וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 27 במאי עד ה-2 ביוני 2018

27.5.2018 / 13:05

אחרי שבוע סוער, מגיע לו שבוע הרמוני ואפילו מעניין, לפחות תקשורתית: מרקורי, כוכב התקשורת, עובר ממזל שור האיטי והמופנם למזל תאומים התקשורתי והדינמי, ושתי זוויות הרמוניות שכוללות את ונוס ומרס מביאות גם עדנה למערכות היחסים שלנו. אם הלב פנוי - זה הזמן לדייט

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי עובר למזל תאומים.
2. זווית הרמונית בין ונוס לנפטון.
3. זווית הרמונית בין השמש למרס.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו ללא ספק מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל שור האיטי והמופנם למזל תאומים התקשורתי והאסרטיבי. אחרי שבוע שבו התקשורת שלנו הייתה בעיקר מעשית, הגיע הזמן לתת מקום לקלילות ולזרימה התקשורתית שמביא אתו מרקורי במזל תאומים: זה בדיוק הזמן ליזמות תקשורתיות מסוגים שונים, להתחלות מעניינות ובעיקר להרחבת המעגלים החברתיים שלנו עם אנשים חדשים שיוכלו בעתיד להיות גם חלק מהמעגלים האישיים שפיתחנו לנו. זהו זמן טוב לתת לכוונות שלנו מילים, ולמילים - את הקהל הנכון שיודע להעריך אותן ולהשתמש בהן בתבונה. זווית הרמונית שיוצר מרקורי עם כוכב מרס ששוהה במזל דלי, מאפשרת לנו גם לתרגם את המילים שלנו למעשים באופן טבעי ונכון, ודלתות שעד עכשיו היו סגורות בפנינו מגלות גמישות רבה, ואפילו עשויות להיפתח עם המילים הנכונות. שווה לנסות.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים, וקשת.

הזווית הרגשית של השבוע - זו הזווית ההרמונית בין ונוס הרגשית, לנפטון שהוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס שלנו.
ונוס שוהה עכשיו במזל סרטן הרגשי. אחרי חודש של פלירטוטים, מבטים והרבה מילים שמדברות על רגשות, הרבה התחלות מעניינות והרבה חברויות חדשות, עוברת ונוס למזל סרטן והופכת אותנו למופנמים יותר מבחינה רגשית, וקצת יותר זקוקים לביטחון, להבנה, לחיבוק הכפיות המפורסם ולתחושה של בית. זווית הרמונית שיוצרת ונוס שלנו עם נפטון הרגשי רק מחזקת את התחושות האלה, ומעצימה את אלה שהולכים עם הרגש העדין הזה עד הסוף, ואף עוזרת להם להעמיק קשרים. זהו זמן טוב לבטא רגשות עדינים ולא להשאיר דברים בבטן: תתפלאו כמה מאתנו, גם הקשוחים והציניים, אוהבים לשמוע את המילים הרכות האלה, בעיקר את זו עם ארבע האותיות, ובזמן שכזה עם קצת מאמץ הם עלולים אפילו לומר אותן בעצמם. הזווית שבין ונוס לנפטון מאפשרת ליצירתיות שלנו לתפוס מקום עומק ונפח, ובעצם בכל התחומים. כעת הכוכבים מתגמלים את מי מאתנו שהולך עם הצד היצירתי שלו ואף חושב מחוץ לקופסה, ובעצם גם את כל מי שלא פוחד לבטא רגשות, כולל כל המחויבויות הנלווים אליהם. יהיה מעניין.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, דגים, עקרב, אריה, דלי, קשת, תאומים ובתולה.

הזווית ההרמונית של השבוע - את הזווית הזו נגלה השבוע דווקא בין שני הכוכבים האקטיביים בגלגל המזלות: השמש - וכוכב מרס. השילוב ההרמוני הזה, שמתרחש במזלות האוויר - השמש במזל תאומים ומרס במזל דלי - מקל מאוד על מי מאתנו שלוקחים יזמות אקטיביות, ועוזר להם לפלס דרך ולהגיע למקומות הנכונים עם קצת העזה, חוצפה והמילים הנכונות. כן, הצירוף של השניים האלה בזווית הרמונית הוא מעניין למדי: הוא מעניק למי שמעז כעת ולוקח יזמה - רוח גבית אמיתית ויכולת לפרוץ גבולות ולשכנע אנשים לפעול ולסייע. הוא הופך אותם לבני ברית אמיתיים עם התקשורת הנכונה. אולם, כמו שכולנו יודעים, לא מספיק להגיע לדלת כדי לפתוח אותה: צריך גם ללחוץ על הידית. הזווית הזו מתגמלת את "לוחצי הידיות" שבינינו, שלא פוחדים לקפוץ למים ולגלות שהשד אינו נורא כל כך, ויש שם יותר בונוסים ממה שדמיינו עבור אלה שמשאירים את הפחד מאחור ופשוט קופצים פנימה, למרכז המגרש.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, טלה, מאזניים, סרטן, גדי, עקרב, שור ודלי.

דייט. ShutterStock
אם הלב פנוי – זה הזמן לדייט/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דלי, ונראה שהצד החברתי שלכם הופך פעיל מאוד, לטוב - ולרע: מרס מביא איתו אמביציה חזקה וקידום אישי במוסדות וארגונים, אבל גם עצבנות וחוסר סבלנות במעגלים החברתיים, ופה ושם גם כיסוחון קטן. גלו איפוק!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נעה במזל סרטן ומאפשרת לכם לשדרג את התקשורת שלכם, ולהשתמש לא רק בכלים המעשיים שלכם - ולשור שלנו כידוע יש ארגז כלים מאוד מעשי - אלא גם בקסם הרגשי.. ונוס מרככת אתכם, והופכת אתכם ביתיים ומשפחתיים יותר. נעים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל תאומים וכמו קשת לכינור הופך את התאומים שלנו שממילא נחשב לתקשורתי מאוד, לעוד יותר תקשורתי קליל וזורם ממה שהוא. התוצאה יכולה להיות מדהימה, אם תנצלו את המומנטום הזה לכמה יזמות תקשורתיות חדשות ונועזות במיוחד.

סרטן
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולעזור לסרטנונים שלנו לא רק לפתוח את הלב, אלא גם לגעת באהבה ממש.. כן, זהו זמן לאפשר לצד הרומנטי שחבוי בתוך כל סרטן מופנם להגיח בתעוזה החוצה, ולתת מקום לאהבה, לדבר אהבה, ואפילו לחבק. באהבה. קדימה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים השייך ליסוד האוויר, ובית התקשורת שלכם אקטיבי מאוד: זהו זמן מצוין לשדרג תקשורת עם חברים ידידים ומכרים, ואפילו לשפץ את המעגלים החברתיים שלכם כמו גם את הקשרים עם הקולגות המקצועיות. מלות המפתח - מדברים ונפגשים.

בתולה
מיקומו של מרס במזל דלי שם את הדגש בימים אלה על כל מה שקשור לתחום המקצועי בחייכם, בתולות: זהו זמן לתת גז כעת בעבודה, לחשוב על קורסים מקצועיים או על סדנאות צמיחה, ולא לפחד לאפשר לאמביציה שלכם להעז, ובגדול: רוצו קדימה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה כעת במזל סרטן המאכלס את בית הקריירה שלכם, ומשווה למאזנאים החמודים שלנו קסם מיוחד, בעיקר בכל מה שקשור לקריירה, ליזמות אמביציוזיות, וליחסים עם סמכויות. זמן מצוין לעמידה בפני קהל, ולאתגרים גדולים במיוחד.

עקרב
כוכב מרס צועד במזל דלי, ומדגיש את היכולת שלכם לשדרג את כל מה שקשור לבית ולסביבתו, כולל שיפוצים בבית, או אפילו מחשבה על שינוי מקום מגורים. בד בבד מרס עלול להביא איתו קצרים בתקשורת עם בני הבית ופתיל קצר: במקום לריב - שתפו בתכניות וברגשות.

קשת
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל תאומים המאכלס גם את בית הזוגיות והיחסים שלכם, מקום בו נמצאת גם השמש, מדגיש את היכולת שלכם לשדרג עכשיו את מערכות היחסים שלכם, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולדבר על הכול. אם הלב פנוי - צאו לדייט.

גדי
כוכב סטורן ששוהה במזל שלכם מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם להתארגן נכון וחכם מבחינה כלכלית. תומך בגישה הזו כוכב מרס ששוהה בבית הכספים שלכם: מרס יוצר בלגן וגורם להוצאות גבוהות מהרגיל, ומכריח אתכם לשנות סדרי עדיפויות. אל תבזבזו כספים!

דלי
אנרגיה, מרץ, עוצמה ואמביציה - זה חלק ממה שמביא איתו כוכב מרס ששוהה במזל שלכם, והוא אלוף בלהעיר דליים רדומים, ולהבעיר בהם את אש האמביציה... אולם מרס גורם גם לפתיל קצר ולתגובות קיצוניות: נסו לדבר לפני שאתם חוטפים את הקריזה, ואל תנתקו קשרים.

דגים
ונוס ששוהה עכשיו במזל סרטן השייך גם הוא ליסוד המים, מאכלסת את בית הרומנטיקה שלכם, ומי רומנטי יותר מאשר שני המזלות האלה.. זווית הרמונית שנוצרת בנוסף בין ונוס לנפטון שליט המזל שלכם מאפשרת גם לרומנטיקה הזו להתממש כקשרים, או כפעילות יצירתית שמחה. כיף.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully