה הזו ובסוף דצמבר - להתבונן במצב הכוכבים השבועי כדי להבין לעומק מה באמת ילווה אותנו השנה, מתחת לפני השטח, אלמנט שחלק ממנו יתבטא כבר השבוע הזה בשבוע של ראש השנה.

התהליכים המשמעותיים השבוע בכוכבים:
1. ונוס 90 מרס.
2. ונוס עוברת למזל עקרב.
3. ונוס בזווית 180 לאורנוס.
4. מרקורי בזווית 180 לנפטון.

הזווית המרגיזה של השבוע - זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית למרס האגרסיבי. הזווית הזו עלולה להביא איתה הרבה דיסהרמוניה לדיאלוג הזוגי שלנו, ולדיאלוג בכלל. חילוקי דעות, אי הבנות וכעסים קטנים עלולים לפרוץ בכל רגע ולאיים על השקט שבנינו במערכות היחסים שלנו, ועל היציבות שלהן. אולי משום כך חשוב וכדאי לפתור כל מצב לגופו, וכשכעס עולה - לדבר לשתף ולפתור זאת בארבע עיניים, ולא לשמור אותו בבטן כדי שיצוץ בהמשך השבוע, ויהרוס לנו את החג.
קפיש?

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, טלה, סרטן, גדי, עקרב אריה ודלי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל מאזניים ההרמוני למזל עקרב הטעון והחשדני. זה אחד המיקומים שבהם ונוס ממש לא במיטבה. ההרמוניה ביחסים קצת נעלמת, ובמקומה מודגש דווקא הצד היצרי של היחסים, ובמקביל מופיעים גם מאבקי כוח ואגו מיותרים. אולי משום כך נחשב המיקום הזה של ונוס למקום לא קל ליחסים שלנו, כשחילוקי דעות עולים במהירות וההרמוניה הולכת לאיבוד בקלות. במצב כזה אפשר בקלות להיכנס למצב לוחמני ביחסים, ולהרוס את ההרמוניה לכל החג. גם נושאי חומר וכספים מצריך עכשיו ניהול חכם והגיוני, כשהמעורבות הרגשית הופכת גבוהה כל כך. כדאי וחשוב עכשיו לא לבזבז כספים שלא לצורך, גם אם מאוד מתחשק.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, דלי, אריה, טלה, גדי וסרטן.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית העימות בין ונוס הרגשית, לכוכב אורנוס. אורנוס הוא כוכב השינויים והניתוקים. הוא נמצא כעת בתחילת מזל שור. מיקומה של ונוס מולו עלול להביא איתו יום יומיים שבהם אנו זקוקים לכל טיפת ספייס שאפשר, ולהרבה מאוד חופש אישי לעצמנו. במקביל, אורנוס הופך אותנו עצבניים וחסרי סבלנות כשהוא מול ונוס הרגשית. במצב כזה עלולים להתלקח בשניות ריבים פתאומיים וכעסים לא הגיוניים צצים להם והורסים את השקט שלנו, וזה בדרך כלל בגלל שטויות. כן, כן. בסופו של דבר זה קורה בגלל מפגש בין האנרגיה הקדחתנית של אורנוס לאנרגיה ההרמונית של ונוס. אורנוס פשוט הורס את השקט שלנו, ומשלים בכך את הפעולה שעושה ממילא מרס לוונוס בימים אלה.

אז מה עושים? בעיקרון - מתאפקים. נושכים שפתיים, מגלים אורך רוח, וזוכרים שאווירת חג קל מאוד להרוס, וקשה מאוד לתקן בהמשך, ואנחנו זוכרים את זה בהמשך לאורך כל השנה.

מי בעיר עלול לסבול מהניתוקים האלה? מזלות שור, מאזניים, דלי, אריה עקרב, טלה גדי וסרטן.

אילוסטרציה  יין. ShutterStock
חג שמח!/ShutterStock

התקשורת שלנו

מרקורי נמצא השבוע בזווית של עימות עם כוכב נפטון ממול. זו אחת הזויות הפחות קלות מבחינה תקשורתית, שכן היא מביאה איתה מצבי רוח קיצוניים, אפים ודאונים, ובעיקר מטשטשת את ההבדל בין העיקר לבין הטפל. היא עושה זאת על ידי מעורבות רגשית גבוהה מאוד, שמכתיבה לנו פעולות דרך תת המודע, ללא התייחסות אמיתית לעובדות בשטח כפי שהן. במצב כזה יש לנו נטייה לעשות שגיאות בשיקול הדעת, לקלקל יחסים בהיסח הדעת בגלל בחירות רגשיות ולא רציונליות, ולפעול באופן גרוע בחלק הפרקטי של היומיום שלנו, מה שכולל שגיאות גם לגבי הוצאת כספים.

לשמחתנו זו זווית קצרת מועד: יומיים שלושה והיא חולפת, אבל הנזק שהיא עלולה לעשות הוא ארוך טווח. לכן כדאי לפעול בזהירות מכסימלית השבוע, וכשיש קונפליקט בין האמוציו לרציו - להתייעץ עם אדם הגיוני וחכם בסביבה, כדי לקבל פרופורציות.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, שור ומאזניים.

זוג מחזיק ידיים. ShutterStock
במצב כזה יש לנו נטייה לעשות שגיאות בשיקול הדעת/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
מרס שליט המזל שלכם חוזר השבוע סוף סוף למזל דלי אותו עזב לפני כחודש, ומחזיר למעגל צורך בפעילות חברתית וחברית. במקום לריב עם חברים וידידים - הרימו איתם כוסים לשנה הרמונית, למרות זוית הפעולה בין מרס לאורנוס שהרסנית לקשרים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת לבית הזוגיות והיחסים, והשנה הזו נפתחת עם דגש מיוחד על נושא הזוגיות והיחסים שלכם. זוית של עימות בין ונוס לאורנוס עלולה לגרום לשבוע מתוח ביחסים, לצורך בפסק זמן, ואולי גם לניתוק זמני. זהירות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא במזל בתולה, מדגיש את הצורך בשדרוג היחסים בתוך המשפחה, ובמקביל יוצר תוך כדי זוית עימות עם כוכב נפטון הרגשי קונפליקט בין הגיון לרגש, ובין פנטזיה למציאות. שבוע לא מעשי ולא קל. סבלנות.

סרטן
מעברה של ונוס הרגשית למזל עקרב השבוע מדגישה את הצורך במעורבות רגשית גבוהה במיוחד, ובדגש על הצד הרומנטי העוצמתי כל כך של הסרטנון שלנו. השמש ומרקורי במזל בתולה מביאים איתם תקשורת מעולה. התמקדו בעובדות.

אריה
מעברו של מרס האגרסיבי למזל דלי המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, עלול להביא איתו שבוע של עימותים וויכוחים, ואולי גם יותר משבוע. זה קורה דווקא כשהשמש ומרקורי בבית הכספים שלכם, עוזרים לכם להתארגן מחדש.. מעניין.

בתולה
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ביחד עם מרקורי כוכב התקשורת, ויום ההולדת שלכם הוא משמעותי מתמיד. זהו זמן מצוין להגדרות מחודשות של המטרות שלכם, בתולות: נסו להתמקד במטרות לטווח ארוך, ובקשרים עם ח'ול.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל עקרב, אלמנט שמדגיש דווקא את הצורך שלכם להתמקד עכשיו בנושאי חומר וכספים, ובעיקר בנעשה בחשבון הבנק שלכם. כעת הזמן לסגור אובדראפט, ולחזור לבסיס כלכלי יציב, מאזנאים.

עקרב
ונוס שצועדת עכשיו במזל שלכם, מביאה איתה טאץ' רגשי לכל פעולה ועשייה, אלמנט שמוסיף לקסם שלכם אולם לא להגיון המעשי שמאחורי הדברים. כעת הזמן להתמקד בכאן ובעכשיו, עקרבים, ולהתמקד בעיקר במה שמרגש ומלהיב אתכם.

קשת
השמש ומרקורי כוכב התקשורת נמצאים בבית הקריירה שלכם, אלמנט שעוזר לכם להתקדם למרכז הבמה ולהראות לעולם את עוצמת הקשת כשהוא ביזמה אמיתית. שיתופי פעולה, גם לצורך פרופורציות נכונות, משמעותיים במיוחד כעת.

גדי
כוכב מרס עוזב את המזל שלכם ועובר למזל דלי המאכלס את בית הכספים שלכם, גדיים. מצד אחד אפשר לנשום לרווחה: העומס שהביא איתו כוכב מרס מתפוגג בהדרגה. מצד שני, חשוב כעת להזהר מהוצאות גבוהות ומבלגן כלכלי.. קרפול!

דלי
מעברו של כוכב מרס ממזל גדי למזל שלכם מביא איתו ים של אנרגיה חדשה ויצירתית לעשייה, ובכל התחומים. מצד שני, מרס מצטיין בכך שהוא גם מביא איתו ריבים ויכוחים וחילוקי דיעות לרוב: מרס בונה - וגם הורס, אם לא נשים לב. זהירות.

דגים
זוית של עימות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין כוכב נפטון, עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה וקושי לראות את הדברים כפי שהם. מצד שני, אפשר דווקא עכשיו לשלב את היצירתיות הטבעית שלכם בעשייה, וליהנות מכל העולמות.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully