וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 8-14 באפריל 2018

השבוע הזה נראה שקצב הדברים יהיה אפילו מהיר יותר מהשבוע שעבר, שלא לדבר על כך שהם יהיו צפויים פחות. הצמידות בין השמש לכוכב אורנוס התזזיתי, כוכב השינויים, מעלה את הקצב והאינטנסיביות כמו גם את הצורך שלנו להגיב במהירות רבה יותר לשינויים

גבר רץ. ShutterStock
השבוע הזה נראה שקצב הדברים יהיה אפילו מהיר יותר/ShutterStock

קצב הדברים בחול המועד הזה היה מהיר למדי, תוסס ואנרגטי ובעיקר לא יציב, הודות להילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ששוהה במזל טלה, שהפך ושינה לא רק את סדרי העדיפויות שלנו אלא גם את כווני החשיבה והפתרונות שנתנו לבעיות שלא הפסיקו לעלות ולצוץ.

אולם, השבוע הזה נראה שקצב הדברים יהיה אפילו מהיר יותר, שלא לדבר על כך שהם יהיו צפויים פחות. כן, הצמידות בין השמש לכוכב אורנוס התזזיתי, כוכב השינויים, מעלה את הקצב והאינטנסיביות כמו גם את הצורך שלנו להגיב במהירות רבה יותר לשינויים, ובמקביל מכריחה אותנו זווית המתח של השמש עם יופיטר כוכב השפע שמתרחשת ממש באותו הזמן, לאלתר במהירות פתרונות ותשובות לשאלות שלא היינו מוכנים אליהן, ולהיזהר מאופטימיות יתר ומגישה פזיזה שהן האמא של כל הטעויות האפשרויות בשיקול הדעת שלנו.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. השמש במזל טלה בצמידות מדויקת לכוכב אורנוס.
2. השמש במזל טלה בזווית מתח מדויקת של 150 מעלות ליופיטר כוכב השפע.

הזויות הקשות של השבוע:
למעשה יש שתי זוויות כאלה, והן מגיעות לשיאן ולדיוקן ממש באותו היום עצמו, מה שהופך את כל התהליך הזה שהן מכניסות אותנו אליו לברור יותר, ואת הזמן שבו נצטרך להיזהר ולשמור על עצמנו ובעיקר להתמקד בדרך קבלת ההחלטות שלנו - למדויק יותר.

הזווית הראשונה - צמידות מדויקת של השמש עם כוכב אורנוס התזזיתי. על פניו כדאי לזכור שזו אחת הזויות הפחות צפויות ומשום כך גם יותר מסוכנות באסטרולוגיה, בגלל אופיו של כוכב אורנוס: אורנוס, כוכב השינויים, הוא בעל אופי הפכפך ולא צפוי, ומה שהכי מרגיז אצלו שגם ההשפעה שלו לא ממש צפויה. לפעמים הוא מביא איתו צורך חזק בספייס וחופש אישי, ולפעמים דווקא צורך חזק בשינוי והרס החומות שבנינו זמן רב כדי שעלק יעזרו לנו, למרות שבפועל הן חוסמות אותנו יותר מאשר עוזרות. אולם, הסכנה העיקרית בזווית הזו היא האינטנסיביות שלה והמהירות שבה היא מתרחשת. דברים יכולים להתבשל אצלנו זמן רב, כעסים או תסכולים למשל, אבל אורנוס מפעיל פתאום טריגר ופאף! זהו, נשברנו: אנחנו צועקים, טורקים טלפון, מנתקים קשר, או פשוט עוזבים הכל ומסתגרים, נוסעים לאנשהו, או נכנסים לחומה אטומה ולך תוציא אותנו מזה.

לכן, כדאי דווקא תחת ההשפעה של הזווית הזו לקבל החלטות משמעותיות כמו לנשום עמוק לפני שכועסים או לפני שהוריד הזה בצוואר מתנפח וגורם לנו להגיב באופן קיצוני, לספור עד עשר לפני שמחליטים להתנתק, ולחייך. לחייך? כן כן, החיוך הזה הוא הפעילות הכי אנטי אורנית שאני מכיר, כיון שהוא אומר שאנחנו לא לוקחים את עצמנו או את החיים שלנו ברצינות רבה מדי, ולכן יכולים גם לצחוק על עצמנו פה ושם, ואז גם הדרמות והסערות שהוא מביא נראות קצת ילדותיות מהצד, ובקלות אפשר לוותר עליהן. זה מה שעושה החיוך. ואם אנחנו מצליחים לשחרר חיבוק, אז בכלל.

מי בעיקר יושפע מהצמידות העצבנית הזו? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב, ובעצם כולנו, באופן כזה או אחר.

הזוית הקשה השנייה - היא זווית המתח בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע. אפשר לחשוב מה כל כך גרוע בזווית של מתח בין הצורך שלנו לפעול, לבין ראיית העולם האופטימית שלנו שמייצג יופיטר. אז זהו, שדווקא הזווית הזו עלולה להיות קריטית יותר. ממש כך. יופיטר מביא איתו את התחושה האופטימית שהכול אפשר, ושמה שבאמת מתחשק זה לקחת את הרגלים ולנסוע למקום שבו המלה 'מרחבים' תופסת משמעות אמיתית. אולם, בזווית פעולה לכוכב אקטיבי, כמו השמש למשל, הדרייב לעשייה מתגבר על הצורך בסתלבט מול השקיעה, ומכיוון שמדובר בזווית פעולה, יופיטר מקבל תפנית קיצוניות ומביא איתו צורך בפעולה במינון גבוה יותר, מה שנקרא אובר-דואינג, כך שאם למשל רצינו לעשות טיול לאירופה, עכשיו נחליט לעשות אותו באופנוע, או לארצות הברית במקום, או לנסוע ממש עכשיו כי מתחשק הרגע ולא עוד חודש כמו שתכננו, ואז זה יוצא לא טוב.

קוראים לזה פזיזות, והמהדרין מוסיפים - אופטימיות יתר, אלמנט שגורם לנו להוציא הרבה יותר כספים ממה שתכננו, להמר על כל הקופה ולא רק על חלק ממנה, ולהיות בטוחים שכל העולם אוהב אותנו גם אם נעשה שטויות, ואז אנחנו מגלים שזה בדיוק להיפך, והשטויות המטוגנות שעשינו ממש, אבל ממש, גרמו וגורמות לנו נזק. כן, יופיטר כוכב השפע שלנו שהאסטרולוגים כל כך אוהבים ומלטפים לו את האגו בכל הזדמנות, יכול להיות גם קוץ רציני בתחת, בעיקר של מי שמאמין בספונטניות יתר גם על חשבון תכנון מדוקדק, ומעדיף להתעלם מהפרטים הקטנים שמרגיזים אותו ולראות את כל התמונה, ובעיקר לצבוע אותה בוורוד בהיר מהסוג הליכי המצוי.

אז מה עושים? דקה לפני שאנחנו מתמסרים לתהליך ונרשמים לאיזה מסע שיווק מטורף ולא אחראי או קונים כרטיס לאיי סיישל כי חברה עשתה שם חיים, כדאי להקדיש לזה עוד רגע מחשבה, להתייעץ עם חבר טוב שמבין בשיווק או ידידה שהיתה שם ועשו לה צרות בטרמינל, ולשמוע קצת יותר פרטים לפני שבלוטת האדרנלין נכנסת לפעולה וקובעת עובדות בלתי הפיכות, קפיש? בקיצור - לתת עדיפות לראש ובעיקר לחלק החושב שלו, ולאו דווקא לבלוטת האדרנלין הזו שמאמינה גדולה בסיפוק מיידי, אבל תמיד מסבכת אותנו בסופו של דבר.

מי בעיקר יושפע מהזווית המצחיקה אך מתישה הזו? מזלות קשת, אריה, תאומים, דגים, בתולה, דלי, שור ועקרב.

אישה חבושה בכובע בלבוש קיצי. ShutterStock
, לספור עד עשר לפני שמחליטים להתנתק - ולחייך/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
השמש עדיין חוגגת לכם יומולדת אבל הילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם ממשיך לספק לכם דרמות סערות ואי הבנות מסוגים שונים. קחו את עצמכם בידיים השבוע, והיו ברורים ומדויקים בתקשורת שלכם. או לפחות נסו.

שור
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה רגעים יפים של רגשות עדינים, ופה ושם אפילו אהבה: כזו שעוזרת לכם להעמיק קשר קיים, או מביאה איתה קשר חדש. מה שכן כדאי להיזהר עם הונוס הזו והמתוקים, שלשור כל כך קשה לעמוד מולם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לבלגן הכל למרות נסיונות - פה ושם נואשים, האמת - לעמוד בקצב, ולנסות ולמצוא הגיון בהילוך האחורי שהפעם נראה קצת מוגזם.. אל תנתקו קשרים, ולעומת זאת - כדאי להחזיר לפחות קשר אחד מהעבר..

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל גדי שממול הכולל את סטורן ומרס לא ממש עושה לכם חיים קלים, בעיקר בכל מה שקשור למערכות יחסים ולשותפויות שלכם. זהו זמן לדרוש קצת יותר מהפרטנרים שלכם, אבל להבין שהלחץ כעת הוא בעיקר עליהם. בי קול.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם נצמדת השבוע לכוכב אורנוס התזזיתי ויוצרת בו זמנית זווית של מתח עם יופיטר כוכב השפע, שני אלמנטים שלא ממש עושים לכם חיים קלים השבוע: לכן האריה חייב להיות כעת מאופק, חכם, נבון, וסבלן. בעיקר.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל טלה, ועלול לגרום לכם לקחת סיכונים מיותרים הן בכבישים והן בחשבון הבנק. יותר מכל מזל אחר, דווקא אתם צריכים כעת יותר שיקול דעת ומיקוד, כדי לא לאבד שליטה. הימנעו מביקורתיות יתר.

מאזניים
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת בבית הזוגיות והיחסים שלכם ממשיך להביא איתו צורך בחשיבה מחודשת לגבי מערכת יחסים קיימת, או לחילופין צורך לנתח מערכת יחסים מהעבר ואף לנסות ולהחזיר אותה כעת. יהיה מעניין.

עקרב
הילוכה של ונוס הרגשית והרכה בבית הזוגיות והיחסים שלכם, הוא היפוך מוחלט מאופיו הקשוח והשתלטני של העקרב המצוי. השאלה אם לונוס הכוח להכניס קצת יותר רכות ליחסים, ולפתוח את הלב העקרבי לאהבה. כן, זה אפשרי.

קשת
זווית של מתח בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר שליט המזל שלכם, עלול להביא איתו החלטות פזיזות ואופטימיות דווקא במקום בו נחוץ שיקול דעת אמיתי, רצינות ואחריות. היזהרו במיוחד השבוע בנושאי כספים, ובנהיגה בכבישים.

גדי
כוכב מרס מתרחק בהדרגה מסטורן שליט המזל שלכם כששניהם נמצאים במזל שלכם, מה שגורם עדיין לפרצים של אנרגיה ואופטימיות מול גישה פסימית ופסיבית. השתמשו בעוצמתו של מרס כדי לפתוח דלתות שחשובות לכם, ולהיכנס לאסרטיביות בונה.

דלי
צמידות בין השמש לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה מצב רוח מרדני מול סמכויות, וקושי זמני לפעול במסגרות פעולה מחייבות, בעיקר מסגרות פעולה נוקשות. חשוב השבוע למצוא לכם זמן פנאי לעצמכם, והרבה ספייס אישי.

דגים
ונוס הרגשית שוהה בבית התקשורת שלכם, והדגיג שלנו לא רק לומר לדבר אחרת, אלא גם לומר מלים חיוביות ואופטימיות, ואפילו אוהבות.. נצלו את הקסם האישי התקשורתי הזמני כדי לקדם את עצמכם, וכמה שיותר רחוק.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully