וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 22-28 ביולי 2018

21.7.2018 / 22:43

נראה שהכוכבים מעבירים הילוך השבוע: ונוס הרגשית שוקעת והשמש עוברת למזל אריה ויוצרת זווית פעולה עם אורנוס התזזיתי. שקט לא יהיה כאן, זה בטוח, אבל גם ברעש ובאקשן שאנחנו פוגשים השבוע, כדאי לשמור על עצמנו ובמקביל גם על היחסים שלנו, ולא לעשות שטויות

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש עוברת למזל אריה.
2. ונוס בזווית עימות לכוכב נפטון.
3. השמש בזווית פעולה לכוכב אורנוס התזזיתי.

המעבר המשמעותי של השבוע - השמש, מיקוד הדברים, עוברת ממזל סרטן הביתי והמשפחתי למזל אריה העוצמתי והדרמטי. את המעבר הזה נרגיש כולנו: נראה שהחיים מעבירים הילוך כעת, והדגש הוא על עשייה ואקשן בכל התחומים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלנו, ואלה שנרדמו קצת בשמירה בחודש האחרון יכולים בהחלט לשנות פאזה, ולרוץ קדימה. אולם, כדאי לזכור שכשיש מעבר של כוכב אקטיבי ממזל השייך ליסוד המים למזל השייך ליסוד האש, גם נושא האלימות תופס תאוצה. הצורך כעת לפרוק מתחים של כעס ותסכול תופס תאוצה, וכולנו מגיבים במהירות כעת מהבטן ולאו דווקא מהראש. התוצאה - מפלס האלימות והכוחניות נמצא בעלייה וכדאי לקחת את זה בחשבון. זהו זמן טוב להתמקד גם בגוף הפיזי: קצת יותר התעמלות הליכה או שחייה וביקורים קבועים בחדר הכושר, בהחלט יעשו לנו - ובעיקר לגוף שלנו - טוב, וישפרו גם את מצב הרוח.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה, טלה, קשת, שור ועקרב.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה שיוצרת השמש עם כוכב אורנוס התזזיתי. הזווית הזו היא אחת הזויות המרגיזות וחסרות השקט שאנחנו פוגשים באסטרולוגיה: היא מביאה איתה עצבנות, תסכול, כעסים פתאומיים כשאנשים פועלים מולנו באיטיות או בחוסר הבנה והרבה קצרים בתקשורת. תחת זווית כזו אנו עלולים גם לנתק קשרים כשדברים לא קורים כפי שרצינו, ואין לנו את היכולת או הסבלנות להסביר לפרט או לדבר בהגיון: כעת אנחנו מוצפים רגשית, ויש קושי לפעול מהראש כשהמעורבות הרגשית הגבוהה שמביאה איתה הזווית הזו חובטת לנו בבטן. סבלנות, אורך רוח והחלטה שלא לנתק קשרים בגלל אי הבנות וקושי להבין אותנו או את האחרים, יעזרו לנו לצלוח את השבוע הזה בשלום.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות דלי, אריה, שור, עקרב, סרטן וגדי.

הרגשות השבוע - המעורבות הרגשית השבוע מגיעה לשיא: לא רק שהשמש במזל אריה מביאה איתה ריגוש בעשייה, והזווית עם אורנוס מביאה איתה עצבנות תסכול וצורך לפעול במהירות גם על חשבון השקט הנפשי שלנו - ונוס הרגשית נמצאת בזווית מדויקת של עימות עם כוכב נפטון שנמצא ממול, והמעורבות הרגשית ביחסים גבוהה במיוחד. זהו זמן שבו חייבים להניח את שתי הרגלים על הקרקע כשאנחנו פועלים ממקום רגשי, שכן היכולת שלנו לאפשר לרגש להביא איתו שיקול דעת רגשני וגרוע גבוהה במיוחד: הצמדות לעובדות בהחלט תעזור לנו לקרקע את הרגש הזה, ולגרום לו להיות מעשי עבורנו. גם ביחסים עצמם, כדאי להבדיל כעת בין התאהבות אמיתית לבין אשליה, וזה נכון גם לתחום הכספי והכלכלי: אנו עלולים להיכנס להוצאות כעת בגלל גחמה רגשית שלא ממש קשורה למציאות האמיתית ולעשות שטויות. זווית העימות של ונוס עם נפטון מביאה איתה גם שינויים מהירים במצב הרוח שלנו, ואנו נעים בין אופוריה לבין תחושות של דכאון או חוסר טעם בקלות: חשוב על כן להפריד את הצד המעשי של החיים מדרך קבלת ההחלטות שלנו כעת, ולדחות החלטות חשובות אם אפשר לשבוע הבא.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, דגים ובתולה.

נשים מתפוצצות מצחוק. ShutterStock
אנו עלולים להיכנס להוצאות כעת בגלל גחמה רגשית שלא ממש קשורה למציאות האמיתית - ולעשות שטויות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס ממשיך לנוע בהילוך אחורי ולהתקרב שוב לזווית פעולה מדויקת עם כוכב אורנוס התזזיתי, אלמנט שמגביר את מינון המתחים והלחצים שאתם נמצאים בהם. השתדלו להימנע מהחלטות קיצוניות כדרך לשחרר לחצים.

שור
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם שוהה בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם ויוצרת השבוע זווית של עימות עם כוכב נפטון, אלמנט שמגביר מאוד את הצד הרגשי והרגשני ועלול לגרום לכם לאבד פרופורציות. התמקדו בעובדות, שוורים!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל אריה המאכלס את בית התקשורת שלכם, מה אומר שהתקשורת שלכם כעת עוצמתית ויוזמת, וזהו זמן מצוין ליזמות חדשות ומעניינות. זמן טוב לעמוד מול קהל, ולהעביר לאחרים את מה שחשוב לכם.

סרטן
השמש מסיימת חודש של נוכחות ועוצמה במזל שלכם והיא עוברת הלאה, למזל אריה המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. הגיע הזמן להתמקד בנעשה בחשבון הבנק, לעשות קצת סדר בבלגן, ולהחזיר קרקע יציבה לתחום הכלכלי.

אריה
מזל טוף, אריות! השמש עוברת למזל שלכם, ומסיבות ההפתעה של האריה שלנו (הפתעה? ספונטניות מתוכננת היטב יהיה נכון יותר) הן המרשימות ביותר על הגלגל! זווית הפעולה עם אורנוס גורמת לקצרים בתקשורת. זהירות!

בתולה
השמש ומרקורי נמצאים מהשבוע מאחורי הקלעים, ומכריחים אתכם לפעול בזהירות ולנוע עקב בצד אגודל. ונוס הרגשית שנמצאת במזל שלכם, לעומת זאת, מביאה איתה רגעים יפים של אהבה וקרבה, וכדאי לנצל את המומנטום וליהנות מהם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה, אלמנט שלא ממש נעים במיוחד למאזנאים שלנו: יש פה לא מעט ביקורתיות מאחורי הקלעים, ותחושות של חוסר סיפוק. זווית של עימות עם נפטון שנמצא ממול מזהירה מפני החלטות רגשניות.

עקרב
מרקורי כוכב התקשורת ומהשבוע גם השמש שוהים בבית הקריירה שלכם, ומביאים איתם צורך ליזום לעשות לפעול ולרוץ קדימה: הגיע הזמן לשפר עמדות, ולהתמקד בכל מה שקשור ליכולת שלכם להזיז דברים, ולפתוח דלתות. מוב איט!

קשת
מעברה של השמש למזל אריה מגביר את הצורך להרחיב אופקים, לבדוק אפשרויות של נסיעה או השקעה בחו"ל, ולשפר קשרים עם אנשים שגרים רחוק. זווית מעשית בין ונוס ליופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה הזדמנויות חדשות ומעניינות.

גדי
השמש שעוברת למזל אריה יוצרת כעת מתחים ומאבקי כוח, וחשוב כעת לא להיכנס לעימותים ומאבקי אגו למיניהם עם הצורך לומר את המלה האחרונה. שמרו דברים בפרופורציות, ונסו לפעול באופן חכם ישיר ודיפלומטי. אל תקלקלו קשרים.

דלי
השמש עוברת לבית הזוגיות והיחסים שם נמצא גם כוכב מרקורי, אלמנט שמדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג רגשי עם אנשים קרובים ולשדרג יחסים. מרס בהילוכו האחורי מכריח אתכם כעת לסגור מעגלים.

דגים
זווית של עימות בין ונוס הרגשית לבין נפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע לא קל של מעורבות רגשית גבוהה במיוחד שגורמת לערפול מטרות ולא מעט הסחות דעת. נסו לשים את הרגש בצד השבוע, ולהתמקד בפרטים הקטנים והמעשיים.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully