וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 3-9 ביוני 2018

שבוע מעניין ובו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, שעלולה לעמעם את ההגיון ולטשטש את שיקול הדעת שלנו. סיטואציות אגרסיביות ולא צפויות עלולות לצוץ פתאום ולהפתיע. מה עושים? מחכים בסבלנות ופוקחים עיניים

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש בזווית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש והמערפל.
2. ונוס בזוית של עימות לפלוטו הכוחני והיצרי.

הזווית הרגשנית של השבוע - זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לנפטון המטשטש והמערפל. זו אחת הזויות המבלבלות שקיימות באסטרולוגיה. השמש, מיקוד הדברים, היא זו שנותנת בשמים את הכיוון הכללי וסגנון הדברים. במזל תאומים השמש מביאה איתה סגנון שכלתני ותקשורת מהירה וקלילה, אבל זוית הפעולה של השמש לכוכב נפטון משנה את הכל. כן, בזווית הזו הכל הופך רגשי ורגשני, המילים שלנו מקבלות קסם מיוחד אבל ההגיון שמאחוריהן קצת נעלם, והמעורבות הרגשית הזו מביאה איתה מצבי רוח משתנים במהירות ותחושה של חוסר יציבות: נדמה כאילו מגיעים יומיים שלושה בלי קרקע אמיתית מתחת לרגלים, ושיקול הדעת שלנו אינו במיטבו.

לכן השבוע הזה עלול לבלבל אותנו, במשחק הזה שבין ההגיון הצרוף לבין הרגש שמשתנה במהירות ומאוד מבלבל: אנחנו רומנטיים מאוד והכל נראה ורוד, ופתאום - המאזן משתנה, והכל הופך נזיל ולא ברור. אולי משום כך מומלץ מאמצע השבוע והלאה להזהר עם ההחלטות המעשיות שלנו, ואם אפשר - לדחות אותן לשבוע הבא, בעיקר את ההחלטות החשובות, אלה שבעיקר לטווח ארוך. כדאי גם להזהר עם הרגש המבלבל ביחסים, כי דברים עלולים להשתנות במהירות בקשרים הקרובים שלנו ובשבוע הבא - להיראות אחרת לגמרי. לכן כדאי להיאזר בהרבה סבלנות בשבוע הזה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, תאומים, קשת, דגים ובתולה.

הזווית הטעונה של השבוע - זו זווית העימות בין ונוס הרגשית, לבין פלוטו היצרי והכוחני שממול. זו אחת הזוויות הטעונות והיצריות ביותר שקיימות באסטרולוגיה, שכן שתי הפלנטות האלה רגשיות מאוד: ונוס עוסקת ביחסים וביכולת שלנו לתת מעצמנו, ופלוטו מעצים מאוד את עולם הרגש והופך את התגובות הרגשיות שלנו לקיצוניות במיוחד.הזוית הזו גם מעצימה את הצד היצרי של ונוס, ומעלימה מעט את הצד ההרמוני שלה, ולכן גם ביחסים אנחנו מתפרצים עכשיו בקלות, מתחשבנים רגשית, ופה ושם גם מוציאים את כל מה ששמרנו בבטן עד עכשיו, לטוב ולרע.

הזוית הזו גורמת לכולנו לאבד בקלות פרופורציות, בין אם המדובר ביחסים שבינו לבינה, ובין אם המדובר בנושאי חומר כספים או אנשים אחרים. כל מלה מיותרת עלולה לעורר תגובה קיצוניות כזו או אחרת, והפרשנויות שלנו לדברי אחרים עלולות בקלות לגרום לנו להגיב מהבטן או לפני שהבנו בדיוק במה אמורים הדברים. לא קל. מה עושים? חושבים פעמיים לפני שמגיבים גם כשהקריזה עולה, סופרים עד עשר לפני שכועסים, ובעיקר מנסים לדבר לשתף ולהסביר לפני שנותנים לדרמה להתפרץ. זה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב אריה ודלי.

בחורה מדברת בטלפון. ShutterStock
המילים שלנו מקבלות קסם מיוחד אבל ההגיון שמאחוריהן קצת נעלם/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
עם השמש ומרקורי במזל תאומים בבית התקשורת שלכם, זהו שבוע תקשורתי במיוחד: קשרים חדשים ומעניינים, היכרויות מקצועיות, ויזמות תקשורתיות שמחזירות אתכם למרכז העניינים. מרס שליט המזל שלכם במזל דלי עלול להביא איתה כמה ריבים מיותרים עם חברים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל סרטן השייך ליסוד המים, אלמנט שמביא איתו תקשורת עדינה והרבה קסם אישי. אולם זוית של ונוס עם פלוטו עלולה להביא איתה סערות ודרמות ולהרוס יחסים יפים בגלל גישה פזיזה וחסרת סבלנות. גלו איפוק, והמנעו מסכסוכים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שלכם והשבוע אף נצמד לשמש, אלמנט שמביא איתו הרבה נוכחות ועוצמה לתקשורת שלכם. זמן מצוין לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם, ופיתוח קשרים עם אנשים חדשים שיוכלו בעתיד לעזור ולסייע.

סרטן
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם, ולהביא לסרטנונים שלנו גלים של נוסטלגיה דביקה, זכרונות מתוקים, ופה ושם גם אהבה... כן כן, אהבה תמיד היתה להיט אצל בני ובנות מזל סרטן, ועכשיו היא קרובה מתמיד, או אפילו במגרש הביתי שלכם: פתחו את הלב, והיא תגיע.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים השייך ליסוד האויר השכלתני והתקשורתי, אבל דווקא השבוע יוצרת השמש זוית עם כוכב נפטון הרגשי, ואתם הופכים רגשניים וסנטימנטליים מהרגיל. שיקול הדעת אינו במיטבו. החלטות חשובות - דחו לשבוע הבא.

בתולה
היכולת ליצור השבוע קשרים טובים יותר עם מוסדות וארגונים בחייכם משופרת במיוחד, בתולות: זהו זמן טוב לקידום אישי, לשיווק ממוקד וחכם של הרעיונות שלכם, ושל יזמות חדשות שיכולות לקבל פרגון וסיוע משותפים ובני ברית. זמן מצוין לחשוב קדימה ולפעול בהתאם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ששוהה עכשיו במזל סרטן הופכת אתכם לרגשניים במיוחד, מה שלא ממש אופייני למאזנאים שלנו: שיקול הדעת שלכם רגשני מעט יותר מתמיד, אבל יש לכם יכולת לחבר עכשיו את ההתלהבות והרגש ליצירתיות אמיתית: התמקדו במה שחשוב באמת.

עקרב
פלוטו שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוית של עימות עם ונוס הרגשית, ונראה שהרגש עובד אצל העקרב שלנו שעות נוספות, לטוב ולרע. כל גרוי עלול לעורר עכשיו תגובות קיצוניות, וחשוב לשמור על פרופורציות ולא לאבד את הראש. חשוב לא לנתק קשרים, ולהמנע מסיכונים.

קשת
גם השמש וגם מרקורי שוהים השבוע בבית היחסים והזוגיות שלכם, קשתים, אלמנט ששם את הדגש על היכולת שלכם להעמיק כעת מערכות היחסים, ואם הלב הקשתי ההרפתקני פנוי - גם לצאת להיכרויות חדשות ומעניינות. זמן מצוין למצוא לכם שותפים ובני ברית מקצועיים.

גדי
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ולהביא איתה רגעים רכים של אהבה כמו גם יכולת לעדן את הגישה, ושיחות רגשניות במיוחד. מיקומו של כוכב מרס בבית החומר והכספים שלכם עלול לגרום להוצאת גבוהות מהרגיל: התמקדו כעת בלשמור על הקיים.

דלי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, ולהביא איתו ים של מרץ ואנרגיה בעיקר לאלה מכם שנולדו בשבועיים הראשונים של המזל. חשוב בזמן שכזה לפעול בזהירות, ולא להגיב במהירות רבה מדי לכל מלה. מצד שני, זהו זמן מצוין לרוץ קדימה עם יזמות חדשות, ולא לעצור.

דגים
זוית פעולה בין השמש, מיקוד הדברים, ובין נפטון שליט המזל שלכם, עשויה להביא איתה ים של דמיון ויצירתיות, אך במקביל גם קושי לראות בבירור את תמונת המצב, הן רגשית והן כלכלית, ולפעול בהתאם. נושאים הקשורים לתחום הכלכלי ולנושאי כספים, דחו לשבוע הבא.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully