וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 20-26 במאי 2018

20.5.2018 / 10:58

נראה שהשבוע הזה עמוס וטעון במיוחד, לפחות עד אמצע השבוע. אחריו המצב יירגע ויהיה ניתן לקחת פסק זמן ולהתחבר מחדש לרגש. אל תפספסו את התחזית השבועית שלנו

נראה שהשבוע הזה טעון במיוחד, חברים. אולי משום כך כדאי לנוע בו בזהירות רבה בגלל מרס ואורנוס שלא עושים לנו חיים קלים, בעיקר עד אמצע השבוע. לאחר מכך אפשר לקחת פסק זמן, להתמסר לוונוס שעוברת למזל סרטן, להזיל דמעה נסתרת ולהתחבר מחדש לרגש.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. כוכב מרס שבמזל דלי בזווית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי.
2. השמש עוברת ממזל שור למזל תאומים.
3. ונוס הרגשית עוברת ממזל תאומים למזל סרטן.
4. ונוס הרגשית יוצרת זווית של עימות עם כוכב סטורן הנוקשה.

הזווית המסוכנת של השבוע- כוכב מרס בזווית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי. על פניו זו אחת מהזויות היותר אגרסיביות שקיימות באסטרולוגיה. מרס הוא כוכב היזמה והאקשן, אורנוס הוא כוכב השינויים האינטנסיבי, וביחד עם פועלים כסוג של טריגר קוסמי ענקי לעשייה ולפעילות אקטיבית עד אגרסיבית, כשמלווה את האקשן הזה פתיל קצר, תגובות קיצוניות, ולפעמים גם צורך ללכת עד הסוף תוך החלטות פתאומיות, בלי לעשות חשבון יותר מדי להשפעה שתהיה להחלטות האלה בהמשך. הזווית הזו מגיעה לדיוקה ממש בסוף השבוע שפותח את השבוע, והשפעתה תמשיך עד אמצע השבוע לפחות, ואפילו קצת אחרי. אולי משום כך חשוב בימים אלה לא להיכנס להחלטות דרמטיות של התפרצויות כעס או ניתוקי קשרים, אלא לנשום עמוק, לספור עד עשר, ולדחות החלטות מסוג זה לפחות עד השבוע הבא, אז דברים יראו אחרת.

במערכות היחסים שלנו - להתמקד בניקוי משקעים ולהעדיף תמיד שיחה ולא פעולה דרמטית, כדי שהרגשות השליליים שאנחנו צוברים לא יתפרצו בבת אחת, ויהרסו את הכול.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, דלי, מאזניים, סרטן, גדי, אריה, עקרב ושור.

המעבר המשמעותי בכוכבים השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל שור למזל תאומים. אחרי חודש ימים במזל שור, חודש שבו הכריחה אותנו השמש להתבונן לעומק בצד הכלכלי של הדברים ובנעשה בחשבון הבנק, היא עוברת למזל תאומים הקשור לתקשורת שלנו, ומכריחה אותנו לא רק לצפות ולהבין אלא גם לדבר, ואפילו הרבה. השמש במזל תאומים מביאה איתה הרבה אנרגיה לתקשורת שלנו, וליזמות תקשורתיות בכלל. זהו זמן טוב לשתף אחרים במה שעובר עלינו, ובמקביל גם להקשיב ולשמוע מה עובר עליהם. יש להתמקד בתקשורת אישית ובין אישית, וביזמות תקשורתיות. ביחסים - תקשורת - זו מלת המפתח, ובעיקר תקשורת מילולית.

המעבר הכוכבי השני בחשיבותו השבוע - ונוס עוברת ממזל שור למזל סרטן. חודש שלם שהתה ונוס במזל תאומים, והביאה איתה ים של קסם אישי למלים שלנו. התקשורת הרגשית האישית והבינאישית זרמה באופן קליל, וכולנו נהנינו באופן כזה או אחר מתקשורת רגשית משופרת ביחסים שלנו. אכן, כשוונוס במזל תאומים, זהו זמן נפלא לתרגם רגשות למלים, לחזר ולתת למלים שלנו את היכולת לפתוח דלתות, בעיקר את דלתות הלב.

כעת, עם מעברה של ונוס למזל סרטן, משתנה לו מיקוד הדברים: מזל סרטן שייך ליסוד המים הרגשי, ומה יותר נוח וקל לונוס שלנו מאשר להתבטא בו באופן מודגש. ונוס מבטאת במזל סרטן צורך רגשי עומק בחום ובטחון, ולא רק במלים כמו במזל תאומים. עם ונוס הזאת חשוב לנו להרגיש בבית ביחסים, או להפוך את היחסים הקרובים שלנו לאינטימיים ומעמיקים יותר, וגם משפחתיים יותר. לא פלא שלא מעט קשרים דווקא תחת המיקום הזה מקבלים תבנית ביתית יותר, מחויבת יותר, ואפילו ממוסדת יותר. ונוס במזל סרטן עוסקת גם בכל מה שקשור ליחסים - ולמשפחה. כעת הזמן להשקיע ביחסים עם המשפחה, להתקרב יותר לבני הבית, לחשוב על הרחבת המשפחה, ובקשרים הקרובים שלנו להדגיש את הצד הביתי הנינוח והחמים שלהם. זהו גם זמן טוב להשקיע בבית ובסביבתו, לחשוב על שינוי מקום מגורים, או לשנות אווירה בבית. במערכות היחסים שלנו - להשקיע יותר במתן תחושות של הגנה, חום ואינטימיות ובעיקר קרבה, לשתף ברגשות, ולתת תחושה של בית.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, אריה, עקרב, דלי, טלה, גדי וסרטן.

רגשות. ShutterStock
חשוב בימים אלה לא להיכנס להחלטות דרמטיות של התפרצויות כעס או ניתוקי קשרים/ShutterStock

הזווית הרגשית הקשה של השבוע - זו זווית העימות בין ונוס הרגשית שבמזל סרטן, לסטורן הנוקשה שבמזל גדי ממול. זו אחת הזויות היותר מתסכלות רגשית שיש באסטרולוגיה, אך מצד שני גם אחת מאלה שמהן אנו לומדים הרבה מאוד לא רק על טיב מערכות היחסים שלנו, אלא גם על המוכנות האישית שלנו להשקיע בהן, ולהיות מחויבים להן מאספקטים שונים. החוויה הסטורנית היא חוויה נוקשה ודורשנית, וכשסטורן יוצר זווית של עימות עם ונוס הרגשית, אנו עלולים להרגיש שהעולם ממול דורש מאתנו לא מעט, מטיל הכול על כתפינו, ואנחנו לבד במערכה.

תחושת הבדידות הזו משמעותית במיוחד תחת הזווית הזו, ביחד עם מצוקה כלכלית כמו אוברדרפט חונק, או קשיים כספיים. הבדידות הזו יכולה לנבוע גם מקשרים עסקיים או רגשיים שמגיעים לישורת לא קלה, וגורמים לנו אכזבה אם מבן או בת הזוג, ואם מעצמנו, על שאנחנו לא עומדים בציפיות. אולם יש גם פן חיובי לזווית הזו: פעמים רבות דווקא עכשיו זוגות רבים ממסדים קשרים, אנשים מאשררים מחויבויות בשותפויות עסקיות וכלכליות, ותקשורת עם סמכויות במיטבה כעת. הזווית הזו באה ללמד אותנו על הצורך שלנו לפעול בגבולות מוגדרים כדי שדברים יפעלו במיטבם, בין אם המדובר במערכות יחסים ובין אם המדובר בשותפויות ובכל סוג של קשר שהוא בעצם, הדרוש מחויבות חוזית או רגשית, והגדרות מדויקות לפעולה. במערכות היחסים שלנו - זמן למיסוד קשרים, להעלות אל פני השטח את הבעיות, ולדבר על הכול.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, סרטן, גדי, טלה, עקרב אריה ודלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מכוניות חתונה. ShutterStock
דווקא עכשיו זוגות רבים ממסדים קשרים/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע מתוח במיוחד עובר על כוחותינו: זווית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם לכוכב אורנוס עלולה לגרום לתגובות קיצוניות ולפתיל קצר במיוחד: נסו להימנע מהחלטות דרמטיות ובכלל מדרמות מיותרות.. החלטות חשובות באמת - נסו לדחות לשבוע הבא.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל סרטן, אחד המיקומים היותר טובים ואף נעימים עבורכם, שוורים: מזל סרטן מביא איתו מעורבות רגשית נעימה, אבל זווית העימות של ונוס עם סטורן הנוקשה לקראת סוף השבוע מכבידה מאוד: דברו ושתפו, ואל תחזיקו דברים בבטן.

תאומים
מזל טוב, תאומימים! השמש עוברת למזל שלכם, והגיע הזמן לחגוג לכם יומולדת, ומי כמוכם יודע איזה אירוע כיפי זה יכול להיות, בעיקר בספונטני. מעברה של ונוס לבית הכספים שלכם עשוי להביא איתה גישה כלכלית אופטימית, אבל הוצאות גבוהות יותר ממה שתכננתם... זהירות!

סרטן
ונוס עוברת למזל שלכם, סרטנונים, אלמנט שעוזר לסרטן הרומנטי ממילא להיות עוד יותר רומנטי ואפילו רגשני ודביק...כן, הסרטנון שלנו יחגוג כעת ימים יפים, והרגשות יפרחו להם. זמן מצוין לנצל את האנרגיה הזו כדי לקדם החודש נושאי עסקים וכספים, ולרוץ קדימה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל תאומים, והגיע הזמן להרחיב את המעגלים החברתיים והמקצועיים שלכם. מעבר מרס לבית הזוגיות והיחסים שלכם עלול להביא איתו דיאלוג לא שקט בקשרים הקרובים. נסו להימנע מוויכוחים שעלולים בקלות לצאת מפרופורציות.

בתולה
השמש וונוס נמצאות כעת בבית הקריירה שלכם, בתולות, ועוזרות לכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת, כל זאת בתנאי שתוותרו על הציניות והביקורתיות, ובעזרתה של ונוס תפתחו את הלב.. זמן איכות נפלא שבו אפשר לחבר עשייה ורגש, ולתת דרור ליצירתיות שלכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל סרטן המאכלס את בית הדרייב והקריירה שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו: זה בדיוק הזמן להגדיר מחדש תכניות לעשייה יזמה ושיווק אישי, לעמוד בהצלחה מול קהל, ולדבר על הכל! זמן איכות נפלא הן ביחסים, והן מבחינה אישית ומקצועית.

עקרב
השמש ומרקורי נמצאים במזל שור השבוע, אלמנט שמדגיש את הצורך שלכם בשיחות עומק של אחד על אחד, ועדיף בארבע עינים, אם במערכות היחסים שלכם, ואם בשותפויות. זמן טוב למצוא לכם שותפים לרעיון או לדרך, ולהגדיר ביחד מטרות משותפות.

קשת
כוכב מרס עובר לבית התקשורת שלכם השבוע, קשתים, אלמנט שהופך את הקשת ההרפתקן שלנו גם לאסרטיבי יותר, ואפילו לאגרסיבי. חשוב בזמן שכזה לפעול באופן רגוע יחסית, ולא להגיב באופן קיצוני כשלא מבינים אתכם. התמקדו בעובדות, ולא בפרשנויות.

גדי
כוכב מרס עובר לבית החומר והכספים שלכם, והוא מכריח אתכם לבנות סדר עדיפויות חדש לכל מה שקשור לחומר וכספים בחייכם, גדיים. ביחד עם סטורן שליט המזל שלכם בזווית עימות לונוס הרגשית, מודגש כעת הצורך להתארגן מחדש, כלכלית ורגשית. מעניין.

דלי
מעברו של מרס למזל דלי מביא איתו גישה מעט תוקפנית וחד משמעית לבית התקשורת שלכם. מצד אחד, זהו מיקום מצוין ליזמות מכל סוג, אולם זוית פעולה בין מרס לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום למתחים, לחצים, וקצרים בתקשורת. אל תנתקו קשרים.

דגים
ונוס הרגשית עוברת השבוע לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והדגיג הרומנטי הופך רומנטי אף יותר. זמן טוב לתת דגש גדול יותר למה ולמי שאוהבים, ולאהבה בכלל. זמן טוב גם לגישה יצירתיות, ולחשיבה השבוע מחוץ לקופסה, כדרך לפתור בעיות אישיות או כלכליות.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully