וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 24-30 ביוני 2018

משהו מאוד מעניין קורה השבוע במפת השמיים וזה ישפיע על כולנו, אם כי המילים 'טוב' או 'רע' לא רלוונטיות כאן. זה בהחלט סוג האירועים שכל אחד יוכל לקחת לכוון שהוא רוצה, ברגע שיבין מה באמת קורה שם, בכוכבים

אישה מיואשת עם ספרים. ShutterStock
כל ריב או סכסוך יכולים בקלות להפוך למלחמת גרילה עירונית/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרס עובר להילוך אחורי במזל דלי.
2. שמש יוצרת זווית של עימות עם סטון הנוקשה.
3. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל אריה.

האירוע המשמעותי בשמים השבוע - מעברו של כוכב מרס שנמצא במזל דלי להילוך אחורי. כוכב מרס מייצג את אנרגיית היוזמה והעשייה שלנו. הכוכב הזה נע קדימה באופן דיס-הרמוני, ובעצם מייצג את האגו על כל השלכותיו. כשמרס נמצא במזל מסוים הוא מקצין את עמדותיו, אך מביא איתו גם ים של אנרגיה ועוצמה לעשייה. כשמרס בהילוך אחורי נראה שהפעילות שלו הופכת חסרת שליטה, וקשה לנו לתעל את האנרגיה שאנחנו רוצים למטרות שלנו. כעת קורה פעמים רבות ההיפך: כל תהליך הופך מוקצן יותר, וכל ריב או סכסוך יכולים בקלות להפוך למלחמת גרילה עירונית, ויותר מזה.
מרס הוא כוכב שטוען אנרגיה, ובהילוך אחורי - פורק אותה. מרס נקרא על שמו של אל המלחמה הרומנטי, ובהילוך האחורי הוא מביא איתו אנרגיות עוצמתיות ולוחמניות למצב של שחרור מידי: לא שומרים עכשיו דברים בבטן, אלא מוציאים ופורקים אותם מידית.

לא פלא שנראה שהסכסוך בדרום עם עזה עלול ללבוש כעת צורה של מלחמה על כל משמעותיה: כעת חשובות מתמיד האיפוק והסבלנות, אבל יותר מתמיד גדל הצורך לפרוק להגיב ולהסתער קדימה, וזה נכון לשני הצדדים. התוצאה עלולה בהחלט לקבל צורה של מלחמה מוגבלת ברצועה, למרות שיהיו כאלה שיגידו שזו לא חכמה גדולה אחרי שקוראים את מדורי החדשות. אבל זהו, שלא. המצב הנוכחי בעזה יכול להימשך כך בטעינה עוד זמן רב, אלא שהילוכו האחורי של מרס והאצבעות הקלות על ההדק עלולים להיות עכשיו מכריעים בקבלת ההחלטות שלנו ושל הדרגים המעורבים.
לא קל ואם נזכור שיש לפנינו חודשיים כאלה, נבין עד כמה זהירים אנחנו צריכים להיות בדיאלוג שלנו עם העולם, הן אישית, הן משפחתית והן גלובלית.

גבר רותח מעצבים. ShutterStock
לא שומרים עכשיו דברים בבטן/ShutterStock

התחזית השבועית

איך ישפיע הילוכו האחורי של מרס על המזלות?

טלה
במזל דלי, ישפיע מרס על היחסים שלנו יותר עם חברים ידידים ומכרים מאשר בני או בנות זוג. זהו זמן טוב להתיידד עם בני או בנות הזוג שלנו להוריד מתחים ולצאת עם חברים משותפים. איתם, כמו גם עם מוסדות וארגונים בחיינו, אנחנו צריכים לגלות עכשיו מקסימום איפוק וסבלנות, ובעיקר - לא לנתק קשרים חברתיים בגלל קריזות של רגע.

שור
נושאי אמביציה ותקשורת עלולים לסבול מנחת זרועו של מרס בהילוכו האחורי: מרס עלול להביא איתו פתיל קצר ליחסים עם סמכויות - הורים מורים בוסים ואחראים - וליצור מלחמות מיותרות, ודרמות שרק יפגעו בנו. סבלנות.

תאומים
הצורך להרחיב אופקים ואזורי פעולה יגבר, אבל כדאי להיזהר מפני תוצאות מאכזבות. זמן מצוין לנסיעות שהתעכבו בעבר או ללימודים שתכננתם ובסוף לא למדתם. זמן טוב למילוי חוסרים, תאומימים.

סרטן
נושאי חומר וכספים עלולים להיות בעייתיים בפרק הזמן הזה וכדאי לפעול באופן זהיר במיוחד בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם ולחשבונות בכלל. חשוב להיזהר מהוצאות יתר בתקופה הזו.

אריה
נושאי זוגיות ויחסים נמצאים במוקד תשומת הלב, וזה הזמן לומר את כל מה שלא אמרתם עד עכשיו ושמרתם בבטן. טוב לקחת פסק זמן מהיחסים כעת אם אתם לא שלמים איתם, ורוצים לחשוב שוב מה עושים.

בתולה
התחום המקצועי מצריך עכשיו חשיבה מדויקת כדי שלא לעשות שגיאות. אל תתפתו לעשות מעברי עבודה או מקצוע לפני שתבחנו את כל התוצאות האפשריות לכך, בתולות. גלו אורך רוח בעבודה.

מאזניים
בית הרומנטיקה עשוי להביא עכשיו לחייכם מחדש אקס או אקסית מיתולוגיים או זיכרונות מתוקים מהעבר. מרס מאפשר לכם כעת לסגור מעגלים שנשארו פתוחים זמן רב מדי, ולפנות מקום לאנרגיה ואהבה חדשה.

עקרב
זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו עם בני הבית והמשפחה, ולחזור לתחושת ה"ביחד" עם תום הילוכו האחורי של כוכב מרס. חשוב בזמן שכזה לפעול באופן חכם ויצירתי במיוחד, ולתת למלים ששמרתם בבטן לצאת, לטובת כולם.

קשת
משהו בתקשורת שלכם לא עובד כמו קודם: כעת אתם יכולים לעסוק בעבר ולסגור מעגלים שהפריעו לכם, או להתפייס עם מי שאיתו רבתם בעבר. חשוב להיזהר מהפתיל הקצר שלכם כעת, ולא לקלקל יחסים בגלל קריזה פתאומית.

גדי
נושאי חומר וכספים מצריכים עכשיו תזמון מדויק והקפדה על ארגון ויעילות כדי שלא לבזבז כספים שלא לצורך, ובעיקר כדי לארגן מחדש את חשבון הבנק ולחזור לציר פעולה יציב, כמו שהגדי אוהב. חשבו פעמיים לפני כל הוצאה גדולה.

דלי
מרס מבצע את הנסיגה במזל שלכם, גם שאתם הם אלה שעלולים בעיקר לסבול מכך. עצבנות, חוסר סבלנות, ואפילו קצת ייאוש כשדברים לא הולכים כפי שרציתם - נסו לפעול באופן חכם ובעיקר סבלני, ולא לטרוק דלתות כשהכעס עולה.

דגים
מרס נמצא בהילוך אחורי מאחורי הקלעים, וזהו זמן טוב לפרוק כעסים ומתחים שמפריעים לכם עכשיו, לתרגם אותם למלים, וכך להימנע מרגשות תסכול על כל שלא מבינים אתכם. זמן לדבר לשתף ולחלוק, ולא להסתגר.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully