וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 29 ביולי עד ה-4 באוגוסט 2018

29.7.2018 / 10:40

בשבוע שכזה יש בעיקר זוויות קשות מצדם של השמש ומרס, אבל חשוב תמיד להסתכל על הצד החיובי של התמונה, ולשנות את המילים: לא זוויות קשות אלא... מאתגרות

פוטנציאל המלחמה גבוה השבוע עם זויות כאלה, אבל תמיד יש לנו אפשרות בחירה, מה גם שבהחלטות שכאלה מעורבים מספר גדול של אנשים ולא רק אחד. אז למה לקוות? לטוב, כלומר שמה שתהיה ההחלטה - נוציא ממנה את המיטב. נכון לרגע זה הזויות בשבוע עצמו מגבירות את הצורך בשחרור המטענים שהצטברו עד כה, מה גם שמרס בהילוך אחורי ועוזר להשלים תהליכים שלא הסתיימו קודם לכן. כן, שבוע שכזה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש בזוית של עימות לכוכב מרס הלוחמני.
2. מרס בהילוך אחורי בזויות מדויקת לכוכב אורנוס התזזיתי.

שתי הזוויות האלה הן זוויות לוחמניות מאוד, בעצם כל זווית שמעורב בה כוכב מרס היא זוויות שכזו, בעיקר אם היא זווית דיסהרמונית: מרס פשוט מקצין סיטואציות ומצבים עד לאקסטרים, ודוחף תמיד לעימותים, לא משנה מה הסיטואציה, כמו איזה פיטבול בין גלקטי. ניקח לרגע את הזוויות עצמן: זווית העימות של השמש עם כוכב מרס - זו אחת הזוויות הלוחמניות ביותר שקיימות באסטרולוגיה. אבל מכיון שהיא מתרחשת פעם אחת בשנה, ולא כל שנה מתרחשת מלחמה, אנו מסיקים מכך שהמילה 'לוחמנית' מתייחסת בעיקר לאופייה של הזוית, כיוון שהיא מורכבת משני הכוכבים האקטיביים על פני גלגל המזלות, ומרס, כידוע, נקרא על שמו של אל המלחמה.

הזוית הלוחמנית השניה - זוית שבה מרס עצמו בהילוך אחורי - גם אירוע נדיר למדי - חוזר ויוצר זוית אגרסיבית עם אורנוס שהוא חבלן לא קטן בעצמו, ואחראי על לא מעט ניתוקים כעסים פתאומיים ושינויי כיוון לא צפויים. עם הזוית הראשונה אנחנו פותחים את השבוע כשהשמש גם יוצרת זוית פעולה לכוכב אורנוס התזזיתי וגם יוצרת זוית עימות לכוכב מרס כשגם השנים האלה ביניהם נכנסים לזוית של מתח.

זה אומר שיש לנו פה שני שיאי מתח השבוע: הראשון כבר בסופ"ש שפותח את השבוע, והשני לקראת סופו של השבוע. כל אחד מהשנים האלה יכול לתת לנו בני האדם טריגר נפלא (מבחינה כוכבית כמובן לא אנושית..:-) ) לפיצוץ ושחרור מטענים ולחצים דרך מלחמה או עימותים מסוגים שונים. אבל כידוע עדיין דברים גם קצת בשליטתנו, אם כי הצירוף הזה ועוד בו זמנית ועוד בזמן שמרס בהילוך אחורי הוא נדיר. חג האהבה בט'ו באב הוא מעין בדיחה פנימית של הקוסמוס, בין הגרסה היהודית של ההסתכלות עליו לגרסה הנוצרית, אבל המתחים כאן, וזה יהיה השבוע שלנו, וכל זה קורה כשמרקורי כוכב התקשורת נמצא בהילוך אחורי!

האמת שפענוח מצב כוכבי שכזה יכול להכניס כל אסטרולוג לאכסטזה - או יאוש. איך מפרשים את כל זה ונותנים גם צ'אנס למצב שהוא לא לוחמני? אז זהו, כמו שאמרתי - הכל אפשרי: הצד הלוחמני הזה אגב הוא לא רק בפוליטיקה או במצב הגלובלי. הוא גם בין אדם לחברו, מן צורך אגרסיבי של בדיקת גבולות או ריבים שטותיים בגלל פרשנויות לא נכונות של מילים, או גישה עצבנית וחסרת מנוחה לסביבה שלנו ולעצמנו. כן, בימים שכאלה הגוף שלנו סופג הרבה מהמתחים שעוברים עלינו, אבל גם הוא צריך שחרור. עשיית אהבה, קפיצה לחדר הכושר, שחייה או הליכה בהחלט יתאימו לו, לגופון הזה, וגם יאפשרו לנפשנו הרכה לנשום קצת לרווחה ולתעל את האנרגיות הלוחמניות האלה לפעילות פיזית גרידא, בתנאי כמובן שהמזגן לא יפסיק לעבוד דווקא ברגעים הקריטיים והקיץ לא ימשיך להפגיז במעלות כל כך גבוהות ולבחון את גבולות הסבל האנושי. מסתבר שגם למזג האויר יש חלק, לא רק לכוכבים.

בקיצור, עם הרבה סבלנות, אורך רוח ושכפ'ץ מנטלי שנשים על עצמנו כדי שלא ניפגע ממצבי רוח עצבניים של אחרים או שלא נפגע בעצמנו בגלל ציפיות יתר מעצמנו - נעבור גם את זה, מסתבר. או שלא, תלוי בנו.

אישה חבושה בכובע בלבוש קיצי. ShutterStock
הגוף שלנו זקוק לשחרור השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם חוטף השבוע כמה זויות לא פשוטות ומי כמוכם יודע שהטלה השש אלי קרב בדרך כלל זקוק גם הוא לגבולות.. גלו איפוק וסבלנות השבוע, טלאים. כן, בעיקר אתם.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה, יוצאת מתוך זוית העימות עם נפטון הרגשי, ופתאום אפשר לחזור לקרקע בעדינות, ולהתמקד בעובדות. בי קול, שוורים!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא בהילוך אחורי באחד המקומות המעניינים במיוחד עבור התאומים הקלאסי: בבית התקשורת שלכם. זהו זמן טוב לסגור מעגלים, ולנוח. רילקס.

סרטן
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת בבית החומר והכספים שלכם מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר מחשבה בחשבון הבנק. זמן לסגור אוברדראפט, ולחזור לפלוס.

אריה
הילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם מביא איתו תהליך נוסטלגי: זה הזמן שהאריה שלנו מוציא את אלבומי התמונות, ונזכר בעברו המפואר או באקסית מיתולוגית.. נוסטלגיה - זה הזמן.

בתולה
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם, מה שאומר שגם אם כולם סביבכם בבלגן ובקריזות, דווקא אתם יכולים להיות מגדלור של עוצמה ושקט סביבתיים. התמקדו באהבה, בתולות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם לא עושה לכם חיים קלים במזל בתולה הביקורתי, אבל היא מכריחה אתכם לעשות סדר בבלגן המעורפל שלכם, לרדת לקרקע, ולהתמקד בעובדות. מעניין.

עקרב
הילוכה של ונוס במזל בתולה הופך את היכולת שלכם לקדם את עצמכם בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם לממשית באמת. זמן טוב ליזמות חברתיות או מקצועיות.

קשת
השמש במזל אריה והילוכו האחורי של מרקורי במזל הזה עשויים להביא איתם שבוע עם השפעות מנוגדות: ביטול תכניות הקשורות לנסיעות או ללימודים, ודרייב חזק לשינוי. התמקדו בשינוי.

גדי
הילוכו האחורי של מרס במזל דלי עלול להביא איתו רגעים לא קלים של צורך בשימת אצבע זהירה על ההדק הכלכלי: חשוב להזהר מהוצאות גבוהות מדי, ולהמנע מבזבוזי כספים. מיקוד!

דלי
זוית העימות של השמש עם מרס במזל שלכם והזויות שלה ושל מרס עם אורנוס שליט המזל שלכם, עלולים לגרום למצבי רוח קיצוניים, החלטות דרמטיות וקצרים בתקשורת. אל תנתקו קשרים, דליים!

דגים
ונוס ממשיכה לנוע מול המזל שלכם ולהביא איתה רגעים מעניינים של קרבה, אבל היא יוצאת מזוית העימות עם נפטון, והרוחות נרגעות. אפשר לפתוח את הלב בתנאי שהרגלים.. על הקרקע.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully