וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 13-19 במאי 2018

אוהו, איזה שבוע מחכה לנו. שני כוכבים משמעותיים עוברים מזל, ועוד יוצרים זוויות פעולה ביניהם שיכולה להוביל לפיצוץ. למזלנו, מרקורי כוכב התקשורת עבר עוד קודם לכן למזל שור הרגוע יחסית, ולכן אולי דווקא כאן, במילים שלנו, נוכל לחוות רגיעה מסוימת

זוג מחזיק ידיים. ShutterStock
התקשורת של כולנו אסרטיבית ואפילו אגרסיבית/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי כוכב התקשורת בזווית פעולה לכוכב מרס ולכוכב אורנוס.
2. מרקורי עובר למזל שור.
3. אורנוס עובר למזל שור.
4. מרס עובר למזל דלי.
5. מרס כוכב היזמה והפעילות בזווית פעולה מדויקת לכוכב אורנוס.

המעבר המשמעותי של השבוע - זה ללא ספק מעברו של כוכב אורנוס התזזיתי, כוכב השינויים, למזל שור. כוכב אורנוס עובר בממוצע כל 6 שנים למזל אחר. בשש השנים האלה שמתחלקות באופן מעניין בין שלושת השלישים של כל מזל - הנקראים דקאנים - הוא מאפשר לבני המזל הזה להפנים שהם זקוקים לשינוי, לתת לשינוי הזה מקום בחייהם, ובסופו של דבר - להפוך את השינוי הזה לחלק אינטגרלי מהיומיום שלהם מכאן ולהבא. כך למשל אורנוס שינה הרבה מאוד בחייהם של בני מזל טלה בשנים האחרונים, ואלה מהם שבאופן אינטואיטיבי העזו ולקחו את השינוי הזה הלאה, מוצאים את עצמם עכשיו במקום אחר ממה שהיו בו קודם לכן. בממשלה שלנו בנט הוא אולי דוגמא קלאסית לכך מהפן החיובי. שלי יחימוביץ' לעומת זאת, היא דוגמא הפוכה - לא השכילה להבין את מהות השינויים הדרושים, וירדה זמנית מהמפה. זמנית, כי טלה אמיתי אי אפשר להוריד לתמיד מכל מפה שהיא.

אורנוס מביא איתו גם שינויים משמעותיים לאלה שנמצאים גם במזל שמולו. שש השנים האחרונות היו משמעותיות ביותר כפי שאנחנו יודעים גם בחייהם של אהוד אולמרט, וביבי נתניהו: השינויים כאן בהחלט לא היו מהסוג ההרמוני, אבל הם מצאו את שניהם נאלצים לשנות לא מעט בהתנהלותם מול תהליכים אורניים שדרשו את השינוי הזה מהם ממול, לטוב ולרע. אולם קל יותר למזל טלה השייך ליסוד האש להתמודד עם אופיו של כוכב אורנוס התזזיתי, מאשר לבני מזל שור ההולכים לפגוש אותו מעכשיו. מזל שור גם שייך ליסוד האדמה הזקוק לקרקע יציבה מתחת לרגלים, וגם שייך לקבוצת המזלות הקבועים הזקוקים למסגרות פעולה קבועות, לסדר יום, ולהרגלים קבועים. אורנוס, מגיע למזל שור כמו חללית היפראקטיבית הנוחתת ברפת השלווה, ומכריח את כל בני קבוצת המזלות הקבועים - השור, הדלי, העקרב והאריה - להתחיל להתרגל למוסיקה שונה מהמוסיקה הפסטורלית שנהנה ממנה השור המצוי: מוסיקת השינוי.

שור ושינויים... לא קל. אלה מלים שלא ממש הולכות ביחד, לא בקלות בכל מקרה. בני מזל שור לא יוותרו בקלות על ההרגלים הקבועים שלהם, והמלחמה תהיה לא קלה, אולם אי אפשר באמת להילחם באורנוס: הוא מכריח אותך להקשיב לשינויים ההכרחיים, ואם לא תעשה אותם בזמן הוא יעשה אותם עבורך. דוגמא טובה לשינויים מהסוג הזה הם חנויות קמעוניות, אלמנט שוורי קלאסי, שנאלצות להתחיל לשנות מדיניות עקב ריבוי הקניות בערוצי הקניות באינטרנט: מי מהן שלא תפתח לה ערוץ קניות קטן ופרטי או אתר מכירות אינטרנטי בנוסף, תיאלץ לעבור כמה שינויים כואבים, ואולי גם בסופו של דבר לסגור את הבסטה.

מכיוון שכוכב אורנוס שולט על מזל דלי החברתי, הוא מייצג לא רק את כוחו של השינוי האלקטרוני, אלא גם שינויים המגיעים מהמדיה החברתית, שינויים שהופכים את עולמנו לגלובלי יותר ואותנו אם נרצה או לא נרצה - לחברתיים יותר, ומושפעים יותר מההרגלים המשתנים של החברה סביבנו, בין אם המדובר בהרגלי קניות, הרגלי בילוי, ואפילו הרגלים משפחתיים והרגלים אישיים. כל אלה אינם קלים לשור המצוי, שהמלים קביעות ובטחון משמעותיות במיוחד בחייו, והם לא קלים לכל חברי קבוצת המזלות הקבועים ביחד איתו. החברים האלה יאלצו בשנים הקרובות לוותר על הרבה מאוד הרגלים מוכרים ושורשיים, ולהתחיל לטייל בשבילים לא מוכרים, לקחת יזמות חדשות בעולמות שאין להם מושג בהם, ולהכיר אנשים חדשים ומעניינים שבאופן טבעי עד כה לא יכלו להכיר. זה יהיה לא קל, אפילו מכאיב, אבל בסופו של התהליך, אם השור שלנו וכל בני המזלות הקבועים ידעו איך לשלב את אופיו ואיכותו של אורנוס בחיי היומיום שלהם, הם בהחלט ירוויחו בגדול.

מי בעיקר יושפע ממעברו של אורנוס? מזלות דלי, אריה, עקרב, וכמובן השור שלנו.

המעבר השני המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל טלה האסרטיבי, למזל שור הרגוע יחסית. המעבר הזה משמעותי מאוד מבחינת התקשורת שלנו. שהותו של מרקורי במזל טלה הנשלט על ידי כוכב מרס שבו גם שהה בהילוך אחורי בפרק זמן מסוים, גרם לתקשורת של כולנו להיות אסרטיבית ואפילו אגרסיבית לא מעט בחודשיים האחרונים. כעת עובר מרקורי למזל שור הנשלט על ידי ונוס, וכולנו מורידים הילוך, ומתחילים להירגע. במזל שור הצורך להיות צודק הופך להיות חלש יותר, ומתחזק הצורך להיות מעשי. מרקורי במזל שור הופך את התקשורת שלנו לקורקטית ופרקטית, ועוזר לנו לא לבזבז אנרגיה על מלחמות אגו אלא להתמקד במטרות מעשיות בשטח.

מי ייהנה מכך? בעיקר חשבון הבנק שלנו, כמו גם היומיום שלנו שהיה יותר רגוע מבחינה רגשית, ופחות תחרותי ואלים תקשורתית אם נשכיל גם להפיק מכך רווח כלכלי על ידי תקשורת חכמה ומודעת לעצמה היוזמת ופועלת תוך כדי בניית תהליכי צמיחה לטווח ארוך ומציאת בני ברית מעשיים ליזמות שלנו, כולנו נרוויח בגדול.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, שור, עקרב, דלי ואריה.

כוכב מרס עובר למזל דלי - השינוי האנרגטי של השבוע. כוכב מרס מביא איתו אנרגיה עוצמתית במיוחד למקום שבו הוא נמצא. אחרי חודשיים שבהם העיר את הגדיים ונתן להם ים של מרץ, הוא עובר למזל דלי, ומעיר את הדליים ואת המזלות הקבועים האחרים, וגורם להם להעביר הילוך. אולם בקרוב מאוד יעבור כוכב מרס להילוך אחורי ויחזור למזל גדי, בתהליך שהוא אולי המשמעותי ביותר של השנה הזו. על המעבר שלו לדלי ואחר להילוך אחורי ארחיב יותר בשבוע הבא.

הזויות הקשות של השבוע:
מרקורי בזויות פעולה לכוכב מרס ואורנוס - הזווית האלה אינן קלות ועלולות לגרום בקלות לריבים וסכסוכים בגלל הצורך להיות צודק, אלמנט שעלול לגרום לוויכוחים עימותים ומאבקי כוח באמצע השבוע. כדאי בעיקר השבוע לדעת מתי להפסיק ואף לוותר על הצורך להיות צודק, כדי שלא לקלקל יחסים נאים.

מי בעיקר צריך לשמור על עצמו במיקום כוכבי שכזה? מזלות תאומים, בתולה, טלה, דלי, אריה, עקרב, שור, מאזניים, סרטן וגדי ובעצם. כולנו.

כוכב מרס בזווית פעולה לכוכב אורנוס - על פניו זו אחת הזויות הפחות קלות באסטרולוגיה, כיון שזווית פעולה בין שני כוכבים אגרסיביים מסוג זה עלולה לסחוף את כולנו לתגובות קיצוניות, שאחר כך אנחנו עלולים להצטער עליהן. הזווית בין השנים האלה תלווה אותנו לאורך כל השבוע הזה ועד אמצע השבוע הבא. זווית שכזו עלולה להביא איתה פתיל קצר לכולנו, ולהיות טריגר רציני לעימותים ומאבקים גדולים יותר, אף ברמה גלובלית. יש האומרים שהזווית הזו גם מביאה איתה רעידות אדמה פה ושם. בכל מקרה כדאי בהחלט להיזהר השבוע בחיי היומיום שלנו מכל אפשרות של כניסה לעימות אפשרי, ולנהוג באיפוק כשהג'ננה עולה והקריזה מתקרבת.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, דלי, שור, עקרב, אריה, מאזניים, גדי וסרטן.

זוג צעיר עם בעיות בזוגיות. ShutterStock
זווית שכזו עלולה להביא איתה פתיל קצר לכולנו/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע אגרסיבי לפנינו שדורש זהירות מכסימלית. כוכב מרס שליט המזל שלכם גם עובר למזל דלי החברתי וגם יוצר זווית פעולה אגרסיבית לכוכב אורנוס: שמרו על עצמכם בדרכים, ואל תריבו עם הסביבה, טלאים.

שור
מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם והגיע הזמן לדבר ולשתף, אבל קורה גם משהו אחר: הגיע הזמן לשינויים הגדולים, שוורים, בעיקר כשהמדובר באלה מכם שנולדו בשבוע הראשון של המזל. כוכב אורנוס עובר למזל שלכם, והשינויים בדרך.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל שור המעשי, ונראה שהחיים הופכים להיות מעשיים יותר אחרי חודשיים אסרטיביים ואפילו אגרסיביים. כן, הגיע הזמן להוריד הילוך, ולמצוא את השקט ביומיים, אך גם הזמן להתמקד בחשבון הבנק.

סרטן
מעברו של מרקורי למזל שור מביא איתו תקשורת חברתית וחברית מעניינת עבורכם, סרטנונים. הגיע הזמן להשתחרר קצת, ולמצוא לכם פרטנרים ובני ברית איתם תוכלו לשתף בתכניות ובעשייה בכלל. זמן מצוין גם להשקיע בזוגיות וביחסים קרובים.

אריה
מעברו של כוכב מרס למזל דלי מביא איתו דגש מיוחד על כל מה שקשור למערכות היחסים שלכם, ולזוגיות בפרט. כעת הזמן להגדיר מחדש את הצרכים שלכם מקשרים קרובים, אך להזהר שלא לריב על שטויות.. זמן לשתף ולדבר - ולהוציא הכל.

בתולה
מעברו של מרקורי למזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, בהחלט הופך אתכם לנינוחים יותר, בתולות. ונוס שנמצאת עכשיו בבית הקריירה שלכם מביאה איתה ים של קסם אישי לעולמכם האמביציוזי, והיכולת שלכם לקדם את מה שחשוב גבוהה במיוחד.

מאזניים
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם מביאה איתה עדיין את הקלילות שהמאזנאי האופייני נהנה ממנה כל כך: זמן לדבר לשתף ובעיקר להקסים את מי שלא ממש מכיר אתכם... מעבר מרס למזל דלי מאפשר לחזר בעדינות אך בתקיפות, אם הלב פנוי.

עקרב
מעברו של כוכב מרס למזל דלי שם את הדגש על נושאי בית ומשפחה בתקופה הקרובה. הגיע הזמן להשקיע יותר בבית ובסביבתו. מרקורי שעובר למזל שור מדגיש את הצורך לשדרג את התקשורת הזוגית, ולהתמקד ביחסים שבינו לבינה.

קשת
זוית העימות בין השמש ליופיטר כוכב השפע שליט המזל שלכם מביאה איתה יכולת לקדם נושאים שחשובים לכם, ולפרוט לנושאים מעשיים את החזון וההתלהבות שחשתם בשבוע הקודם. שבוע מצוין למימוש חלומות ורעיונות חדשים ומלהיבים, קשתים.

גדי
כוכב מרס האגרסיבי שהעניק לכם שבועות של אנרגיה נפלאה אבל גם לא מעט ריבים עם הסביבה עובר למזל דלי, ועושה קצת בלגן בחשבון הבנק: הגיע הזמן לשנות סדרי עדיפויות של הוצאת הכספים שלכם, ולא לבזבז כספים שלא לצורך.

דלי
כוכב מרס עובר למזל שלכם, דליים, אלמנט שמביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית כמו גם יכולת לקדם את מה שחשוב באמת. זה בדיוק הזמן לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם, ולהעז לחשוב בגדול - ולפעול בענק!

דגים
מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל שור עוזר לדגיג שלנו לתקשר באופן פרקטי יותר, ולתרגם את החלומות והדמיון - למעשים, ואף למצוא לו שותפים לחלום - או לדרך. תנו דרור ליצירתיות שלכם, וחפשו את מי שחושב כמוכם.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully