וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים מספרים: כריסטיאנו רונאלדו עלול לאבד פרופורציות על המגרש

כריסטיאנו רונאלדו כבש שלושער במשחק האחרון בין פורטוגל לספרד ועשה היסטוריה, אבל האם זה מוקדם מדי לחגוג את ההצלחה? לפי ניתוח המפה האסטרולוגית שלו נראה שהצורך להיות תמיד במקום הראשון עוד עלול לשים לו רגליים

רויטרס

מפת לידה: כריסטיאנו רונאלדו.
תאריך לידה: 5 לפברואר 1985.
שעת לידה: (לפי האם) 10:20.
מקום לידה: פונשאל (האי מדירה, פורטוגל).

כבר במבט ראשון במפת הלידה של כריסטיאנו רונאלדו אפשר לשמוע איך היא שרה שיר הלל לאדרנלין. היא ממש מפוצצת ממנו - ואפשר להבין גם למה. כוכב ריאל מדריד כבש שלושער במשחק האחרון בין פורטוגל לספרד וכבש שיא חדש עבורו. האופק - אותו קו שמתחיל את ספירת הבתים במפה ומראה על הגישה של בעל המפה לעולם ולחיים בכלל - נמצא במזל טלה השייך ליסוד האש, אולי המזל התחרותי ביותר על פני גלגל המזלות. אולם, לא רק האופק נמצא שם, במזל טלה: ממש צמודים אליו גם מרס, שליט מזל טלה, וונוס הרגשית. הצירוף של השלישייה הזו (מסומנת במפת הלידה בעיגול ירוק בצד שמאל) - אופק שמאחוריו גם מרס וגם ונוס במזל טלה, בצירוף הירח ששוהה במזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש - מצביעים על אגו מפותח, צורך להיות במקום מכובד ובמרכז העניינים. תמיד תמיד - חשוב לו להיות במקום הראשון.

הצירוף הזה כשלעצמו מצביע על אישיות תחרותית מאוד, שחייבת להיות הטובה ביותר בכל מה שהיא עושה, להקדים כל אחד אחר ובאופן דרמטי - לקבוע את גורל האירועים. מאוד תואם לרונאלדו שלנו. מיקומם של מרס וונוס מעט מאחורי האופק, ולא לפניו, מצביע על הדחפים האלה כבלתי ניתנים לשליטה והם מגיעים יותר ממקום אימפולסיבי שצריך להוכיח מאשר ממקום מודע לעצמו, שבונה את הדרך באופן מאורגן וקפדני. מזל טלה הוא בעל אנרגיה ראשונית מאוד חזקה, אפילו ילדית: הצורך להיות ראשון כאן טבוע עמוק בדי.אן.איי של המפה עד כדי כך, שאין שום אפשרות אחרת מבחינת בעל המפה. הצורך לשרוד מכשולים חזק במיוחד, וככל שהם גדולים יותר - האתגר גדול יותר: הילד ההיפראקטיבי המוכשר הזה יראה להם ובגדול.

מפת הלידה של כריסטיאנו רונאלדו. יאיר טריבלסקי
מפת הלידה של כריסטיאנו רונאלדו/יאיר טריבלסקי

אלמנט תחרותי נוסף שנוכל למצוא במפת הלידה הזו נמצא במיקומה של השמש במזל דלי (מסומנת בעיגול כחול בראש המפה) בזוית של עימות (בצע שחור) לירח (בעיגול אדום) שנמצא בתחתית המפה. אבא מול אמא, גוף מול נפש, האינדיבידואל שבי מול הקבוצה - כל אלה נמצאים כאן, ובגדול. יש תמיד טובים מול רעים במפה הזו, מצליחים מול מפסידנים, ומי שלא איתי - הוא תמיד נגדי.

מה שמעניין פה הוא שהשמש היא זו שנמצאת במזל דלי השכלתני, בזוית עימות לירח ששוהה במזל אריה השייך ליסוד האש שעליו שולטת השמש. רונאלדו אוהב עימותים ועם האופק בטלה גם זקוק להם כדי להתקדם. אלמנט נוסף שנמצא במפה היא הצמידות בין יופיטר, כוכב השפע, ומרקורי כוכב התקשורת - שניהם במזל דלי השייך גם הוא ליסוד האוויר (בעיגול אפור בראש המפה). מרקורי אחראי גם על תנועה וגם על חשיבה, ואין ספק שהוא מוסיף איכות אינטליגנטית לרונאלדו התחרותי, שהופכת אותו לאיכותי הרבה יותר משחקנים אחרים.

יופיטר ומרס יוצרים זוית פעולה (בצבע שחור) עם כוכב פלוטו (בעיגול חום בצד ימין של המפה), וזו אחת הזויות העוצמתיות שקיימות מבחינה תקשורתית באסטרולוגיה: פלוטו הכוחני מפעיל בעוצמה את מרקורי, הן בתקשורת מילולית והן בתקשורת פיזית, והדחף התחרותי שאנו מוצאים בשאר חלקי המפה כאילו מוכפל פה. אולם לזוית הזו אין גבולות, ופלוטו הוא כוכב שמכריח אותנו ללכת עד הסוף, ועד הסוף זה אומר לאבד פרופורציות במשחקים ובכלל לדרוש מעצמו יותר מדי, להגיע למצבים של תשישות, להפצע בגלל חוסר זהירות ודחף חזק להוכיח את עצמו ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו חוגג. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו עושה היסטוריה/רויטרס

שלושת הכוכבים במזל דלי - השמש מרקורי ויופיטר - מעניקים איכות חברתית וצורך לפעול בחברה, מול חצי המפה השני - האופק מרס וונוס במזל טלה והירח שבמזל אריה - ובעצם די מאזנים אותו. לרונאלדו איכות אינדיבידואליסטית יוצאת דופן, וחבריו לקבוצה יודעים להפעיל אותו נכון הוא מסוגל לקבוע תוצאות של משחקים בכוחות עצמו ולהוכיח שוב שהוא אחד הטובים בעולם היום.

ממש עכשיו, בשמים, בזמן המונדיאל, נמצא כוכב מרס (בעיגול אדום בראש המפה) כשהוא צמוד לשני הכוכבים האלה, והוא מעניק לרונלדו כאילו תוספת עוצמה, סוג של אקסטרה שמגיע בדיוק בזמן שהוא זקוק לו. זהו זמן רונאלדו ובגדול. אולם כוכב מרס מגביר את חוסר הזהירות ורונאלדו יכול להיפגע מהתסמונת המרסיאלית של מאמץ יתר: פציעות, חבלות וגישה תוקפנית שעלולה לסבך אותו בעימותים וויכוחים מיותרים ולפגום ביכולת שלו על המגרש.

ב 26 לחודש מתחיל מרס לנוע בהילוך אחורי. אם את פרק הזמן עד התאריך הזה יצליח רונאלדו לעבור כשהוא שומר על עצמו ולא נפצע, אפשר לומר שהוא שיחק וישחק אותה בגדול, תרתי משמע. אחרי התאריך הזה עשוי לבוא שינוי מסוים, אם בגישה ואם באנרגיה. אם הטלה שלנו ידע לנצל אותו לטובתו למרות השינוי ולא לבעוט בדלי או לירות לעצמו ברגל, השמים - לפחות ברוסיה - הם הגבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully