וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 1-7 ביולי 2018

שהותו של מרס בהילוך אחורי במזל דלי מפעילה כעת בעוצמה את אלה מכם שנולדו בתחילת מזלות שור עקרב ואריה וכמובן הדליים: התמקדו במה שחשוב לכם באמת

אנשים מכסים את אוזניהם. ShutterStock
התקשורת שלנו הופכת להיות סוערת ודרמטית יותר/ShutterStock

מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, עובר לתפקד בשמיים במזל אריה, והתקשורת שלנו משתנה. בעקבות הזווית שלו עם אורנוס גם תופסת כיוונים לא צפויים. אולם, כשמרס בהילוך אחורי, זה רק עוד ניואנס אחד שמאפשר לנו לתרגם את ההילוך הזה למילים, והפעם מסוג אחר.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל אריה.
2. מרקורי בזווית פעולה לאורנוס התזזיתי.

המעבר המעניין של השבוע - זהו מעברו של מרקורי כבר בסופ"ש שפותח את השבוע ממזל סרטן הרגשני והמופנם למזל אריה הפתוח והאסרטיבי. בגדול זה אומר שהתקשורת שלנו הופכת להיות סוערת ודרמטית יותר, ובעיקר לא נשארת ברמת התיאוריה אלא דורשת עשייה ופעולה: נגעת - נסעת, אומר מרקורי, והופך את המלים שלנו מתיאור כוונות למנופים קטנים - או גדולים - לפעולה ועשייה.

אולם, מזל אריה שייך ליסוד האש ולא ליסוד האדמה שקובע עובדות בשטח, ולכן הפעולה שלו היא בדרך כלל הנעה לפעולה ולקיחת יזמה יותר מכל דבר אחר: התחלות חדשות ומעניינות, צורך לנוע קדימה ולפתוח דלתות, עמידה בפני קהל כשהמלים שמניעות אותו מניעות גם את הנואם, וכל מה שקשור למילים - ולאקשן. מרקורי במזל אריה בדרך כלל גורם לנו להיות מרשימים מאוד לא רק כשאנחנו פועלים אלא כשאנחנו מניעים גם אחרים לפעולה. אולי משום כך אם נחליט שמהשבוע הזה אנחנו פותחים במזל של יזמות והתחלות חדשות של כל הרעיונות שהסעירו אותנו בשבועות האחרונות ופשוט לא נתנו להם ביטוי, כי אז אכן נמצה את המעבר הזה באופן המושלם.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, אריה, דלי עקרב ושור.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לכוכב אורנוס התזזיתי. כוכב אורנוס הוא בעצם אוקטבה גבוהה יותר של מרקורי שלנו. מרקורי הוא אולי כוכב התקשורת הפשוטה, אבל אורנוס הוא כוכב המייצג תקשורת בתדר גבוה יותר, והוא זה שמסמל בגדול את נושא הטכנולוגיה, החשמל, האלקטרוניקה וכל אמצעי המדיה שמעבירים את התקשורת הרגילה לתדר גבוה יותר הן מבחינת תוכן והן מבחינת מהירות. אולם זווית בין השנים האלה אינה פשוטה: כשאתה מזרים תדר במהירות גבוהה לתוך צינור שלא ממש יכול להכיל אותה, נוצרים קצרים בתקשורת, וזה אולי מה שנחווה במשך כמה ימים השבוע: קצרים בתקשורת עם אחרים, אי הבנות, תסכול ופרצי זעם פתאומיים כשדברים לא קורים כפי שרצינו מבחינת מהירות, תוכן, הבנה, ובעצם מה לא.

פרשנויות שגויות ומהירות מדי של דברי אחרים, החלטות פזיזות וחוסר סבלנות לדברי אלה שלידנו, עלולים ליצור בדיוק את התופעות האלה. אולי משום כך חשוב בעיקר השבוע להיות סבלנים כלפי מי שלידנו גם אם הוא לא חושב באותה מהירות כמונו, לגלות איפוק ושליטה כשדברים לא קורים בדיוק כפי שרצינו, ובעיקר - לגלות סבלנות כלפי עצמנו, כשדברים לא קורים מספיק מהר מספיק איכותי או מספיק מעניין כמו שציפינו.. אם נצליח - נחצה את המכשול התקשורתי הזה השבוע בשלום, בתנאי שלא ננתק קשרים כשדברים יגיעו למבוי סתום.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים, דלי, אריה שור ועקרב.

אישה צועקת על גבר. ShutterStock
קצרים בתקשורת עם אחרים, אי הבנות, תסכול ופרצי זעם פתאומיים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל אריה הופך אתכם לתקשורתיים ונלהבים מתמיד: כשלטלה היוזם שלנו מתווספת גם תקשורת נלהבת ומרגשת, אי אפשר לעצור אותו. קדימה!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה, והתקשורת הרגשית עם הבית וסביבתו הופכת משמעותית במיוחד. זמן טוב לשדרג תקשורת עם בני המשפחה, לנקות משקעים, ולשתף.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל אריה, והחיוך חוזר לאיטו כשדברים מתחילים אכן להתרחש. זווית הפעולה בין מרקורי לאורנוס יוצרת קצרים בתקשורת: גלו סבלנות.

סרטן
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג יומולדת נפלא לסרטנונים, עם עוגות טעימות במיוחד. מרקורי וונוס בבית הכספים שלכם עלולים לגרום להוצאות גבוהות. זהירות!

אריה
משהו טוב קורה לתקשורת שלכם השבוע, כשמרקורי כוכב התקשורת מתקדם במעלה המזל שלכם, והאריות מלאי האקשן הופכים גם מילוליים ומרגשיים.. זמן נפלא לחיזורים ושאגות.

בתולה
מעברו של מרקורי למזל אריה עלול להביא איתו שבוע חסר מנוח, שכן מרקורי פועל כעת בעיקר מאחורי הקלעים ומעיר נרדמים. נצלו אותו לניקוי משקעים שהצטברו, ולמלים שמזמן לא אמרתם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה, והקסם שלכם עובד יפה כעת על מוסדות וארגונים בחייכם. כעת הזמן לשדרג מיקום מקצועי, ולהתמקד בשיתופי פעולה וחברים חדשים.

עקרב
גם מרקורי וגם ונוס הרגשית נמצאים מהשבוע בבית הקריירה והאמביציה שלכם, עקרבים, וכל הקסם הזה יכול לעזור לכם לפתוח דלתות חדשות, לשנות תדמית, ולעמוד בהצלחה מול קהל.

קשת
הימצאותם של מרקורי וונוס במזל אריה מביאה איתה פתיחות לרעיונות חדשים, רצון לצאת לטיולים ארוכים, או ללמוד משהו חדש ולהתפתח בכוונים שלא הכרתם. זמן לאתגר את המוח, קשתים.

גדי
הימצאותם של מרקורי וונוס במזל אריה מצריכה מכם זהירות מכסימלית השבוע, ושיקול דעת מדויק וקפדני. השמש במזל סרטן עוזרת להשקיע בזוגיות וביחסים: היו קשובים לפרטנרים שלכם.

דלי
כוכב מרס ממשיך לנוע בהילוך אחורי גם השבוע ולהביא איתו צורך בבדק בית אמיתי לגבי הפעולות שלכם בחודשים האחרונים, ובעיקר בהישגים לגבי המטרות שרציתם להשיג. מעניין.

דגים
התחום המקצועי הופך דורשני. כשמרקורי וונוס נמצאים בבית העבודה שלכם, מאפשרים לכם לעסוק .במה שאתם אוהבים, ואפילו להתקדם - אם תגדירו במדויק את המטרות שלכם.


לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully