וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 11-17 במרץ 2018

10.3.2018 / 21:08

לחץ הוא שם המשחק השבוע ונרגיש אותו בעיקר בתקשורת שלנו ובמערכות היחסים. מרקורי וונוס נלחמים בסטורן הנוקשה, וכולנו משלמים את המחיר. שבוע מעניין

זוג במכונית. ShutterStock
חלק מאתנו מרגיש פתאום את הצורך למסד יחסים/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. צמידות בין ונוס למרקורי.
2. זוית פעולה מדויקת בין מרקורי כוכב התקשורת לסטורן הנוקשה.
3. זוית פעולה מדויקת בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה.

הזוית החיובית של השבוע - זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת, לונוס הרגשית. הזוית הזו תנוע לאורך כל השבוע, תתרחק ותתקרב, אבל האפקט שלה יהיה תמיד חיובי: היא תחבר את התקשורת והמלים שלנו (מרקורי) עם עולם הרגש הזוגיות ואפילו הכספים (ונוס). באופן שכזה למלים שלנו יהיה את כל הקסם שבעולם שונוס מביאה איתה, ואילו ללב, אותו אבר רומנטי המצוי עמוק בבית החזה, יהיו המלים החכמות שנחוצות לחיזור עדין, לשיתוף ברגשות, ובעיקר לאמירת שלוש המלים ההן, שכולנו כל כך רוצים לשמוע.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, תאומים, בתולה, וכמובן - טלה, שם הם נפגשים, השנים האלה.

הזויות הקשות של השבוע - בעיקרון יש שתי זויות כאלה, ושתיהן קשורות גם למרקורי וגם לונוס גם כי שניהם כל כך קרובים, ושניהם סובלים מנחת זרועו של סטורן הנוקשה. אוף. הזוית הקשה הראשונה - זוית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת, לסטורן הנוקשה - מרקורי הוא הראשון מבין השנים שיוצר את הזוית הקשה הזו, והיא לא עושה לנו השבוע חיים קלים. מרקורי כוכב התקשורת לא ממש מרגיש נוח עם זוית פעולה עם סטורן הנוקשה: הזוית הזו מביאה איתה ביקורתיות לא קטנה, אם מצד הממסד או מצדו של השופט המחמיר שיושב בכל אחד ואחת מאתנו, והיא גורמת לנו השבוע לראות בעיקר את חצי הכוס הריקה בכל מה שקשור למלים שאנו אומרים או נאמר, ותקשורת בכלל.

ואכן, השבוע אנו עלולים לסבול לא מעט מהתקשורת הזו שבעיקר היא פסימית מאוד, וגורמת לנו לראות בעיקר את השלילי, את הקשה, ולהגדיל את המצוקה שאנו נמצאים בה. הזוית הזו מביאה איתה תקשורת רשמית יותר , אבל גם מביאה איתה שיקול דעת גרוע, והחלטות פזיזות שאנו עושים השבוע כדי לצאת מהלחצים שלנו עלולות להתנקם בנו כבר בשבועות הקרובים. זכרו לחשוב פעמיים לפני קבלת כל החלטה השבוע, בעיקר כשהמדובר בתחום הכלכלי ובנושאי כספים, או בהחלטות הקשורות למשפטים, ולנושאים הקשורים ליזמות תקשורתיות שלנו. לכן חשוב להתייעץ שוב ושוב לפני שאנחנו מקבלים החלטות השבוע, או מחליטים לשבור את הכלים בגלל לחץ כזה או אחר ואומרים דברים שאנו עלולים להצטער עליהם בהמשך.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

הזוית הקשה השניה - זו זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לבין סטורן הנוקשה. למעשה הזוית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, וחלק מהאימפקט של המעורבות הזו היא איבוד פרופורציות כשדברים הופכים קשים: כעת הדמיון - והרגש - עלולים להפוך את הקושי להרבה יותר רציני ממה שהוא באמת, ואנו גם עלולים להגיב בהתאם. התהליך הזה נכון לענייני הלב, בדיוק כפי שהוא נכון השבוע גם לענייני הארנק, או חשבון הבנק שלנו: לגבי שני האחרונים - כדאי לנצל את השבוע הזה כדי להכנס לטיפול שורש בנושאי כספים, הכולל הבנת עומק של מה שבאמת קורה בחשבון ובתזרים שלנו, ופעולה בהתאם אם צריך: סגירת אוברדראפט, לקיחת הלוואה, או כניסה למשטר חדש של הוצאת כספים, ושינוי סדרי עדיפויות בנושא.

לגבי הלב - מעניין שדווקא בזמן של זוית שכזו יש חלק מאתנו שמרגיש פתאום את הצורך למסד יחסים, בעיקר בגלל פחדים שמביא איתו סטורן שגורמים לנו להכנס למקום של אחריות ומחוייבות, דברים שאולי לא ממש חשבנו עליהם קודם. ואכן, לפעמים צריך דחיפה קטנה מהכוכבים כדי לגרום לדברים לקרות, ומשם - הדרך כבר סלולה לכניסה לגבולות מוגדרים של קשר, לאחריות הקשורה לצד המשפחתי שלנו, ולמחוייבות אמיתית לזוגיות ליחסים לשותפויות ולפרטנרים שלנו, בכל אחד מאלה. כן כן. בקיצר, אין רע בלי טוב - ולפעמים אכן רק תחושות של קושי ומצוקה גורמות לנו לקום ולפעול ממש עכשיו, ולא לדחות את הדברים למחר,מחרתיים או לשבוע הבא, זמן שבו כבר יהיה מאוחר מדי להכנס לתהליך, וחבל..

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, גדי, טלה, וסרטן.

אישה שותה תה. ShutterStock
חשוב להתייעץ שוב ושוב לפני שאנחנו מקבלים החלטות השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית:

טלה
זה השבוע האחרון שבו מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת: עד עכשיו חגגתם שם, עם הרבה אנרגיה הרפתקנית, אבל מהשבוע הבא אתם נכנסים למשטר של עבודה, עם לוזים וחשיבה מעשית זה הולך להיות לא קל, אבל מעניין. נצלו את השבוע הזה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע צמידות תקשורתית עם מרקורי אבל גם זוית פעולה נוקשה עם סטורן, מה שאומר שבוע שבו חייבים ללכת על ביצים ולפעול בזהירות מכסימלית. חשוב במיוחד השבוע הזה לא לבזבז כספים ו לא לאבד את הראש. סבלנות

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם בזוית פעולה לסטורן נוקשה,והחיים קוראים אתכם לסדר אמיתי עוד לפני פסח: הגיע הזמן לקחת את כל נושא הכספים בידים, לנשום עומק, ולהגיע עם חשבון מאורגן היטב עוד לפני פסח: זהירות - ומחוייבות. קדימה.

סרטן
סטורן הנוקשה מתחיל לעשות גם אצלכם סדר, ולהכריח אתכם להכנס למסגרות פעולה קצת נוקשות אבל יעילות, בעיקר את אלה מכם שנולדו בשבוע הראשון של המזל. זה בדיוק הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם לשנה הקרובה ולפעול בהתאם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם צמודה עדיין לונוס הרגשית, ואכן הלב עכשיו עובד שעות נוספות.. אולם מרס ששוהה לו עדיין בבית הרומנטיקה והיצירתיות עלול להביא איתו כמה וכמה ריבים וויכוחים מיותרים: שימו את האגו בצד, והתמקדו בעיקר.

בתולה
מרס ששוהה במזל קשת עדיין מביא איתו ויכוחים וחילוקי דעות לבית ולמשפחה, אלמנט שלא עושה לכם חיים קלים. מרקורי שבמזל טלה עלול להביא איתה החלטות מהירות ופזיזות: חשבו לפחות פעמיים על כל מהלך שתעשו בזמן הקרוב.

מאזניים
גם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית נמצאים עכשיו בבית הזוגיות והיחסים אך גם בבית השותפויות שלכם, וזהו זמן טוב לתת גז, ולהעז ולפעול בעוצמה כדי לשדרג יחסים. חשוב במיוחד לא לריב עם אנשים קרובים על שטויות שהורסות את הכיף מהקשר.

עקרב
המחויבויות והמטלות שלכם גדלות והולכות, ואיתן גדל גם הצורך להיות שם עבור אחרים ובמקביל להתמקד במה שחשוב באמת: תשלומי חשבונות, מוסך, בדיקות רפואיות, וכל מה שקשור לעבודה. זמן טוב להשקיע קצת יותר מחשבה בבריאות שלכם.

קשת
גם ונוס וגם מרקורי מעירים - ומאירים - את הצד הרומנטי של הקשת, שמבין שהרפתקנות זה לא הכל.. זמן נפלא ללמוד מחדש לחזר, לשתף, לחלוק רגשות, ולתת ללב לתפקד לא רק כבלוטת אדרנלין, אלא גם כמקור נפלא לרגשות עדינים.. כיף.

גדי
מרקורי וונוס שנמצאים במזל טלה חוטפים כעת זויות פעולה לא קלות מסטורן הנוקשה שליט המזל שלכם, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך לשדרג את היחסים בבית עם המשפחה, ועם בני הבית. זמן לשפוצים בבית, לשינוי אווירה, ולחזרה לתחושת הביחד.

דלי
תקשורת - זו המלה שמפעילה אתכם עכשיו בעוצמה, כשגם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית נמצאים בבית התקשורת שלכם. זהו זמן מצוין לקשור קשרים מקצועיים חדשים, ולהרחיב את המעגלים החברתיים והזוגיים שלכם. יהיה מעניין.

דגים
גם ונוס וגם מרקורי מטיילים כעת בבית החומר והכספים שלכם, דגיגים, אלמנט שמדגיש בעיקר את כל מה שקשור ליכולת שלכם לשדרג את הנעשה בחשבון הבנק, ולחזור לבסיס פעולה איתן ויציב. השקיעו קצת יותר מחשבה במקורות הפרנסה שלכם.

לדף של יאיר טריבלסקי - אסטרולוגיה חכמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully