וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 26 באוגוסט עד ה-1 בספטמבר 2018

26.8.2018 / 10:38

מעורבות רגשית רגשית גבוהה בצד חזרתו של מרס להילוך רגיל - זה אומר שהשבוע הזה מביא איתו ים של רגשות למרכז האקשן

אישה מבולבלת. ShutterStock
מעורבות רגשית גבוהה מאוד שעלולה לעצבן אותנו/ShutterStock

חזרתו של מרס להילוך רגיל מסמלת יותר מכל את הצורך של כולנו לחזור לבסיס, לקרקע מוצקה, ולסיים את תהליך סגירת המעגלים שעבר על כולנו בחודשיים האחרונים.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. כוכב מרס חוזר להילוך רגיל.
2. ונוס הרגשית בזוית פעולה לפלוטו הכוחני והיצרי.

התהליך המשמעותי של השבוע - חזרתו של כוכב מרס להילוך רגיל, אחרי כחודשיים של הילוך אחורי, מסמלת את היכולת של כולנו לסיים את הצורך לסגור מעגלים ויחסים ולפתוח דף חדש של יזמה ופעולה. אולם מרס חוזר לעצמו לאט, כך שהשבוע עדיין יתכנו תחושות של תקיעות ועצירה בזרימה, לפני שכולנו ננשום סוף סוף לרווחה, ונצליח לזרום באופן רגיל במסלולי צמיחה חדשים. כעת אפשר יהיה לפצוח שוב ביזמות חדשות אחרי שהישנות עלו על שרטון בחודשיים האחרונים, בעיקר כאלה שהיו זקוקות לליטוש נוסף או שלא היה להם בסיס מעשי אמיתי.

מי בעיקר יושפע לטובה מחזרתו של מרס להילוך רגיל? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, ובהמשך, עם חזרתו בקרוב למזל דלי - גם הדליים, האריות, העקרבים והשוורים.

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה של ונוס הרגשית עם פלוטו היצרי והכוחני. הזווית הזו תפעיל אותנו בעיקר בתחום הרגשי. כעת אנו עלולים בקלות להסחף לסערות ודרמות ברגע שדברים יראו כאילו הם יוצאים משליטה, והתגובות הקיצוניות הרגשיות שלנו עלולות לגרום לנו לאבד בקלות את הצפון, ובמקביל גם לקלקל מערכות יחסים יפות בגלל פרשנויות לא נכונות. הזוית הזו היא מאוד יצרית בעיקרה: היא שמה את הדגש על הצד המיני של של ונוס ושל היחסים יותר מאשר על הצד ההרמוני, אבל הצד היצרי הזה אינו קשור רק למין: הוא קשור למעורבות רגשית גבוהה מאוד שעלולה להדליק אותנו בכעס בכל פעם כשנדמה לנו שעוברים על החוקים או העקרונות שלנו, או נכנסים איתנו למאבקי כוח ואגו ביחסים.

חשוב, גם כשכועסים בזמן שכזה, לשמור על פרופורציות, ולא ללכת עד הסוף ולאיים בניתוקים או בגישה כוחנית: זה רק יחריף את הקונפליקט, ויפגע בנו בדיוק כמו שיפגע בצד השני. בזמנים כאלה כדאי לעצור, לחשוב שוב לרגע, להתרחק מעט, ולתת לעוצמה הרגשית להתפוגג ואז - להגיב באיפוק, ואם אפשר - אפילו להשלים בחיוך. אם תצליחו אכן להגיע לשלב החיוך, זה אומר גישה חכמה ומודעת, ובעיקר בריאה. זה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור מאזניים עקרב דלי אריה סרטן גדי וטלה.

גבר חולם על חופשה. ShutterStock
לחשוב שוב לרגע, להתרחק מעט, ולתת לעוצמה הרגשית להתפוגג/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף להילוך רגיל, טלאים, מה שאומר שחלק מהקריזות והג'ננות של החודשיים האחרונים יתחילו להיעלם או להתמתן. הגיע הזמן לחזור לקרקע רגשית והגיונית, ובעיקר לחזור לפרופורציות.

שור
זוית הפעולה של ונוס שליטת המזל שלכם עם כוכב פלוטו עלולה להביא איתה שבוע רגשני וסוער במיוחד: כדאי להזהר שלא לאבד את הראש ואת הציר ההגיוני של השור, ולהסחף למערבולת של רגשות שסופה לא יתרום לכם. סבלנות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נע סוף סוף בהילוך רגיל במזל אריה כשהוא יוצר זוית מעשית של שתופי פעולה עם ונוס הרגשית, מה שאומר פועלים ביחד באהבה, וזוית אקטיבית עם יופיטר שמזהירה מאופטימיות יתר: שמרו את הרגלים על הקרקע.

סרטן
מיקומה של ונוס הרגשית במזל מאזניים מביא איתו מעורבות רגשית ביתית ומשפחתית נעימה, ועדנה ליחסים בבית ובמשפחה. זהו זמן טוב לשתף את בני הבית במה שעובר עליכם, ולהשקיע קצת יותר בבית, בסביבתו ובבני הבית.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל בתולה והגיע הזמן לעשות אחת ולתמיד סדר בנעשה בחשבון הבנק שלכם. שבוע מצוין לארגון מחדש של כל הפעילות הכלכלית שלכם, ולעשייה ממוקדת מטרה, אריות.

בתולה
מזלטוף, בתולות! השמש שעברה בסוף השבוע הקודם למזל שלכם ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, וכעת עם חזרתו של מרס להילוך רגיל אפשר לומר שגם החודשיים הקרובים יהיו חיוביים יותר הן בתחושה והן בעשייה. קחו יזמה, בתולות!

מאזניים
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, מאזנאים, ולהביא איתה שלל רגשות ענוגים לב פתוח לרווחה ופה ושם גם גיצים של אהבה, ישנה או חדשה, ובעיקר אהבה לעצמכם ולמה שאתם עושים. השתמשו באופן חכם ובוגר בתהליך הזה.

עקרב
זהו שבוע טעון במיוחד מבחינתכם, עקרבים: זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום לכם להגיב באופן קיצוני על כל גרוי, ולקלקל מערכות יחסים נאות כשדברים יוצאים מהקשרם. חשבו פעמיים לפני שאתם כועסים.

קשת
השמש עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם, והופכת אתכם לאמביציוזיים במיוחד, קשתים: זהו זמן מצוין לארגן את עצמכם מחדש כשפניכם קדימה ליזמות חדשות ומעניינות, ולאתגרים גדולים במיוחד. הזהרו מפטפטת רבה מדי שלא לצורך.

גדי
כוכב מרס שנמצא במזל שלכם וגרם ללא סערות בהילוכו האחורי משנה סוף סוף את כיוונו וחוזר להילוך רגיל, תוך שגם הוא מחזיר אתכם לאט לאט למסלול. חשוב להזהר מריבים מיותרים: שימו את הרגש בצד, והתמקדו בכאן ובעכשיו.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת חוזר סוף סוף לקצב הרגיל שלו, ואפשר להשתמש בו באופן מבוקר וחכם לשדרוג מערכות היחסים שלכם הן בזוגיות והן בשותפויות אך בעיקר בבניית שתופי פעולה חכמים ולטווח ארוך. נסו לחשוב בשנים, לשם שינוי.

דגים
הצד החברתי שלכם עובר שינוי מעניין מהשבוע, כשכוכב מרס ששוהה בו חוזר להילוך רגיל. זהו זמן שבו אפשר ורצוי לפעול באופן חכם יותר, להתפייס עם חברים שאיתם רבתם ולהשלים תהליכים עם מוסדות וארגונים שעלו לאחרונה על שרטון.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully