וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 15-21 ביולי 2018

15.7.2018 / 18:32

זהו זמן מצוין לשים את הדברים על השולחן, לדבר בכנות ובאומץ בכל מה שקשור ליחסים, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו בדרך לפתיחת דף חדש והרמוני יותר ביחסים

זוג במהלך דייט. ShutterStock
זמן מצוין לשים את הדברים על השולחן, לדבר בכנות ובאומץ בכל מה שקשור ליחסים/ShutterStock

תהליכים משמעותיים השבוע:

1. ונוס במזל בתולה בזוויות הרמוניות לסטורן ולפלוטו - משולש הרמוני.

2. מרקורי במזל אריה בזווית של מתח לפלוטו היצרי והכוחני.

3. כוכב מרס בהילוך אחורי מתקרב לזווית מדויקת עם אורנוס, והמתחים בעלייה.

הזווית המתוחה של השבוע - זו זווית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין פלוטו הכוחני. זו אחת הזויות הפחות נעימות שאנחנו פוגשים השבוע: התקשורת שלנו טעונה מאוד, והמתח עלול לגרום לנו לומר דברים שאנחנו לא מתכוונים אליהם, או לפעול באופן קיצוני למרות שהמציאות בשטח היא שונה. כוכב פלוטו מפעיל את מרקורי בעוצמה, וכל דבר הופך להיות הכול - או כלום, בגישה מאוד טוטאלית וגם תקשורתית. התוצאה היא יצירת כמה דרמות מיותרות פה ושם, וקושי להתמקד במה שחשוב באמת. חשוב במיוחד עכשיו לא להרוס קשרים יפים בגלל גחמות של רגע, ובגלל פרשנויות מוטעות. נסו להסביר או לבקש הסברים לפני שאתם פועלים באופן קיצוני, אם בכלל.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב, שור אריה ודלי.

הזויות ההרמוניות של השבוע - אלה הזוויות שיוצרת ונוס הרגשית ששוהה במזל בתולה עם הכוכבים פלוטו, סטורן ואפילו יופיטר. מיקומה של ונוס במזל בתולה אינו חביב במיוחד: המיקום הזה מביא איתו איכויות ביקורתיות וציניות, וההרמוניה שלנו לא ממש קיימת עכשיו מתחת לדאגות שונוס מביאה איתה במזל הזה. אולם דווקא עכשיו יוצרת ונוס כמה וכמה זוויות הרמונית משמעותיות, ולמרות שהן אינן מפעילות אותנו כמו זוויות פעולה - הן בהחלט מאפשרות מרחב בטוח לשינויים שמגיעים עכשיו, ולשיחות שאנחנו עושים עם הפרטנרים או השותפים שלנו, לזוגיות או לדרך הפעולה. זהו זמן מצוין לשים את הדברים על השולחן, לדבר בכנות ובאומץ בכל מה שקשור ליחסים, ולמרות מרקורי שבזווית לפלוטו - ואולי דווקא בגללו - לנקות משקעים רגשיים שהצטברו בדרך לפתיחת דף חדש והרמוני יותר ביחסים.

מי בעיקר יושפע מהזויות של ונוס? מזלות שור, מאזניים, גדי, עקרב, אריה, דלי, שור, סרטן, טלה ובעצם כולנו.

זעזועים ושינויים - כוכב מרס ממשיך בהילוכו האחורי במזל דלי, וכעת הוא דוהר לקראת זווית פעולה חוזרת עם אורנוס, כוכב השינויים. יש אסטרולוגים הטוענים - ואני נוטה להסכים איתם - שסדרת רעידות האדמה שאנחנו פוגשים עכשיו באזור טבריה קשורות בדיוק לזווית הזו, ולאורנוס במזל שור בכלל. את סדרת השינויים שמרס במזל דלי מביא איתו אפשר לראות כמעט בכל שטח, אפילו במונדיאל: רוב הנבחרות שהיו אמורות להיות המועמדות הטבעיות לאליפות כשלו, ומרס בהילוכו האחורי מביא איתו לשלב הגמר דווקא את אלה שהשכילו להשקיע קצת יותר אנרגיה ועוצמה - מרס - ולנצל אותם לטובתן.

בשבוע הבא, כשכוכב מרס בהילוכו האחורי יגיע לזווית מדויקת בפעם השנייה עם כוכב אורנוס נדע אם אכן הזעזוע הזה ימשיך וקרואטיה היא זו שתזכה באליפות בניגוד לכל הציפיות, ואם אכן תתרחש רעידת האדמה הגורלית שכולם מדברים עליה. בכל מקרה - יהיה מעניין.

אישה מיואשת עם ספרים. ShutterStock
התקשורת שלנו טעונה מאוד, והמתח עלול לגרום לנו לומר דברים שאנחנו לא מתכוונים אליהם/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, ואתם עסוקים כעת יותר בסגירת מעגלים מאשר בפתיחת חדשים, או מקסימום בשיפור אלה שנסגרו שלא כראוי. חשוב לא לנתק קשרים עכשיו, למרות הדרמות הסביבתיות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית הרומנטיקה שלכם עם שלל זוויות הרמוניות - מה עוד שור צריך כדי להתאהב בימים טרופים וחמים אלה, חוץ מאשר לב פתוח לרווחה, ומזגן סביר? תנו מקום לאהבה, שוורים, והיא תתגמל אתכם.

תאומים
זווית המתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לכוכב פלוטו האגרסיבי לא עושה לכם חיים קלים עכשיו, תאומימים: חשוב כעת לפעול באופן רגוע ושקט ככל האפשר בלי להיסחף לסערות שטויות. חפשו את החיובי, ושימו את הביקורת בצד.

סרטן
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, ולחגוג לסרטנונים הביישניים יומולדת שמח. מרקורי שבבית הכספים שלכם מאפשר לכם לארגן מחדש את מה שקשור לתחום הכספי והכלכלי. ונוס בבית התקשורת הופכת אתכם למקסימים במיוחד.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה להיות תחת השפעת זווית העימות עם פלוטו הכוחני והיצרי לאורך השבוע, אלמנט שמצריך מכם מקסימום סבלנות וסובלנות כשדברים לא קורים כפי שרציתם. ונוס בבית הכספים שלכם עשויה להביא כמה בונוסים קטנים, אבל בעיקר הוצאות גבוהות. זהירות.

בתולה
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ויוצרת רק זוויות הרמוניות ונעימות עכשיו, אלמנט שעשוי בהחלט להשפיע לטובה על היחסים שלכם. אבל התקשורת בין מרקורי לפלוטו לא עושה לכם חיים קלים. התמקדו ברגשות, והיזהרו במילים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה, לא ממש המקום הטוב שלה, אבל זוויות הרמוניות שהיא יוצרת כעת עשויות בהחלט לעזור לך מבחינה כלכלית או מעשית. זהו זמן טוב לשותפים או בני ברית לרעיון או לדרך, מאזנאים.

עקרב
רוב השבוע הזה עלול לעבור תחת מסכת של לחצים מתחים וקושי לבטא את מה שבאמת עובר עליכם, עקרבים, עקב זווית העימות בין פלוטו שליט המזל שלכם לבין השמש. לקראת סוף השבוע משתחררים הלחצים, וזה הזמן להחזיר את החיוך.

קשת
זווית מעשית שיוצרת ונוס הרגשית עם יופיטר כוכב השפע שליט המזל שלכם מביאה איתה יכולת לקדם את מה שחשוב לכם באמת לא בפעילות סוליסטית, אלא בעיקר דרך שיתופי פעולה: חפשו את מי שחושב כמוכם, וצאו איתו לדרך.

גדי
השמש ממשיכה לנוע בבית הזוגיות שלכם, ולהביא איתה יכולת לשדרג את היחסים הקרובים שלכם. ונוס הרגשית מדגישה דווקא עכשיו את הצורך בצמיחה אישית והרחבת אופקים: זמן לתכנן נסיעה, או לימודים של משהו חדש.

דלי
כוכב מרס ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל שלכם ונכנס לזווית פעולה עם אורנוס שליט המזל שלכם. התוצאה - מתחים לחצים וחוסר סבלנות וסובלנות. חשוב עכשיו לקחת קצת ספייס, להיות קצת לבד, ובעיקר - לא לריב או לנתק קשרים.

דגים
שהותן של השמש בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם וונוס בבית הזוגיות, הופכת את השבוע הזה למרגש ורומנטי במיוחד, דגיגים. זהו זמן טוב להקשיב יותר ללב, ולתת לרגשות עדינים מקום גדול יותר ביומיום שלכם. אונלי לאב!

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully