וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 19-25 באוגוסט 2018

נראה שהחיים מתחילים לארגן לנו את הסדר מחדש: מרקורי חוזר מהילוכו האחורי, ונוס הרגשית עוברת למזל בתולה המעשי, והגיע הזמן לקרוא את החיים לסדר, נכון?

זוג מצטלם על רקע מגדל אייפל, פריז. ShutterStock
דרושה סבלנות רבה ביחסים השבוע/ShutterStock

בעיקרון כן: כל זה באמת מראה על חזרה לנורמה - אלא שדווקא עכשיו יוצר מרס בהילוך אחורי זווית של מתח עם השמש, וונוס זווית של מתח עם נפטון הרגשי - ולך תבנה משהו - לפחות ביחסים - עם כל המתח הזה. אוף.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. השמש עוברת למזל בתולה.
2. מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל.
3. גם ונוס וגם מרס בזויות של מתח: מרס לשמש, וונוס לנפטון.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל אריה הדרמטי והמסעיר, למזל בתולה האפור והמעשי. על פניו זה באמת מתבקש, עכשיו כשכולם מנסים להחזיר דברים לתלם, ולנסות במקביל להחזיר את השדים שהפחידו את כולנו בשבועות האחרונים בחזרה לבקבוק.

מעברה של השמש למזל בתולה הפרקטי, הוא בהחלט פקטור רציני בתהליך הזה: ונוס מחזירה אותנו לקרקע המעשית של החיים, ומדגישה את הצורך שלנו להתמקד במטלות ובמחויבויות שלנו, לקחת אחריות רבה יותר על עשייה מדויקת, ובעיקר להתמקד בפרטים הקטנים שעד עכשיו הצלחנו איכשהו להתחמק מהם, והנה הם שוב מכריחים אותנו לשלם חשבונות, להרים טלפונים, לרדת מהדרמות והסרטים - לחזור למציאות, ויפה שעה.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה, דלי, שור עקרב, בתולה, קשת, דגים ותאומים.

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת שלנו מסיים את ההרפתקה הקטנה שלו בהילוכו האחורי במזל אריה - וחוזר להילוך רגיל. כן, אחרי שלושה שבועות מעצבנים מבלבלים ומביאי קריזה, חוזר סופסוף מרקורי להילוך רגיל, ומנסה גם להחזיר את חיינו לנורמה. העניין הוא שלא קל להחזיר את הדרמות והסערות של השבועות האחרונים בחזרה לבקבוק, מה גם שהילוכו הרגיל יורגש באמת רק בשבוע הבא: כעת הוא עוצר, נמלך בדעתו, בודק עם ארז הכל, ו.. אודרוב. אלא שהחזרה הזו היא דרך כלל איטית למדי, ודברים שעלו על שרטון נתקעו או שוויתרנו עליהם, יצטרכו עכשיו לחזור למרכז האקשן עם מלוא תשומת הלב, ובמצב הכוכבים הנוכחי כשאנחנו כל כך עייפים ומותשים מהשבועות האחרונים - זה לא יהיה קל.

אבל מי הבטיח לנו זר של שושנים? בטח לא מרקורי, ובטח לא כשהוא בהילוך אחורי והוא מנסה לחזור. כמו הכניסה שלו - גם כאן זה יהיה תהליך, פה ושם קצת מעצבן כשאנו מגלים שצריכים לעשות התאמות מחדש של קצב והחלטות ובעיקר עשייה שהולכת קדימה, ולחזור למקום שהיינו בחום הזה. לא קל, לא לא, בעיקר בשבועיים האחרונים האלה של אוגוסט כשהילדים מטפסים על הקירות ואנחנו שפוטים שבוזים ומותשים לגמרי מכל החום הזה.. גששששששם!!! פלייייז! אבל מרקורי הוא מרקורי, ואין ברירה: צריך לקום מהקרשים, לנער את האבק, לראות שבעצם הדברים לא נוראים כל כך, ואז לשים מים לקפה, להתיישב בנוח, ולהתחיל להחזיר טלפונים. בלי זה, זה פשוט לא יזוז...

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי מהילוך אחורי? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, אריה, דלי, שור ועקרב.

זוויות של מתח בין ונוס לנפטון ובין מרס לשמש - דווקא כשהיקום נראה מתאמץ להחזיר דברים על כנם בידיעה ברורה שהוא הגזים הפעם, מגיעות שתי זוויות המתח האלה הקשורות למרס וונוס, שמייצגים בדרך כל את מערכות היחסים שלנו, ואת המקומות הנותן והמקבל בחיינו. ואכן, שתי זוויות של מתח לא קלות לפנינו: האחת מהן מביאה איתה כעסים עימותים ותגובות קיצוניות כשנדמה לנו שמי שמולנו לא מבין אותנו או מנסה להילחם בנו, והשנייה - זווית של מתח בין ונוס לנפטון שעלולה לגרום לנו לאבד את הצפון ברגשות, לוותר על האגו, אבל ביחד איתו לוותר גם על הציר שלנו, ועל העקרונות ומה שחשוב לנו באמת.

לכן דרושה סבלנות רבה במיוחד ביחסים שלנו השבוע: אם נוכל לחשוב פעמיים לפני שסף הכעס עולה ולשתף את מה שאנו מרגישים עם הפרטנרים שלנו, נצליח לחצות גם את הזויות האלה ואיתן את השבוע, בשלום.

מי בעיקר יושפע מהזויות? מזלות טלה, אריה, מאזניים, גדי, סרטן, דגים, שור, מאזניים בתולה קשר עקרב ודלי ובעצם -כולנו.

אילוסטרציה. ShutterStock
אבל מי הבטיח לנו זר של שושנים?/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע מתוח ולחוץ לפנינו: אם תוכלו לא לריב עם סמכויות ולא להגיע לעימותים וויכוחים ואפילו לוותר קצת יותר מתמיד - תרוויחו בגדול. בקיצור, אל תתעקשו על המלה האחרונה...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זווית של מתח עם נפטון הרגשי, ונראה שהשור היציב שלנו עלול קצת לאבד את הצפון השבוע: היזהרו בעיקר בנושאי חומר וכספים, ודחו החלטות חשובות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף לעצמו, ואיתו גם אתם: זה קורה בבית התקשורת שלכם, מה שאומר זמן מצוין להחזיר מלים לקדמותן, להתפייס, ולהחזיר את החברים שנעלמו.

סרטן
מיקומם של סטורן ומרס מול המזל שלכם מכריח אתכם לקחת את החיים ברצינות בפרק זמן זה, ותומך בכך גם מרקורי שחוזר להילוך רגיל במזל אריה: זמן לעשות סדר בחשבון הבנק.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה ובית הכספים שלכם יזכה מעכשיו לתשומת לב מיוחדת. חזרתו של מרקורי במזל שלכם מסיימת תהליך סגירת מעגלים. ועכשיו - קדימה!

בתולה
מזלטוף בתולות! מרקורי שליט המזל שלכם חוזר להילוך רגיל, בעוד השמש עוברת למזל שלכם ומביאה איתה אנרגיה ועוצמה: הגיע הזמן להעביר הילוך, ורק לעשות זאת בזהירות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה אמנם במזל שלכם ועוזרת לכם לא רק לפתוח את הלב אלא גם להיות מגנטיים ומקסימים מתמיד, אבל זוית של מתח עם נפטון מערפלת ומבלבלת.. סבלנות.

עקרב
חזרתו של מרקורי להילוך רגיל בבית הקריירה שלכם, ומעברה של השמש למזל בתולה, מאותתים על סיום תהליך קצת מבלבל שעברתם: כעת כשהכל ברור, אפשר לחזור ולהתארגן מחדש.

קשת
השמש עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם ומביאה איתה יכולת לשפר תקשורת עם בוסים ואחראים כמו גם יכולת לקדם נושאים שחשובים לכם: מלות המפתח - יזמה ופעולה.

גדי
גם מרס בהילוך אחורי וגם סטורן מכריחים אתכם לפעול ך בצורה מבוקרת, וכדאי להזהר שלא לריב עם הסביבה כשדברים יוצאים משליטה. השמש מצביעה על צורך להרחיב אופקים כעת.

דלי
חזרתו להילוך רגיל של מרקורי כוכב התקשורת במזל אריה, מסמלת בעיקר סיום תהליך מעניין של התבוננות עומק ביחסים שלכם, קבלת החלטות, ויזמה לשיפור הקשר - או להיכרות חדשה.

דגים
זווית של מתח בין נפטון שליט המזל שלכם לבין ונוס רגשית לא עושה לכם חיים קלים: כעת חשוב להתמקד בפרטים המעשיים, ולא לתת ללב להוביל. השמש בבית הזוגיות שלכם מזמינה דיאלוג ישיר בשנים.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully