וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 25-31 במרץ 2018

25.3.2018 / 10:27

אם השבוע הקודם הביא איתו ים של אקשן, הרי שהשבוע הזה אפילו סוער ומורכב יותר. כשסטורן מככב בשמים בצמידויות לשמש ולמרס, איך אפשר לצאת מעבדות לחירות?

גבר מיואש. ShutterStock
עצבנות, חוסר סבלנות, פתיל קצר והחלטות שגויות/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. מרקורי בהילוך אחורי במזל טלה.
2. שמש בזוית פעולה מדויקת לכוכב מרס.
3. שמש בזוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה.
4. מרס בצמידות מדויקת לסטורן הנוקשה.
5. ונוס בצמידות מדויקת לאורנוס התזזיתי.
6. ונוס עוברת למזל שור.

בגדול, סטורן - אותו כוכב נוקשה ומכביד, הוא הכוכב האמיתי של הפסח שלנו. ואכן, הזויות הקשות של סטורן יכבידו על כולנו, בנוסף לכל מה שנשכח מתבטל ולא קורה כמו שרצינו בגלל הילוכו האחורי של מרקורי במזל טלה. שבוע שכזה.

הזויות הקשות של השבוע - בעיקרון, יש ארבע כאלה, כששלוש מהן מתרחשות בהפרש של יום יומיים, ומככבים בהם השמש ומרס, הכוכבים האקטיביים של השבוע, וסטורן הנוקשה.

הזוית המעצבנת של השבוע - זו הצמידות של השמש עם כוכב מרס. השמש ומרס מהווים את הפלנטות האקטיביות בגלגל המזלות, כאלה שגורמים לדברים לנוע ולהתרחש, ובלעדיהן שום דבר לא באמת זז. אבל.. מה קורה כשבין שתיהן יש זוית פעולה אקטיבית? אוהו. עצבנות, חוסר סבלנות, פתיל קצר והחלטות שגויות שנוצרות כתוצאה מהצורך להגיב מהבטן במהירות ולא מהראש - אלה רק חלק מהתסמונות של הזוית הזו: מרס מאיץ תהליכים, והשמש מביאה איתה את העוצמה: התוצאה - ביצוע גרוע של החלטות פזיזות.
הזוית הזו תשפיע עלינו בעיקר מתחילת השבוע וע אמצעו, וחלק ממנה אפילו יגיע עד הסדר עצמו.

מה עושים? כעת, כשאנחנו כבר יודעים שיש בעייה, מומלץ לחשוק שינים, לנשום עמוק, ולא לבטל במהירות החלטות שעשינו לגבי הסדר רק כי היינו צריכים להחליט, וזה לא בסדר לבטל: כדאי לחשוב שוב ושוב לפני שמחליטים כדי שהביטול הזה לא ירחף מעל הראש, ויעצבן את כולם. בנוסף, כדאי לנהוג בזהירות בכבישים כעת. אולי זה הזמן לחדר כושר לפעילות זריזה עד שלישי לפחות כדי למתן או לשחרר לחצים, ולא לאפשר להם להשפיע עלינו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, טלה, גדי, סרטן, ומאזניים.

שמש ומרס בזויות פעולה לסטורן הנוקשה - פה כבר העניינים הופכים מתסכלים יותר: מצד אח השמש ומרס מזרזים עניינים, אך מצד שני שניהם נתקלים בסטורן הנוקשה, מה שאומר שכעס ותסכול עלולים להגיע כשאנחנו לא מתכננים נכון את השבוע, ופוגשים מינון גבוה של שיפוט וביקורתיות מצד אנשים אחרים, ותחושה שלמרות הזירוז והאקשן - הדברים נשארים תקועים, לפחות ברגש. תחושת התסכול רק מתחזקת בהדרגה כשלא מעט מאתנו מגלים שהם לבד במערכה השבוע, לטוב ולרע..ולכן חשוב השבוע לא להעמיס על עצמנו יותר חובות ומחויבויות לאנשים אחרים ממה שאנחנו מעמיסים בדרך כלל, כי הדברים עלולים להתברר בהמשך כמאכזבים ושואבי אנרגיה יקרה, ולא מביאים איתם את ההערכה למאמצים שלנו שלפחות אותה ציפינו לקבל.

חשוב השבוע לתאם ציפיות לפני שמקבלים החלטות, לפני שנעמוד בהמשך לפני שוקת שבורה ותחושת בדידות הנובעת מהרגשה שהחיים מנהלים אותנו, ולא להיפך.. האדם מתכנן - ואלוהים צוחק, אומר המשפט הידוע, אבל זהו שהשבוע לא יגיעו יותר מדי צחוקים כשמינון המחויבויות שלנו יגיע לשיא, וחבל. מה עושים? מזהים מראש מה מתאים לנו לעשות השבוע ומה לא, מתגברים על תחושת ה'לא נעים' ומסבירים שפשוט אי אפשר ואתם מוצפים ומותשים, ו..מוותרים על מה שלא ממש הכרחי.. זה בהחלט ימנע אי נעימויות בהמשך.

מי בעיקר עלול להיות קרבן של הזויות האלה? מזלות טלה, גדי, אריה, סרטן, מאזניים, טלה, שור, עקרב, ודלי.

הזוית המפתיעה של השבוע - זו הצמידות שבין ונוס הרגשית, לכוכב אורנוס התזזיתי. הזוית הזו מתרחשת ממש על גבול ליל הסדר, וטומנת בחובה כמה הפתעות, לא בטוח שנעימות דווקא. מה מאפיין את הזוית הזו? השינויים הרגשיים שהיא מביאה: צמידות בין אורנוס התזזיתי לונוס הזקוקה לשקט ולהרמוניה משיגה בדיוק את ההיפך: היא מביאה איתה בעיקר את הצורך שלנו לפרוש הצידה כשהלחץ מגיע לשיאו, להיות קצת לבד, או לפחות להשיג לנו מינון גבוה של ספייס וחופש אישי.

צמידות בין ונוס לאורנוס מביאה איתה ניתוקים רגשיים, מה שאומר ביטולים של הרגע האחרון של הסדר שתיכננו לנו, או ביטול הגעה של כמה אורחים ברגע האחרון, או פנצ'ר בדיוק כשהאוטו יוצא לדרך העמוסה בערב החג. כל אחת מהאפשרויות האלה ודומו לה עשויות להתממש. העיקרון של הצורך בשקט נפשי ובניתוקים פתאומיים ושינויים לא צפויים הוא האישו המשמעותי עכשיו, וזה נכון גם רגשית לכל אחד מאתנו באופן אישי, וגם גלובלית: העולם עשוי להביא עכשיו משהו מפתיע שישנה את מצב הרוח שלנו, או שיגרום לנו להגיב בהפתעה. מי שבעיקר עלול לסבול מזה יהיה ליל הסדר שלנו, שיקבל גוונים קצת שונים ממה שחשבנו ותכננו.

מה עושים? כשמצב הרוח משתנה ברגע האחרון - מאלתרים, משנים כיוון, משנים עמדה, משנים זוית ראייה, מנסים לראות את הטוב שיש בכל שינוי, וגם אם החלטנו ברגע האחרון לא להגיע לסדר המתוכנן - לא נורא. הכוכבים, לפחות הם, יבינו ויסלחו לכם.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי, אריה, עקרב, שור, סרטן, טלה וגדי.

הילוכו האחורי של מרקורי במזל טלה - על כל מה שדיברתי והסברתי כעת נוסף גם הפקטור המפתיע והלא צפוי, כמו שהרבה מאתנו כבר מכירים, של הילוכו האחורי של מרקורי, ועוד במזל טלה האימפולסיבי השייך ליסוד האש..
כן, אם יש משהו לא צפוי ולא ברור הוא מיקומו של ההילוך הזה בערב ליל הסדר: דווקא עכשיו פתאום מתחשק לנו לשנות, לעשות דברים אחרת, לבטל תכניות, או להיפך: להחזיר את העבר ואת הזכרונות שלנו לליל הסדר הנוכחי, עם אורחים מפעם שאנחנו פוגשים שוב אחרי תקופה ארוכה ומארחים לסדר, טלפונים לא צפויים מאנשים מהעבר הרגשי שלנו, או גלים נוסטלגיים שעולים ומציפים ומזכירים לנו מי אנחנו, איך הגענו למקום שהגענו עכשיו, איזה דרך עשינו, ובעיקר איך הדברים יכולים להיות עם רק נרצה לשנות ולעשות דברים אחרת.

בכל מקרה - יהיה בהחלט שונה, מפתיע, ולא קל. כן, העבר חוזר אלינו בדלת האחורית, וכל אחד יגיב אליו אחרת.. מרתק.
ואחרון אחרון, בשבת שלאחר הסדר - ונוס עוברת למזל שור.
כן, ונוס שלנו שעברה מסע תלאות לא קל בחודש האחרון בשהותה במזל טלה שתיזז אותה לא מעט וגנב בלי בושה את כל ההרמוניה והשקט שלה, נוחתת שוב על הקרקע במזל שור, ומתחילה לאט לאט להחזר את השקט שאבד. אבל עליה ועל כל המתנות שהיא הולכת להביא איתה - בשבוע הבא. ובינתיים - סדר שמח ומבדח, ולא להגזים עם המצות - והמתוקים.

אישה שותה כוס קפה. ShutterStock
כשמצב הרוח משתנה ברגע האחרון – מאלתרים, משנים כיוון, משנים עמדה/ShutterStock

התחזית השבועית

טלה
שבוע סוער תזזיתי מתסכל ולא קל עלול לעבור על כוחותינו, אלא אם תפעלו באופן חכם מתוזמן ומדויק. ולא תאפשרו לקריזות של הכוכבים להרוס לכם את מצב הרוח ואת החג: לא מנתקים קשרים, לא יוצרים דרמות מכלום, אלא מתאפקים - ומגלים בגרות ואורך רוח: קשה, אך אפשרי.

שור
זה השבוע האחרון לסבל של בשבועות האחרונים, שוורים, כשונוס שליטת המזל שלכם שהתה במזל טלה: עוד מאמץ קטן - וזה עובר. אבל יש מכשול מעצבן בדרך: הזוית של ונוס עם אורנוס התזזיתי, שמביאה איתה סוף שבוע עמוס שינויים ביטולים והפתעות: קצת סבלנות ונשימה ארוכה - וזה עובר.

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי השבוע ובערב החג רק מוסיף לבלבול ולבלגן, ולא ממש תורם לשקט הנפשי שלכם שממילא לא קיים כשהוא שוהה במזל טלה.. חשוב להיות מודעים לאפשרות שדברים משתנים וישתנו גם בהמשך, ולא לפחד מהשינויים אלא לאלתר פתרונות כמו שאתם יודעים. זמן איכות נפלא לבילוי בערב החג עם אנשים מהעבר.

סרטן
הילוכו האחורי של מרקורי במזל טלה והצמידות של השמש ומרס במזל גדי לא עושים לכם חיים קלים השבוע. נראה שתצטרכו לקבל החלטות לא פשוטות או שינויים בהחלטות, ומעורבות רגשית גבוהה מדי לא תעזור: התמקדו בעיקר בעובדות, תרגמו אותן לפרטים קטנים, ואז - צילחו בזהירות את השבוע.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זויות לא קלות עם מרס וסטורן ויהיה לא קל לנווט בין צרכים סותרים של הסביבה ושלכם עצמכם. חשוב לא לכעוס או לאבד שליטה כשדברים מאבדים כיוון או תופסים כיוון של אשמה כלפיכם. זמן טוב לנסיעות מכל הסוגים ולשינוי אווירה, כדי להמנע מהסינרום הפולני המוכר.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה לא עושה לכם חיים קלים, ומעמיס עליכם לא מעט לחצים ומתחים כשאתם נדרשים לקבל החלטות אימפולסיביות מהרגע להרגע למרות מה שתכננתם. חשוב להגיב באופן רגוע כשדברים משתנים. אל תקחו סיכונים מיותרים לא בנושאי כספים ולא בכבישים.

מאזניים
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת במזל טלה שממול עשוי להציב אתגרים לא קטנים בכל מה שקשור ליחסים לזוגיות ולסדר עצמו, כשאתם נדרשים להתמודד עם אתגרים והחלטות לא מוכרות. חשוב לא לשבור את הכלים גם במצבים של עומס רגשי גבוה. הצמידות של ונוס ואורנוס עלולה לאתגר במיוחד: לא מתנתקים!

עקרב
על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר תקשורתיים של השבוע, עקרבים: זהו זמן שבו חייבים למצוא פתרונות יצירתיים לכל דבר, ודווקא עכשיו הקשרים והתקשורת שלכם מוכיחים את עצמם. כשכולם בלחץ דווקא אתם נשארים יציבים השבוע. היו אתם הדמות היציבה והאחראית כשאורנוס וסטורן עושים בלגן. ובעזרתו של פלוטו השבוע, זה אפשרי.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה דווקא מתאים לכם, קשתים: הילוכו האחורי של מרקורי במזל טלה בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם מראה על רצון לעשות את הסדר השנה קצת אחרת, או אף לוותר עליו.. אתם זקוקים לשינוי, אולם לא לשינוי שיקשה על אחרים. נסו לזרום עם מה שקורה ולפעול בעדינות ובטקט.

גדי
נראה שדווקא אתם נמצאים השבוע בין הפטיש לסדן, כשהשמש ומרס נצמדים לסטורן שליט המזל שלכם ומגבירים את הלחצים והעומס הרגשי מכל כיוון. נסו להיות קשובים לכולם ולא רק ללחצים שלכם, למרות העומס. אל תאפשרו לאחרים ללחוץ אתכם, בעיקר בערב הסדר, ולעשות דברים בניגוד לרצונכם.

דלי
זה נראה כמו שבוע עמוס ולחוץ ובמיוחד בסופו, דליים: צמידות לא קלה בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם עלולה להצביע על מהפך רגשי או שניים, שינויים פתאומיים בהחלטות או בסדרי העדיפויות, ואפילו ניתוק מעצבן. נסו לפעול בזהירות וברגישות, ולא לקבל החלטות קיצוניות גם כשלב מתרגז.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה ובמיוחד הילוכו האחורי של מרקורי מצביע על צורך לשמור על איזון כספי השבוע, ולהמנע מהוצאות גבוהות ומיותרות. חשוב במיוחד השבוע לא להלחיץ את עצמכם, אלא להשאיר את הדאגות מאחור, להירגע, לאפשר לאחרים לקבל את ההחלטות המרגיזות, ו..פשוט ליהנות ממה שיש. תנו לזה צ'אנס..

ולכולכם ולכל בית ישראל - חג שמח ומבדח!

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully