וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 8-14 ביולי 2018

שבוע מעניין לפנינו. מצד אחד - תקשורת אופטימית, אולי אפילו אופטימית מדי. מצד שני, מצב רוח טעון, כשהלחצים הולכים ומתגברים עד שהם מגיעים לשיאם בסוף השבוע, ובאמצע ונוס חביבה שמפסיקה לעשות עיניים, עוברת לבגדי עבודה, ומתמקדת במחויבוית שלנו

בחורה ובחורה מאוהבים. ShutterStock
מדברים, מתיידדים, פותחים דלתות חדשות בעזרת המילים שלנו/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:

1. מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה ליופיטר כוכב השפע.
2. ונוס הרגשית עוברת למזל בתולה.
3. השמש בזוית מדויקת של עימות לפלוטו היצרי והכוחני.

הזוית האופטימית של השבוע - זו זוית הפעולה שבין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ליופיטר כוכב השפע. זו אחת הזויות היותר חביבות באסטרולוגיה, כשיופיטר כוכב השפע טוען את מרקורי התקשורתי בים של אנרגיה חיובית, ודרייב חזק להצלחה. אולם המדובר בזוית פעולה שהיא דיסהרמונית מטבעה ולא זוית הרמונית, אלמנט שעלול לגרום לנו להיות אופטימיים מדי, ולפעול - או להתחייב - ממקום שמח ואופטימי ללא סיבה אמיתית. וזה, כידוע, מתכון בטוח להחלטות גרועות, ולצרות גדולות. מה עושים? מדברים, מתיידדים, פותחים דלתות חדשות בעזרת המילים שלנו, אבל נזהרים מלהתחייב לטווח ארוך, בעיקר עכשיו, כששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, קשת, עקרב, שור ודגים.

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין פלוטו היצרי והכוחני. הזוית הזו היא אחת הזויות האלימות שיש באסטרולוגיה. השמש מתמודדת עם פלוטו שנמצא ממול, ומביאה איתה עימותים ומאבקי כוח מסוגים שונים למערכת של כולנו, החל ממאבקי כוח אישיים, וכלה במאבקי כוח של מדינות ואומות. זווית כזו של קונפליקט עלולה ליצור מתחים שהולכים ומתחזקים ולכן חייבים לדעת איך להוריד את ווליום האיום בניתוק או בסערה או דרמה, לנטרל את הכעס, ולחפש את המכנה המשותף, ולא את זה המפריד.

השבוע הופך טעון יותר ויותר עד שבסופו מגיעה הזוית הזו לשיאה, וכל מלה שלא במקום עלולה לגרום לסערה כזו או אחרת. מה עושים? מתאפקים, סופרים עד עשר, ואז מעלים חיוך שמראה שאתם בשליטה, ושאתם אלה שתחליטו אם לפוצץ הכל ולא איזה פלוטו שנמצא שם למעלה. קפיש? איפוק, נשימה עמוקה, וחיוך. כן כן. זה המתכון להשבוע.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל אריה הדרמטי, למזל בתולה הפרקטי. ונוס חגגה במזל אריה השייך ליסוד האש, והדרמות היו במיטבן. אולם מפלס הדרמות בירידה כעת. ונוס שעוברת למזל בתולה מקבלת תכונות שונות מאופיה המקורי: במקום חיפוש אחרי שלוה אהבה והרמוניה, מקבלת ונוס במזל בתולה איכות ביקורתית וקפדנית, כמו גם צורך להתמקד בפרטים הקטנים שמפריעים להרמוניה, במקום להתמקד בתמונה הגדולה. גישה ביקורתית ואפילו צינית שכזו עלולה לגרום ללא מעט מתחים ולחצים בזוגיות וביחסים, וכדאי להוריד את המינון שלה וגם לדעת מתי להפסיק כשהויכוח מתחדד והטונים עולים. לא קל, אבל שווה לנסות. אולי משום כך המעבר הזה לא ממש עושה טוב לבני המאזניים, אבל יכול להשפיע באופן חיובי על בני השור ואפילו באופן רומנטי.

מי עוד יושפע מהמעבר? מזלות בתולה, דגים, קשת ותאומים.

תנוחות שינה של זוגות. ShutterStock
גישה ביקורתית ואפילו צינית שכזו עלולה לגרום ללא מעט מתחים ולחצים בזוגיות וביחסים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם השבוע בהילוך אחורי, ומדגיש את הצורך בשדרוג פעילות וסגירת מעגלים. מעברה של ונוס למזל בתולה ישים בתקופה הקרובה את הדגש על התחום המקצועי. הגדירו מטרות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל בתולה, המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, שוורים, ואם יש משהו שחסר לשור הרומנטי ממילא זו ונוס שכזו שמפעילה את הלב בעוצמה. תנו מקום לאהבה!

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל אריה, ולספק גם השבוע כמה וכמה דרמות לתיאבון. זוית פעולה בינו לבין מרקורי כוכב השפע עלולה לגרום לאופטימיות יתר: הצמדו לעובדות, לפני שאתם ממריאים.

סרטן
מעברה של ונוס הרגשית לבית התקשורת שלכם השבוע, מביאה איתה פרק זמן תקשורתי במיוחד: למלים של הסרטנון שלנו יש כעת קסם אישי רב, כמו גם יכולת לשכנע, ולעמוד בהצלחה מול קהל. דברו על זה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של עימות לכוכב פלוטו היצרי והכוחני, אלמנט שעלול לגרום לסדרה של ויכוחים, עימותים, ואפילו מאבקי כוח ואגו, אם מול סמכויות, ועם מול אנשים עקרוניים. נסו לוותר ולהתפשר.

בתולה
משהו טוב קורה לכם השבוע, בתולות: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, והקסם האישי שלכם הופך עוצמתי וממגנט. זהו זמן מצוין לתקשורת יוזמת וחכמה, לפגישות עם אנשים שיכולים לעזור ולסייע, ובעיקר - לאהבה.

מאזניים
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם עוברת למזל למזל בתולה, מיקום שלא ממש נעים למאזנאים שלנו. ונוס מקבלת פה איכות ביקורתית וצינית, אך מצד שני עוזרת להשקיע בעבודה ובתחום המקצועי, וגם מתגמלת בהתאם.

עקרב
זוית של עימות שאנחנו פוגשים השבוע בין השמש לבין פלוטו שליט המזל שלכם, לא עושה לכם חיים קלים: מצב רוח מרדני, רצון לשבור את הכלים כשדברים לא זזים, ותגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה: סבלנות, עקרבים!

קשת
זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין יופיטר שליט המזל שלכם הופכת אתכם לתקשורתיים במיוחד, קשתים. זמן לפעול באופן אקטיבי, וליזום התקשרויות חדשות. נסו להמנע מפטפטנות יותר, וממלים שלא לצורך.

גדי
כוכב מרס ממשיך לנוע בהילוך אחורי בבית הכספים שלכם, וזהו זמן מצוין לשדרג את ההתנהלות שלכם בתחום הזה, ולהתארגן מחדש בחשבון הבנק. ונוס שעוברת למזל בתולה, מגבירה את החשק לפגוש נופים אחרים.

דלי
מרס כוכב האקשן ממשיך לנוע במזל שלכם בהילוך אחורי, ומפנה את תשומת לבכם לדברים שלא שמתם לב אליכם עד עכשיו הקשורים ליזמה עשייה ואפילו פעילות פיזית. זמן טוב להשקיע בבריאות שלכם, ובגוף הפיזי.

דגים
השמש ששוהה השבוע במזל סרטן שולחת זוית הרמונית לנפטון שליט המזל שלכם, אלמנט שמדגיש את היכולת לקדם את מה שחשוב לכם באמת דרך שיתופי פעולה מסוגים שונים. זמן לשחות ביחד, דגיגים, ולא לחוד.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully