וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 17-23 ביוני 2018

נראה שאין שבוע דל או סקנדל - או קטסטרופה. השבוע הזה מתאפיין בעיקר בעימותים, כשהכוכבים העיקריים הם - איך לא - מרקורי כוכב התקשורת שלנו וונוס הרגשית

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש עוברת למזל סרטן.
2. מרקורי בזוית של עימות לפלוטו היצרי.
3. ונוס במזל אריה בזוית של עימות למרס במזל דלי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל תאומים התקשורתי והקליל למזל סרטן הטעון והרגשני.
מזל סרטן הרגשי המשפחתי והחם, מקום בו נמצא כעת גם מרקורי כוכב התקשורת שלנו, משפיע מאוד על הגישה שלנו כעת: התקשורת שהיתה קלילה וזורמת בשבועות האחרונים הופכת רגשנית וטעונה, והרגישות גבוהה: כעת כל מילה עלולה להדליק את הפתיל שלנו וליצור דרמה מיותרת.

גם מרקורי כוכב התקשורת נמצא כאן, כך שלא רק מיקוד הדברים שואף כעת יותר לבטחון רגשי וכלכלי אלא גם התקשורת שלנו כזו: כעת הזמן לשתף ברגשות, ולדבר על מה שחשוב - או מציק - באמת, בלי להסתיר. השמש במזל סרטן מגבירה את הצורך של כולנו בבית חם ומזמין, אם בתחושה ואם בפועל: זה הזמן למסע שיפוצים זעיר בבית ובסביבתו, כמו גם בשיפוץ התקשורת המשפחתית וחזרה לביחד.

מי בעיקר יושפע ממעבר השמש? מזלות אריה, דלי, סרטן, גדי, מאזניים וטלה.

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת יוצר השבוע זוית מדויקת של עימות עם כוכב פלוטו היצרי ולא מקל עלינו.
להיפך: כשמרקורי נמצא מול פלוטו היצרי, נדמה שכל מילה עלולה להביא איתה הר געש קטן או מלחמת גרילה, אם נטעה ונאמר את מה שלא צריך. לכן כדאי להזהר מאוד במילים שלנו. לשמחתנו הזוית הזו שמתרחשת באמצע השבוע היא קצרת טווח: אם נצליח להתאפק ולא לריב עם אף אחד, סוף השבוע יהיה כבר קל יותר.

מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות בתולה, תאומים, עקרב, גדי, וסרטן.

הזוית המרגיזה של השבוע - זו זוית העימות בין ונוס הרגשית למרס האגרסיבי. מרס וונוס מייצגים בעצם את שני חלקי האישיות הקשורים לזוגיות וליחסים. כשהם נמצאים בזוית של עימות כמו השבוע, אנו עלולים לריב על שטויות עם אנשים שחושבים הפוך מאתנו, ובמקום לאפשר להם להשלים אותנו - אנחנו מדגישים את מה ששונה ומפריד בינינו. זו זוית קלאסית של שונה מושך דומה לריב איתו, ובמקום לחפש את המכנה המשותף - לחפש את מה שמפריד. לא מעט זוגיות יחווה השבוע קונפליקטים מעניינים וריבים על עמדות מנוגדות, ולא משלימות. זה יקרה: העיקר כעת הוא לא לגרום לנו לנתק קשרים רק בגלל שהפרטנרים שלנו מכעיסים אותנו וזה נכון בשותפויות כמו בזוגיות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, דלי, אריה, עקרב, שור, סרטן וגדי.

זוג צעיר עם בעיות בזוגיות. ShutterStock
אנו עלולים לריב על שטויות עם אנשים שחושבים הפוך מאתנו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי, ויוצר זוית של עימות עם ונוס הרגשית. נראה שהשבוע תחוו סוג של קונפליקט בין הרצוי למצוי, או בין שניהם - לדרך הביצוע. חשוב לא לוותר על קשר יפה רק בגלל שבטאתם כעסים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה המדגיש השבוע יכולת לשדרג את היחסים בבית ובמשפחה, אבל זוית העימות שלה עם כוכב מרס עלולה להביא איתה שבוע עצבני וחסר שקט. נסו לא לריב על כל שטות כשדברים יוצאים משליטה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל סרטן הרגשני, אלמנט שלא עושה לכם טוב, ולא נחמדה היא זוית העימות שלו עם כוכב פלוטו היצרי: חשוב בשבוע שכזה בשום פנים לא לריב עם אף אחד! ליבשו את החיוך ביום ראשון, ותורידו אותו רק בסופ"ש.

סרטן
מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע במזל שלכם ולגרום לסרטנון המופנם שלנו לדבר לשתף ולבטא את כל הרגשות הענוגים האלה במלים, ואפילו חכמות... כן, זמן לדבר, סרטנונים, ואם אפשר - אפילו הרבה. כן, יש על מה.

אריה
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם, אריות, לעזור לכם לפתוח את הלב, וקצת לרכך את האריה הקשוח שלנו ואת הרעמה (ונוס תעזור לכם לעשות שם קוקיות). קצת הומור לא יזיק עם הונוס הזו, בעיקר לאריות שעוברים עכשיו שינויים מעניינים.

בתולה
מעברה של השמש למזל סרטן מקום בו נמצא כבר מרקורי כוכב התקשורת, מאפשר לכם להיות חברתיים וחבריים יותר מתמיד, בתולות: כעת הזמן להוריד קצת את מפלס הביקורתיות, לחפש את החיובי, ולעשות לכם חברים חדשים.

מאזניים
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל אריה עם דגש מיוחד על התחום החברתי בחייכם, מאזנאים. זהו זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ולאפשר לחברים חדשים לפתוח בפניכם אזורי פעולה חדשים ומלהיבים.

עקרב
זוית של עימות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין פלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא השבוע כמה וכמה ויכוחים חילוקי דיעות ואפילו עימותים וריבים של ממש, עקרבים. לכן חשוב במיוחד השבוע לדעת לשחרר ולוותר, ולשים קצת את האגו בצד.

קשת
ונוס שלנו שנמצאת גם השבוע במזל אריה שמה את הדגש עכשיו על היכולת שלכם לגלות פתיחות מכסימלית לרעיונות חדשים ויזמות מעניינות, ולהתייחס לכל בטוב לב ובהומור.. זמן מצוין לתת לקסם הקשתי קהל וזירה, ולפרוח מול קהל.

גדי
מעברה של השמש למזל סרטן מקום בו נמצא כבר מרקורי כוכב התקשורת, שם את הדגש על כל מה שקשור לזוגיות ויחסים בחייכם, גדיים. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם בשותפויות, ולמצוא לכם בני ברית הולמים לדרך.

דלי
כוכב מרס נמצא במזל שלכם ומביא איתו ים של אנרגיה אסרטיבית לעשייה, אך פה ושם גם כמה וכמה ריבים על רקע מפגש עם עקרונות פעולה שונים. נסו לוותר קצת יותר, ולחפש את המכנה המשותף עם מי שממול, במקום את זה שמפריד.

דגים
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים מהשבוע בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, דגיגים, אלמנט ששם את הדגש על היכולת שלכם לבטא את עצמכם באופן מושלם, בעיקר בכל מה שקשור לאהבה. אז קדימה, תנו לרגש לדבר.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully