וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם שואלים - הכוכבים עונים: איך מתגברים על משברים מתמשכים?

מדור חדש מזמין אתכם לשאול ולקבל ייעוץ מהאסטרולוג שלנו, יאיר טריבלסקי, בכל הקשור אליכם ואל סביבתכם הקרובה. בפינה השבוע גבר שאינו מצליח לצאת ממשברים וחושש להתייאש

שוחה בשמש. ShutterStock
איך מתעוררים מהסיוט?/ShutterStock

השאלה:

שלום, קוראים לי אבי (שם בדוי). במשך שבע השנים האחרונות עוברים עליי משברים אחד אחרי השני. משפחתי, כספי, בריאותי. הגעתי למצב של ייאוש בלי ידיעה ברורה מה לעשות ואיך להתנהל? האם יהיה שינוי לטובה בקרוב? אודה לך על התשובה במהרה, זה דחוף לי מאוד. אני מרגיש אבוד. מה עושים?

תאריך הלידה של אבי: 30.6.1955, שעה 22:55 בירושלים.

מפת הלידה:

מפת לידה 2. צילום מסך
מפת לידה 2/צילום מסך

תשובת האסטרולוג:

שלום אבי. מפת הלידה שלך נמצאת לפניי ואנסה להסביר לך את מהות הכוחות ש'עבדו' עליה בשנים האחרונות. אולם כמו תמיד, מדובר בתהליכים ארוכים - וכל מה שקורה וקרה לא התחיל שם, אלא הרבה לפני כן. בכל מקרה, הפרשנות שלי היא על קצה המזלג בלבד, ואינה תחליף למפת עומק בפגישה אישית.

ובכן, מספירת הפלנטות בגדול נמצאים כאן חמישה כוכבים ביסוד המים הרגשי - מתוכם משמעותיים במיוחד השמש שבמזל סרטן, האופק שבמזל דגים ואפילו הירח שבמזל עקרב. שלושה כוכבים נוספים נמצאים ביסוד האוויר השכלתני, ושני כוכבים - לא אישיים - ביסוד האש האקטיבי. אף כוכב אינו נמצא ביסוד האדמה הפרקטי! כבר כאן אנחנו יכולים להגיע למסקנות ראשוניות: הצד המעשי, זה שנמצא עם שתי רגליים על הקרקע, על פניו נמצא במיעוט במפת הלידה הזו.

האופק שבמזל דגים משמעותי מאוד: האופק מסמל את הדיאלוג שלנו עם העולם, ואת מה שאנחנו מציגים לאחרים. במזל דגים שעליו שולט כוכב נפטון, שאלות מפתח משמעותיות מאוד הן שאלות של שייכות: מי אני? לאן אני שייך? מי אוהב אותי או מקבל אותי כפי שאני? מזל דגים שייך למזלות המשתנים, וזה בהחלט מוסיף לתחושת חוסר היציבות שאנו פוגשים בהיעדר נוכחות של מזלות ביסוד האדמה. חלק ממה שאתה פוגש בשנים האחרונות, שייך לכך: נפטון שליט האופק שלך, אותו כוכב מטשטש ומערפל, נמצא כעת (בעיגול ירוק בצד ימין של המפה) בתוך האופק של מפת הלידה שלך, ומגביר מאוד את תחושת המבוכה, הערפול, וחוסר השייכות.

נפטון, כאחד מחמשת הכוכבים הגדולים והלא אישיים, מכריח אותנו להגדיר מחדש את הזהות שלנו כשהוא נמצא במקום כל כך משמעותי כמו בבית הראשון והאופק שלנו. חיפוש הקרקע מתחת לרגלים אופייני מאוד למיקום הזה, וזה נכון בעיקר לכל מקום שהוא לא בנוי באופן יציב: מקומות שבהם היסוד היה בעיקר רגשי ולא יציב יהיו הראשונים לאבד גבולות או להיעלם מחיינו כשנפטון מגיע למקום שכזה. נפטון הופך את הכול לרגשי ומטשטש גבולות. זה אינו קל, וזה מצריך באופן מסוים להמציא מחדש את הגבולות שלנו, הן ביחסים, הן בעסקים והן בדיאלוג עם העולם בכלל. בגילאים צעירים זה עדיין קל יחסית, אך בגילאים מבוגרים יותר זה בהחלט מאתגר.

כוכב נוסף שעשה לך חיים לא קלים בשש השנים האחרונות היה אורנוס (בעיגול אפור קטן מצד שמאל), כוכב השינויים, שנמצא שש שנים במזל לפני שהוא ממשיך למזל אחר. כשהיה במזל טלה יצר זווית פעולה לשמש ולמקבץ הכוכבים במזל סרטן (בעגול חום בצד ימין של המפה), אלמנט שהביא איתו שינויים וניתוקים ותחושת בדידות של מי שנאלץ להיפרד מאנשים או מסיטואציות שכבר לא היו בשליטתו. הרצון להיאחז בהן רק הגביר ביתר חריפות את תחושת הניתוק והבדידות. כשאורנוס מכריח אותנו לנתק ולהתנתק, קשה מאוד לחזור אחורנית: הוא דורש התמסרות לתהליך, ומכאן - גם יצירה מחודשת של מה שהיה בקונספט אחר, או בריאת כוון חדש לגמרי שמתאים יותר למציאות האמיתית של בעל המפה.

בנוסף לנפטון ואורנוס, נמצא במפה הזו כוח עוצמתי נוסף שהשפיע על חייך בשנים האחרונות. אחד מהם, אולי המשמעותי ביותר, הוא כוכב פלוטו (בעיגול קטן אדום למעלה מצד שמאל) שבשבע השנים האחרונות נמצא במזל גדי, מול השמש ומקבץ הכוכבים במזל סרטן (בעיגול חום) אצלך במפה. פלוטו הוא אחד הכוכבים היותר עוצמתיים על פני גלגל המזלות: כשהוא חולף על פני כוכבים במפת הלידה שלנו או יוצר זוויות איתם, הוא מנענע כל עץ ששתלנו, ובודק עד כמה חזק הוא נטוע באדמה. העצים שנטועים חזק מאבדים עלה או שניים: האחרים - נשברים, או נעקרים ברוח.

פלוטו מסמל את כוח ההתחדשות העוצמתי ביותר. הוא מאתר את נקודות החולשה שלנו ומכריח אותנו לחזק אותן דרך השמטת הקרקע מתחת לרגלינו, קצת בדומה לנפטון, אבל בעוד נפטון עושה זאת דרך מעורבות רגשית גבוהה מצבי רוח וקושי להיות מעשי, פלוטו פשוט שובר, הורס - ובונה מחדש. אם יש לנו את הסבלנות לחרוק שינים, לאסוף את השברים, ולהתחיל מהתחלה - זה יעבוד לנו. פלוטו עבד לא מעט על השמש שלך ממול, הכריח אותך להתנתק ממה שלא נטוע בבסיס חזק בקרקע ולוותר על הבחירות שלך שלא נעשו באופן כזה שיחזיקו שנים רבות. כמו בטבע, פלוטו מאתר את החלשים, את אלה שלא ישרדו, ומשמיד אותם. בעקיפין הוא מכריח גם אותנו לחזק את מה שבנינו או לוותר, לשחרר, וכאמור - להתחיל מחדש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

במפת הלידה שלך נוכל למצוא צמידות נאה בין שני כוכבים חיוביים מאוד: מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית (בעגול ירוק בהיר בצד ימין). שניהם צמודים במזל תאומים התקשורתי והקליל. הצמידות הזו מעניקה לך יכולת תקשורתית נפלאה וים של קסם אישי, שהתבטאו בגילאים צעירים ובחלק מהבחירות שלך שעליהן היית צריך לוותר בשנים האחרונות. זה לא היה קל, כי הייתה כאן מעין פרידה מצד מסוים הקשור לבית ולמשפחה, ולעבר שלך שהיית מאוד מזוהה איתו. צמידות נוספת, מעניינת לא פחות אם כי בעלת השפעה הפוכה, היא הצמידות בין הירח לכוכב סטורן הנוקשה (בעיגול כחול מצד ימין למעלה), צמידות שמראה על אישיות מעמיקה ורצינית, עם תחושות של כובד ובדידות שמלוות גם הן את השנים הראשונות בחייך, ואת הגילאים המאוחרים יותר.

סטורן, שגם הוא נמצא עכשיו במקום אקטיבי בחייך (בעגול שחור קטן בראש המפה) דורש ממך כעת לא מעט בעיקר כלכלית - הוא כוכב מכביד על הנפש, ובאופן מעניין גורם לך לבחור במסגרות פעולה נוקשות בחייך, כאלה שדורשות הרבה אך לא בהכרח גם מעניקות הרבה מדי מבחינה רגשית. כאן קיים צורך פרפקציוניסטי להצטיין ולבנות משהו בר קיימא בסגנון גדול, ייתכן ועם קשר לחו"ל. שתי הצמידויות האלה שונות מאוד זו מזו: האחת קלילה ורבת קסם, השנייה מעמיקה רצינית ופסימית, ושתי אלה חיות בכפיפה אחת במפת הלידה המורכבת שלך שמכילה בעצם הכול, חוץ מאשר... קרקע יציבה, כמו שראינו בתחילה.

אמנם סטורן מעניק בהחלט יציבות נפשית, כושר הישרדות גבוה והתפתחות אישית לגילאים מאוחרים מכל הבחינות כולל גם השקפת חיים נוקשה של אחד ההורים - כנראה אמא - אבל גם הבחינות שלך את עצמך והצורך בשינויים קיצוניים עם הירח העקרבי הזה לא עשו לך ממש חיים קלים, כשאתה דורש מעצמך לא מעט, ובגישתך הפסימית עלול להיות גם זה שאחראי באופן לא מודע על מקבץ השינויים של השנים האחרונות, שחלקם היה צריך להשתנות כבר בתקופות אחרות, ושנמשכו לא מעט גם בגלל הניסיון להיאחז ולא להרפות, גם כשהיה ברור שצריך להמשיך.

בגדול, אפשר לומר ששלושה כוחות חברו בעצם כדי להתמודד בשבע השנים האחרונות עם מקבץ הכוכבים שלך במזל סרטן, בעיקר השמש, ולבחון לעומק את הבחירות שעשית הן ביחסים, הן בתחום המקצועי ובעצם בכל תחום שאתה אוהב או משמעותי בחייך. האמת האכזרית היא שהניתוקים האלה, כשהם מייצגים בעצם את כוח הטבע, מכריחים אותך להתעמת עם הבחירות שעשית וגם בפעמים שהפרידה הייתה קשה לך, אפילו מאוד, היא הייתה חיונית כדי שבשלב הזה תחזור לעצמך ולתחושת הבסיס ותחזור לצמיחה אישית בכמה וכמה תחומים.

ומה הלאה? לפניך שינוי נוסף: אורנוס כוכב השינויים עבר לא מזמן למזל שור והוא כבר מתחיל ליצור זווית של שינוי עם יופיטר כוכב השפע, שהוא אחראי על בית הקריירה שלך. ואכן, זה אולי מקום לשנות כיוון או דרך הסתכלות, או אולי לקחת פסק זמן ולהחליט או אם אתה נמצא במקום הנכון. אולי כדאי לקחת כיוון חדש של יזמה אישית חדשה הקשורה לחלום ישן או ללכת לכוון חדש לגמרי שאולי קשה לך לבצע בגלל הגיל או בגלל עומס האירועים, אך אם תצליח לבצע את השינוי הזה יתכן שכל השאר לא רק שהיו לטובה, אלא שממש יכוונו לכך שהשינוי הזה, שהוא כנראה מחויב המציאות, יביא אותך למקום טוב יותר ובשאיפה גם לקרקע מוצקה יותר.

חשוב לזכור: כל התהליכים האלה לא נולדו אתמול אלא הם קשורים קשר עמוק לבחירות שעשית בגילאים אחרים, לקיצורי דרך או החלטות שגם אז לא היית ממש שלם איתן ועכשיו אתה נאלץ לוותר על הרבה מאוד מכל אלה, כדי להתמקד במה שחשוב באמת: היכולת לפעול מהקישקעס, מהלב או מתחושת הבטן האמיתית שלך, ולהתחבר לאמת הפנימית שלך גם אם התהליך הזה מתרחש בגיל מבוגר יחסית: זה הזמן שזה קורה לך, ובמקום לחוש אבוד - אולי כדאי לחוש שמחה על היכולת שניתנה לך לוותר על מה שלא עשית ושלא הוכיח את עצמו בשנים האחרונות, לעשות דברים אחרת, מהלב, ואחרי שתגמור להתאבל כל כך מכל השינויים האלה - להתקדם לדרך כנה אמיתית וישירה יותר, גם אם לא קלה, בעיקר - עם עצמך.

ולשאלתך האחרונה - מה עושים? אומר רק זאת: לא נלחמים נגד הכוחות האלה שהם בעצם כוחותיו של הטבע אלא מתמסרים לתהליך. בתור אחד שעשה שינויים כאלה בחייו גם בגילאים מאוחרים יחסית, אני אומר לך בלב שלם שזה אפשרי. בהצלחה!

רוצים להתייעץ עם האסטרולוג שלנו?

שלחו לו את שאלתכם בצירוף שמכם המלא, תאריך הלידה ושעת הלידה למייל הזה: yairtri@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully