וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 15-21 באפריל 2018

מרקורי כוכב התקשורת שלנו חוזר להילוך רגיל ומחזיר את כולנו לשפיות. השמש עוברת למזל שור ומורידה הילוך לכולנו, ונראה שהכוכבים מנסים לשלוח כמה סימני הרגעה לשבוע המתוח שעבר עלינו

אישה מאושרת. ShutterStock
חוזרים לתקופה רגועה יותר/ShutterStock

זה הולך להיות שבוע רגוע יותר - אולם המתח של השבוע שעבר עדיין לא עבר לגמרי: נראה שיש עוד פתיל אחד שלא הוצת בדמות הצמידות בין השמש לאורנוס התזזיתי, וזה קורה ממש ביום העצמאות. אם נעבור גם אותו, אולי נגיע למשטח רגוע יותר. בשאיפה.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. מרקורי חוזר להילוך רגיל.
2. שמש בצמידות לאורנוס התזזיתי.
3. שמש עוברת למזל שור.

המעבר המשמעותי של השבוע - זה מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, מהילוך אחורי במזל טלה להילוך רגיל. מרקורי הביא איתו לא מעט אקשן לחיינו בהילוך האחורי שלו ורובו לא חיובי במיוחד. אכן, כל מה שקשור לתקשורת בכלל הפך להיות כוחני, יצרי מאוד ואפילו אלים, החל מהוויכוח על נאום ראש הממשלה ביום העצמאות וכלה בדיאלוג הכוחני בין המעצמות בנושא הפצצת הגז הרעיל של אסד, שלא לדבר על ההפצצה עצמה: כוכבים ביסוד האש ובעיקר במזל טלה תמיד מביאים איתם פוטנציאל נפיץ ואלים - לא סתם קרוי מרס על שמו של אל המלחמה, למי שזוכר.

השבוע הזה יוצא סוף סוף מרקורי מהילוכו האחורי שהתיש את כולנו, וזה קורה ממש לפני יום העצמאות, לשמחתנו, אבל תהליך חזרתו של מרקורי להילוך רגיל ובקצב שהיה בו קודם לוקח זמן. החזרה האמיתית לקצב הרגיל של הדברים כוללת התחלות חדשות שהתעכבו ויזמות חדשות - אותן נרגיש רק בשבוע הבא, כנראה.

חזרתו של מרקורי היא בהחלט בשורה טובה לכל מי שסבל וסובל באמת מההילוך האחורי הנוכחי, החל ממזלות טלה מאזניים, גדי וסרטן, וכלה בתאומים ובתולה עליהם שולט מרקורי: הגיע הזמן לערוך מחדש את היומן, להתחיל לקבוע פגישות שהפעם לא יתבטלו ולמצוא את הטלפון, הארנק או המפתחות שאיבדתם בזמן האחרון.

הזווית הקשה של השבוע - זו הצמידות של השמש, מיקוד הדברים, עם כוכב אורנוס התזזיתי. על פניו זו זווית לא קלה, אבל לשמחתנו היא קצרת טווח וההשפעה שלה היא בערך על פני יומיים-שלושה. אולם, ביומיים-שלושה האלה הרבה מאוד יכול לקרות, אם לא נשים לב ונסחף לנו אחרי הקריזות של אורנוס. כל אירוע שיש בו ויכוח, חילוקי דעות או אפילו ריב גלוי, עלול להיות נפיץ במיוחד תחת הזווית הזו, וכולנו עלולים לאבד פרופורציות בקלות, אם אישית וגם גלובלית. וזה לא יהיה נעים.. מישהו דיבר על מלחמה בזמן האחרון?

אז כן, תיאורטית הכול אפשרי, אבל הזווית הזו מתרחשת פעם בשנה, ולא זכור לי שבכל שנה אנחנו חווים מלחמה, נכון? מה כן - רגישות יתר לכל מילה עלולה להפעיל אצל כל אחד מאתנו את ההדק ואז - סערה, דרמה, או טריקת טלפון ואפילו ניתוק זמני - כל אלה אפשריים עכשיו, וכדאי להיזהר.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דלי, שור, עקרב, טלה ומאזניים.

המעבר הרגוע של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל טלה האסרטיבי והלוחמני, למזל שור הפרקטי והרומנטי. אחרי חודש מתוח ולא קל במזל טלה הנשלט על ידי מרס, עוברת השמש למזל שור הנשלט על ידי ונוס הרגשית. זה כמובן אינו מספיק כדי שהכול יתחיל להירגע - מרקורי, כוכב התקשורת, עדיין במזל טלה וגם אורנוס התזזיתי - אבל משהו באוויר מתחיל להשתנות, ואפשר להרגיש איזו ציפייה שקטה לרוגע, למנוחה, ולגישה אופטימית - וכל אלה מגיעים עם האוויר שכבר כאן, אתנו.

ונוס במזל שור עוזרת לקרקע את הרגש, ולהכניס אליו גם קצת הגיון ופרטים פרקטיים, ובכלל מחברת אותנו אל הצד המעשי שלנו, אל האדמה שמביאה איתה קצת יותר יציבות, הן פיזית והן רגשית. השמש במזל שור מודיעה לנו שהגיע הזמן לצאת קצת לטיולים רגליים, להרגיש את הפריחה, להתחבר מחדש לטבע, ולאפשר לו להרגיע אותנו כשאנחנו רואים את המחזוריות הנפלאה שלו ואת הירק שמסביב.

אותה שמש גם מחברת אותנו מחדש אל הצד הפרקטי שלנו: הגיע הזמן להתבונן בנעשה בחשבון הבנק, ובכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים בכלל. זה הזמן לכל היזמים שאנחנו יכולים למצוא במזל טלה ושור - הגיע הזמן לרעיונות חדשים, ויז'ן חדש וחשיבה מחודשת על כל מה שאתם עושים ועשיתם: הילוכו של מרקורי שמתחיל מהשבוע לנוע שוב קדימה, מאפשר פתיחת דף חדש בחשיבה גם להם - ולכולנו.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, ובעצם - כולנו.

זוג צעיר מחשב חישובים פיננסיים. ShutterStock
הגיע הזמן לרעיונות חדשים, ויז'ן חדש וחשיבה מחודשת/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
השבוע כשמרקורי סוף סוף יחזור לעצמו ויתחיל לנוע קדימה, אולי גם לכם סוף סוף תתחיל רגיעה מסוימת אחרי חודש מבולבל מעורפל ולא יציב. השמש שעוברת למזל שור וונוס שכבר שם יעזרו לכם לאזן את מצבי הרוח, ובעיקר את חשבון הבנק.

שור
מזל טוב, שוורים! השמש עוברת למזל שלכם מקום בו התנחלה ברכות ונוס הרגשית, ולאט לאט גם השור שלנו יכול להרים ראש, ולטפוח לעצמו על השכם. הגיע הזמן לחזור לעצמכם, למרות שעדיין כדאי להיזהר מתקשורת לא ברורה מאחורי הקלעים. סבלנות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר סוף סוף להילוך רגיל, ולמרות שהשבוע עוד יש בלגן לא קטן, אפשר כבר לראות את נצנוץ האור בקצה המנהרה. זמן טוב לסיים את תהליך סגירת המעגלים שלכם, להתפייס עם מי שאיתו רבתם לאחרונה, ולצאת לדרך חדשה.

סרטן
הצמידות המכבידה בין מרס לסטורן בבית הזוגיות והיחסים שלכם מתפרקת סוף סוף, ואפשר לנשום קצת לרווחה. מעברה של השמש למזל שור שם שוהה גם ונוס מביא איתו דיאלוג משופר עם מוסדות וארגונים. הגיע הזמן להשקיע קצת במעגלים החברתיים שלכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל שור המאכלס את בית הקריירה שלכם, ואיתה ובעזרת ונוס שגם היא שם, אפשר לקבל השבוע החלטות הקשורות לקריירה ולאמביציה שלכם. זמן טוב להיערך מחדש, לבדוק משאבים, ולהגדיר מטרות.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף להילוך רגיל, בתולות, אלמנט שמאפשר לכם להתחיל לחזור מעט לקרקע, אחרי פרק זמן לא קל ולהתארגן מחדש בעיקר בנושאי חומר וכספים. חשוב לבנות עכשיו סדר עדיפויות חדש לנושאי הוצאת כספים, ולחזור לקרקע יציבה.

מאזניים
חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת להילוך רגיל בבית היחסים והשותפויות שלכם, מצביעה על הצורך להתבונן לעומק בקשרים הקרובים ובפרטנרים שלכם, לחדש דיאלוג ממקום יוזם ובגובה העיניים, לדבר על הכול, ולשדרג את המערכת, ואם הלב פנוי - לצאת לדייט.

עקרב
השמש עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, מקום בו נמצאת כבר ונוס, והגיע הזמן להתמקד בדיאלוג הזוגי, ובהעמקת קשרים קרובים. זהו זמן טוב לדבר לחלוק ולשתף, לנהל שיחות עומק בארבע עיניים, ואולי גם להגדיר מחדש את הצריכים שלכם מקשר זוגי, ומקשר בכלל.

קשת
השמש שעוברת למזל שור מאפסת אתכם קצת, קשתים, ומכריחה אתכם לפעול באופן מעשית יותר: מזל שור שייך ליסוד האדמה, והגיע הזמן לכסות את האוברדראפט שנוצר בפסח, ולחזור לעצמכם. שבוע שבו כדאי גם להרגיע את הרגשות, לאפסן זמנית את הלב, ולנוח.

גדי
הצמידות שחוויתם בין מרס לסטורן שליט המזל שלכם מתרחקת בהדרגה, ואיתה מתרחקים גם הלחצים והמתחים בעיקר בגלל עודף המחויבויות שלקחתם על עצמכם. הגיע הזמן לחזור לשגרה שהפסח הזה קצת בלגן, ומהר. ונוס והשמש מחזירות את הרומנטיקה לתמונה.

דלי
שבוע מתוח במיוחד לפנינו, דליים: השמש נצמדת לאורנוס שליט המזל שלכם, והדלי החופשי שלנו עלול לחוש צורך חזק מהרגיל בספייס וחופש אישי, ולבעוט במה שמעיק וחונק. חשוב כעת לא לנתק קשרים גם אם מתחשק, להימנע מסיכונים, ולהיזהר בכבישים ובדרכים.

דגים
מעברה של השמש לבית התקשורת שלכם והימצאותה של ונוס שם, עוזרים לכם כעת להתמודד עם יזמות תקשורתיות חדשות, ועם היכולת לקדם את מה שחשוב לכם באמת, בלי להישאר מאחורי הקלעים. זמן טוב לדבר לשתף ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בני משפחה מבלים בבריכה. ShutterStock
משהו באוויר מתחיל להשתנות, ואפשר להרגיש איזו ציפייה שקטה לרוגע, למנוחה, ולגישה אופטימית/ShutterStock

יום הולדת למדינת ישראל

וכמה מלים על מפת המדינה ביום העצמאות: האמת קצת מוזר להתייחס לחגיגות יום העצמאות באפריל, כשיום העצמאות האמיתי הוא ב-14 למאי. אבל פטור בלא כלום אי אפשר, ולכן כדאי להתייחס גם למפת הלידה של היום הזה, ה-19 באפריל, בגלל שנקבעה באופן ממלכתי אמורה להראות לנו משהו על השנה הקרובה.

אז מה מאפיין אותה? אישית, מעדיף לנתח את מפת יום העצמאות האמיתי כי הוא הפקטור שעליו באמת אפשר לראות את התהליכים שהמדינה הזו עוברת: זה כמו לחפש את הכסף שאיבדת ברחוב אחר, רק בגלל שיש שם אור, אבל אתייחס בכל זאת למשהו שמאוד בולט לי לעין: הצמידות המדויקת בין השמש לכוכב אורנוס התזזיתי. הצמידות הזו מגיעה בעצם לשיאה יום קודם, אבל השיש ממשיכה להיות צמודה לאורנוס גם למחרת.

השמש מסמלת את מיקוד הדברים, וכשהיא צמודה לכוכב אורנוס התזזיתי היא מראה לנו בעצם פוטנציאל לא רק של שבוע מתוח, אלא גם של שנה שלמה כזו: זו צמידות נפיצה מאוד, שבה פוטנציאל של הרבה שינויים, חלקם פתאומיים וחלקם סופם של תהליכים אחרים. שואלים אותי הרבה אם זה מצביע גם על אפשרות של מלחמה: בגדול התשובה היא כן, אבל אולי פחות מלחמה ויותר אירוע, או מבצע, מהו נקודתי או מוגבל, ולא התלקחות גדולה יותר.

אז... כדאי להיזהר, גם אישית וגם בגדול, ולפעול בזהירות בימים אלה, למרות שהזווית הזו מתרחשת פעם בשנה - היא יכולה להיות טריגר להתרחשויות כוכביות אחרות. לפחות טוב שבתאריך הזה מרקורי כבר יצא מהילוכו האחורי, אם כי הוא עדיין איטי מאוד, מה שמראה לנו שהתקשורת לפחות תהיה ברורה יחסית, אם כי הימצאותו במזל טלה היא לא בהכרח תקשורת שקטה, בלשון המעטה, אלא לוחמנית כמו תקשורת של כל כוכב ששוהה במזל טלה בזמן כזה או אחר. בכל מקרה - יהיה מעניין.

חג שמח!

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully