וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 2-8 בספטמבר 2018

בספטמבר מרכינים ראש בצניעות, מיישרים קו ומסתכלים בעיניים למילים כמו מחויבויות, מטלות, ואפילו אובדראפט. ואיך אנחנו מגיעים לשבוע הזה? סחוטים

ילדות אוכלות צמר גפן מתוק בלונה פארק. חופש גדול 2023. ShutterStock
נגמרו התירוצים, אזלו הדחיות ואת הנופשים והחופשים מיצינו עד תום/ShutterStock

זהו, הגיע התאריך הגורלי: ה-2 בספטמבר. נגמרו התירוצים, אזלו הדחיות ואת הנופשים והחופשים מיצינו עד תום - לפחות לעוד תשעה ימים. כעת חוזרים לתלם, כאילו, אבל עוד לפני שנספיק להגיד שלום כיתה א' כבר צריך לחזור ולהזמין את הסופשבוע שלא הספקנו ליוון, קפריסין או בורגס. זה לא נגמר!

ואיך אנחנו מגיעים לשבוע הזה? סחוטים, רצוצים, בלי נשימה, והחופש שהיה אמור להיות תקופה שבה מחליפים אנרגיות הפך להיות ריצה מטורפת של טיסות, חזרות, דיוטי פרי, וריצות כדי להספיק עוד שניה לפני שזהו, ספטמבר סוגר עלינו. יש משהו גם בשם הזה, ספטמבר. משהו סופי כזה, סופני, קר קרח, שיפוטי, ביקורתי. זה לא כמו יוני ויולי שרצים כמו תאומים לבריכה או אפילו אוגוסט שהוא חודש הטיסות והדילים הבינלאומי. בספטמבר מרכינים ראש בצניעות, מיישרים קו ומסתכלים בעיניים למילים כמו מחויבויות, מטלות, ואפילו אובדראפט. באסה.

אפילו כוכב מרקורי שהביא איתו טאץ' נפלא של אקשן ובילויים מוריד את הג'ינס ועובר לחליפה מחוייטת או בגדי עבודה במזל בתולה, שלא לדבר על מרס שמתחיל שוב לחזור לעצמו, ותוך כדי גם יוצר זווית פעולה לא קלה עם ונוס שלנו במזל מאזניים. כן, חוזרים לבית הספר, לגן, לסדר יום, לשינה המוקדמת אחרי הסדרה שאנחנו אוהבים ולדאגות המוכרות.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי חוזר למזל בתולה.
2. ונוס בזווית פעולה מדויקת לכוכב מרס.
3. מרקורי בזווית הרמונית לאורנוס.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל אריה הנהנתני, למזל בתולה הצנוע והמעשי. המעבר הזה מסמל אולי יותר מכל את דרישותיו של העולם מולנו לחזור לתלם מעשי, ויפה שעה. מרקורי במזל בתולה הוא מעשי מאוד, עוסק בפרטים הקטנים, אך בעיקר עוסק בתחום המקצועי שבחיינו, בעבודה שבחרנו לעבוד בה, ובאוסף המטלות והמשימות שיש לחיים סביבנו להטיל עלינו בלי בושה, ובלי טיפה אחת של רגשות אשמה: תתמודדו - וזהו!

אז זהו, שעם המרקורי הזה אנחנו בהחלט מתמודדים עם הצדדים היותר טכניים מעשיים ופחות אלה שנותנים לנו השראה, כי מה שצריך לעשות - צריך: לשלם חשבונות, ללכת למוסך, לעמוד מול הפקיד בעירייה, או לצאת למסע בירורים עם הבוס שדווקא עכשיו החליט שהוא לא מעלה לנו את המשכורת. מרקורי במזל בתולה מכריח אותנו לטפל במה שחשוב - ולטפל בעצמנו גם במישור הבריאותי. אחרי כל ממתקי הקיץ, הגיע הזמן לפצוח בדיאטת בריאות - או לפחות לנסות - ולטפל גם בגוף הפיזי שלנו שניסה אמנם ליהנות ככל יכולתו בחודש האחרון, אבל גם סבל לא מעט מעודף הלחצים בטיסות השכר, בקניות שלא מצאנו, במזוודות ששכחנו, או בחדרים שהתגלו כממש לא מתאימים לנו, והמיטות הצרות שחנקו אותנו. זמן לטיפולים, חברים, בחשבון הבנק, במסכת המטלות הרגילה שלנו אליה אנו חוזרים עכשיו בחוסר חשק וגם בעצמנו. כן, בעיקר.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, ובעקיפין - כולנו.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית למרס שנמצא בסופו של מזל גדי והפעם בהילוך רגיל, כשהוא מנסה להעביר הילוך ולהחזיר את קצב הדברים שהיה ביחד עם כל המשימות שעלו על שרטון או שנעלמו מחיינו. הזווית הזו מביאה איתה חוסר שקט בעיקר במערכות היחסים שלנו: כל דבר קטן מרגיז אותנו - או מאתגר אותנו, ובעיקר מכריח אותנו לצאת מאזור הנוחות שלנו כדי לראות אדם אחר ולהיות קשובים אליו, וזה דווקא כשאנחנו כל כך זקוקים שיקשיבו לנו. אז זהו, שזה אפקט המראה הידוע שעוסק במרס וונוס: לתת את מה שאנחנו בעצם רוצים לקבל כדי לסגור מעגל פנימי זעיר עם עצמנו, ואם זה מרגיז מעצבן מתסיס או מאתגר אותנו סימן שדיפ דאון אנחנו מתקשים לקבל, ולכן גם מחפשים תירוצים - וגם מוצאים, אוהו - לא לתת.

זווית חסרת מנוח לפנינו, כן, אבל האתגר הזה שמדבר בעיקר על הצד היצרי במערכות היחסים ולא ההרמוני - ומי כמונו יודעים כמה הוא חשוב כשלעצמו - ולכן גם ההחלטות מתקבלות לא במקום הלוגי הרגיל אלא בצ'קרת הבסיס שעובדת על הורמונים נטו, מה שאומר אתגר אמיתי לבטא את הכל ועדיין לשמור על מערכות יחסים סברות ללא ריבים קטלניים שמשאירים את שני הצדדים צודקים אך מרוקנים. לא פשוטה הזווית, אבל החכמה הטמונה בה, אם נגלה אותה, תסביר לנו איך דווקא ממצבים דיס הרמוניים צומחת לה הרמוניה שמקדשת עשייה וזרימה בכל מצב ללא תלות במצבי רוח כאלה ואחרים, והתוצאות - הן ידברו בעד עצמן, בלי הצורך להיעלב, להאשים, או לחוש קרבן. זה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, שור, אריה, דלי, ושוב - כולנו, כל אחד במערכת היחסים שלו בדרכו הוא.

תלמידה עושה מבחן. ShutterStock
חזרה לשגרה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם חוזר לאיטו לעצמו ומחזיר אתכם לעצמכם, כשהוא מדשדש לו לאיטו במעלה מזל גדי הקשוח, ולאט לאט בונה מחדש את הביטחון הטלאי בעצמו ובמערכות סביבו. שבוע שבו חוזרים לאט לקרקע מוכרה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זווית פעולה עם כוכב מרס האגרסיבי, ומביאה איתה בכך שבוע לא שקט לשוורים, שגם כך השקט מהם והלאה בגלל אורנוס כוכב השינויים.. מזל שהשמש במזל בתולה פותחת את הלב לרומנטיקה, והרבה ממנה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם משנה מקום משנה מזל ומשנה גישה, כשהוא עובר סוף סוף ממזל אריה למזל בתולה, שם שהה לפני כחודש ומשהו לפני שהתחיל לנוע בהילוך אחורי. זמן מצוין לסגירת מעגלים שנשארו פתוחים בחודשיים האחרונים באופן סופי, ולהחלטות מדויקות שעיקרן: כאן - ועכשיו!

סרטן
זה השבוע האחרון שבו שוהים גם סטורן הנוקשה וגם מרס האגרסיבי בבית היחסים שלכם, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך לפעול באופן מדויק ושקט, ולא לעורר מהומות ובלגן במערכות היחסים כדי לקבל צומי. לא לריב, כי תיכף הכעס יתחלף בחיוך.

אריה
אחרי כחודש ויותר בו שהה במזל שלכם מרקורי כוכב התקשורת ולימד אתכם מחדש לדבר ולשתף, הוא עובר לבית הכספים שלכם, ומנסה לחנך אתכם לעשות קצת סדר בבלגן.

בתולה
מזלטוף, בתולות! ולא, לא רק כי השמש חוגגת לכם יומולדת מעניין במיוחד השנה, אלא גם בגלל מעברו השבוע של מרקורי כוכב התקשורת ושליט המזל שלכם למזל שלכם. זמן לחגוג עם הרבה מלים חדשות, ואם אפשר - בלי ציניות וביקורת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה זה השבוע האחרון במזל שלכם, וכדאי לנצל זאת כדי לפתוח עוד יותר את הלב בפני התנסויות חדשות אנשים חדשים ובעיקר - רגשות חדשים.. למרות הבלגן שעושה הזווית עם מרס - זמן לגישה חדשה גם לאהבה.

עקרב
מרקורי כוכב התקשורת עוזב את בית הקריירה שלכם ועובר למזל בתולה שבו דגש מיוחד על תקשורת עם מוסדות וארגונים בחייכם. העקרב המופנם יכול וצריך למצוא עכשיו שיתופי פעולה עם אנשים פתוחים ואופטימיים, שחושבים אחרת.

קשת
גם השמש וגם מרקורי שמהשבוע במזל בתולה מדגישים את היכולת שלכם לאסוף את האנרגיה הקשתית הפרועה וההרפתקנית, ולהכניס אותה למסגרות פעולה מאתגרות ואסרטיביות: זמן למטרות חדשות ומלהיבות בנושאי קריירה ודרייב.

גדי
החודש הזה אינו קל עבורכם, והילוכו האחורי של כוכב מרס שבמזל שלכם היה אפילו קשה מהרגיל. כעת כשהוא הולך קדימה במזל שלכם זהו זמן טוב להיעזר באנרגיה שלו כדי לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם, ולקפוץ למרכז המגרש.

דלי
כוכב מרס מככב מאחורי הקלעים במזל גדי ומקשה עליכם כעת לבטא רגשות ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו והכובד לא קל. מהשבוע הבא הכל משתנה: מרס חוזר למזל שלכם ומביא איתו ים של אנרגיה טרייה לעשייה וליזמה: מוכנים?

דגים
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת שמהשבוע במזל בתולה שממול מאתגרים את מערכות היחסים שלכם, ומאפשרים לכם להשקיע קצת יותר מעצמכם בקשרים קרובים בזוגיות ובמערכות יחסים בכלל. הדגש כעת הוא על המלים: דברו, שתפו וחלקו רגשות.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully