וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 5-11 באוגוסט 2018

אחרי שבוע אגרסיבי וחסר שקט, שחלקים ממנו ממשיכים גם השבוע, הופכת ונוס לכוכב האמיתי כשהיא משנה מזל, ונכנסת לקרב עם סטורן הנוקשה כשהיא רומזת: הגיע הזמן להתמקד במערכות היחסים שלנו, בשיחות מודעות, ובמקביל - בנעשה בחשבון הבנק

אילוסטרציה. ShutterStock
הדגש הוא כעת לא על החיבוק, אלא על שיחות עומק ונפש/ShutterStock

האירועים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. ונוס עוברת למזל מאזניים.
2. ונוס יוצרת זווית פעולה מדויקת עם סטורן הנוקשה.
3. השמש יוצרת זווית פעולה מדויקת עם יופיטר כוכב השפע.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס ממזל בתולה המעשי והביקורתי, למזל מאזניים החברתי והזוגי. חודש שלם סבלה ונוס הזקוקה להרמוניה מחיצי הביקורת והציניות של מזל בתולה, ויחד איתה סבלנו אנחנו, בעיקר אלה מאתנו שכה זקוקים להרמוניה ולאיזון בקשרים וביחסים שלנו. זה לא היה זמן קל. כעת חוזרת ונוס למזל מאזניים, ותיטיב עם מזלות מאזניים טלה גדי וסרטן: אלה יזכו לקצת יותר חום פרגון ואמפטיה מהמיטיבה הגדולה שלנו, אבל זה לא יקרה בלי שנחליט לפתוח את הלב ולתת לרגשות העדינים האלה שונוס מביאה איתה מקום גדול יותר ביומיום שלנו.

מזל מאזניים שייך ליסוד האוויר, ועוסק בעיקר ביחסים של אחד על אחד. ואכן מעברה של ונוס למזל מאזניים שם את הדגש על דיאלוג בגובה העיניים, ועל שיחות של אחד על אחד הן כדרך לפתור בעיות, והן כדרך מודעת להבין מה קורה לפרטנרים בני הזוג או השותפים שלנו. הדגש הוא כעת לא על החיבוק, אלא על שיחות עומק ונפש ועל מלים שמצליחות לגעת בלב, אפילו ללא הליטוף עצמו. זהו זמן מצוין לתובנות מעניינות הקשורות ליחסים, לשיתוף וחלוקה של התובנות האלה עם האנשים שקרובים אלינו. שיחות בנוסח 'יחסינו לאן?' יהיו שכיחות למדי בחודש הקרוב, ובצדק. כעת ההרמוניה מושגת כאמור דרך מלים ולא דרך חיבוק, והאהבה כעת צריכה יותר להישמע מאשר להיראות, כשהצורך בחיזור גדל וביחד איתו גם בהבנה של מה קורה כעת מתחת לפני השטח כשאנחנו מתחבקים, או רבים. יהיה מעניין.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות מאזניים, שור, טלה, סרטן, גדי, עקרב, אריה ודלי.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה של ונוס הרגשית עם סטורן הנוקשה שבמזל גדי. רגשית, והאמת שגם כלכלית, זו אחת הזויות היותר מתסכלות שקיימות באסטרולוגיה. ונוס אחראית גם על נושא הכספים מהיותה שליטת מזל שור, והזווית הזו של סטורן הקפדני מביאה איתה תחושות של אכזבה או תסכול בדרך כלל בתחום הכלכלי והכספי, אך לעיתים גם רגשי. זהו זמן שבו אתם צריכים לחבר את הרגש לראש, לנטרל את הדאגות, ולפעול באופן קפדני אך חכם ובעיקר תוך חשיבה לטווח ארוך, ולא להתאכזב כשדברים קורים לאט מדי או לא קורים כלל: משמעת עצמית וחשיבה ארוכת טווח הם בדיוק המקומות שמהם כדאי לפעול עכשיו.

זהו זמן טוב לארגן מחדש את כל מה שקשור לחשבון הבנק שלנו, וגם אם נדמה שנגרמים לנו הפסדים כעת כדאי לחזור ולהבין למה ואיך: בדרך כלל הזווית הזו מעבירה אותנו שעור מעניין הקשור לנתינה וקבלה, כשאנו נדרשים למינון גבוה במיוחד של עקשנות גבולות מוגדרים ומשמעת עצמית כדי להצליח. יתכן ומגיעה כעת תחושת אכזבה ממשא ומתן עם השלטונות, הודעה רשמית על חוב שלנו או מחויבות עמוקה וחונקת שמכריחה אותנו לתת את כל מה שיש לנו כדי לעמוד בה: חשוב כעת לא לברוח מאחריות גם היא גדולה מדי, לקבל עלינו את הדין, להבין היכן טעינו אם טעינו, ואם לא - לפעול במתינות ובעיקר מהראש, ולא מהרגש.

אנו עלולים לפגוש עכשיו גם קושי ביחסים קרובים, כשדווקא עכשיו הראש נדרש לפעולה ולאו דווקא הלב. אנשים לעיתים מגיעים להחלטה על מיסוד יחסים תחת הזווית הזו, בעיקר כתוצאה של לחצי הסביבה או לחצים פנימיים: אם זה המצב, כדאי לעשות חושבים אם זה באמת המקום לעשות זאת, בין אם המדובר בהפיכת יחסים לרשמיים בנושא יחסים וקשרים, או בנושא שותפויות עסקיות.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, טלה גדי וסרטן.

הזוית האופטימית של השבוע - זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע והאופטימיות שלנו. מצד אחד, זו זווית חיובית מאוד בין כוכב אנרגטי ומפעיל כמו השמש, לבין כוכב אופטימי ועוצמתי כמו יופיטר. זו אחד הזוויות האקטיביות שמניעות אותנו קדימה, אם כדי לשפר ולשדרג מצב כלכלי, ואם כדי להרחיב אופקים דרך נסיעות לחו"ל או לימודים של משהו מקצועי או אישי. אולם הזווית הזו יכולה גם לשנות את מצב הרוח שלנו ולהפוך אותו לחיובי במיוחד ואפילו אופטימי, ולגרום לנו להרגיש שאנחנו באמת יכולים לעשות הכל, מה שעלול להביא איתו החלטות גרועות ויזמות פזיזות שיעלו במהירות על שרטון כיון שהבסיס ממנו נעשו אינו יציב. לכן כדאי לקחת מהזווית הזו את מצב הרוח הטוב ואת הצד האופטימי שלה, אבל בקשר לכל השאר כדאי להתייחס לדברים באופן הססני ואפילו חשדני, להתייעץ עם אחרים לפני קבלת החלטות, ולא לבזבז כספים שלא לצורך, אלמנט נוסף שהזווית הזו עלולה להיות אחראית לו.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, דלי עקרב שוב קשת תאומים בתולה ודגים.

גבר מחזיק תמונות של פרצופים והבעות. ShutterStock
זהו זמן שבו אתם צריכים לחבר את הרגש לראש/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שוהה זה השבוע האחרון במזל דלי תוך כדי הילוכו האחורי, לפני שיחזור בשבוע הבא למזל גדי. זהו זמן טוב לבדק בית אמיתי אחרי שבוע לחוץ במיוחד: אם שברתם את הכלים או ניתקתם קשרים - זה הזמן להתפייס.

שור
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם עוברת ממזל בתולה המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם, אל מזל מאזניים המאכלס את בית העבודה והמקצוע. הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידיים, לפצוח ביזמה מקצועית חדשה, ולתת גז.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך גם השבוע לנוע בהילוך אחורי, ופוגש במזל אריה את השמש שנעה בהילוך קדמי. התוצאה - מפגש מרתק בין הצורך לרוץ קדימה לבין הצורך לסגור מעגלי תקשורת קודם לכן. עבר הווה ועתיד מחוברים. מעניין.

סרטן
גם השמש וגם מרקורי שוהים במזל אריה המאכלס את בית הכספים שלכם, והמפגש ביניהם מאותת על הצורך לארגן מחדש את חשבון הבנק על כל המשתמע, ולפעול בחכמה ובדייקנות כדי שלא לבזבז כספים ולסגור מעגלים בזבזניים בחייכם.

אריה
מצד אחד ממשיכה השמש שליטת המזל שלכם לחגוג לכם יומולדת מרשים כדרך האריות, ומצד שני - היא פוגשת את מרקורי שנע בהילוך אחורי, מביא איתו זכרונות נוסטלגיה ואולי גם אנשים מהעבר חזרה למערכת. שבוע מעניין.

בתולה
החודש עזרה לכם ונוס לפתוח את הלב ולאפשר לאהבה להיכנס, אם הצלחתם להוריד את מחסום הביקורתיות המוכר. כעת היא ממשיכה ועוברת לבית הכספים שלכם וגורמת להוצאות רבות ממה שתכננתם. חשבו על מקור הכנסה נוסף.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת סוף סוף ל..מזל שלכם, ואת הקסם שלה תרגישו מיד. כעת חוזרים להם ההרמוניה והאופטימיות, אולם ונוס אינה מביאה איתה דרייב לעשייה אלא עצלנות חביבה.. את היזמה תצטרכו ליצור בעצמכם.

עקרב
השמש ומרקורי שבמזל אריה מאותתים על צורך להשקיע קצת יותר בקריירה ובתדמית שלכם ולרוץ קדימה. הילוכו האחורי שלכוכב מרס עדיין במזל דלי, מצביע על צורך לסגור מעגלי תקשורת שנשארו פתוחים עם בני המשפחה. דברו על הכל.

קשת
זווית פעולה בין השמש לבין יופיטר שליט המזל שלכם עשויה להפעיל אתכם השבוע בעוצמה, אולם לאו דווקא בהצלחה: חשוב לתעל את הדחף הזה לרוץ קדימה ולפעל לפסים מעשיים וחכמים, ולהימנע מהחלטות פזיזות שרק יגרמו נזקים.

גדי
מרס ממשיך לנוע בהילוך אחורי בבית החומר והכספים שלכם, אלמנט שמכריח אתכם להישאר עדיין עם האצבע על ההדק בכל מה שקשור לחשבון הבנק. התייעלות והתארגנות כלכלית ושינוי סדרי עדיפויות להוצאת כספים הכרחיות עכשיו.

דלי
זווית הפעולה שנוצרה השבוע בין מרס האגרסיבי לאורנוס שליט המזל שלכם מלווה אתכם עד אמצע השבוע לפחות ודורשת איפוק ושליטה גם כשדברים לא קורים כפי שרציתם. חשוב להימנע מריבים ויכוחים וניתוקי קשרים מכל סוג. זה מיותר.

דגים
ונוס יוצאת מבית הזוגיות והיחסים שלכם ועוברת למזל מאזניים, אלמנט שדורש מהשבוע זהירות מכסימלית הן בענייני כספים, והן בכבישים ובדרכים. חשוב להתייעץ לפני שמקבלים החלטות בתחום הכלכלי ובנושאי שותפויות ויחסים.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully