וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 6-12 במאי 2018

נראה שלא מעט עבר על כולנו בשבועות האחרונים, אבל נראה שהמזיקים סטורן ומרס הפסיקו עם הסלטות והאקרובטיקה המעצבנת, וכעת נראה שונוס ויופיטר הם הכוכבים הדומיננטיים השבוע בשמים מבחינת השפעה

אישה שותה כוס קפה. ShutterStock
חשוב לפעול בזהירות - לפני שפותחים בחופשיות שכזו את הלב/ShutterStock

חשוב לפעול בזהירות השבוע. כשמדובר ביופיטר, בונוס ובזוית עם נפטון, ובעיקר במעורבות הרגשית הגבוהה שהם מביאים, חשוב לפעול בזהירות - ולפני שפותחים בחופשיות שכזו את הלב - להצמד לעובדות ולרדת לקרקע, כדי לממש את הפוטנציאל שיש בשניהם.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. ונוס הרגשית בזוית פעולה לכוכב נפטון.
2. השמש בזוית של עימות ליופיטר כוכב השפע.

הזוית הקשה של השבוע - זו זוית הפעולה בין ונוס המסמלת נושאי זוגיות ונתינה, ובין נפטון שהוא בעצם אוקטבה גבוהה שלה, שמביא איתו מעורבות רגשית גבוהה וחסרת גבולות.
ובאמת, השבוע הזה כדאי אכן לשים גבולות לנתינה שלנו, אולי כי נפטון באמת עובד חזק על הצד הזה שלנו שרוצה לפנק להעניק ופה ושם גם לבזבז כספים ואפילו שלא לצורך.

ונוס בזוית עם נפטון הופכת חסרת גבולות, הן ביחסים האישיים והן בכל מה שקשור לחומר וכספים, קניות, ונתינה בכלל: המעורבות הרגשית שהזוית הזו מביאה גורמת לנו קצת לאבד את הצפון, בין אם המדובר בהתאהבות חסרת גבולות אך גם חסרת סיכוי, ובין אם המדובר בהשקעות כספיות, ובקניות מיותרות.

אולי משום כך חשוב השבוע לשים לב היטב למה אנחנו באמת זקוקים, ומי באמת עושה לנו טוב, ולא לאפשר ללב - שנפטון מערפל אותו לא מעט השבוע - לקבוע עובדות בשטח, ללא עזרה וסיוע מההגיון הבריא, ומהפרטים הקטנים אך מעשיים, שיכולים להחזיר אותנו לקרקע בזמן שכזה.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, סרטן, גדי, אריה ודלי.

הזוית האמביציוזית של השבוע - זו זוית העימות בין בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים.
על פניו זו אחת הזויות החיוביות והאופטימיות ביותר באסטרולוגיה. השמש מהווה מעין מנוע שכוכב יופיטר יכול למשוך ולתדלק כשהוא נמצא ממול, בכל מה שקשור לנסיעות, טיולים,הרחבת אופקים, ואפילו צמיחה אישית או פתיחות לרעיונות חדשים ולאנשי רחבי אופקים.

זהו פרק זמן של יומיים שלושה בערך שבו אם ניקח יזמה נוכל להגביר את העוצמה האישית שלנו בכל מה שקשור לפתיחת דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפנינו, או מהלכים משמעותיים בנושאי קריירה ודרייב. אולם הזוית הזו עלולה לגרום גם לאופטימיות יתר, וחשוב לפעול בזהירות מכסימלית כעת ולא לעוף רחוק מדי עם תכניות גרנדיוזיות, בעיקר בכל מה שקשור לח'ול, ואחר כך להתאכזב.

זה נפלא לדמיין, ליזום ולרוץ קדימה - אולם חשוב לעשות זאת תחת הזוית הזו בעינים פקוחות לרווחה, ועם הרבה הגיון בריא.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, קשת, שור, דלי, עקרב, תאומים, דגים ובתולה.

גבר ואישה רצים יחד. ShutterStock
זה נפלא לדמיין, ליזום ולרוץ קדימה - אבל בזהירות/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל לשכם ממשיך לנוע ולהתרחק מכוכב פלוטו היצרי, והלחצים הולכים ונחלשים. מרקורי כוכב התקשורת שבמזל שלכם מביא איתה היכרויות מעניינות ואפשרויות לצמיחה והתפתחות אישית ממקומות לא צפויים.

שור
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם שוהה במזל שלכם ועוזרת לשור שלנו לפתוח את הלב ולהמריא עם הרגש, אבל בזוית שהיא יוצרת עם נפטון ההמראה הזו עלולה להיות גבוהה מדי.. חשוב השבוע להשאר עם רגלים על הקרקע, ולהמנע מאשליות ופנטזיות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מתקרב לאיטו לאורנוס התזזיתי וחוסר השקט הולך ומתחזק. חשוב בימים כאלה לגלות סבלנות ואיפוק למרות שהפתיל שלכם מתקצר והולך. הצורך בסיפוק מיידי עכשיו עלול לעלות לכם ביוקר: התמקדו - זמנית - בדחיית סיפוקים.

סרטן
השמש במזל שור מביאה איתה תקשורת מצוינת עם מוסדות וארגונים בחייכם כעת, כמו גם יכולת טובה לקדם את עצמכם מבחינת קריירה. מרקורי שבמזל טלה לעומת זאת מדגיש את הצורך בתקשורת ביתית חמה ואוהבת: דברו עם בני הבית, ועל הכל.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית של עימות עם יופיטר כוכב השפע, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך שלכם להרחיב אופקים ואזורי פעולה, לפגוש אנשים חדשים ומעניינים, ולאפשר לצד ההרפתקני שלכם לרוץ קדימה. הזהרו מאופטימיות יתר.

בתולה
הכוכבים מרס וסטורן במזל גדי מכריחים אתכם להתמקד במה שאוהבים, ולפעול מהלב. זהו זמן שבו אפשר להתמסר לתחביב, להתאהב מחדש, או להעמיק קשר רגשי שכבר קיים. חשוב כעת לא לריב עם אנשים קרובים, בגלל דברים של מה בכך.

מאזניים
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה עם נפטון המטשטש ומערפל, והשבוע אתם צריכים להתמקד באופן מדויק עד כמה שאפשר ולהמנע מהסחות דעת, פינוקים מיותרים, או הוצאת כספים שלא לצורך. התמקדו בכאן ובעכשיו, מאזנאים.

עקרב
כוכב מרס מתחיל להתרחק מפלוטו שליט המזל שלכם והחיים מתחילים לאט לאט להיות יציבים יותר. הגיע הזמן לחזור לעובדות, ולא לאפשר לרגש לסחוף אתכם, בעיקר כעסים או תסכול. שבוע מצוין למצוא לכם חברים חדשים, ולשתף ברגשות ובתכניות.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם יוצר זוית של עימות עם השמש, והופך את השבוע הזה לאמביציוזי במיוחד עבורכם. זהו זמן שבו אפשר ורצוי לקבל החלטות ארוכות טווח העוסקות בצמיחה והתפתחות אישית, כמו גם יכולת לקבל החלטות על נסיעות ארוכות או לימודים. מעניין.

גדי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהזרים הרבה מאוד אקשן ופעילות לחייכם אך גם הרבה חוסר שקט. חשוב בשבוע שכזה לפעול בזהירות מכסימלית ולא לעשות שטויות, כשהגדי המאורגן והשקט הופך להיות עצבני וחסר שקט. צאו לעשות קצת ספורט.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת מתקרב יותר ויותר אל אורנוס התזזיתי, אלמנט שמביא איתו תגובות קיצוניות וחוסר סבלנות וסובלנות לסביבה. חשוב בשבוע שכזה לא לנתק קשרים גם אם מתחשק, אלא לנסות להסביר בסבלנות את עמדתכם, ולהמנע מפרשנויות מיותרות.

דגים
נפטון שליט המזל שלכם יוצר השבוע זוית פעולה לא קלה לונוס הרגשית, אלמנט שעלול בקלות להוציא אתכם מאיזון בעיקר בתחום הרגשי. חשוב בשבוע שכזה להתמקד בעובדות ולא ברגשות, ואת ההחלטות החשובות לדחות לשבוע הבא, אם אפשר, דגיגים.

דלי
זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, דליים: הקסם האישי שלכם במיטבו ואיתו גם הנוכחות שלכם: זה בדיוק הזמן להגדיר מחדש לאן הולכים, ולהינות היום מפגישות חשובות ושיחות משמעותיות הקשורות לקידום שלכם.

דגים
היום הזה הוא אולי הפחות ברור השבוע מבחינת העשייה שלכם: זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם מגיעה לדיוקה ואיתה גם הקושי לבצע דברים בפועל. שימו גבולות לרגש ו..התמקדו בעיקר בפרטים הקטנים, ולא בתכניות הגדולות.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully