וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 1-7 באפריל 2018

31.3.2018 / 21:46

אין ספק שאחרי השבוע הקודם, מורגשת הקלה ממשית בעומס החום (הכוכבי): כוכב מרס נפרד מסטורן הנוקשה שהכביד על כולנו וונוס עושה צעדים ראשונים במזל שור הפרקטי ומוותרת על הדרמות

זוג צעיר על שפת הים. ShutterStock
ונוס מביאה איתה הגיון בריא למערכות היחסים שלנו/ShutterStock

השבוע מורגשת הקלה: כוכב מרס נפרד מסטורן שהכביד על כולנו, ונוס עושה צעדים ראשונים במזל שור ומוותרת על הדרמות, ובהמשך גם יוצרת זוויות הרמוניות עם מרס וסטורן שמבשרות בעיקר על יכולת נפלאה של שיתופי פעולה מסוגים שונים למטרה משותפת, עם נוכל להגדיר את המטרות שלנו באופן מדויק, ולפעול בהתאם. אולם, הילוכו האחורי של מרקורי במזל טלה ממשיך לגרום קשיים למי שמנסה לתכנן דברים מהרגע להירגע. קחו אויר, וחכו בסבלנות עם התכניות, לעשייה או לבילוי. שבוע שכזה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס עוברת למזל שור.
2. ונוס בזויות הרמוניות למרס ולסטורן.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל טלה הסוער והאגרסיבי, למזל שור הפרקטי, הרומנטי והפסיבי. המעבר הזה בהחלט אמור להרגיע קצת את הרוחות, שחלק מהן ממשיך לסעור בגלל מיקום השמש ומרקורי כוכב התקשורת שלנו במזל טלה, אלמנט שמדבר בעיקר על צורך בסיפוקים מידיים והחלטות פזיזות, וחבל. ונוס מסמלת לא רק את הצד האקטיבי במערכות היחסים שלנו ואת ההרמוניה הרגשית, אלא גם את כל נושא החומר והכספים כעת. מהמקום הזה ונוס מביאה איתה למערכת חשיבה צלולה והגיונית יחסית למקום הרגשי הסוער שחווינו לאחרונה, והדרמות שליוו אותו. כעת הזמן לשים את הרגש בצד, ולפעול באופן מעשי - וממוקד.

ונוס מביאה איתה הגיון בריא הן לצד החומרי של החיים הקשור לכספים ולעסקים, והן למערכות היחסים שלנו. זה גם הזמן להפסיק את הדרמות והסערות שליוו חלקים מהדיאלוג הזוגי שלנו, ולהתמקד בחצי הכוס המלאה, ושימת שתי הרגלים - ובעיקר הלב - על קרקע מוצקה. רגיעה, צלילות והרמוניה - את אלה מביאה עכשיו ונוס למערכת. נקווה להיעזר בה כדי להשקיט את הבלגן שחלק לא קטן מאיתנו חווה לאחרונה.

מי בעיקר יהנה ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, סרטן, גדי, אריה ודלי.

הזויות ההרמוניות של השבוע - אלה הזויות ההרמוניות שיוצרת ונוס שלנו עם הכוכבים מרס וסטורן שבמזל גדי. הזויות האלה מתאימות לא רק להחלטה על רגיעה ביחסים ושימת על הסערות והדרמות בצד, אלא בעיקר הסתכלות חיובית על מה שיש, והחלטה למנף את היש הזה למקום גבוה ופורה יותר. וכעת - זה אפשרי. שיתופי פעולה מסוגים שונים עולים עכשיו על הפרק. זהו זמן טוב למצוא לנו שותפים ובני ברית לרעיון או לדרך, ולקדם את מה שחשוב לנו באמת, ובאופן הרמוני, איטי ועדין, תוך שאנו מתמקדים בעיקר בדרך ולא רק בשורה התחתונה. זווית הרמונית בין ונוס למרס מביאה איתה הרמוניה גם ביחסי הגוף נפש שלנו עם עצמנו, ושלנו עם הזולת והפרטנרים שלנו.

זווית הרמונית בין ונוס לסטורן מביאה איתה הרמוניה בדיאלוג שלנו עם הממסד, ועוזרת ליצור גבולות בטוחים לעשייה ממוקדת מטרה. ההמלצה שלי - לא לקחת שום דבר כמובן מאליו, אלא למנף את שתי הזויות האלה לעשייה חכמה בשטח ולקבוע עובדות שישרתו אותנו זמן רב אחרי שונוס כבר תעבור הלאה.

מי בעיקר יושפע מהזויות האלה? מזלות שור, אריה, עקרב, דלי, גדי, וטלה.

אישה שותה שייק. ShutterStock
שיתופי פעולה מסוגים שונים עולים עכשיו על הפרק/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם נפרד סוף סוף מסטורן הנוקשה, הצמידות מתפוגגת, ואפשר בהחלט לחוש איך חלק מהלחצים שישבו עליכם לאחרונה יורדים בהדרגה. מעברה של ונוס לבית החומר והכספים שלכם עשוי להביא איתה הזדמנויות נאות חומרית ועסקית. פקחו עין.

שור
משהו טוב קורה לכם, שוורים: ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל שור עליו היא גם שולטת, ומביאה רגעים הרמוניים ושקטים מהסוג האהוב על השור המצוי, שאחרי יום עבודה מפרך רוצה שלא יפריעו לו באוכל, או יוציאו אותו מנעלי הבית.. פתחו את הלב, ואפשרו לאהבה להיכנס.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל טלה האימפולסיבי ולא עושה לכם חיים קלים: התנועה הזו עלולה לגרום לכם לפעול יותר מהבטן מאשר מהראש, כשהתהליך העיקרי כעת הוא בעיקר סגירת מעגלים, ולא פתיחת חדשים. עוד קצת סבלנות.

סרטן
השמש ומרקורי שבמזל טלה דורשים מכם לא מעט בבית הקריירה שלכם, אבל ונוס שעוברת למזל שור מביאה איתה עדנה למעגלים החברתיים שלכם: זה הזמן לחדש קשרים עם חברים שקפאו בחורף, להפשיר יחסים קרירים באווירה האביבית, ולהרחיב מעגלים חברתיים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש, וגורמת לכם להכנס למסע של הרחבת אופקים וצמיחה אישית, עם דגש על יחסים עם ח'ול. יציאה מזוית הפעולה עם כוכב מרס מרגיעה את הרוחות, ומביאה איתה נינוחות מסויימת לקראת סוף השבוע.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת במזל טלה עלול להביא איתו הפתעות, בעיקר כאלה הקשורות להחלטות פזיזות שאתם עושים עכשיו. כדאי להמנע מלקיחת סיכונים מכל סוג, בעיקר בנושאי כספים ובדרכים, ולחשוב פעמיים לפני שמבזבזים כספים שלא לצורך.

מאזניים
מקבץ הכוכבים במזל טלה שממול שם את הדגש עכשיו על השקעה אמיתית ביחסים ובדיאלוג הזוגי. מעברה של ונוס למזל שור מביאה איתה רגיעה בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל, ותרגום העוצמות של הזמן האחרון למישור המעשי. זמן לטיפול שורש אמיתי בחשבון הבנק.

עקרב
ונוס עוברת בשבת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שישים דגש מיוחד על היחסים שבינו לבינה, ועל הדיאלוג עם הפרטנרים שלכם. זמן טוב להשקיע קצת יותר מחשבה בקרובים אליכם וביחסים בכלל, ולאפשר לונוס שלנו לרכך את לבו של העקרב הקשוח, ולהתמקד באהבה..

קשת
מקבץ הכוכבים במזל טלה שם את הדגש עכשיו על הצד הרומנטי של הקשת שלנו, אבל הלהבות הופכות קטנות יותר כשונוס הרגשית עוברת למזל שור, ומכריחה את הקשת ההרפתקן לרדת לקרקע מעשית, ולהתבונן לעומק בנעשה בחשבון הבנק. שימו לב לאותיות הקטנות.

גדי
הכוכבים מרס וסטורן שליט המזל שלכם מתחילים להתרחק זה מזה אחרי שהצמידות ביניהם עשתה לכם חיים לא קלים. הגיע הזמן לשים בצד את הצד המרדני שהתעורר, ולחזור לנינוחות הפרקטית המוכרת. ונוס עוברת לבית הרומנטיקה שלכם, ולבו של הגדי מתחיל לפעום בחוזקה..

דלי
ונוס הרגשית מתרחקת מאורנוס שליט המזל שלכם והצמידות שהביאה איתה מצבי רוח משתנים ותחושה של חוסר יציבות, מתרחקת בהדרגה: הגיע הזמן לחזור לשגרה. מעברה של ונוס למזל שור מזמין השקעה אמיתית בבית ובמשפחה בשבועות הקרובים.

דגים
משהו משתנה בתקשורת שלכם השבוע: אחרי פרק זמן טעון תוסס ולא קל עוברת ונוס הרגשית ממזל טלה למזל שור המאכלס את בית התקשורת שלכם, מה שאומר שהמלים הופכות רכות יותר, והלב נפתח לאהבה אמיתית כמו שרק הדגיג שלנו יודע לתת. לכו איתו!

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully