וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 10-16 ביוני 2018

אוהו, איזה שבוע מחכה לנו: גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית הקשורה למערכות היחסים שלנו משנים מקום - ומשנים מזל, וזה אומר שהגיע זמן לשינויים ולהגדרת גבולות חדשים ומשמעותיים בחיינו

התהליכים המשמעותיים של השבוע בשמים:
1. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל סרטן.
2. ונוס הרגשית עוברת למזל אריה.
3. ונוס בזווית 90 מעלות מדויקת לכוכב אורנוס התזזיתי.
4. מרקורי בזווית של עימות לסטורן הנוקשה.

המעבר התקשורתי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל תאומים השכלתני למזל סרטן הרגשני. אחרי חודש של תקשורת קלילה וזורמת, אנו פוגשים תקופה של תקשורת רגשנית, אישית ולא מעשית במיוחד. המעורבות הרגשית הגבוהה שמרקורי מביא לנו במזל סרטן, הופכת את הכול לאישי מאוד, ומחזקת את הצורך שלנו בביטחון רגשי, כשהתקשורת החשובה יותר כרגע היא התקשורת עם בני הבית והמשפחה.

כעת אנחנו צריכים קצת יותר ביטחון, מילים שמצליחות לגעת בלבד ותחושות של קרבה ומשפחתיות. מרקורי לא מדבר אל ההיגיון כרגע, אלא אל הרגש. זה לא ממש יעיל כשצריכים לפעול באופן פרקטי בשטח, אבל בהחלט יעיל כדי להביא אלינו מחדש את מה שהיה חסר בחודש הקודם - את האינטימיות.

מי בעיקר יושפע מהמעבר של מרקורי? מזלות תאומים, בתולה, סרטן, גדי, מאזניים וטלה.

המעבר הרגשי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל סרטן הרגשני, למזל אריה האקטיבי והדרמטי. המעבר הזה מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה וסוערת: אחרי חודש דביק ונוסטלגי עם קשרים מחודשים למשפחה שהדגישה ונוס כשהייתה במזל סרטן, כעת היא מדברת מחדש על הרצון להתרגש ולרגש, ובעיקר - להתאהב. במזל אריה הצורך בסערות ודרמות בכל מה שקשור לאהבה או התאהבות חזק במיוחד: זה יותר הצד התיאטרלי של האהבה הזו, עם הדרמות סביבה, מאשר היא עצמה, בטונים הרמוניים של קרבה, כפי שהיא צריכה להיות. הצד היצרי של האהבה הזו, ובעיקר המשיכה, מודגש כעת הרבה יותר מזה ההרמוני.

ונוס במזל אריה הופכת את האהבה לדרמה גדולה, ובעצם מתאהבת באהבה וביכולת לאהוב. זוהי ונוס פיזית מאוד, שכוללת גם שקיעות רומנטיות והרבה סטייל: אם זה לא גדול מהחיים - זה לא קיים, אומרת ונוס. הרגשות העדינים הופכים לסוערים, וונוס שלנו הופכת ממתמסרת - לכובשת. מעניין.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, אריה, דלי, ועקרב.

הזווית המכבידה של השבוע - כאן נמצא שוב את מרקורי שלנו שעבר למזל סרטן, ויהיה בזווית של עימות לסטורן הנוקשה, וזו עלולה להיות אחת הזוויות היותר מתסכלות מבחינה תקשורתית: לא די שמרקורי נמצא במזל סרטן הרגשני - סטורן הנוקשה מכריח אותו לשים את הרגש בצד ולהתבונן בעובדות כפי שהן, באופן פרקטי - אך פסימי. סטורן מביא אתו לדיאלוג את הצד הרשמי והמעשי של הדברים. רגש זה יפה, אבל בלי התנהלות חכמה בחשבון הבנק הרגש חסר משמעות. סטורן מכריח אותנו כעת לפעול בתקשורת שלנו באופן מעשי, לקבוע גבולות מוגדרים לעשייה שלנו, ולהתמודד עם העובדות כפי שהן, גם אם זה לא ממש משפר את מצב הרוח שלנו.

זהו זמן טוב להתמקד בנעשה בחשבון הבנק שלנו, ובדיאלוג עם סמכויות: תקשורת רשמית ומעשית יכולה לחולל נפלאות גם אצל מי שהתרגל לתקשורת רגשנית וחסרת מיקוד, בתנאי שאכן יתמסר לתהליך, ולא יחפף או ידחה לשבוע הבא. הזווית הזו אכן מכבידה מאוד ואינה שמחה במיוחד, אולם היא מאפשרת לנו כמה ימים מעשיים במיוחד, בהם אפשר לנקות את שולחן העבודה שלנו מכל המשימות שלא ביצענו, ולהמשיך הלאה עם ראש נקי יותר, ואפילו שמחה בלב.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, גדי, סרטן, מאזניים וטלה.

הזווית החצופה של השבוע - כאן מופיעה שוב ונוס החביבה שתעשה צעדים ראשונים במזל אריה, ומיד על ההתחלה תפגוש בזווית הפעולה הכסחנית משהו עם כוכב אורנוס התזזיתי. אין, אין צדק בכוכבים: לא די שוונוס הרגשית שלנו הופכת להיות בליינית ויצרית - היא גם הופכת בעזרת הזווית הזו לתזזיתית ועצבנית. היכן הקרבה, האינטימיות, ההרמוניה? הן נעלמות והיו כלא היו: ונוס שלנו הופכת פוחזת, שובבה, סטוציונרית ולא משקיענית ביחסים, וכאילו עושה דווקא וגם יורה לעצמה - ולנו - ברגל.

כוכב אורנוס הופך את ונוס הרגשית והאישית לשובבה, לא אישית, ולפרק זמן מסוים אנחנו יכולים להרשות לעצמנו מה שלא הרשנו לעצמנו בפעמים אחרות: לפרוק כל עול, להשתובב, לפעול באופן לא קונבנציונלי וקצת לשחרר את הרסן ולהתפרע. אמה מה, הזווית הזו היא קצרת טווח, לשמחתנו או לצערנו, ואחרי יומיים שלושה כאלה לאט לאט אנחנו חוזרים לעניינים: לא שוונוס במזל אריה תמימה כל כך - הדרמות פה אכן סוערות לא מעט, כשצריך וגם כשלא צריך - וגם האגו פעיל מאוד, אבל אין מה להשוות.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו של ונוס? מזלות שור, מאזניים, אריה, דלי, ועקרב.

כן, זה עלול להיות שבוע חסר שקט מבחינה רגשית, בעוד התקשורת הרגשנית שלנו הופכת להיות מעשית במיוחד - שילוב של שני הפכים שהוא מעניין מאוד, לא קל, דרמטי, חצוף, ואם נשמור על פרופורציות - בעיקר מעניין.

אילוסטרציה. ShutterStock
זמן לפרוק כל עול, להשתובב, לפעול באופן לא קונבנציונלי וקצת לשחרר את הרסן ולהתפרע/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי, ובהמשך השבוע גם יצור זווית עם ונוס שממול. זהו זמן לקדם את עצמכם בקרב מוסדות וארגונים, להרחיב את המעגלים החברתיים, אך להיזהר מגישה תוקפנית מדי שתקלקל יחסים יפים. בי קול!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל אריה, ומביאה איתה הרמוניה ואהבה ליחסים בתוך הבית והמשפחה. אולם זיוית הפעולה שלה עם כוכב אורנוס התזזיתי עלולה להביא איתה שבוע פזיז ולא שקול עם תגובות קיצוניות. אל תנתקו קשרים גם אם מאוד מתחשק.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל סרטן, והאנרגיה שלכם משתנה: חלק מהקלילות התקשורתית שלכם נעלם, ומצבי הרוח המוכרים חוזרים להם. זהו זמן להתמקד בנעשה בחשבון הבנק שלכם, תאומימים, ולהתחיל לעשות סדר בבלגן.

סרטן
משהו טוב קורה לתקשורת שלכם השבוע, סרטנונים: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, ומאפשר לסרטן המופנם סוף סוף למצוא את המלים שכל כך חסרו לו, ולקדם תהליכים שמשמעותיים לו. זהו זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות במלים, ולצאת לעשייה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים, והאנרגיה שלכם במיטבה. זהו זמן מצוין להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, כעת כשהשמש יצאה מהזווית עם נפטון הרגשי, והחיוך חוזר לעיניים. זמן מצוין ליזמות חדשות מכל הסוגים, אריות.

בתולה
מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל סרטן השבוע, תורם לכם לא מעט: כעת התחום החברתי מתחיל להתעורר, והיכולת שלכם למצוא לכם שיתופי פעולה מוצלחים ובני ברית לעבוד איתם, גבוהה מהרגיל. זהו זמן טוב להגדיר מחדש לאן הולכים, ולמצוא את האנשים הנכונים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל אריה, מיקום שבהחלט מביא איתו שמחה ופעילות. אולם זווית הפעולה של ונוס עם אורנוס עלולה לגרום לשינויים קיצוניים בתכניות שלכם, ולסערות פתאומיות. חשוב לשמור על שלווה גם כשהדברים משתנים. אל תנתקו קשרים.

עקרב
כוכב מרס במזל דלי מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, לשנות אווירה, ואולי גם לחשוב על שינוי מקום מגורים. מעברה של ונוס לבית הקריירה שלכם מביא איתו ים של קסם אישי, כריזמה עקרבית טיפוסית, ויכולת לקדם ברכות תכניות ויזמות מול סמכויות.

קשת
ונוס עוברת למזל אש השבוע השייך גם הוא ליסוד האש, ונראה שחיי הרגש שלכם מתחילים להתאזן אחרי שבועיים שלושה של שינויים חלקם קיצוניים. הגיע הזמן לחשוב ברצינות על הרחבת אופקים וצמיחה אישית מואצת. זמן טוב לחזק קשרים עם חו"ל, או לתכנן נסיעה.

גדי
ונוס הרגשית עוזבת את בית הזוגיות והיחסים שלכם, עוברת למזל אריה, ותכריח אתכם לבנות סדר עדיפויות חדש להוצאת כספים: כעת הסכנה היא של בזבזנות יתר, והוצאות מיותרות. מרקורי כוכב התקשורת נכנס לבית הזוגיות, והגיע הזמן לשיחות זוגיות של אחד על אחד.

דלי
ונוס הרגשית עוברת לבית היחסים שלכם, ומאפשר לכם כעת לעבוד ברצינות על קרבה ואינטימיות. אולם זווית פעולה בין אורנוס שליט המזל שלכם לוונוס עלולה לגרום לסערות רגשיות פתאומיות, והתרחקויות לא צפויות. החלטות משמעותיות - דחו לשבוע הבא.

דגים
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת לבין הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מבשר על פרק זמן שבו אפשר יהיה לתת מלים לרגשות, להגדיר יזמות יצירתיות חדשות, ולצאת לדרך. זמן מצוין גם לתת לרגש מלים, ובעיקר לאותו רגש מסתורי שמורכב מארבע אותיות. דברו על זה.


לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully