וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 22-28 באפריל 2018

האנרגיה משתנה השבוע, כשהמתחים מגיעים לשיאם, ותחושת הכובד בתקשורת שלנו לא עושה לנו חיים קלים עם כל הביקורתיות והדאגות

אישה עצבנית כתבת מחמאות לא רצויות. ShutterStock
המעורבות הרגשית של כולנו גדלה והפתיל שלנו מתקצר/ShutterStock

השבוע המתחים צפויים להגיע לשיאם, אולם ונוס הרגשית מביאה איתה גם מינון גבוה של הומור וקלילות, כשהיא עוברת למזל תאומים. האמנם זה באמת מספיק כדי לשנות את מאזן המתחים והלחצים שמביאים איתם סטורן, מרס ופלוטו? הממ... תלוי את מי שואלים, אבל זה בהחלט יהיה מעניין.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. צמידות מדויקת בין מרס האגרסיבי לבין פלוטו הכוחני.
2. זוית פעולה מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת לסטורן הנוקשה.
3. ונוס הרגשית עוברת ממזל שור למזל תאומים.

הזווית הקשה של השבוע - אין ספק שהצמידות הזו שמפחידה אסטרולוגים יודעים דבר או סתם אנשים תמימים שקוראים אותם היא הזווית הקשה של השבוע. אולם, כדאי לזכור שלמרות שבסופו של דבר לזוויות האלה יש אימפקט רגשי עוצמתי על כולנו, לא כולנו מופעלים באותה עוצמה או מגיבים באותה דרך, ולכן יש לא מעט דברים שהם בשליטתנו למרות שלעיתים זה לא ממש נראה לעין. מרס הוא כוכב יזמתי כוחני שפועל דרך יזמה ופעולה, והוא מתסיס ממריד ומפעיל באופן אגרסיבי כל כוכב שהוא נצמד אליו. פלוטו לעומת זאת הוא כוכב כוחני ויצרי עם עוצמה טוטאלית, בעצם אוקטבה גבוהה של פלוטו.

מה קורה בצמידות של שנים כאלה? דמיינו לוחם קרטה שמתיידד עם הערס השכונתי, והשנים האלה יוצרים ביניהם חיבור שמרים את אוקטבות הפעילות שלנו לגובה רב מהרגיל, אבל זו פעילות דיסהרמונית ולא הרמונית, כלומר המעורבות הרגשית של כולנו גדלה, הפתיל שלנו מתקצר וכל גירוי קטן או מלה שלא במקום עלולה לגרום לנו להגיב בעוצמה ובחוסר פרופורציות, אלמנט שעלול בקלות להרוס מרקם עדין של יחסים, או למנוע התקרבות של אדם שבסך הכל טעה בזיהוי הקוד שמפעיל אותנו ואת הזווית, או להיפך. יש גם פן גלובלי לזוית הזו: היא גורמת למפלס האלימות הסביבתי לעלות, ולצד הלוחמני של כולנו להיות חשוף יותר לתגובה, גם כשהמדובר במדינות ועמים. אולי משום כך רבים רואים אכן את הפוטנציאל הנפיץ של הזווית הזו גם מבחינת היכולת לחזות מלחמה או סכסוך בקנה מידה קטן יותר שיגרום לעוצמה הטעונה של שני הכוכבים האלה לקבל ביטוי לוחמני ולהתפרץ החוצה.

מה נותר לי כאסטרולוג? לנסות ולא להיות נביא זעם - תמיד שנאתי את התפקיד הזה למרות שזה מרשים לא מעט אנשים, האמת - ופשוט לדבר על מהות הזווית, על הפוטנציאל ההרסני שבה, ועל הסבלנות ואורך הרוח שאיתם נוכל לעבור את השבוע, ואפילו לסיים אותו - כן כן - בחיוך, למרות הכל.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, עקרב, גדי, סרטן, מאזניים, שור אריה ודלי.

התקשורת שלנו - האלמנט המשמעותי כאן הוא זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת, לבין סטורן הנוקשה. מרקורי כוכב התקשורת שלנו נע אמנם עכשיו בהילוך רגיל סופסוף, אבל זווית הפעולה שהוא יוצר עם סטורן הנוקשה עלולה להביא איתה כמה וכמה ימים של חשבון נפש כלכלי אמיתי, כמו גם של יכולת לאסוף את עצמנו, להתמקד לא ברגשות אלא בעובדות ובשורה התחתונה, ולצאת לדרך חדשה, מעשית ויזמית כאחד תוך שאנחנו גם שומרים על גבולות מצד אחד, אך גם לומדים לשמוע את מה שבאמת אומרים לנו ולא את מה שאנחנו רוצים לשמוע.

מה עושים? מחליטים מראש לא להיסחף רגשית לתוך הכובד הפסימיות ואפילו הבדידות שמביא איתו סטורן ליחסים, אלא להתמקד בתקשורת פרקטית ולא רגשנית, נוסטלגית או ילדותית הדורשת סיפוקים מידיים. כן, זה הזמן להתמקד בכאן ובעכשיו, ולהשתמש בישירות של מזל טלה שבו נמצא עכשיו מרקורי כדי להתמקד במה שחשוב באמת, ולא להסיט את תשומת הלב לדברים הפחות חשובים.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות בתולה, תאומים, טלה, מאזניים, סרטן גדי קשת ודגים.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל שור המעשי והרומנטי, למזל תאומים התקשורתי, פזיז וילדי. אחרי חודש רומנטי שבו נזכרנו במי התאהבנו פעם פגשנו את ונוס הרומנטית ביחד עם האביב ועם כל האדרנלין סביבם. שכן מזל שור הוא אחד המיקומים היותר רומנטיים לונוס שלנו, מה גם שהיא שולטת על המזל הזה, והצורך במלה טובה בחיזור עדין ואפילו בחיבוק, היה חזק מהרגיל.

כעת עוברת ונוס שלנו למזל תאומים, והאנרגיה שלה משתנה. מזל תאומים שייך ליסוד האוויר, שהוא פחות רומנטי והרבה יותר מילולי. כעת נפגוש את השור שלנו מדבר משתף וחולק, יותר מאשר מחבק או מחזר או מתעקש לישון כפיות, וכמוהו כולנו: ונוס מעבירה במזל תאומים את האנרגיה הרומנטית והיצרית למלים, ולא למעשים. במקביל, הקסם האישי של המלים שלנו הופך משמעותי במיוחד, וזה זמנם של אלה מאתנו שיודעים להתבטא יפה, ולתרגם את האנרגיה הרומנטית והיצרית למלים, והרבה מהן.

זמן טוב כעת הוא להכיר אנשים חדשים, לא רק בני או בנות זוג אלא אנשים בכלל: מזל תאומים קשור ליכולת שלנו לקשר בין בני אדם, עם סמול טוק חביב ומקסים - ואין כמו התאומים, כולל גם ונוס שלנו שנמצאת מהשבוע במזל הזה - להפוך את הסמול טוק הזה לתקשורת מעולה הן מבחינה רומנטית והן מבחינה עסקית. ונוס במזל תאומים קשורה לאנרגיה צעירה, ומוציאה החוצה את הילד שבתוכנו, זה שנהנה לפטפט לצחוק ולרקוד, ולהימנע מהכובד והדאגות שמאפיינים את התקופה האחרונה. זמן טוב לפתוח את הלב, ולתת לאותו ילד או ילדה שבנו להגיח החוצה, ולתקשר ממקום אופטימי שמח ואפילו ילדותי עם העולם.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, תאומים, קשת, דגים, בתולה, טלה גדי וסרטן.

זוג צעיר מחשב חישובים פיננסיים. ShutterStock
הקסם האישי של המלים שלנו הופך משמעותי במיוחד/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
השמש עוברת השבוע למזל שור, והגיע הזמן להתמקד בנעשה בחשבון הבנק. צמידות בין מרס שליט המזל שלכם לפלוטו היצרי עלולה להביא איתו מתחים ומאבקי כוח: גלו איפוק, ואל תשברו את הכלים בסערות ודרמות מיותרות.

שור
מזל טוב, שוורים! השמש עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, והגיע הזמן לחגוג את יום ההולדת האביבי שלכם בהרבה אוכל וחיבוקים. מעברה של ונוס שליטת המזל שלכם למזל תאומים מגבירה את קצב הדברים, והופכת את השור שלנו לילדותי וסקרן.

תאומים
נראה שמשהו טוב קורה לכם השבוע, תאומימים: מעבר לעובדה שמרקורי שליט המזל שלכם כבר נע בקצב רגיל קדימה אך פוגש את סטורן הנוקשה שמכריח אותו ואתכם להיות מעשיים, עוברת ונוס הרגשית למזל שלכם ועוזרת לכם לפתוח את הלב. תנו מקום לאהבה.

סרטן
מעברה של השמש למזל שור השבוע מאפשר לכם להשקיע קצת יותר מאמץ במוסדות וארגונים בחייכם, ולהצליח לקדם את מה שחשוב לכם באמת. זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ובעזרת מרקורי שרץ קדימה - גם נושאי קריירה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל שור המאכלס את בית הקריירה שלכם, אלמנט שהופך את האריות שלנו לאמביציוזיים במיוחד. זה בדיוק הזמן להגדיר מחדש את התכניות הקרייריסטיות והתכניות בכלל לתקופה הקרובה, ולגשת לביצוע.

בתולה
ונוס עוברת לבית הקריירה והתדמית שלכם השבוע, והקסם האישי שלכם הופך עוצמתי ומשמעותי. זהו זמן טוב להריץ קדימה תכניות פעולה עם שותפים ובני ברית, ולהשתמש בעוצמה האישית שלכם כדי לפתוח דלתות שחשובות לכם, ולהכיר אנשים שיכולים לסייע.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל תאומים, אלמנט שהופך אתכם לקלילים וגמישים יותר, כמו גם מסוגלים לתקשר טוב יותר ובפתיחות רבה יותר עם אנשים חדשים. זמן מצוין לחזק קשרים עם חו"ל, או להיכנס לפאזה חדשה של צמיחה אישית, וללמוד משהו חדש ומעניין.

עקרב
השמש שוהה כעת בבית הזוגיות והיחסים שלכם, שוורים, אלמנט שבהחלט עוזר לכם להשקיע קצת יותר ביחסים ובעיקר בפרטנרים שלכם, עקרבים. זמן טוב לחשב מסלול מחדש בכל מה שקשור לזוגיות וליחסים, להעמיק קשרים, ולהיות שם עבור אדם קרוב.

קשת
ונוס עוברת השבוע לבית הזוגיות והיחסים שלכם, והקשת הפרוע שלנו הופך להיות פתאום נער מאוהב במקום מוגלי חסר הגבולות. כן, הגיע הזמן לשים גבולות לצד ההרפתקני שלכם, לפתוח את הלב, לראות גם אנשים אחרים שנמצאים בחייכם, ולהשקיע בהם, וביחסים.

גדי
הצמידות בין מרס האגרסיבי לפלוטו הכוחני במזל שלכם השבוע, גורמת למעורבות רגשית גבוהה במיוחד, אלמנט די נדיר אצל הגדי המאופק והמופנם. אולי משום כך חשוב השבוע לשמור על איפוק ושליטה, לא להתפרץ או להסיק מסקנות מהירות מדי: סבלנות - מלת המפתח.

דלי
נושאי בית ומשפחה עולים על הפרק באופן משמעותי כשהשמש עוברת למזל שור המאכלסת את בית המשפחה שלכם. הגיע הזמן להשקיע בבני הבית קצת יותר. ונוס עוברת לבית התקשורת שלכם, והקסם האישי מתחזק ומביא אליכם שלל היכרויות חדשות. כיף.

דגים
מעברה של ונוס הרגשית למזל תאומים מביא איתו עדנה ליחסים בבית, ובתוך המשפחה. זה בדיוק הזמן להחלים רגשות שנפגעו, להתפייס עם בני הבית איתם רבתם לאחרונה, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו. זמן מצוין להשקיע וליפות את הבית וסביבתו.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully