וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 29 באפריל עד ה-5 במאי 2018

על פניו נראה שהשבוע הזה רגוע יותר מזה שקדם לו, אך הימים הראשונים של השבוע עלולים עדיין להיות מסוכנים ומתוחים - וחשוב לשמור על פרופורציות וליהמנע מדרמות מיותרות

זוג עושה שופינג אונליין. ShutterStock
. חלק מהמתחים של השבוע הקודם נעלמים - אבל לא כולם/ShutterStock

על פניו נראה שהשבוע הזה רגוע יותר מזה שקדם לו. חלק מהמתחים של השבוע הקודם נעלמים, כשכוכב מרס מתחיל לצאת בהדרגה מהצמידות עם פלוטו היצרי לקראת אמצע השבוע, אך הימים הראשונים של השבוע עלולים עדיין להיות מסוכנים ומתוחים, וחשוב לשמור על פרופורציות ולהמנע מדרמות מיותרות כיון שכל גירוי עלול להדליק עכשיו תגובות שרשרת לא קלות.

גם מרקורי כוכב התקשורת שלנו יוצא מזוית הפעולה עם סטורן הנוקשה מאמצע השבוע והלאה ולאט לאט נרגיש נינוחים ורגועים יותר, ולחוצים פחות. ונוס שבמזל תאומים מביאה איתה קלילות ופתיחות למערכות היחסים שלנו, והתקשורת המשתחררת של מרקורי במזל טלה אף נותנת להמשך השבוע גוון צעיר ודינמי, כיאה לכוכב במיקום הזה. אולם, התהליך האמיתי מתבשל מאחורי הקלעים, ורק ב-15 לחודש נוכל לחוות אותו, ולדבר עליו. עד אז זה סוד כמוס ליודעי דבר.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. זווית מעשית של שתופי פעולה בין השמש לבין כוכב נפטון הרגשי.
2. זוית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת לבין יופיטר כוכב השפע.

הזוית הטובה של השבוע - זו הזוית הפרקטית בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון הרגשי והיצירתי.
על פניו מדובר באחת הזויות היותר יעילות ומעניינות מבחינת ההשפעה החיובית על היכולת שלנו לתרגם אותן לעשייה בשטח, ולחבר בין גישה יצירתית ליזמה מעשית: השמש במזל שור מביאה איתה מיקוד בעובדות, בעוד נפטון מוסיף את הצד היצירתי ואת החשיבה שמחוץ לקופסה: השילוב של השנים האלה יכול לפרנס כמה סטרט אפים מעניינים, או אנשים שחושבים באופן דומה אך משלימים זה את זה מבחינת תרומתם, ורוצים לשלב כוחות. כל שנשאר זה לקחת יוזמה ולפעול. ביחד, כמובן.

מי בעיקר יוכל לנצל היטב את הזוית הזו? מזלות אריה, שור, דלי, עקרב, דגים, בתולה תאומים וקשת.

הזוית המתוחה של השבוע - זו זוית המתח בין בין מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל טלה, לבין יופיטר כוכב השפע שנמצא במזל עקרב. לכאורה, אין ממש סיבות למתח בין השנים האלה: מרקורי כוכב התקשורת הוא נייטרלי בהשפעתו, ויופיטר כוכב השפע - ובכן, מה יכול להיות רע בזוית עם כוכב השפע? אלא שהקטש פה נמצא במקום אחר. שימו לב ליסודות של המזלות שהשנים נמצאים בהם: מרקורי נמצא במזל טלה שהוא הקרדינל - יוצר האנרגיה - של יסוד האש העוצמתי, בעוד יופיטר כוכב השפע נמצא במזל עקרב, השייך ליסוד המים, מקבוצת המזלות הקבועים המקבלים אנרגיה.

מה אומרות כל המילים האלה? שהתקשורת הפתוחה והנלהבת של מרקורי במזל טלה, נתקלת בתקשורת הפוכה לגמרי של יופיטר: המעורבות הרגשית גבוהה, העוצמה מסתתרת מתחת לפני השטח ולא מעליו, והיזמה של מרקורי לפתיחות ותקשורת עלולה להתקל במחסום רגשי עקרבי הזקוק לבטחון לפני שהוא פועל, בניגוד לאימפולסיביות הטלאית, או לחילופין בעידוד לקבלת החלטות פזיזות ואימפולסיבית היישר מהבטן בלי מחשבה נוספת או שיקול דעת.

החלטות כאלה עלולות להסתמן בהמשך כהחלטות גרועות כיון שהןא לא מצליחות לחבר בהצלחה את הצורך לפעול עם עודף הרגשות הנלווה לפעולה. התוצאה כאמור אופטימיות שאינה במקומה וחוסר זהירות, ולקיחת סיכונים מיותרים. אז מה עושים? ראשית, כדאי לזכור שהזוית הזו היא מהירה למדי, משהו כמו יום וחצי או יומיים, ולכן מחכים מעט ולוקחים קצת מרחק, ומחליטים כבר עכשיו לא לפעול מהלב או מהבטן אלא מהראש, ובכל מקרה שבו צריכים לקחת החלטה לגבי שיתופי פעולה או שיתוף אחרים ברגשות ובתכניות, להתייעץ קודם עם אנשים שאינם מעורבים כדי לראות את הכל באופן אובייקטיבי, בעיקר כשהמדובר בהחלטות עסקיות כלכליות או כספיות, כאלה הקשורות לחשבון הבנק באופן כזה או אחר.

מי עלול להיות מושפע במיוחד מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, עקרב שור ואריה.

זוג הולך על החוף. ShutterStock
כל שנשאר זה לקחת יוזמה ולפעול. ביחד, כמובן/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
השבוע נפתח באופן מתוח מאוד, כשסוף השבוע הגיעה הצמידות בין מרס שליט המזל שלכם לפלוטו לדיוקה. הפתיל הקצר הזה ילווה אתכם בתחילת השבוע, ואפשר להתחיל לחזור לקרקע מוצקה יותר מיום רביעי ואילך, טלאים: אם רבתם עד אז ושברתם את הכלים - זה הזמן להתנצל.

שור
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם וחגיגות יום ההולדת של השור המצוי מאופיינות כמו תמיד בהרבה אוכל טוב ובעיקר מתוקים, אבל ונוס שליטת המזל שלכם שבמזל תאומים הופכת את השבוע הזה לאסרטיבי ותקשורתי במיוחד.. שמרו על הכסף שלכם, שוורים.

תאומים
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהציף את התאומים שלנו ברגשות עוצמתיים, ועוזרת לו לפתוח את הלב..זמן מצוין לתאומים לשים דגש מיוחד על המלה אהבה, ולהיזהר מאופטימיות יותר כשמרקורי בזוית מתוחה עם יופיטר, בעיקר בחשבון הבנק.

סרטן
מרקורי ששוהה במזל טלה מביא איתו שבוע אסרטיבי מבחינה תקשורתית, ומרס ופלוטו במזל גדי שממול - זמן להחלטות הקשורות לזוגיות וליחסים. זהו זמן טוב לתקשורת ממוקדת מטרה, אבל גם לזהירות מהוצאת כספים שלא לצורך. התמקדו בכאן ובעכשיו.

אריה
זהו שבוע מצוין לשיתופי פעולה מכל הסוגים, אריות, בעיקר כאלה הקשורים לצד הכלכלי והעסקי. זהו גם זמן טוב לשתף את הפרטנרים ובני או בנות הזוג שלכם בתכניות וברגשות, ולחשוב בשנים. מרקורי שבמזל טלה מאפשר לשדרג תקשורת עם חו"ל, ולתכנן נסיעונת.

בתולה
מיקומה של ונוס בבית הקריירה והתדמית שלכם מביא איתו ים של קסם אישי, ויכולת לשדרג את ההופעה שלכם מול קהל. זמן מצוין להשקיע בתדמית המקצועית והאישית, לקדם תכניות פעולה ויזמות מול סמכויות, להפגין שליטה, אך להזהר מהחלטות פזיזות.

מאזניים
מרקורי כוכב התקשורת שוהה עכשיו במזל טלה ומביא איתו תקשורת מצוינת עם שותפים ובני ברית: זהו זמן מצוין לפעול עם אדם נוסף בתחום המקצועי, בעיקר כשהמדובר ביזמות אישיות. זמן איכות תקשורתי מעולה, ושיחות עומק של אחד על אחד ופתרון בעיות ביחסים.

עקרב
כוכב מרס שהיה צמוד לפלוטו שליט המזל שלכם והצית כמה וכמה ויכוחים וסכסוכים מרגיזים, מתחיל להתרחק סוף סוף, ולקראת סופו של השבוע יהיה שקט הרבה יותר מאשר בתחילתו. הגיע הזמן להתפייס עם מי שאיתו רבתם, ולהחזיר את השקט גם לחשבון הבנק.

קשת
זוית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת ויופיטר שליט המזל שלכם עלולה לגרום לשבוע תקשורתי במיוחד הרבה מפגשים מעניינים וים של מלים, אבל פטפטנות יתר עלולה לגרום לנזקים השבוע, וכדאי לגלות דיסקרטיות בעיקר מול אנשים לא מוכרים. התמקדו בעובדות, ובפרטים הקטנים.

גדי
לאט לאט מתחיל השקט לחזור על כנו כשהכוכבים מרס ופלוטו שהיו צמודים בשישבת נפרדים בהדרגה ומיום רביעי ואילך אפשר יהיה כבר גם לכבות את הלהבות הקטנות שעוד נותרו בסביבה. כן, הגיע הזמן לנחות על קרקע יציבה יותר, ולהזהר במקביל גם מגישה צינית וביקורתית מדי.

דלי
ונוס ששוהה כעת במזל דלי מביאה איתה פתיחות לאנשים חדשים ויזמות מעניינות, ובעיקר עוזרת לחשיבה מחוץ לקופסה כדרך לפתרון בעיות. השמש שבמזל שור גורמת לכם להשקיע קצת יותר כעת בבית, ובבני הבית. זמן טוב למסע שיפוצים ושינוי אווירה בבית ובסביבתו.

דגים
זוית פרקטית בין השמש לנפטון שליט המזל שלכם מביאה איתה יכולת לממש תכניות שעד עכשיו היו גדולות עליכם בעזרת שותפים ובני ברית, כמו גם יכולת ליצור לכם צוות נפלא לעשייה משותפת, להכנת שיעורים או לסיעור מוחות פורה. גישה יצירתית תעזור לחדש ולהעמיק יחסים.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully