וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: בואו להתייעץ עם האסטרולוג שלנו במה שמטריד אתכם

30.5.2018 / 11:55

מדור חדש מזמין אתכם לשאול ולקבל ייעוץ מהאסטרולוג שלנו, יאיר טריבלסקי, בכל הקשור אליכם ואל סביבתכם הקרובה. בפינה השבוע אם לילדים שלא מצליחה להבין למה היא כל כך עצבנית וחסרת שקט כלפי בעלה

רגשות. ShutterStock
רגשות משתנים/ShutterStock

בזמן האחרון פונים אליי לא מעט אנשים עם שאלות ותהיות בנוגע לעצמם ולסובבים אותם. בפינתי החדשה אענה לכם על השאלות שמציקות אתכם, בהתחשב כמובן בתהליכים שקורים עכשיו בשמים. בעזרתכם אוכל גם להסביר איך עובד האסטרולוג ומה הוא לוקח בחשבון כשהוא מתמודד עם מפת הלידה של אדם שאינו רואה, וכנראה שגם לא יראה, ולו רק כדי לענות בעקיפין לאלה שחושבים שהאסטרולוג מתחיל לדבר וממשיך לנתח לפי התגובות של זה שמולו.

אתם מוזמנים להעביר אליי שאלות במייל המופיע בסוף הכתבה, בצירוף תאריך הלידה ושעת הלידה המדויקת (ככל הניתן) שלכם. מומלץ לפנות לארכיון בית החולים בו נולדתם או למשרד הפנים - ולא לסמוך רק על זכרונה של אמא.

אז נתחיל באחת מהשאלות הרבות שהגיעה אלי למייל והפעם בחרתי דווקא בה כי נדמה שהאשה הזו נמצאת במצוקה אמיתית. צירפתי כמובן את מפת הלידה שלה עם הכוכבים שפועלים שם עכשיו, כדי שתבינו יותר איך זה עובד.

ילד סקרן ששואל שאלות. ShutterStock
אתם שואלים - הכוכבים עונים/ShutterStock

בעיות ביחסים

רגינה (שם בדוי) שואלת: אני ובעלי נשואים כבר ארבעים שנה, יש לנו שני ילדים וחמישה נכדים ובאמת נחמד לנו ביחד. בחודש האחרון הפכתי להיות עצבנית וחסרת שקט, רבה עם בעלי על שטויות, וכמעט כל דבר שהוא עושה מרגיז אותי. בימים האחרונים אני אפילו ישנה בסלון כי אני מרגישה חנוקה בקשר שלנו וזה מעולם לא קרה לי. בארוחה המשפחתית בשבוע הקודם התחלתי לחשוב אפילו לעזוב את הבית. הילדים שלנו פשוט המומים, והאמת שגם אני המומה מעצמי. מה קורה לי? ומה לעשות?

תאריך הלידה של רגינה: 30/9/1952, 12:40 בתל אביב.

תשובה: שלום רגינה. בגדול, תמיד שמח לשמוע על אנשים שנשואים 40 שנה ואפילו נחמד להם. כמו שכולנו יודעים, בימים טרופים אלה זה ממש לא מובן מאליו. מה שאת עוברת קשור לאחד השינויים המשמעותיים שמתרחשים בשמיים השנה: אורנוס כוכב השינויים והניתוקים (בעיגול כחול, בתחתית המפה), אחרי שש שנים ששהה במזל טלה, עובר למזל שור. ממש ממול, במעלה ה-3 של מזל עקרב, נמצאת ונוס הרגשית במפת הלידה שלך (בעיגול סגול). ונוס מסמלת גם את כל מה שקשור ליחסים, אבל אצלך היא גם שליטת השמש במזל מאזניים, אלמנט שמעניק לה תפקיד כפול בחייך. אולי משום כך חשובה לך אולי אפילו יותר מאחרים ההרמוניה, מה גם שונוס שוהה אצלך במזל עקרב, מזל יצרי וטעון כשלעצמו.

בשנה הקרובה יצור כוכב אורנוס כמה פעמים זויות מדויקת של עימות עם ונוס שלך (הקו האדום העבה המחבר בין אורנוס לונוס בציור של מפת הלידה). מה שאורנוס עושה, הוא ליצור אצלך צורך גדול יותר בספייס וחופש אישי, ולעיתים גם רצון גדול יותר להתחבר מחדש לעצמך ולצרכים הרגשיים שלך, גם על חשבון קשר רגשי שקיים עכשיו. התוצאה עלולה אכן להיות צורך בריחוק מסויים במערכת היחסים, כשמלת המפתח היא ידידות, שמחליפה לעיתים את המלה זוגיות שהיא קצת אינטימית וחונקת יותר.

את התחושה הזו קשה קצת להסביר לבן הזוג שלך, ועוד יותר קשה להסביר אותה לעצמך: למה דווקא עכשיו אחרי כל השנים האלה את זקוקה פתאום לחופש האישי הזה שאורנוס מביא איתו? מה קורה בשטח? לפעמים בן הזוג חושב שאולי יש מישהו אחר בסביבה, אבל בדרך כלל זה צורך שלך עצמך להתרחק מעט, להתבונן בדברים מבחוץ, להשלים חוסרים ופערים שלך עם עצמך וחייך - כמו למשל ללכת ללמוד משהו שמזמן רצית או לנסוע קצת - ולנשום קצת אויר פתוח, במקום להתעקש על שנת הכפיות המפורסמת.

זה עלול ליצור תסכול מסוים אצל שניכם, כל אחד מסיבתו, אבל בגדול אפשר לנצל את הזוית הזו כדי להתיידד מחדש קודם כל עם עצמך, לפנק קצת יותר את עצמך, להקשיב ללבך שלך, ולתת עדיפות לזמן איכות הפנאי שלך לעיתים גם על חשבון הזוגיות שלכם, אם כי בעדינות: יציאה עם חברות לסרט, ביקור קרובים, צפייה רק בתכניות שאת אוהבת בחדר השני.. כל מה ששם אותך בחזרה במרכז ומזכיר לך מי את ומי היית לפני הקשר הזה - יבורך, בתנאי כמובן שתשמרי על פרופורציות, כי לא תמיד קל לקרובים אלינו לקבל שינויים מסוג זה, בטח לא אחרי 40 שנה. אם ישאל בן זוגך מה פתאום את רוצה דווקא עכשיו לצאת לשחק רמי עם ידידות, או לשתות קפה עם חברות ויתקשה להבין, פשוט תגידי לו שהאסטרולוג אמר שזו לא את, אלא אורנוס. ואם לא יבין גם אז - המייל שלי נמצא פה למטה. בכל מקרה - עוד שנה בערך התהליך הזה יסתיים פחות או יותר, ותוכלו לחזור בשקט לכפיות המתוקות שלכם, לפחות עד ה...אורנוס הבא.

בהצלחה!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מפת הלידה של רגינה

מפת הכוכבים - שאלות תשובות. צילום מסך
מפת הכוכבים - שאלות תשובות/צילום מסך

רוצים להתייעץ עם האסטרולוג שלנו?

שלחו לו את שאלתכם בצירוף שמכם המלא, תאריך הלידה ושעת הלידה למייל הזה: yairtri@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully