וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 12-18 באוגוסט 2018

12.8.2018 / 10:00

המתחים והלחצים בקו עלייה, כשגם מרס וגם מרקורי ממשיכים בהילוכם האחורי. אולם מעברו של מרס למזל גדי תוך כדי התהליך וזווית הפעולה של סטורן עם ונוס, מראים שהפתרון ללחצים חייב להגיע ממקום הגיוני ולא רגשי, ויפה שעה אחרת קודם

זוג רב. אילוסטרציה, ShutterStock
שבוע עם לא מעט עימותים/ShutterStock, אילוסטרציה

התהליכים המשמעותיים השבוע בשמים:
1. מרס בהילוך אחורי חוזר למזל גדי.
2. השמש בזוית של מתח 150 מעלות לכוכב פלוטו.

המיקום המשמעותי של השבוע - זהו שינוי מיקומו של כוכב מרס הנמצא בהילוך אחורי, ועובר ממזל דלי למזל גדי. הילוכו האחורי של כוכב מרס מביא איתו כבר יותר מחודש לא מעט שינויים במפת העשייה שלנו ושל העולם סביבנו. הזויות שהוא יוצר, בעיקר עם השמש ועם כוכב אורנוס, הביאו ומביאות איתן לא מעט עימותים לאזורנו, כמו גם דיאלוג לוחמני עם הסביבה ופה ושם גם עם אנשים קרובים.

כעת ממשיך כוכב מרס ועובר למזל גדי, והאלימות הזו משנה כיוון: זהו צורך להגדיר מחדש את המטרות שלנו, ובעיקר את הסיבות שבגללן אנחנו נאלצים להלחם על הדברים החשובים לנו. אם במזל דלי העימותים היו בעיקר על רקע חברתי, כעת העימותים הם בעיקר על נושאי מסגרות הפעולה שלנו, הדיאלוג שלנו עם סמכויות, ועם הצורך לפעול לפני העקרונות שלנו ולא של אחרים.

הצד הלוחמני של העימות הזה עשוי להיות משמעותי יותר מהצד הקודם, ולפנינו עוד כשבועיים עד שכוכב מרס יחזור להילוך רגיל, ויתחיל לכבות את השריפות שהבעיר. אולם השריפה הזו שעלולה להבעיר את השבוע הזה היא מסוכנת במיוחד, גם בגלל זוית המתח של השמש עם כוכב פלוטו היצרי.

הצורך המרדני שלנו לפעול כנגד כל מי שלוקח אותנו כמובן מאליו, ובמקביל להגדיר מחדש את הדיאלוג שלנו עם הסביבה הקרובה והרחוקה ועם הצורך לשים גבולות ברורים בין האגו שלנו לבין זה של האחרים, עלול ליצור התפרצות עוצמתית במיוחד של עוצמה דווקאית, וצורך לבדוק גם את כל מה שהיה עד עכשיו מובן מאליו לעומק, ואולי גם להגדירו בקרוב מחדש.

העוצמה הזו עלולה להתפרץ כעת בגבול, וגם עלולה להתפרץ בדיאלוג שבין אדם לחברה שסביבו, או בין אדם לחברו. כל שנותר לנו הוא לחשוק שיניים, לנשום עמוק, ולאפשר לכוכבים להמשיך הלאה עם מינון גבוה במיוחד של סבלנות, איפוק, ואורך רוח. לא קל, אבל אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, ובעצם באופן כזה או אחר - כולנו.

הזווית המתוחה של השבוע - זו זוית המתח שבין השמש,מיקוד הדברים, לבין כוכב פלוטו היצרי והעוצמתי. הזווית הזו מביאה איתה מתחים גבוהים לשיא, בעיקר מתחים שבין אדם למסגרות הפעולה שיצר לעצמו, ובין אדם לצורך לבטא רגשות שליליים שעד עכשיו שמרנו בבטן. מהמקום הזה כל גירוי קטן עלול ליצור מלחמת עולם לא קטנה, ופיצוץ שהוא חסר פרופורציות לגרוי עצמו.

על כן תחת זוית שכזו אנו עלולים להכנס למאבקי כוח מיותרים, להכנס למקום תחרותי במינון גבוה, או לקבל החלטות קיצוניות בדבר ניתוק קשרים - או מלחמה על העקרונות שלנו, ועל מה שחשוב לנו. הזווית הזו היא קצרת מועד, לא יותר מאשר יומיים שלושה, אולם עוצמתה עלולה להיות אדירה היות שהיא עלולה לשחרר את כל מה שעצרנו וסגרנו בשבועיים האחרונים, אם לא נזהר. ביחד עם חזרתו של כוכב מרס בהילוך אחורי במזל גדי, מהוות שתי הזויות האלה מקום שבו חשוב מאוד לשים את המעורבות הרגשית הגבוהה בצד, ולהתמקד בעובדות, ולא ברגשות: כך יקל עלינו לשלוט במה שקורה, ולא לקלקל יחסים נאים או עמדות וסיטואציות שיצרנו בעמל רב, בגלל הצפה רגשית או קריזה פתאומית.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות עקרב, אריה, שור, דלי, ובעצם, ברמת המתח והצורך לפעול בשליטה ולא לאבד אותה - כולנו.

אישה אוכלת תפוז. ShutterStock
נסו להתמקד בעובדות ולא ברגשות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי והשבוע חוזר למזל גדי המאכלס את בית הקריירה שלכם. חשוב להתמודד עם הצורך הרגשני להרוס מסגרות שמיצו את עצמם או להתמודד עם סמכויות ולקלקל קשרים: גלו איפוק ושליטה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נעה השבוע בעיק במזל מאזניים, ושמה את הדגש על כל מה שקשור לצורך שלכם להתמקד בתחום המקצועי. זמן טוב להגדיר מחדש מטרות מקצועית,ולהשקיע במקביל בגוף ובבריאות שלכם.

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת שליט המזל שלכם במזל אריה, מדגיש את הצורך לפעול בזהירות רבה בנושאי תקשורת עם הסביבה הקרובה והרחוקה ובתחום המקצועי. הזהרו במלים שלכם, והשתמשו בהן בעיקר כדי לסגור מעגלים.

סרטן
חזרתו של כוכב מרס למזל גדי המאכלס את בית הזוגיות שלכם, עלולה לגרום לכמה וכמה סערות מסוגים שונים, עצבנות וחוסר שקט ביחסים. נראה שכדאי להגדיר מחדש נושאים ביחסים שעד עכשיו לא דיברתם עליהם, ולנקות משקעים שהצטברו.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת במשך מרבית ימות השבוע זוית של מתח עם פלוטו היצרי, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך שלכם להתמודד עם מה שעד עכשיו הפנמתם, ולדבר בכנות ובאומץ. שימו את כל הקלפים על השולחן.

בתולה
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע בבית החומר והכספים שלכם, ומביאה איתה צורך להגדיר מחדש את המטרות הכלכליות שלכם לתקופה הקרובה, כמו גם להחליט לסגור אוברדראפט, ולחזור לאיזון כלכלי. הגיע הזמן לבנות חשבון בנק יציב ומאוזן.

מאזניים
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה יכולת לשפר תקשורת עם הפרטנרים שלכם, לערוך שיחות מודעות נפלאות שעוזרות לקדם קשרים רגשיים, ולהתמקד בדיאלוג הזוגי שבינו לבינה. דברו, ועל הכל.

עקרב
זוית של מתח בין השמש מיקוד הדברים לבין פלוטו היצרי עלולה לגרום להחלטות פתאומיות לניתוק קשרים או לגישה לוחמנית בגלל דברים של מה בכך, וכך גם לקלקל את האיזון שלכם. כדי לחשוב פעמיים לפני שמקבלים החלטות קיצוניות.

קשת
זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שבהילוך אחורי לבין יופיטר כוכב השפע שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה שבוע מילולי מאוד, אך המלים הן חסרות זהירות ועלולות יותר לגרום נזק מאשר תועלת. חשבו פעמיים לפני כל מלה ו מלה.

גדי
כוכב מרס חוזר בהילוך אחורי למזל שלכם, גדיים, אלמנט שבהחלט מוסיף לכם ים של מרץ ואנרגיה, אבל גם גישה עצבנית וחסרת שקט בכל מה שקשור לתקשורת עם הסביבה והעולם. חשוב במיוחד עכשיו לא לקלקל קשרים מקצועיים ולהיות קצת יותר סבלניים כלפי הסביבה הקרובה ו..עצמכם.

דלי
כוכב מרס עוזב את המזל שלכם ופונה אחורנית אל מזל גדי, אלמנט שקצת מקלקל את התנופה היפה של השבועות האחרונים, ומוציא לאור הרבה פחדים או רצונות שלא באו לידי ביטוי, כמו גם מלים שפחדתם לומר. אל תקלקלו יחסים מקצועיים.

דגים
חזרתו של כוכב מרס בהילוך אחורי למזל גדי מביאה איתה יכולת להיערך מחדש מול מוסדות וארגונים בחייכם, דגיגים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המעגלים החברתיים שלכם, ובמקביל ליצור קשרים שעלו על שרטון עם אנשים מהעבר הרחוק והקרוב.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully