וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם שואלים - הכוכבים עונים: נמצאת בצומת דרכים. מה עושים?

בואו לשאול ולקבל ייעוץ מהאסטרולוג שלנו, יאיר טריבלסקי, בכל הקשור לבעיות המעסיקות אתכם ואת סביבתכם הקרובה. בפינה השבוע אישה שנמצאת בצומת דרכים ולא יודעת לאן עליה לפנות

סימן שאלה. ShutterStock
נמצאת בצומת דרכים/ShutterStock

מאיה שואלת:

מצב הכוכבים השנה משתנה מאוד, והשינויים האלה מביאים איתם גם בלגאן וגם כמה שינויים בחיי. גם אני כמו רבים אחרים מבקשת לדעת מה טומנים בחובם השינויים השנה הזו בכוכבים ובמפתי. בגדול, אני נמצאת כעת בצומת דרכים רצינית. אשמח להסבר על קצה המזלג אם אפשר.

תאריך הלידה של מאיה: 9.06.1973, שעה 03:30.

מפת הלידה של מאיה:

מפת הלידה של מאיה. צילום מסך
מפת הלידה של מאיה/צילום מסך

תשובת האסטרולוג:

ובכן, מה אפשר לומר למישהי שמפת הלידה שלה בתוספת מצב הכוכבים כיום פלוס קידומי כוכבים נראית כמו תאונת שרשרת בצומת הומה אי שם בכביש בין יבשתי בן שמונה מסלולים ביום בו יש הפסקת חשמל והרמזורים לא עובדים? ועוד על קצה המזלג?

אז ככה: אכן, הכוכבים שמשנים מיקום השנה, דומיננטיים מאוד בהפעלת המפה הזו, ובאופציות שהם מציעים לשינוי, לקידום, לויתורים, או להרחבת מעגלים וכוונים חדשים. אבל זה לא עובר בשקט. החלטתי לעבוד על המפה הזו בחלקים: בכל פעם אנתח חלק אחר, זוית אחרת, מיקום אחר. יש פה מספיק חומר למחזור לימודים אסטרולוגי שלם, ללא ספק.

חלק 1. אורנוס השובב, מביא שינוי לכל כוכב

נתחיל בכוכב השינויים אורנוס, שעבר השנה בפעם הראשונה למזל שור, שם ישהה כשש שנים (בעיגול סגול מצד שמאל למעלה), כוכב משמעותי מאוד בסדר היום השנה של רבים וטובים. זוית שהוא מייצר עם הצמידות ירח ופלוטו (בעגול ירוק בתוך המפה מצד ימין) מביאה איתה לא מעט שינויים בסדר היום, בחיי המשפחה, ואפילו בגישה לבית לסביבתו ולבני הבית. הצמידות בין הירח שנמצא במפת הלידה שלה בתחילת מזל מאזניים עם פלוטו היצרי והכוחני אינה קלה כשלעצמה: היא דרמטית מאוד, ומאיה שלנו זקוקה להרבה מאוד עומק ביחסים, למשמעות בדיאלוג עם אנשים סביבה, עם צורך חזק להבין את מה שקורה מתחת לפני השטח ולא רק מעליו.

אולם, הזוית הזו עם אורנוס קצת מבלבלת את היוצרות. כעת אנו רואים שינויים בדיאלוג המשפחתי, עם צורך לצאת קצת מארבעת הקירות. אורנוס מביא איתו עצבנות וחוסר שקט, ומאיה שלנו תיסע לא מעט בשנתיים הקרובות, כולל גם אפשרות מעניינת לשינוי מקום מגורים. במקביל נראה קצת יותר חוסר סבלנות וסובלנות לאנשים שחושבים אחרת, אנשים איטיים או לא דינמיים במיוחד. אורנוס בזוית המתח הזו מביא איתו רצון בשינויים גם בתוך הבית עצמו: צובעים בלבן את הסלון, זורקים רהיטים שמביאים איתם אווירה זקנה או כבדת ראש, ומשנים את אווירת הבית לאוורירית ופתוחה יותר.

זהו גם זמן טוב לשינויים במעגלים החברתיים: חברים מעיקים ויחסים שמיצו את עצמם נעלמים כעת לאיטם, ומופיעים אנשים בעלי ראש יוזם דינמי ואסרטיבי, אנשים עם ראש פתוח שמלהיבים אותה. אורנוס קובע כאן טוב מעניין, ומאיץ את הצורך בשינוי שמקבל עומק דווקא עם אנשים שיושבת עליהם צמידות מכבידה מאוד בדמות השמש וסטורן (בעיגול חום בצד שמאל) בבית הראשון, שזה כבר קונפליקט מעניין כשלעצמו: השמש בתאומים, הבית הראשון בתאומים, ועל כל הרוח הצעירה והדינמית הזו יושב סטורן הזקן ומביא איתו חכמת חיים עתיקה, ותחושות של כובד ובדידות שרק בגילאים מאוחרים יותר יתורגמו לחכמת חיים אמיתית שגם אפשר להשתמש וליהנות ממנה, ולא רק להרגיש שונים יוצאי דופן או לא שייכים בגללה, בגילאים צעירים.

אולם, אורנוס גם מביא איתו סכנות קטנות לטעויות בשיקול דעת בגלל גישה פזיזה, וצורך לנהוג בכבישים בזהירות מכסימלית. כל מה שקשור לטיימינג במפה הזו הופך בעייתי בגלל אורנוס, ולכן הצורך לעשות דברים במהירות בגלל תחושות בטן או החלטות אימפולסיביות עלול לגרום להחלטות גרועות לטווח ארוך. לשמחתנו יש עוד חלקים במפה הזו שמאזנים במקצת את הדחף הפזיז של האורנוס הזה. כמו כוכב סטורן, למשל.


חלק 2: כוכב סטורן מציג: משחקי הרעב

הפעם אתמקד בזויות שיוצר סטורן הנוקשה עם הכוכבים במפת הלידה של מאיה בטרנזיט, כלומר, מתוך מיקומו בשמים כרגע. הרבה אנשים ששומעים את שמו של סטורן - או בשמו העברי והדוחה משהו שבתאי - מעקמים את הפרצוף, ובצדק: זהו כוכב שהאסוציאציות שנקשרו לשמו אינן חיוביות במיוחד. סטורן מדבר בעיקר על קשיים, על גבולות, על שיפוט נוקשה, ועל בדידותו של הרץ למרחקים ארוכים, בתהליכים ארוכים, ובלי אף כוס תה פולנית עם לימון שתמתיק לו את הדרך.

כן כן, זהו סטורן שלנו, כפי שנקבע בזכרוננו לפני שנים רבות כשהתחלנו ללמוד אסטרולוגיה: קשיש עם שיער לבן ופנס בידו כמו הנזיר מהקלפים, או שופט עם מבט חמור בעיניו הנוקבות שאומר: עד כאן חביבי, אתה נידון לנצח לגזר דין מחמיר! אבל אני כידוע רואה תמיד קודם כל את החיובי, רומנטיקן שכמוני. מבחינתי סטורן נותן לנו מתנה גדולה: את הרעב. בקלפי הטארוט יש את הקלף הזה שרואים אנשים רעבים מדשדשים בשלג ופניהם אומללות. קלף ארבעת המטבעות, נדמה לי. האנשים האלה רעבים, זה ברור. ולמה? לקערת מרק, לגג מעל הראש, ולמילה טובה. את הרעב לכל אלה יוצר סטורן, בדרכו המתוחכמת: הוא פשוט מונע מאתנו את אותו מצרך שכל ילד בנוי עליו: הסיפוק המיידי.

כן, סטורן הוא דוחה הסיפוקים הגדול, ועל ידי כך יוצר רעב. הרעב שהוא יוצר, כמעט בכל תחום שהוא נוגע בו, הוא זה שי יוצר את הדחף לפעול כדי להשביע את הרעב הזה. 'קדימה פוצי' מנסה סטורן לפתות אותנו בחשבון בנק גדול יותר, מכונית חדשה יותר, ועוד הרבה לפני כן - בבדידות ענקית שחייבים לפרוץ או בזוגיות שחייבים להשיג או בכסף שאין לנו.. תחושת המחסור בכל אלה והרעב העצום שמגיע בעקבותיה היא אולי הטריגר הגדול ביותר שלנו לפעולה, בגלל הסיבה הפשוטה: הוא מגיע מבפנים. סטורן, בזויות שהוא יוצר במפת הלידה של מאיה, מעורר את הרעב הזה שאני מזכיר בשלושה תחומים, שלכאורה לא קשורים זה לזה: התחום המקצועי שדורש סיפוק הכרה ותגמול כספי, התחום הרגשי שדורש גבולות מוכרים ובטוחים לאהבה וביטוי לרגשות העוצמתיים כמו גם השליליים שלה, ואחרון אחרון - התחום הזוגי, זה שדורש את החיבוק בזמן הנכון, התמיכה, הליטוף, המלה הטובה, והחיוך המבין שממול.

כן כן, את כל אלה יוצר סטורן שנמצא בעגול אדום בצד ימין של המפה הזו, והזויות שהוא יוצר עם הירח ופלוטו (בעגול ירוק בצד ימין למטה) - הנפש שבבית השישי שכל כך רוצה לעזור לזולת ולתת מעצמו בבית השישי, ופלוטו שחייב ביטוי יצירתי עוצמתי הן ברגשות והן בביטוי הכעסים והמשקעים שנוצרים, בבית החמישי. הצמידות בין הירח לפלוטו היא כשלעצמה עוצמתית מאוד, אבל בזוית הפעולה עם סטורן היא מתקשה לבוא לידי ביטוי ללא גבולות מוכרים ובטוחים, כששיפוט לא קל וביקורתיות לא פשוטה מלווים כעת את התהליך. התוצאה הסופית היא סוג של בדידות מקצועית, אבל לא נשכח שהמדובר ברעב שסטורן יוצר: הרעב הגדול להכרה ולעוצמת נתינה שמתהוות ממש עכשיו, בסוג של מעין הריון מנטלי, וחבלי לידה שבסופם תגיע גם ההגדרה המדויקת של הכוון והצינור שדרכם היא תפעל.

הזוית השניה שיוצר סטורן - הקו השחור מול ונוס בתחתית המפה - קשורה גם ליחסים, וגם לדיאלוג הזוגי בכלל כולל נושאי חומר וכספים. מפת הלידה הזו יודעת היטב סטון מיהו, עם הצמידות הזו בין השמש לסטורן. מערכות היחסים אינן פשוטות, גברים מבוגרים (לא חייבים בגיל אבל גם בדרך כלל), גבולות מוגדרים ומכבידים, לא מעט אכזבות רגשיות גם בגלל הצורך העצום של ונוס הרגשית במזל סרטן בבטחון, והסטורנים האלה מבטיחים בטחון אבל.

זוית העימות בין סטורן לונוס מביאה איתה מועמד מבוגר או שנים, אך כעת הוא עשוי להיות כבר חכם יותר - ומאכזב פחות. היא גם מכריחה את מאיה לקבל החלטות ארוכות טווח בדבר טיב היחסים שהיא רוצה בחייה, ואנשים שאינם רציניים או אין בהם את העומק הדרוש, לא רק בזוגיות אלא בכלל, יוצאים החוצה. כעת הזמן להגדיר מחדש מה באמת רוצים למערכת עמוקה ומחייבת, כשגם הבדידות הזו במערכה שסטורן מביא אינה קלה ויוצרת רעב עמוק לבטחון ולחיבוק הזה, החכם והיודע. הרעב של סטורן, כמו שאול כבר הבנו, הוא חלק מהטריגר, והרעב המתגבר כמו גם הציפיה המתחזקת עשויים בהחלט להשתלם בהמשך. וכשיגיע האיש הנכון סטורן יחייך לזקנו הלבן בצד וילחש לך באוזן: אמרתי לך. זה בהחלט עשוי להיות בשנתיים הקרובות, כשסטורן ימשיך להלך לו שם במזל גדי, מסתכל למטה, טורף שוב ושוב את הקלפים, רואה את ההתלבטויות ומשחקי הרעב השונים שהוא יוצר, ומחייך לעצמו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

רוצים להתייעץ עם האסטרולוג שלנו?

שלחו לו את שאלתכם בצירוף שמכם המלא, תאריך הלידה ושעת הלידה למייל הזה: yairtri@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully