וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית הפסימית למפגש הפסגה של טראמפ וקים

11.6.2018 / 10:30

בעוד כולנו דרוכים לקראת מפגש הפסגה של מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און ונשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ניסינו לחזות את מהלכיו של קים בהווה ובעתיד בזכות אבחון מצב הכוכבים והשפעתם על מפת הלידה שלו - וזה מה שגילינו

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שם: קים ג'ונג און
תאריך לידה: 8 לינואר 1984
שעת לידה: 12:00
מקום לידה: פיונגיאנג

מפגש הפסגה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ומנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און כולל כמה תרחישים אפשריים, אולם מאחר שכולנו חסרי סבלנות, ניסיתי לגלות מה התרחיש הריאלי ביותר בדרכים עקיפות. דרך אחת היא להסתכל על מפת הלידה של קים ג'ונג און ודרכה לנסות לחזות את מהלכיו. המפה שלו, באופן לא מפתיע, עמוסה חומרי נפץ: יש בה שתי זויות שהן לא רק נפיצות אלא גם בלתי צפויות, ואם אתה מדינאי או פוליטיקאי הן בהחלט יוצרות ליריביך, ואפילו לשותפיך, חיים לא קלים בלשון המעטה.

מפות לידה כמו זו שמככבים בהן כוכבים עוצמתיים ויצריים שצמודים לכוכבים אישיים, מהוות לעיתים תעלומה לאסטרולוגים, ובעצם לכל מי שמנסה לחזות את המהלכים של האיש בהווה ובעתיד. לשמחתי כאסטרולוג אני יכול להשתמש גם בכוכבים בטרנזיט, כלומר הכוכבים כפי שהם בשמים כרגע והשפעתם על המפה, וכך להבין יותר.

מפת הלידה של קים ג'ונג און

מפת הלידה של קים ג'ונג און. יאיר טריבלסקי
מפת הלידה של קים ג'ונג און/יאיר טריבלסקי

בואו נראה מה יש לנו כאן: ראשית, אולי הזווית הנפיצה ביותר במפה האסטרולוגית של קים שלנו - הצמידות בין מרס כוכב האקשן לפלוטו העוצמתי והיצרי (בצד ימין של המפה, בעגול אדום). צמידות בין השניים האלה היא ממש חומר נפץ פוטנציאלי: האיש מגיב מהבטן ולא מהראש, ולכל גירוי שהוא, בין עם זעיר או אדיר - במלוא העוצמה.

יש הקלה מסויימת בעובדה שמרס עדיין במזל מאזניים השכלתני, בעוד פלוטו כבר במזל עקרב היצרי. כלומר הם בשני מזלות שונים, אלמנט שמרכך את האפקט, אבל הם עדיין בצמידות, על כל המשתמע מכך. תארו לכם את החיבור בין הבריון הכיתתי לערס של הכיתה - ותבינו למה אני מתכוון.

צמידות נוספת, קצת פחות בעייתית מבחינת העוצמה, היא הצמידות בין ונוס הרגשית לכוכב אורנוס, כוכב השינויים והניתוקים (בצד ימין למעלה, בעגול ירקרק). אמנם ונוס נחשבת לכוכב רגשי ורגשני, אבל במזל קשת השייך ליסוד האש אין לונוס שלנו גבולות, ועם הצמידות שלה לאורנוס - היא הופכת את כל עולם הרגשות לבלתי צפוי לחלוטין. עם צמידות שכזו, מהפכים רגשיים פתאומיים ובלתי צפויים הם אלמנט צפוי לגמרי, וכשהרגשות מתהפכים גם ההחלטות מתהפכות בהתאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מפוצלת דונלד טראמפ וקים ג'ונג און, מאי 2018. AP
מה אומרים הכוכבים על מפגש הפסגה של קים ג'ונג און ודונלד טראמפ?/AP

זווית דומה, אם כי בהרכב כוכבים אחר, נוכל למצוא במפה של דונלד טראמפ, שם אורנוס צמוד לשמש ובהיבט של עימות לירח. בעצם, כל צמידות של התזזיתי עם כוכב אישי כלשהו במפת הלידה, היא פוטנציאל בלתי נדלה של שינויים, זעזועים, קריזות בלתי צפויות, היעלמויות, ומהלכים רגשיים ספונטניים שאין שום אפשרות לחזות אותם מראש. האמת גם לבעל המפה בעצמו.

מקבץ כוכבים מעניין נוסף נוכל למצוא ממש בראש המפה (בעיגול חום): כאן נפגוש שלושה כוכבים, אחד מהם אישי ומשמעותי מאוד. שמו מרקורי והוא כוכב התקשורת של בעל המפה. הוא נמצא במזל גדי העוצמתי המאורגן והאמביציוזי, ועוד במעלה הראשונה שלו שמייצגת את השמש: השמש קשורה לדמות האב, ואין ספק שלמרקורי הזה ישנה עוצמה דומה לאביו. תורשה רגשית - גם זה נמצא בכוכבים.

אולם, למרקורי הזה צמוד כוכב נפטון המערפל והמטשטש, ויופיטר כוכב השפע - שני כוכבים בעלי השפעה הפוכה. האחד מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה ומבלבלת והשני אופטימיות גבוהה ולא תמיד מוצדקת, כך שגם כאן קשה למצוא קו מאחד להשפעות הסותרות על מרקורי, מלבד הנוקשות המאפיינת את מיקומו במזל גדי. לפעמים זו תקשורת אופטימית ורחבת אופקים, לפעמים זו תקשורת סגורה, רגשית, לא ברורה. גם זו וגם זו מופיעות לסירוגין ללא קביעות מסוימת.

מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און בוועידה בין שתי הקוריאות, 28 באפריל 2018. AP
קים ג’ונג און מנהיג קוריאה הצפונית בוועידה בין שתי הקוריאות/AP

כעת אנחנו מגיעים לכוכבים העיקריים של המפה: השמש (בעיגול אפור בראש המפה) שנמצאת במזל גדי השייך ליסוד האדמה, האמביציוזי והביקורתי, והירח (בעיגול אפור בצד שמאל של המפה) ששוהה במזל דגים העדין והרגשי השייך ליסוד המים. לכאורה זהו שילוב מצוין בין השנים, וזווית מעשית ביניהם רק מוכיחה זאת: היא מביאה איתה ציר פעולה חזק ויציב לשנים רבות, כשאין שום כוכב אגרסיבי שפוגע בשניים האלה או יוצר זוויות קשות איתם.

אולם, ממש עכשיו, בשמיים, צמודים גם לשמש וגם לירח שני כוכבים בעלי השפעה שונה ומקלקלים את ההרמוניה הבסיסית הזו. כוכב פלוטו (בצבע שחור) שצמוד לשמש מעניק לה איכות יצרית, אגרסיבית ולוחמנית מאוד. הצמידות הזו היא בעצם תהליך שמלווה את השנה הזו, ואנו יכולים לראות זאת בחילופי הדברים שבין דונלד טראמפ לקים ג'ונג שלנו. פלוטו דוחף את השמש לקיצוניות, ולפעמים גם עד הסוף, גם אם הוא מר: הוא בודק את הגבולות של מי שנמצא ממול, ולא מפחד מהתוצאות. כוכב פלוטו מתקרב כעת גם לסטורן במפת הלידה של דונלד טראמפ, ונראה שהוא מפעיל את שניהם. בסיטואציה שכזו אפשר לומר שהוא וטראמפ הם כמו שני אקדוחנים שעומדים זה מול זה ברחוב הראשי של העיירה, ופלוטו שם מנהל את העניינים. נשאר רק להבין מי ימצמץ קודם.

מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און בביקור בסין. רויטרס
מפגש עוצמתי, טעון ולא צפוי/רויטרס

גם לירח צמידות כעת: זהו כוכב נפטון (מצויר בירוק) שמערפל ומטשטש את דרך החשיבה של הירח, שבמזל דגים היא מעורפלת רגשנית ולא ברורה ממילא. נפטון מביא איתו מצבי תודעה משתנים כשהרגש הוא זה שקובע את מהלך העניינים, ולא העובדות בשטח.

מבחינת מי ימצמץ ראשון - עם הירח הדגי הזה ששיקול הדעת שלו כעת לא במיטבו, נראה שקים ג'ונג און הוא זה שימצמץ. נפטון מביא איתו ערפול וטשטוש אבל גם חולשה לא קטנה, בעיקר מנטלית. למעשה הוא כבר מצמץ לא מזמן - נשאר רק לומר אם זה היה באמת מצמוץ, קריצה, או גרגר חול שנכנס לעינו של קים אי שם ליד קן השיגור שלכאורה פוצץ בשבוע שעבר כדי להפגין רצון טוב. בסופו של יום, אפשר לומר שבאופן אבסורדי, חיים של מיליוני בני אדם תלויים עכשיו או במיצמוץ אחד - או לחילופין בציוץ אחד בטוויטר.

עוצמתי, טעון ולא צפוי - כך אפשר לתאר את המפגש הזה שהוא בעצם מפגש עקיף של שני אורנוסים - ופלוטו אחד עם האצבע על ההדק. בכל מקרה - יהיה מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully